Skrevet av Emne: KAMP: Nottingham Forest vs Leeds United 29/12-13 kl 1600 The City Ground  (Lest 48012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Ups & Ups!!

B_Ød

villa mot palace er det jeg får??
Ups & Ups!!

Haventgotakalou

ja desverre, tvila på at kampen er på tv i det heile tatt ettersom alle kanalane til jazeera ligge der :(

B_Ød

ja desverre, tvila på at kampen er på tv i det heile tatt ettersom alle kanalane til jazeera ligge der :(

ok, da klarer vi oss uten  ;D...bra forsøk læll  :D
Ups & Ups!!

Jon R

ja desverre, tvila på at kampen er på tv i det heile tatt ettersom alle kanalane til jazeera ligge der :(

Og ettersom kampen går i morgen er nok sjansen for bilder fra City Ground i dag, tilnærmet lik null.  :(













 ;D
Jon R.

Woody

ja desverre, tvila på at kampen er på tv i det heile tatt ettersom alle kanalane til jazeera ligge der :(

Og ettersom kampen går i morgen er nok sjansen for bilder fra City Ground i dag, tilnærmet lik null.  :(




Ja men da får vi håp at det bli likar i mårra ;D








 ;D
LIFE IS LEEDS

B_Ød

Herregud, snakker om å være ivrig...vel, da venter jeg til morgen jeg  ;D

kjempeflau nå!!
Ups & Ups!!

Leedsfan

Herregud, snakker om å være ivrig...vel, da venter jeg til morgen jeg  ;D

kjempeflau nå!!

:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lukic

Dette blir laget:

                          Kenny
Peltier  Lees  Zaliukas  Pearce  Pugh
                 Murphy  Tonge
                         Austin
                Ross            Smith

Jeg kan ikke se noen grunn til å bytte ut flere spillere hvis de ikke er skadet eller viser synlige tegn på å være slitne.

Det er vel uansett bare Kenny, Pearce, Austin og Ross som har spilt alle kampene?

Enig med deg når det gjelder laguttaket for i morgen. Kunne (for moro skyld) tenkt meg å se både Byram og Mowatt, men McD kjører en safe linje. Her blir det ihvertfall ikke snakk om å gamble for å ta tre poeng. Kanskje også Murphy blir vurdert for lett til dette oppgjøret, og at han velger den gamle sliteren Brown til alles irritasjon >:( ??? Dersom vi får med oss poeng i det hele tatt må det være kynisk tankegang uten fokus på eget angrepsspill. Er lei meg for å skrive dette, men tror ikke vi kan "spille" oss til seier med eget spill i dette oppgjøret  :-[.

Jon R

Dette blir laget:

                          Kenny
Peltier  Lees  Zaliukas  Pearce  Pugh
                 Murphy  Tonge
                         Austin
                Ross            Smith

Jeg kan ikke se noen grunn til å bytte ut flere spillere hvis de ikke er skadet eller viser synlige tegn på å være slitne.

Det er vel uansett bare Kenny, Pearce, Austin og Ross som har spilt alle kampene?

En høyst realistisk startoppstilling, men tror kanskje Brown beholder plassen på bekostning av Tonge.  De 3/5 bak bør være uforandret. Smith er en selvfølge fra start da vi scorer langt fler mål med enn uten han på banen. Austin hadde en svak dag på jobben sist, men tviler på at det skyldes han er sliten, kun hans normale  " svak i hver tredje kamp" syklus. Kan være helt på topp igjen mot Forest. Skulle gjerne sett vi hadde mer kvalitet i 16 manns troppen, men pr idag handler valgmulighetene mest om en middelmådighet skal erstattes av en annen... :-\
« Siste redigering: Desember 28, 2013, 21:14:21 av Jon R »
Jon R.

Lukic

Dette blir laget:

                          Kenny
Peltier  Lees  Zaliukas  Pearce  Pugh
                 Murphy  Tonge
                         Austin
                Ross            Smith

Jeg kan ikke se noen grunn til å bytte ut flere spillere hvis de ikke er skadet eller viser synlige tegn på å være slitne.

Det er vel uansett bare Kenny, Pearce, Austin og Ross som har spilt alle kampene?

En høyst realistisk startoppstilling, men tror kanskje Brown beholder plassen på bekostning av Tonge.  De 3/5 bak bør være uforandret. Smith er en selvfølge fra start da vi scorer langt fler mål med enn uten han på banen. Austin hadde en svak dag på jobben sist, men tviler på at det skyldes han er sliten, kun hans normale  " svak i hver tredje kamp" syklus. Kan være helt på topp igjen mot Forest. Skulle gjerne sett vi hadde mer kvalitet i 16 manns troppen, men pr idag handler valgmulighetene mest om en middelmådighet skal erstattes av en annen... :-\

Godt sagt... Det kan meget godt være at det er Tonge som blir vraket, da han verken har tacklingsegenskaper som Brown eller tekniske ferdigheter som Murphy. Uansett tror jeg det kan bli vanskelig å ta poeng i morgen :-[. Er i utgangspunktet innstilt på at vi taper denne kampen >:(.

Skulle ønske vi kunne finne tilbake til taktene da vi dyttet ballen til hverandre i midtbaneleddet fremfor å banke den fremover uten annen plan enn å få den vekk fra egen halvdel...SUKK...

samadhi

http://www.nettavisen.no/sportspill/oddsen/article3732634.ece

Leeds er dagens langskudd på Nettavisen.

Dagens langskudd:
Nottingham Forest - Leeds
Møte mellom to gamle storheter i engelsk fotball og begge er inne på playoffplass nå. Hjemmelaget inntok 5. plassen etter sin knallsterke 2-0 seier hjemme mot QPR andre juledag og med 36 poeng er det sju poeng opp til Burnley på direkte opprykksplass. Står med 2-3-0 på sine fem siste seriekamper og brukbare 5-2-2 hjemme på City Ground.

Tildels store spissproblemer for hjemmelaget i øyeblikket. Darius henderson soner karantene, mens Dexter Blackstock er skadet og spissene Marcus Tudgay og Ishmael Miller begge er lånt ut. Spissen Simon Cox er usikker.

Svært mange godt voksne nordmenn har et forhold til Leeds og håper på at laget skal komme tilbake til Premier League. Har posisjonert seg bra hittil denne sesongen og innehar altså den siste playoffplassen i øyeblikket (6.plass). Bunnsolide 5-3-1 på sine ni siste seriekamper, men tre av de fire siste er endt med poengdeling.

Midtbanespilleren Luke Murphy returnerer etter karantene for Leeds, som har få mannskapsproblemer.

1-1-1 på de tre siste tilsvarende, og med merkbare spissproblemer for hjemmelaget kan Leeds ta denne og 3,40 for borteseier er flere tideler over det oddsen burde vært. Leeds kan avgjort testes med noen kroner søndag.
marching on together,
derudaf forever...

Allanclarke

Come on SuperLeeds!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

M.O.T.

gulle

Håper på ungdomslinja i dag, sist kamp med gamlingene var dritkjedelig, inn med Murphy , Mowatt og Byram, vi må la disse spille på seg erfaring, vi er i championship og skal til PL, da må de takle dette, det spiller 18 åringer hver uke i PL. Gjerne kjør inn Poleon eller han nye 18 åringen når Smith har kjørt seg tom.
Gå all inn, vi vil ha 3 poeng.
Nå rykker vi opp! Jasederja

h.b

  • Gjest
Håper på ungdomslinja i dag, sist kamp med gamlingene var dritkjedelig, inn med Murphy , Mowatt og Byram, vi må la disse spille på seg erfaring, vi er i championship og skal til PL, da må de takle dette, det spiller 18 åringer hver uke i PL. Gjerne kjør inn Poleon eller han nye 18 åringen når Smith har kjørt seg tom.
Gå all inn, vi vil ha 3 poeng.

Helt riktig. Det spiller 17-18 åringer i premier League hvert år

MOT

TEAM NEWS: #lufc v Forest: Kenny, Lees, Zaliukas, Pearce, Peltier, Pugh, Brown, Murphy, Austin, Smith McCormack.

Leedsfan

TEAM NEWS: #lufc v Forest: Kenny, Lees, Zaliukas, Pearce, Peltier, Pugh, Brown, Murphy, Austin, Smith McCormack.

Brown rødt kort, grisetakling på Andy Reid..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sølvreven

TEAM NEWS: #lufc v Forest: Kenny, Lees, Zaliukas, Pearce, Peltier, Pugh, Brown, Murphy, Austin, Smith McCormack.

Brown rødt kort, grisetakling på Andy Reid..
Og det allerede FØR kampen starter  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

MOT

TEAM NEWS: #lufc v Forest: Kenny, Lees, Zaliukas, Pearce, Peltier, Pugh, Brown, Murphy, Austin, Smith McCormack.

Brown rødt kort, grisetakling på Andy Reid..

Tror heller Andy Reid får det røde etter en tofots takling på Zaliukas

gulle

TEAM NEWS: #lufc v Forest: Kenny, Lees, Zaliukas, Pearce, Peltier, Pugh, Brown, Murphy, Austin, Smith McCormack.
ikke mye ungdomslinje der nei,hvem skal legge inn til Smith?
Dette blir i overkant spennende
Nå rykker vi opp! Jasederja

MOT

TEAM NEWS: #lufc v Forest: Subs. Cairns, Warnock, Byram, Ariyibi, Poleon, Varney, Tonge.

Killa

Vi må løfte oss maaaange hakk fra sist kamp om vi skal ha håp om poeng i dag. Kikka litt på Forest mot QPR og de lå på et helt annet nivå enn vi gjorde....

h.b

  • Gjest
Mowatt ikke med i dag heller. Overgangsvinduet åpner om noen dager. Hm. Kan gutten være solgt

Fripp

  • Gjest
Er det TV kamp?

Ligger link inne på firstrow.

Fripp

  • Gjest
Mowatt ikke med i dag heller. Overgangsvinduet åpner om noen dager. Hm. Kan gutten være solgt

Ja til Romerne for 30 sølvpenger.....
Har jo nettopp signert ny kontrakt!!

flynn

Mowatt ikke med i dag heller. Overgangsvinduet åpner om noen dager. Hm. Kan gutten være solgt

Uff, en skummel teori Håkon. Velger å tro at McDermott snakker sant når han sier at det kun dreier seg om å styre belastningen på ungsauen.

flynn

stigahauge

Mowatt ikke med i dag heller. Overgangsvinduet åpner om noen dager. Hm. Kan gutten være solgt

Ja til Romerne for 30 sølvpenger.....
Har jo nettopp signert ny kontrakt!!


Til Norwich altså......
 

Hallgeir *

Mowatt ikke med i dag heller. Overgangsvinduet åpner om noen dager. Hm. Kan gutten være solgt

Og julenissen har kjøpt Manchester City?
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Vi må holde trykket oppe...


Klubbnavn Fans


Leeds United 1371
Liverpool 727
Manchester United 553
Tottenham Hotspur 486

Inn å stem;

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/Ja_-vi-elsker-engelsk-fotball-409486_1.snd#.UsA0LtF3upr

B_Ød

da drister jeg meg uttpå igjen..noen med link idag??    :-\
Ups & Ups!!