KAMP: Leeds vs Barnsley 21.12.13 kl 16.00 på Elland Road

Started by Sølvreven, December 21, 2013, 12:46:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andersen

sportcarl1

rätt och slätt för dåligt med endast 2 poäng hemma sammanlagt mot ett watford som är en klass sämre i år och ett bottenlag som Barnsley, bortasegern mot doncaster skall man kanske inte dra för stora växlar av utan nu kommer 2 matcher där vi verkligen får bekänna färg

Lucas the Kop Cat

Det er vel typisk oss å snuble mot antatt svakere lag. Det må vi slutte med om vi har ambisjoner om opprykk.

testo

BMD: "er fornøyd med ett poeng, det kunne fort blitt ett tap slik kampen utvikla seg. alt i alt så får vi ett poeng, vi klatrer opp en plass og vi holder målet rent"

Er i utgangspunktet enig med han men som vi alle synes så er det skuffende å tape 2 poeng selvfølgelig.
Har fortsatt trua og boxing day vil betale seg igjen med flere poeng vil jeg tro.

MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Quote from: testo on December 21, 2013, 18:19:37
BMD: "er fornøyd med ett poeng, det kunne fort blitt ett tap slik kampen utvikla seg. alt i alt så får vi ett poeng, vi klatrer opp en plass og vi holder målet rent"

Er i utgangspunktet enig med han men som vi alle synes så er det skuffende å tape 2 poeng selvfølgelig.
Har fortsatt trua og boxing day vil betale seg igjen med flere poeng vil jeg tro.

MOT

McD sa vel at første omgang var 45 minutter vi aldri får igjen - og det skal vi være veldig glade for!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Fra å være et lag blant de beste i fair play, så synker vi på statestikken med fire gule!

DECEMBER 21, 2013
Rank   Team   Yellow   Red   Points
1   Ipswich Town              24   1   26
2   Leicester City              25   1   27
3   Charlton Athletic      26   1   28
4   Queens Park R             27   1   29
5     Leeds United              27   1   29

http://espnfc.com/stats/fairplay/_/league/eng.2/english-league-championship?cc=5739

Min første Leeds-kamp:

asLeeds

DALHEIM WHITES

Mephistopheles

0-0 mot bunnlaget ikke bra

Og etter denne er det 2 vanskelige bortekamper......som fort kan ende i 0 poeng. Noe jeg selvsakt håper ikke skjer

Cherry

Denne kampen fryktet jeg, etter at Barnsli' fikk tilbake favoritt- manageren sin... Smith skulle ha scoret i dag- nesten ingen Ross' sjanser .... Bortelaget har gjort jobben sin i forkant!
2 bortekamper mot god motstand nå, så er vinduet åpent....la oss håpe sammen!!!!

Oj....5.plass.... Bedre enn lenge!!!

MOT!!!

Hallgeir *

Quote from: Cherry on December 21, 2013, 21:24:43
Denne kampen fryktet jeg, etter at Barnsli' fikk tilbake favoritt- manageren sin... Smith skulle ha scoret i dag- nesten ingen Ross' sjanser .... Bortelaget har gjort jobben sin i forkant!
2 bortekamper mot god motstand nå, så er vinduet åpent....la oss håpe sammen!!!!

MOT!!!

Blir fornøyd med seier i en av disse. 4 poeng ville vært utrolig.
Super Leeds since 1968

Furu

Fornøyd? Negativ!     

Det er ikke slik SuperLeeds skal fremstå på ER .

Hvor er det blitt av Fortress ER?

Over 30000 på tribunene og bare 1 poeng mot et bunnlag, det ikke slik Leeds skal fremstå!

Men, hadde vi møtt et topplag i PL i cupen, kan du være sikker på at vi hadde overrasket med et knallresultat. Typisk Leeds!

Håper på signifikante signeringer i januar. Ser med gru frem mot romjulen. Sorry!

Promotion 2010

Quote from: Furu on December 22, 2013, 00:29:58
Fornøyd? Negativ!     

Over 30000 på tribunene og bare 1 poeng mot et bunnlag, det ikke slik Leeds skal fremstå!

Men, hadde vi møtt et topplag i PL i cupen, kan du være sikker på at vi hadde overrasket med et knallresultat. Typisk Leeds!

Håper på signifikante signeringer i januar. Ser med gru frem mot romjulen. Sorry!

Hadde du vært mere positiv om du hadde vært GRAN, nå i disse juletider liksom.  ;)
Min første Leeds-kamp:

testo

Quote from: Promotion 2010 on December 21, 2013, 18:36:14
Quote from: testo on December 21, 2013, 18:19:37

MOT

McD sa vel at første omgang var 45 minutter vi aldri får igjen - og det skal vi være veldig glade for!  :)

Ville vel ha lagt inn et også imellom ordene i innlegget ditt, or are you calling me a liar  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

asLeeds

Vil me opp? ok! ska me då jubla for at me klarte 0-0 mot barnsley idag? opp til 5 plass...
2 tøffe kamper foran oss ,o poeng, juble me fortsatt?

MOT
DALHEIM WHITES

testo

Quote from: asLeeds on December 22, 2013, 01:59:07
Vil me opp? ok! ska me då jubla for at me klarte 0-0 mot barnsley idag? opp til 5 plass...

MOT

Vi gjør ikke vår beste kamp idag riktignok men isteden for å fokusere på de 2 ekstra poengen vi kunne fått med seier så se realiteten i øya å fokuser på noe posetivt i steden.  Vi taper ikke og ikke detter vi på tabellen heller, tvert imot, vi holder nullen, tar 1 poeng og klarer med det å klatre en plass på tabellen.

Barnsley er bånnlaget idag men i følge Gray så spillte faktisk Barnsley bra fotball i første omg, med ny manager i klubben så gir det som regel en ny giv til spillerne også.
Ser man seg blind på tabellen og tror man vinner 2, 3, 4-0 over bånnlag i denne divisjonen så taper man fort og da skal jeg love deg at veien opp igjen kan bli lang.
Yes we can beat them, but we can't beat them all!!
Terje

nord

Vi har tidligere år vundet over toplagene uden at nærme os Play off.
Jeg ser at vi ligger på 5 pladsen med 8 poeng til 2 pladsen, som ingen føle sig sikker på at beholde. Alt kan ske i denne divisionen og ingen skal føle sig sikker imod Leeds eller  Barnsley ;D

Hallgeir *

Quote from: asLeeds on December 22, 2013, 01:59:07

MOT

Det er vel en viss forskjell på å juble (finner ingen innlegg der noen uttrykker noen som helst form for jubel), og det å se det positive ved eller bak resultatet.

De to kampene du henviser til, skal vel spilles først. At man ikke kan kalkulere noe som helst på forhånd, tror jeg kampen i går er et godt bevis på.

Og bare så det er klart; jeg var også skuffet i går.

Super Leeds since 1968

viking

Quote from: Hallgeir * on December 21, 2013, 23:46:25
Quote from: Cherry on December 21, 2013, 21:24:43

MOT!!!

Blir fornøyd med seier i en av disse. 4 poeng ville vært utrolig.
Helt enig.

Carl Fisker

Quote from: Furu on December 22, 2013, 00:29:58
Fornøyd? Negativ!     

Høye skuldre->Dårlig resultat. Lave skuldre->Bra resultat. Simpel Leeds-psykologi.

Tom S

Ingen er vel fornøgd med poengdeling mot Barnsley!

Men;
5.plass og "heng" på opprykk,
Meget oppegående manager,
McC,
Publikum tilbake på ER,
Batesfri og
Penger i horisonten!

Det gir i alle fall meg ein feelgood faktor :)

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

SOL

Skuffande med 1 poeng i går, men litt typisk Leeds å avgje poeng når sjansen til å minske forspranget er der. Ikkje best når det gjeld akkurat. Ellers er eg ikkje komfortabel med 5-3-2. Har meir tru på 4-4-2, 4-5-1 eller 4-4-1-1. Det betyr at to nye vingar må på plass. Ein meir stabil midtbansjef treng me også. Austin er veldig god til tider, men også veldig svak- for ustabil. Murphy er vel heller ikkje ein stabil toppspelar. Mogleg den nye vingen, Gboly ......., er god nok, men me bør få inn raske vingar som kan og tør å utfordre. I tillegg bør ein spiss og ein sentral midtbanespelar vere på lista. Ser ut til at Zaliukas overbevisar, og kanskje bør me skrive ny kontrakt med han. Håper på full pott mot Blackpool, og gler meg til å sjå kampen på TV. Satsar på ei White X-mas! Er me på playoff i januar, må det vere bra.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Runar

Denne passing football som McDermott skulle stå får har vi ikke ett mye til. Det handler om å lempe ballen opp også skal backer, Austin og McCormack vinne ballen igjen dersom det er mulig.

Leedsfan

Quote from: Runar on December 22, 2013, 18:20:43
Denne passing football som McDermott skulle stå får har vi ikke ett mye til. Det handler om å lempe ballen opp også skal backer, Austin og McCormack vinne ballen igjen dersom det er mulig.

Han har lenge sagt at han er i resultatbransjen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Viktig å kalle en spade for en spade....

5. plass til jul er deilig.

testo

Quote from: Runar on December 22, 2013, 18:20:43

Synd du ikke var der mot Watford da, da hadde du fått sett MEGET god fotball.
Terje

p0ndus

Vi brøt tapstrenden mot Barnsley og 1 poeng er utvilsomt et hav bedre enn 0 poeng.

Promotion 2010

Quote from: Gufrias on December 22, 2013, 17:03:18
Quote from: h.b on December 22, 2013, 11:58:21
Høydepunkter http://www.dailymotion.com/video/x18px7o_follow-weareleedsmot3-leeds-united-v-barnsley-lufc-21-12-13_sport
Maldivenes høyeste punkt er 2,3 m.o.h. Høydepunktene i denne kampen rager ikke langt over.

Morsom kommentar, men svært uenig!

Sjanser begge veier for å avgjøre denne kampen. Men bittelitt flaaks så hadde Leeds skåret 3 mål i denne kampen!

Smiths første sjanse er stor!
I tillegg gjør Barnsleys keeper to kjemperedninger til!

Men som nevnt før! Barnesley er et bogey-lag, nå med ny manager-effekten med dem, og vi får med oss ett poeng.
Min første Leeds-kamp: