FA Cup 3rd round vs Rochdale, 04.01.14 kl 16:00

Started by Hallgeir *, January 04, 2014, 14:13:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xern

Austininspirert takling der på Byram.. årets gule kort
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Oggy

Oggy

Kato

Kian

Folk på dette forumet er alltid så grusomt pessimistiske. Uansett vi møter er vi alltid "redd" for å tape, og når vi først vinner eller får et poeng så er vi heller aldri fornøyd. Støtt laget uansett, det er alt vi kan gjøre.

Sleivind

Quote from: Kato on January 04, 2014, 16:16:52
Byram frisk, blir viktig i dag

Byram er veldig frisk! Kvalitetsspiller! Han i form er en ny spiller for laget.

Gufrias

Begynner omsider å få kampen inn i et mønster jeg liker. Treffe med innleggene også nå, så...
Hekta på Leeds siden 1974

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Forferdelig takling på Wootton. Det var et rødskjær i det gule kortet der.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Kato

Altfor store avstander mellom stopperne, samt ute på kantene.

Denne jalla-formasjonen bør legges vekk umiddelbart.  

Rochdale har vel hatt tre store så langt.

auren

Tre store sjanser til Rochdale allerede. Vi er heldige! Vondt å se hvor åpne vi er på backene!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Quote from: Kian on January 04, 2014, 16:24:24
Folk på dette forumet er alltid så grusomt pessimistiske. Uansett vi møter er vi alltid "redd" for å tape, og når vi først vinner eller får et poeng så er vi heller aldri fornøyd. Støtt laget uansett, det er alt vi kan gjøre.
[/quote
Hva er å støtte laget? å skrive dritbra Leeds, uansett hva som skjer?

Gufrias

Har gått glipp av TV-kampene i jula. Nå forstår jeg kritikken mot 3-backslinja
Hekta på Leeds siden 1974

Sleivind

Hjernedødt å pådra seg gult der, Pearce. HÃ...PLØST!

HåvardK

Fformasjonen med tre bak blir utfordret igjen. Av Rochdale. Samtidig ser vi at Pugh, Peltier og Smith sliter med å hevde seg også mot slik motstand.

DenHviteYeboah

Quote from: Gufrias on January 04, 2014, 16:31:36
Har gått glipp av TV-kampene i jula. Nå forstår jeg kritikken mot 3-backslinja
3-5-2 funker bare ikke...heia BMD...

Xern

Oggy

Bra dømt av dommeren
IDIOTISK av Pearce å ta ballen  >:(
Oggy

Lucas the Kop Cat

Idiotisk av Pearce som back å prate på seg gult kort.

HåvardK

Quote from: Kato on January 04, 2014, 16:30:54
Altfor store avstander mellom stopperne, samt ute på kantene.

Denne jalla-formasjonen bør legges vekk umiddelbart.  

Rochdale har vel hatt tre store så langt.
Det hjelper jo ikke at to av tre stoppere ikke er i stand til å slå enkle, presise pasninger.

Oggy

Oggy

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ziganda

Byram og McCormack ligner på fotballspillere. Så foretrekker jeg å la være å karakterisere resten.

Kato

Da ønsker vi kantspill velkommen for første gang denne sesongen. Takk, Byram.

Leedsfan

Wootton ser ikke komfortabel ut, systemet sin feil.

DenHviteYeboah

Quote from: ziganda on January 04, 2014, 16:37:03
Byram og McCormack ligner på fotballspillere. Så foretrekker jeg å la være å karakterisere resten.
hehe...jeg bruker et ord ofte...

Lucas the Kop Cat

Hvis Byram får utfordre 4-5 ganger blir Rochdale redusert med et par mann. Deilig å se ham sette fart.