Skrevet av Emne: KAMP eller IKKE KAMP: vs Sheffield Wednesday 11/1 2014 kl 13.15 på Hillsborough  (Lest 70948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bromancer

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #390 på: Januar 11, 2014, 15:36:16 »
Reprise på fjorårssesongen. Det var rundt disse tider i fjor jeg mista trua på Colin. HVA NÃ… BMD???

Sleivind

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #391 på: Januar 11, 2014, 15:40:25 »
Rakk ikke kampen i dag, unngikk å se på resultatet. Så første omgang, og det røde kortet også spolte jeg meg greit gjennom 2.omgang.

Det røde kortet er meget strengt idømt. Sheff Wed hadde en styggere albue i 1.omgang.

Gidder ikke en gang analysere kampen. Og det etter å ha sett 1.omgang og det røde kortet til Smith. En ting kan jeg si, nå må for faen McDermott innse at tre bak ikke fungerer.

Og Austin har i de siste kampene vært horribelt dårlig. Løper rundt som en forvirret veps, alltid på etterskudd og er aldri tilstede i kampen. At McDermott ikke ser at han har gått av en kamp og to på benken er ufattelig.

Og de stakkars spillerne våre som allerede er langt nede etter en del dårlige resultater. Det har nok hjulpet kraftig på motivasjonen at McDermott i intervju etter intervju har påpekt at de MÃ… ha forsterkninger, ellers går ikke dette bra.

Nei, dette er triste greier. Rett og slett målløs.

Derrick

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #392 på: Januar 11, 2014, 15:42:40 »
Dette går over alle grenser!

FÃ… SIMON GRAYSON TILBAKE!!!!!!!!
är detta seriöst? eller är det en som skrev likadant när det gick dåligt för grayson och warnock med?
Dette er seriøst. Han fikk oss opp av (den verste) sumpa og jeg tror vi hadde vært i PL i dag hvis han ikke hadde - på urettferdig vis - fått sparken.

Sleivind

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #393 på: Januar 11, 2014, 15:49:20 »
Hvordan blir dette seendes ut da?

Kenny

Lees - Zaliukas - Pearce

Peltier - Mowatt - Austin - Pugh

Kebe - Ross - Stewart



?

Får for guds skyld  håpe det ikke blir seende slik ut.

Vi prøvde 3-4-3 mot Rochdale, og jeg håper det var et engangstilfelle.

Edit; I følge Kirwin skal vi spille 3-4-3. Jeg gleder meg ikke akkurat til kampen i dag  :o

Edit en gang til; Hvordan i himmelens navn og rike kommer dette til å se ut defensivt?

Det så ikke ut i måneskinn i dag heller. Noe som for så vidt ikke var overraskende. Vi hadde ikke vunnet med 3-4-3 selv om vi hadde hatt stallen til Arsenal, Man City og Chelsea til disposisjon en gang.

Mephistopheles

  • Gjest
Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #394 på: Januar 11, 2014, 15:49:33 »
Noen ganger forstår jeg ikke hvorfor jeg holder med Leeds............det er jo bare skuffelser

h.b

  • Gjest
Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #395 på: Januar 11, 2014, 15:51:10 »
Noen ganger forstår jeg ikke hvorfor jeg holder med Leeds............det er jo bare skuffelser

Er som å gifte seg det, når man ser på helheten

Hallgeir *

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #396 på: Januar 11, 2014, 15:52:33 »
McDermott i intervju:

Spillerne må møte opp i morgen for å være med på analyse av kampen. Mener Smith ble feilaktig utvist, men styrer unna andre unnskyldninger. Rett og slett for dårlig av laget.
Super Leeds since 1968

bwirum

Sv:
« Svar #397 på: Januar 11, 2014, 16:01:58 »
Helt natta, både utvisning og prestasjon.

Sent from my LT25i using Tapatalk
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Carl Fisker

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #398 på: Januar 11, 2014, 16:02:37 »
Som jeg har sagt og skrevet hele tiden: Ã… sparke Warnock til fordel for McDermott var en tabbe.

Bites Yer Legs

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #399 på: Januar 11, 2014, 16:02:43 »
Sitat
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 2m
Leeds are to appeal Matt Smith's red card. McDermott didn't think it even deserved a booking.

Muligens gult fordi han kommer for seint, men aldri aldri rødt.

Sitat
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 11m
McDermott holds his hands up and says the formation was wrong. Was asked by someone if there were any positives. "Are you joking?"

Håper dette betyr endring til neste helg!
« Siste redigering: Januar 11, 2014, 16:11:02 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

baste

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #400 på: Januar 11, 2014, 16:03:08 »
Austin må tas av kapteinsrollen iallefall. Bør ikke få spille neste kamp.
Uenig, Austin bør få beholde kapteinsbildet. Dog trenger han desperat noen kamper av. Faktumet er at når Austin spiller dårlig, så spiller Leeds dårlig! Og Austin har vært fullstendig utslitt/jaded den siste måneden!
Sikkert derfor McDermott velger å la han stå kampen ut? Vi har 1 ubenyttet innbytter. Det si mæ at McDermott er handlingslammet, æ trur snart hans dager er talte. 4-4-2 Smith og McCormack på topp. Innlegg fra kant. Ut med en elendig Peltier og inn med en Byram, som vill noe


Sleivind

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #401 på: Januar 11, 2014, 16:06:48 »
Back to basics sier McDermott. Gjør meg meget fornøyd og samtidig skeptisk. Har han ikke troen på det han har jobbet med denne sesongen? På den andre siden MÃ… det bli slutt på trebackslinje.

Bites Yer Legs

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #402 på: Januar 11, 2014, 16:11:33 »
Back to basics sier McDermott. Gjør meg meget fornøyd og samtidig skeptisk. Har han ikke troen på det han har jobbet med denne sesongen? På den andre siden MÃ… det bli slutt på trebackslinje.


Håper back to basics betyr 4-4-2
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #403 på: Januar 11, 2014, 16:22:37 »
For de som klaget på dommern, Peltier skulle vært av etter 2.
 

Cherry

Sv:
« Svar #404 på: Januar 11, 2014, 16:37:20 »
Men dette med Zaliukas er nesten ikke til å tro.
Og Smith sørget for at vi ikke fikk sett laget i 442 igjen heller.
Hva i all verden er det som skjer? Det hjelper ikke med et system som fungerer hvis balltapene på midten fortsetter i den farten vi så i dag. De individuelle tabbene i bakre rekke der er vel også nesten utrolig. Jeg ønsker at McDermott spiller med 4 bak neste kamp og at Byram og Warnock spiller på sin bak fra start. Tror også det er bedre med Peltier og Pearce i midten. Eller Lees.

Zaliukas var jo vår beste en periode FØR han fikk lenger kontrakt ???
Smith er en valp, horribelt . 55 sek på banen- må ha slått en rekord i Leeds...
Vi har ikke midtbane lenger, og Ross får ikke støtte.
3 nye til inn, og gjerne bautaer på midten... Kreativitet trengs......
Dette var flauere enn Rochdale... Om mulig..
Vi er i NPC da.... Langt ned, men ikke umulig å gjøre noe med ennå.
 

Annesj

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #405 på: Januar 11, 2014, 16:56:39 »
Veit ikke hva jeg skal si etter en sånn kamp. Men jeg er sterkt imot sparking av mcd foreløpig.  Både tror å håper det retter seg etterhvert.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kontakinte

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #406 på: Januar 11, 2014, 17:04:16 »
Skjønner godt at Pearce ble forbannet og snakket på seg gult på 0-3, soleklart frispark 3 meter foran dommeren. Tar ingen skyld vekk fra Leeds-spillerne, men i denne andreomgangen har dommeren vært Wedensday sin bestemann.
Enig! Visst spiller vi dårlig - men det hjelper ikke akkurat når dommeren gjør så alvorlige feil. Kampen er ødelagt nesten før 2 omgang er kommet i gang grunnet en hjelpeløs dommer.
Gjøk!! Jeg så første omg. har vell for pokker ikke noe med dommern og gjøre..

Leif Egil

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #407 på: Januar 11, 2014, 17:11:34 »
Skjønner godt at Pearce ble forbannet og snakket på seg gult på 0-3, soleklart frispark 3 meter foran dommeren. Tar ingen skyld vekk fra Leeds-spillerne, men i denne andreomgangen har dommeren vært Wedensday sin bestemann.
Enig! Visst spiller vi dårlig - men det hjelper ikke akkurat når dommeren gjør så alvorlige feil. Kampen er ødelagt nesten før 2 omgang er kommet i gang grunnet en hjelpeløs dommer.
Gjøk!! Jeg så første omg. har vell for pokker ikke noe med dommern og gjøre..
Ok - du må gjerne kalle meg en gjøk om du ønsker det. Jeg mener uansett at dommeren gjorde en fatal feil som muligens påvirket kampresultatet i starten av 2 omgang. Forøvrig er jeg selvsagt enig med alle som mener vi spilte ekstremt dårlig i dag. Trodde bunnen var nådd sist helg - men jeg tok desverre feil...:(
 

Kontakinte

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #408 på: Januar 11, 2014, 17:16:16 »
Noen ganger forstår jeg ikke hvorfor jeg holder med Leeds............det er jo bare skuffelser
+1 Pga at vi har blitt så gamle.

Sleivind

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #409 på: Januar 11, 2014, 17:20:40 »
Skjønner godt at Pearce ble forbannet og snakket på seg gult på 0-3, soleklart frispark 3 meter foran dommeren. Tar ingen skyld vekk fra Leeds-spillerne, men i denne andreomgangen har dommeren vært Wedensday sin bestemann.
Enig! Visst spiller vi dårlig - men det hjelper ikke akkurat når dommeren gjør så alvorlige feil. Kampen er ødelagt nesten før 2 omgang er kommet i gang grunnet en hjelpeløs dommer.
Gjøk!! Jeg så første omg. har vell for pokker ikke noe med dommern og gjøre..
Ok - du må gjerne kalle meg en gjøk om du ønsker det. Jeg mener uansett at dommeren gjorde en fatal feil som muligens påvirket kampresultatet i starten av 2 omgang. Forøvrig er jeg selvsagt enig med alle som mener vi spilte ekstremt dårlig i dag. Trodde bunnen var nådd sist helg - men jeg tok desverre feil...:(

Må ikke glemme tofotstaklingen til Peltier i begynnelsen av 1.omgang som dommeren ikke ga noe på. Kunne fort ha blitt rødt.

Kontakinte

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #410 på: Januar 11, 2014, 17:21:02 »
Skjønner godt at Pearce ble forbannet og snakket på seg gult på 0-3, soleklart frispark 3 meter foran dommeren. Tar ingen skyld vekk fra Leeds-spillerne, men i denne andreomgangen har dommeren vært Wedensday sin bestemann.
Enig! Visst spiller vi dårlig - men det hjelper ikke akkurat når dommeren gjør så alvorlige feil. Kampen er ødelagt nesten før 2 omgang er kommet i gang grunnet en hjelpeløs dommer.
Gjøk!! Jeg så første omg. har vell for pokker ikke noe med dommern og gjøre..
Ok - du må gjerne kalle meg en gjøk om du ønsker det. Jeg mener uansett at dommeren gjorde en fatal feil som muligens påvirket kampresultatet i starten av 2 omgang. Forøvrig er jeg selvsagt enig med alle som mener vi spilte ekstremt dårlig i dag. Trodde bunnen var nådd sist helg - men jeg tok desverre feil...:(
Beklager utbruddet, men greier ikke styre følelsene etter en slik forestilling. Livet er for kort til å se dårlig fotball!!

Peter7

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #411 på: Januar 11, 2014, 17:41:55 »
Back to basics sier McDermott. Gjør meg meget fornøyd og samtidig skeptisk. Har han ikke troen på det han har jobbet med denne sesongen? På den andre siden MÃ… det bli slutt på trebackslinje.


Håper back to basics betyr 4-4-2
Det må det være. Slet med å forstå formasjonen i første omgang, 5-2-3? Uansett virket den ikke, vi blir dominert på midten av Wednesday og betaler prisen for et fryktelig forsvarsspill - av spesielt Zaliukas, men også Peltier, Lees og Pugh driter seg ut i dag.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Le Jardin

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #412 på: Januar 11, 2014, 17:52:22 »
Pussig episode etter dagens kamp. For meg hvertfall.
Hadde  på radioen når vi dro på middagsbesøk rett etter kampen; Road to hell med Chris Rea, bare sånn for å understreke. Litt bedre humør på vei hjem da Monty Python sang "Always look on the bright side of life".
Ups and downs, folkens, Ups and downs.

Terje, som ikke tror "McDermott Out" er det rette
"Victory is in our sights"

Woody

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #413 på: Januar 11, 2014, 18:15:04 »
Back to basics sier McDermott. Gjør meg meget fornøyd og samtidig skeptisk. Har han ikke troen på det han har jobbet med denne sesongen? På den andre siden MÃ… det bli slutt på trebackslinje.


Håper back to basics betyr 4-4-2

Heilt enig,vi har ikkje gode nok spelarar pr i dag til å spele 3-4-3 .Få satt ein trygg bakre firar igjen og bygg derifra.
LIFE IS LEEDS

Bites Yer Legs

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #414 på: Januar 11, 2014, 18:27:22 »
For de som klaget på dommern, Peltier skulle vært av etter 2.

Ikke helt enig i den. I så fall fordi det var tofotet og kun derfor? Ikke særlig kraft + han tar ballen
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #415 på: Januar 11, 2014, 19:03:06 »
Hjelper ikke at han tar ballen. Tofots, begge beina i lufta er rett ut.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #416 på: Januar 11, 2014, 20:27:04 »
Egentlig ut. Flaks der
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #417 på: Januar 11, 2014, 21:26:14 »
Ja, jammen hadde vi flaks i dag..... ::)!! Rodolph Austin må være sjuk eller zoombie. Grusom midtbane vi har nå generelt. Han skal liksom være sjefen, men.....fysj og fysj, dette er bare trist. Jeg begriper ikke noe av dette. Har Brian "mista garderoben"??
Yeboahs vitne

Gufrias

Sv: Sheffield Wednesday vs Leeds 11.01.14 kl 13.15 på Hillsborough
« Svar #418 på: Januar 12, 2014, 07:56:01 »
Yorkshire Evening Post:

Sitat
Sheffield Wednesday 6 Leeds United 0: It was public humiliation, admits McDermott

Brian McDermott admitted Leeds United had been humiliated in the Yorkshire derby defeat to Sheffield Wednesday.

While Wednesday were impressive, Leeds somehow managed to plumb new depths after last week’s 2-0 FA Cup defeat at Rochdale.

Boss McDermott said that was the low point in his managerial career, but this defeat plunged the former Reading manager deeper into despair.

He will call all his players in on Sunday for a clear-the-air meeting after a fourth straight defeat dealt a huge blow to his play-off aspirations.

When asked by the Yorkshire Post if he could take any positives from his side’s display, McDermott said: “Are you serious?

“After that, in a local derby, it’s public humiliation as far as I’m concerned.

“It has to start on Sunday morning and I’ll go back to basics with this team to do what ever we’ve got to do as a group.

“That was just unbelievable. It doesn’t matter about being lower than the Rochdale game, that’s just humiliating for all of us.

“I don’t distance myself from the players because I’m part of the group. We’ve had a good run to get to 35 points, but we’re having a poor time now.

“It’s a terrible time for Leeds United, the supporters and us.”

McDermott added that he was considering appealing against Smith’s dismissal by referee Lee Probert.

Owls boss Stuart Gray, put in temporary charge in early December following the sacking of Dave Jones, has lifted resurgent Wednesday out of the relegation zone and rates this latest triumph as the high point of his coaching career.

Reda Johnson and Atdhe Nuhiu put Wednesday in control with first-half goals, and after Leeds substitute Matt Smith was sent off for his aerial challenge on Johnson seconds into the second half the floodgates opened at Hillsborough.

Connor Wickham slammed home the third, Chris Maguire followed up with a deflected free-kick and substitute Caolan Lavery fired a superb late double to seal Wednesday’s biggest-ever win against their White Rose rivals.

“I’ve got to sit down and have a glass of wine with the chairman after I’ve finished with you guys,” said former Northampton and Southampton manager Gray in his press conference.

“(It was) a good result and a good performance, hopefully a 6-0 win will help me to get the job.

“I remember I was caretaker at Southampton and our last two games at The Dell we beat Arsenal and Manchester United, so it’s probably up there with those. And I got the job.”

When told chairman Mandaric had still to make his mind up over the managerial vacancy, Gray added: “I’ll have a glass of wine, but he might not mention the job then.

“He might come and see me (on Sunday), we’re in training, but I want to enjoy this moment because it doesn’t happen many times in your playing, managing or coaching career.”

Wednesday have won four and drawn three of their eight league games under Gray and this win could have been even bigger as Liam Palmer spurned a golden chance before half-time, while substitute Jermaine Johnson hit the post.

“On the back of the Blackpool win when we played very well, I said to the players can you repeat that again?” Gray added. “Can you do it for 90 minutes?

“All credit to the players. Results are the most important thing, but can you get a performance to go with it?

“Not many times during a season do you get the perfect result and the perfect performance. Every player put in an eight or nine out of 10 performance.

“We put Leeds on the back foot. We got two goals up, you could see the confidence in the team. We didn’t take our foot off the gas and credit to the players for that. Our finishing was clinical.”
Hekta på Leeds siden 1974

Markus