Skrevet av Emne: Kamp vs Doncaster Rovers, lørdag 14.12.13 kl 16:00 på Keepmoat Stadium.  (Lest 41052 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Fantastisk ;D ;D ;D
Har vært på jobb og kommer hjem til en komfortabel seier i et lokalderby-dette begynner å ligne noe :)
Hvis det viser seg at nye økonomiske muskler kommer inn, gir jeg meg ende over...er det virkelig noe som ser ut til å gå vår vei...?
Denne julen kan faktisk bli ille bra ;D ;D ;D
MOT!

Woody

Herlig å komme inn i varmen å lese referat i dag,0-3 og 3 deilige poeng.Kva skjer?er dette virkelig sesongen??Ja fortsetter vi denne trenden inn  i julerushet og ett par forsterkinger i januar så har eg virkelig fått trua.Happy helg til alle og til ære for Rudi the captain so tek eg ein Hansa juleøl.Prett ;)
LIFE IS LEEDS

p0ndus

  • Gjest
Tusen takk for at klubben i mitt hjerte sprer et hvit varmt lys inn i mitt hjerte for tiden. MOT

Rudi G.

  • Gjest


J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Nydelig!

Bromancer

For en effektivitet, var litt svett  i 2 omg. før Ross putta der.

samadhi

6-1-2 på siste 9 kamper og 12 mål av Ross i samme periode.
Vi er virkelig på gang.
marching on together,
derudaf forever...

nord

Vi er fantastiske selv på en dårlig dag. Det er mange år siden jeg har haft denne følelse :D
 

Bites Yer Legs

Fantastisk composure av McCormack på 2-0. For en spiller!
KEEP FIGHTING!!

Lucas the Kop Cat

Vi er fantastiske selv på en dårlig dag. Det er mange år siden jeg har haft denne følelse :D
Vinne på gode dager og vinne på dårlige dager, høres ut som en suksessoppskrift!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Nær sagt som vanlig i det siste er det Zaliukas og Ross som blir trukket frem. Men jeg merker meg også denne fra vår gamle venn Paul Dickov:

Dickov on the audio interview on the BBC match report of the game was very complimentary of McCormack and Austin. He said they are playing in a division below where they should be.

 

Before the game I heard an interview where he said he considered our danger men as Smith, McCormack and Austin. Not only did he name our 3 goalscorers he named them in the correct order.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan