Skrevet av Emne: På tide å ansette rett manager  (Lest 14151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
På tide å ansette rett manager
« på: Januar 11, 2014, 15:32:42 »
Nå viser det seg at Mc Dermott ikke har det som skal til. Eierne bør nå sette seg ned for å diskutere fremtiden og hva de vil med klubben. Hvis de har de finansielle musklene som skal til for å få klubben på rett kjøl. Ja da bør de faktisk grave dypt for å ansette rett manager.
Setter herved frem et navn som jeg tror har fremtiden foran seg som manager. Andre Villas Boas

testo

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #1 på: Januar 11, 2014, 15:35:45 »
inn med O'Leary!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Corleone

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #2 på: Januar 11, 2014, 15:35:56 »
Nå viser det seg at Mc Dermott ikke har det som skal til. Eierne bør nå sette seg ned for å diskutere fremtiden og hva de vil med klubben. Hvis de har de finansielle musklene som skal til for å få klubben på rett kjøl. Ja da bør de faktisk grave dypt for å ansette rett manager.
Setter herved frem et navn som jeg tror har fremtiden foran seg som manager. Andre Villas Boas

Er det en spøk?


auren

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #3 på: Januar 11, 2014, 15:39:24 »
Nå viser det seg at Mc Dermott ikke har det som skal til. Eierne bør nå sette seg ned for å diskutere fremtiden og hva de vil med klubben. Hvis de har de finansielle musklene som skal til for å få klubben på rett kjøl. Ja da bør de faktisk grave dypt for å ansette rett manager.
Setter herved frem et navn som jeg tror har fremtiden foran seg som manager. Andre Villas Boas

Er det en spøk?



Det må det vel være. Han har vel en ting felles med BMD: Begge har tapt 6-0 denne sesongen…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #4 på: Januar 11, 2014, 15:39:36 »
Nå viser det seg at Mc Dermott ikke har det som skal til. Eierne bør nå sette seg ned for å diskutere fremtiden og hva de vil med klubben. Hvis de har de finansielle musklene som skal til for å få klubben på rett kjøl. Ja da bør de faktisk grave dypt for å ansette rett manager.
Setter herved frem et navn som jeg tror har fremtiden foran seg som manager. Andre Villas Boas

Er det en spøk?



Nei det er ikke en spøk. Neste manager må være en manager for fremtiden

Oppdrettslaksen

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #5 på: Januar 11, 2014, 15:44:59 »
Nå viser det seg at Mc Dermott ikke har det som skal til. Eierne bør nå sette seg ned for å diskutere fremtiden og hva de vil med klubben. Hvis de har de finansielle musklene som skal til for å få klubben på rett kjøl. Ja da bør de faktisk grave dypt for å ansette rett manager.
Setter herved frem et navn som jeg tror har fremtiden foran seg som manager. Andre Villas Boas

Er det en spøk?



Nei det er ikke en spøk. Neste manager må være en manager for fremtiden

Eh, tror nok han heller stiller spørsmåltegn om Villas Boas ønsker å komme til Leeds...

h.b

  • Gjest
Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #6 på: Januar 11, 2014, 15:46:27 »
Nå viser det seg at Mc Dermott ikke har det som skal til. Eierne bør nå sette seg ned for å diskutere fremtiden og hva de vil med klubben. Hvis de har de finansielle musklene som skal til for å få klubben på rett kjøl. Ja da bør de faktisk grave dypt for å ansette rett manager.
Setter herved frem et navn som jeg tror har fremtiden foran seg som manager. Andre Villas Boas

Er det en spøk?



Nei det er ikke en spøk. Neste manager må være en manager for fremtiden

Eh, tror nok han heller stiller spørsmåltegn om Villas Boas ønsker å komme til Leeds...


Det er det opp til Eierne å overbevise ham om. Med rette midler til spillerkjøp og med den historien til Leeds. Ja da vil dette være en kjempeutfordring jeg tror han kanskje vil tenke på

Mephistopheles

  • Gjest
Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #7 på: Januar 11, 2014, 15:51:06 »
Personlig gir jeg spillerene den største delen av skylden når Leeds taper.

Promotion 2010

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #8 på: Januar 11, 2014, 15:52:10 »
Nå viser det seg at Mc Dermott ikke har det som skal til. Eierne bør nå sette seg ned for å diskutere fremtiden og hva de vil med klubben. Hvis de har de finansielle musklene som skal til for å få klubben på rett kjøl. Ja da bør de faktisk grave dypt for å ansette rett manager.
Setter herved frem et navn som jeg tror har fremtiden foran seg som manager. Andre Villas Boas

Er det en spøk?



Nei det er ikke en spøk. Neste manager må være en manager for fremtiden

Eh, tror nok han heller stiller spørsmåltegn om Villas Boas ønsker å komme til Leeds...


Det er det opp til Eierne å overbevise ham om. Med rette midler til spillerkjøp og med den historien til Leeds. Ja da vil dette være en kjempeutfordring jeg tror han kanskje vil tenke på


Jeg er faktisk helt enig med deg håkon. her må det gjøres noe drastisk. og det vil koste MYE penger.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #9 på: Januar 11, 2014, 15:53:15 »
Selvsagt er det spillerne som taper. Men det er manageren som setter opp laget og formasjonen man spiller med. Og å bruke 3 bak når man ser de har like stort tempo som en skilpadde. Ja da må man sette spørsmålstegn til manageren. Med 3 bak så er vi avhengig av meget raske og ballbeherskende spillere der. Det mangler i Leeds laget, og derfor så sitter ansvaret her hos manageren

Oppdrettslaksen

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #10 på: Januar 11, 2014, 15:58:06 »
Nå viser det seg at Mc Dermott ikke har det som skal til. Eierne bør nå sette seg ned for å diskutere fremtiden og hva de vil med klubben. Hvis de har de finansielle musklene som skal til for å få klubben på rett kjøl. Ja da bør de faktisk grave dypt for å ansette rett manager.
Setter herved frem et navn som jeg tror har fremtiden foran seg som manager. Andre Villas Boas

Er det en spøk?



Nei det er ikke en spøk. Neste manager må være en manager for fremtiden

Eh, tror nok han heller stiller spørsmåltegn om Villas Boas ønsker å komme til Leeds...


Det er det opp til Eierne å overbevise ham om. Med rette midler til spillerkjøp og med den historien til Leeds. Ja da vil dette være en kjempeutfordring jeg tror han kanskje vil tenke på


Jeg er faktisk helt enig med deg håkon. her må det gjøres noe drastisk. og det vil koste MYE penger.

Hvilken planet lever dere på? Leeds er ikke en storklubb lengre(kun potensielt sett)! Andre Villas Boas har KUN ting å tape,hvis han i det hele tatt skulle komme til Leeds(noe som er fullstendig urealistisk)! Og hva om han også kommer inn en slik fase som Leeds og McDermott er nå? Dette gjorde han jo tross alt med Spurs, og se hvordan det hele endte der. Uavhengig av det er det nok av toppjobber som ligger å venter på Boas. AC Milan,Valencia,Lyon eller tilbake til Portugal, mannen kommer iallefall ikke til Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #11 på: Januar 11, 2014, 16:01:08 »
Så da får vi bare hente has beens da. Kanskje Vennables vil komme tilbake. Eller Blackwell for den sakens skyld

fjellhaugen

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #12 på: Januar 11, 2014, 16:04:03 »
enig i at man bør hente en moderne manager.

men om du sjekker litt fakta HB, ble AVB felt av akkurat vår egen forsåvidt moderne BMD holder på med nå.

han knuget seg fast til et system som fungerte helt passe.
han ble reddet av bale i fjor. men i år gikk det ikke.

spør en tottenham supporter når de spilte flott fotball sist?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Glenn K

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #13 på: Januar 11, 2014, 16:04:49 »
Det dummeste vi kan gjøre nå er å sparke McDermott. Enkelte her inne er nødt til å innse at vi ikke kan starte denne prosessen med ny manager om og om igjen. Hva med å prøve å gi en manager en sesong før han "ikke har det som skal til"? Ærlig talt. Vi når aldri Prenier League ved å tenke på den måten.

h.b

  • Gjest
Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #14 på: Januar 11, 2014, 16:07:00 »
Ved å gi McD sesongen ut og sommeren. Ja da er jeg redd for at vi nå snakker om sesongen 2015-2016 før vi kan kjempe om opprykk. Det fungerer ikke med McD. Derfor må vi ha en sjef det fungerer med

Oppdrettslaksen

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #15 på: Januar 11, 2014, 16:10:10 »
Ved å gi McD sesongen ut og sommeren. Ja da er jeg redd for at vi nå snakker om sesongen 2015-2016 før vi kan kjempe om opprykk. Det fungerer ikke med McD. Derfor må vi ha en sjef det fungerer med

La oss si at du får viljen din, og GFH sparker McDermott! Hvem faen skal inn?

h.b

  • Gjest
Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #16 på: Januar 11, 2014, 16:12:25 »
Ved å gi McD sesongen ut og sommeren. Ja da er jeg redd for at vi nå snakker om sesongen 2015-2016 før vi kan kjempe om opprykk. Det fungerer ikke med McD. Derfor må vi ha en sjef det fungerer med

La oss si at du får viljen din, og GFH sparker McDermott! Hvem faen skal inn?

Jeg ville satt opp en liste med managere og starta med Andre Villas Boas. Sier han nei. Ja da går jeg får og headhunte en annen manager

Gufrias

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #17 på: Januar 11, 2014, 16:15:51 »
På tide å ha is i magen, og støtte den manageren og de spillerne vi har.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #18 på: Januar 11, 2014, 16:16:23 »
Ved å gi McD sesongen ut og sommeren. Ja da er jeg redd for at vi nå snakker om sesongen 2015-2016 før vi kan kjempe om opprykk. Det fungerer ikke med McD. Derfor må vi ha en sjef det fungerer med

La oss si at du får viljen din, og GFH sparker McDermott! Hvem faen skal inn?

Jeg ville satt opp en liste med managere og starta med Andre Villas Boas. Sier han nei. Ja da går jeg får og headhunte en annen manager
tror inte han är intresserad, efter att ha misslyckats både i chelsea och tottenham och där med helt andra förutsättningar,
 

Oppdrettslaksen

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #19 på: Januar 11, 2014, 16:16:51 »
Jeg ville satt opp en liste med managere og starta med Andre Villas Boas. Sier han nei. Ja da går jeg får og headhunte en annen manager

AVB ville sagt nei! Hvilken manager er det du forventer skal gjøre en mirakeljobb å ta opp Leeds 2014-15 sesongen? Snart sparkede Sam Allardyce? Gærne Paolo Di Canio? Eller la oss gå tilbake til Dennis Wise eller Gary McAllister! De klarer det sikkert på sitt andre forsøkt! Dette blir for dumt altså..

h.b

  • Gjest
Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #20 på: Januar 11, 2014, 16:21:44 »
Jaja. La oss bare da sette oss ned og drømme om Premier League men være fornøyd med å spille mot lag som Yeovill. Med rett manager og rette midler. ja da får vi rette spillere og deretter kommer resultatene slik at vi istedenfor å spille mot lag som yeovill

sportcarl1

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #21 på: Januar 11, 2014, 16:24:27 »
Jeg ville satt opp en liste med managere og starta med Andre Villas Boas. Sier han nei. Ja da går jeg får og headhunte en annen manager

AVB ville sagt nei! Hvilken manager er det du forventer skal gjøre en mirakeljobb å ta opp Leeds 2014-15 sesongen? Snart sparkede Sam Allardyce? Gærne Paolo Di Canio? Eller la oss gå tilbake til Dennis Wise eller Gary McAllister! De klarer det sikkert på sitt andre forsøkt! Dette blir for dumt altså..
eller varför inte ta in mata, defoe och rhodes
 

Oppdrettslaksen

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #22 på: Januar 11, 2014, 16:25:14 »
Jaja. La oss bare da sette oss ned og drømme om Premier League men være fornøyd med å spille mot lag som Yeovill. Med rett manager og rette midler. ja da får vi rette spillere og deretter kommer resultatene slik at vi istedenfor å spille mot lag som yeovill
Det er ikke det jeg sier! Men skal vi ikke bare prøve å satse på kontinuitet for en gangs skyld? De managerne som mangler jobber atm, er managere som igjen ville blitt sparket neste år!

Cherry

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #23 på: Januar 11, 2014, 16:41:36 »
Selvsagt er det spillerne som taper. Men det er manageren som setter opp laget og formasjonen man spiller med. Og å bruke 3 bak når man ser de har like stort tempo som en skilpadde. Ja da må man sette spørsmålstegn til manageren. Med 3 bak så er vi avhengig av meget raske og ballbeherskende spillere der. Det mangler i Leeds laget, og derfor så sitter ansvaret her hos manageren

Enig.
Og ting kan rettes Ila kampen, man kan faktisk bytte formasjon I kampen!!! DET evner av en eller grunn ikke MCDermott, selv nå i dag med alternativ på benken.
Fatter ikke at ikke han gjør noen grep under kampene i det siste..... Fatter det bare ikke!!!!
 

Budda

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #24 på: Januar 11, 2014, 16:42:44 »
Selvsagt er det spillerne som taper. Men det er manageren som setter opp laget og formasjonen man spiller med. Og å bruke 3 bak når man ser de har like stort tempo som en skilpadde. Ja da må man sette spørsmålstegn til manageren. Med 3 bak så er vi avhengig av meget raske og ballbeherskende spillere der. Det mangler i Leeds laget, og derfor så sitter ansvaret her hos manageren

Enig.
Og ting kan rettes Ila kampen, man kan faktisk bytte formasjon I kampen!!! DET evner av en eller grunn ikke MCDermott, selv nå i dag med alternativ på benken.
Fatter ikke at ikke han gjør noen grep under kampene i det siste..... Fatter det bare ikke!!!!

Han endret vel formasjonen i dag, men Smith ble utvist etter 1,5 min.
Endre

TallyHo

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #25 på: Januar 11, 2014, 16:45:20 »
Uffameg  :o kan knapt tro mine egne øyer. Min første ulogiske tanke var " Get the f**k out of my club Mc dermot!!!."
Men etter første sjokket har lagt seg, skjønner jeg at dette også gjelder eiere og spillere.  Det er ingenting i denne klubb som innehar kvalitet. Synd men sant. Eneste løsning, nye eiere, spillere og trener. Money talks shit walks !
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

HåvardK

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #26 på: Januar 11, 2014, 16:53:50 »
Selvsagt er det spillerne som taper. Men det er manageren som setter opp laget og formasjonen man spiller med. Og å bruke 3 bak når man ser de har like stort tempo som en skilpadde. Ja da må man sette spørsmålstegn til manageren. Med 3 bak så er vi avhengig av meget raske og ballbeherskende spillere der. Det mangler i Leeds laget, og derfor så sitter ansvaret her hos manageren

Enig.
Og ting kan rettes Ila kampen, man kan faktisk bytte formasjon I kampen!!! DET evner av en eller grunn ikke MCDermott, selv nå i dag med alternativ på benken.
Fatter ikke at ikke han gjør noen grep under kampene i det siste..... Fatter det bare ikke!!!!

Han endret vel formasjonen i dag, men Smith ble utvist etter 1,5 min.
Et ikke uvesentlig poeng midt oppe i all begredeligheten.

Xern

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #27 på: Januar 11, 2014, 17:11:10 »
Denne tråden er latterlig. Ã… lage en slik tråd med dette temaet er latterlig! McDermott gjør noen feil, men sparkes? Hva i alle dager. Og hva er det vi krever egentlig? Her har klubben så og si gått konkurs, og vi sparker trener etter trener fordi vi ikke rykker opp. Vi gikk opp fra League One og rett i opprykkskampen, i forhold til andre Championsshiplag som har vært i midten av tabellen i mangfoldige år nå.

Kunne like gjerne lagd en slik side:
www.hasmoyesbeensacked.com

Nå har vi sparket managere i flust og fleng. McDermott er riktig mann til å bygge opp vårt nye Leeds. På tide at vi har et langtidsprosjekt, og at klubben blir mer profesjonell! In McDermott we trust!
« Siste redigering: Januar 11, 2014, 18:02:42 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #28 på: Januar 11, 2014, 21:32:22 »
Denne tråden er latterlig. Ã… lage en slik tråd med dette temaet er latterlig! McDermott gjør noen feil, men sparkes? Hva i alle dager. Og hva er det vi krever egentlig? Her har klubben så og si gått konkurs, og vi sparker trener etter trener fordi vi ikke rykker opp. Vi gikk opp fra League One og rett i opprykkskampen, i forhold til andre Championsshiplag som har vært i midten av tabellen i mangfoldige år nå.

Kunne like gjerne lagd en slik side:
www.hasmoyesbeensacked.com

Nå har vi sparket managere i flust og fleng. McDermott er riktig mann til å bygge opp vårt nye Leeds. På tide at vi har et langtidsprosjekt, og at klubben blir mer profesjonell! In McDermott we trust!




"Noen feil".......begynner å dra på seg en del synes jeg, men dette sparkingsgreiene er noe herk. Det er en del rusk hos spillerne her også, ingen tvil. Men for pokker, hvem vei hva som er rett her??
Yeboahs vitne

Annesj

Sv: På tide å ansette rett manager
« Svar #29 på: Januar 11, 2014, 22:05:52 »
AVB? Off!! Ikke rart man blir skuffa om man går rundt med sånne tanker ifht dagens leeds å hva man kan få av spillere og managere. Det er lov å drømme men dette er bare virkelighetsfjernt. Blir som å håpe at hver spillersignering skal være messi ;) Da er fallhøyden stor. Hadde vi vært et PL lag så kunne jeg kaaaanskje skjønt det. Men vi er desverre redusert til et middels npc lag etter maaange år med økonomisk uføre og lite å rutte med. Vi har en stolt hisorie men det beg å bli lenge siden nå. Meeeen vi kommer dit igjen folkens. Vi har omsider etter mange år med nissen fått eiere som jeg syns har gjort mye bra. Have a little faith ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds