Er Brian Mc Dermott rett mann ?

Started by TallyHo, December 29, 2013, 23:23:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ian Baird

Quote from: Sydhagen on April 09, 2014, 14:42:53
Måten McD fremstår på sier jo at mannen bare venter på å få sparken slik at han kan motta sine 1,8 mill pund...han bryr seg ikke lenger.

Ja, det synes slik.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Ian Baird

Quote from: Sydhagen on April 09, 2014, 14:43:32
Quote from: Ian Baird on April 09, 2014, 14:42:40
Jeg har vært (og er fremdeles bittelitt) fan av BMD, men begynner vel å innse at det kan være greit om en ny kar forsøker seg til neste år.

Har i mange år vært positiv til Billy Davies, som nylig fikk sparken i Nottingham F for andre gang.
Han er en terrier som kjefter og smeller fra sidenlinja. Han forlanger skikkelig innsats av sine spillere.
Spillestilen til lagene han har hatt har også vært innafor.
Eneste minuset kan være at han veldig fort tilter på media og de er vel neppe jobben i Leeds noe for han, dessverre.

Håper inderlig at B Davies ikke er en kandidat for Leeds...
Hvorfor ikke ?

Sydhagen

Quote from: Ian Baird on April 09, 2014, 14:46:42
Jeg har vært (og er fremdeles bittelitt) fan av BMD, men begynner vel å innse at det kan være greit om en ny kar forsøker seg til neste år.

Har i mange år vært positiv til Billy Davies, som nylig fikk sparken i Nottingham F for andre gang.
Han er en terrier som kjefter og smeller fra sidenlinja. Han forlanger skikkelig innsats av sine spillere.
Eneste minuset kan være at han veldig fort tilter på media og de er vel neppe jobben i Leeds noe for han, dessverre.

Hvorfor ikke ?

Rett og slett fordi at han for meg fremstår som en N Warnock.
Det virker også som han har dette "Leeds-syndromet" i lagene sine. De sprekker alltid etter jul. Det har skjedd i år og det har skjedd tidligere.

Ønsker meg en nytenkende og strategisk god trener.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Quote from: Sydhagen on April 09, 2014, 14:49:10
Quote from: Ian Baird on April 09, 2014, 14:46:42

Hvorfor ikke ?

Rett og slett fordi at han for meg fremstår som en N Warnock.
Det virker også som han har dette "Leeds-syndromet" i lagene sine. De sprekker alltid etter jul. Det har skjedd i år og det har skjedd tidligere.

Ønsker meg en nytenkende og strategisk god trener.
Få inn noe annet! Er møkklei britiske managere  >:(

h.b

Glem disse såkalte managerne fra Britiske øyer vi har hørt om , og som aldri har oppnådd noe. Inn med en manager/coach som faktisk kan få Leeds opp, og som da vil være god nok for å kjempe på øverste del av Premier League

Ian Baird

Quote from: h.b on April 09, 2014, 14:56:10
Glem disse såkalte managerne fra Britiske øyer vi har hørt om , og som aldri har oppnådd noe. Inn med en manager/coach som faktisk kan få Leeds opp, og som da vil være god nok for å kjempe på øverste del av Premier League

Ã...ja, han ja! ;-)

Jon R

Glem disse såkalte managerne fra Britiske øyer vi har hørt om , og som aldri har oppnådd noe.

Litt sånn Brendan Rogers type?  Nei forresten..... han er jo britisk.
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on April 09, 2014, 16:07:24
Glem disse såkalte managerne fra Britiske øyer vi har hørt om , og som aldri har oppnådd noe.

Litt sånn Brendan Rogers type?  Nei forresten..... han er jo britisk.

Hadde vi fått en Martinez eller Rodgers så hadde vi jublet!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

For å bringe tråden tilbake til topic: Jeg har vært pro McDermott helt til nå, og mener at de ekstremt urolige forholdene og den elendige ledelsen fra GFH's side har bidratt mer enn dere aner til resultatene på banen.

Men jeg er også i ferd med å skifte mening.

Min viktigste grunn for å stå ved McDermott var ønsket om kontinuitet. Men dessverre har ikke Brian selv kontinuitet som basis. Han er veldig rask til å endre formasjon og lagoppstilling når det butter imot. Dermed har vi ikke fått satt en førsteellever skikkelig, og spillerne klarer ikke å spille hverandre gode.

Etter hvert har dette gått ut over selvtilliten, og de gjør individuelle feil som de egentlig er for gode til å gjøre. McDermott har ikke klart å snu hodene deres i riktig retning.

Jeg er også rimelig sikker på at Cellino vil være alt annet enn drahjelp i så måte. Med en løs kanon på toppen, trengs en fast hånd i lagledelsen. Ikke bare en kar som spillerne liker å ha som sjef.

Men jeg trenger ikke å hive ham ut nå. Det er veldig usannsynlig at Millwall, Barnsley eller Yeovil skal klare å få så mange poeng som vi allerede har. Derfor skader det egentlig ikke å la ting være som de er i fem kamper til, og ha en legitim evaluering som grunnlag for avskjedigelsen.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Pass deg litt. Målforskjellen kan berge oss, men vi kan gå ned med 48-49 poeng.

Så vi trenger en seier til, evt 2 uavgjorte.

Gufrias

Quote from: Kato on April 09, 2014, 17:42:46

Jeg vet at vi ikke er matematisk garantert ennå. Men jeg tror ingen av de tre nederste tar så mye som 8 poeng. (Kan jo ta feil.)

Millwall har 5 kamper igjen: Watford (h), Boro (b), Donny (h), QPR (b) og Bournemouth (h).

Barnsley har 6 kamper igjen: Bolton (b), Charlton (b), Leeds (h), Derby (b), Boro (b) og QPR (h).

Yeovil har 5 kamper igjen: Bournemouth (h), Blackburn (b), Hudders (h), Brighton (b) og Boro (h).

RoarG

Quote from: Gufrias on April 09, 2014, 19:32:38

Jeg vet at vi ikke er matematisk garantert ennå. Men jeg tror ingen av de tre nederste tar så mye som 8 poeng. (Kan jo ta feil.)

Millwall har 5 kamper igjen: Watford (h), Boro (b), Donny (h), QPR (b) og Bournemouth (h).

Barnsley har 6 kamper igjen: Bolton (b), Charlton (b), Leeds (h), Derby (b), Boro (b) og QPR (h).

Yeovil har 5 kamper igjen: Bournemouth (h), Blackburn (b), Hudders (h), Brighton (b) og Boro (h).
Og dette forutsetter at Leeds tar 0 poeng på de resterende kampene?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Quote from: RoarG on April 10, 2014, 07:22:34

Ja.

Leeds har nå 8 poeng mer enn Millwall, 11 poeng mer enn Barnsley og 12 poeng mer enn Yeovil. Vi har også vesentlig bedre målforskjell, men det kan være høyst midlertidig.

Josch

Quote from: Gufrias on April 10, 2014, 16:57:24
Quote from: RoarG on April 10, 2014, 07:22:34

Ja.

Leeds har nå 8 poeng mer enn Millwall, 11 poeng mer enn Barnsley og 12 poeng mer enn Yeovil. Vi har også vesentlig bedre målforskjell, men det kan være høyst midlertidig.
Hvis Leeds skulle tape ALLE sine fem kamper (lite sannsynlig):  Millwall må da ta  ni poeng på  fem kamper. Barnsley må ta 12 poeng  på siste seks for å passere Leeds. (begge er lite sannsynlig). Men det beste er å vinne mot Blackpool. Da er plassen i praksis sikret (Blackpool lå på 6-7 plass før jul, de har gjort det enda værre enn Leeds!!)