KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.

Started by Leedsfan, January 14, 2014, 10:20:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Glenn K

Quote from: stefan on January 18, 2014, 15:09:41
Mye positivt i dag.  Men dittlei av at Pearce og Lees måker ballen fremover uten mål og mening 50 ganger i løpet av kampen.

Pearce hadde den høyeste treffprosenten på pasninger av samtlige spillere på banen i dag. Til pause traff han på 93%.

p0ndus

Gufrias

Quote from: Gufrias on January 18, 2014, 09:35:34
Ligner ikke meg å gå til kamp med lave forventninger, men...

Jeg kommer til å være fornøyd med alt annet enn slakt. Enhver framgang, hvor liten den enn er, vil være et pluss.

Får vi poeng vil jeg være veldig glad.

Tre, og jeg blir henrykt, tross smerten fra klypemerkene i armen.
Står ved det jeg skrev før kampen. Jeg er fornøyd med prestasjonen og framgangen i dag. Selvfølgelig irriterende å tape mot serielederen når vi like gjerne kunne ha vunnet, men bedre enn å være sjanseløse mot et bunnlag.
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Quote from: Sleivind on January 18, 2014, 15:06:20
Vi setter ikke sjansene våre. Byttene våre kom for seint.

Der er grunnene til at vi ikke tar poeng i dag..

Grunn en. Utvilsomt. Grunn to. Høyst hypotetisk.

Når det er sagt: skulle gjerne sett Poleon og Mowatt inn et kvarter før slutt, men slikt blir kun synsing og etterpåklokskap.
Jon R.

morten1966

Huff bare trist, vi må ha e spiss med kvaliteter. Blir bare sur å lei av dette!

baste

Quote from: Gufrias on January 18, 2014, 15:09:08

Kan vel ikke skylde på byttene. Dårlig press på venstresida, og en god prestasjon av Nugent.
På venstresiden hadde vi en sliten ving, æ etterlyste bytte fra 65-70 min. Så jo, vi kan skylde på byttene, som ikke kom, før Leicester hadde tatt over  ???

grauten85

Forskjellen i dag på seier og tap er at Nugent putter for eit topplag med noen ekstra marginer på si side, mens McCormack skyt rett på keeper... og i stanga, for eit lag i motgang. Ellers var det vel omtrent status quo på resten av fjøla utpå ER i dag :)

Leedsfan

Quote from: Joe Jordan on January 18, 2014, 15:04:05
Lees må ha verdensrekord i å dundre ballen upressa opp på tribuna. Faen, der var det 0-1...

Selv om han har spilt en bra kamp så er han alltid involvert i baklengsmål..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Odin on January 18, 2014, 15:10:11
Quote from: Odin on January 18, 2014, 14:54:51
At ikke McDermott bytter noen, f eks Varney og Kebe nå, viser bare at han mangler basisevner som manager
Ã... gjøre dette byttet når det er 5 min igjen viser bare at han ikke satset på å vinne denne kampen men håpet på 0-0
Manglende vilje og evner til å gjøre bytter og endre kampbildet har skjedd I utallige kamper iår.
Vi kommer til å forbli et middelmådig lag med McDermott ved roret
Nå må vi satse på å berge plassen
MOT

Synes absolutt det så ut som om vi satset på å vinne kampen.
Jon R.

Odin

Quote from: baste on January 18, 2014, 15:16:30

Kan vel ikke skylde på byttene. Dårlig press på venstresida, og en god prestasjon av Nugent.
På venstresiden hadde vi en sliten ving, æ etterlyste bytte fra 65-70 min. Så jo, vi kan skylde på byttene, som ikke kom, før Leicester hadde tatt over  ???
Helt enig med at vi kan skylde på McDermott. Særlig siden dette er et mønster I hver kamp; byttene kommer sent eller aldri og oftest etter at motstanderne har byttet 3

Odin

Quote from: Jon R on January 18, 2014, 15:17:47
At ikke McDermott bytter noen, f eks Varney og Kebe nå, viser bare at han mangler basisevner som manager
Ã... gjøre dette byttet når det er 5 min igjen viser bare at han ikke satset på å vinne denne kampen men håpet på 0-0
Manglende vilje og evner til å gjøre bytter og endre kampbildet har skjedd I utallige kamper iår.
MOT

Enig I at det så slik ut fra start. Men kampen varer 90 min. Etter 70 så alle unntatt McDermott at flere av våre var dødsslitne....og at Leicester etter 3 bytter tok over

Furu

Trist at det blei tap, men venta berre på det.

Elles veldig oppløftende kamp, med ny fasong på laget.

Er lei av å sjå på at McD står handlingslamma på sidelinja og ikkje set innpå friske spelarar når det er 20-25 min. igjen.

Dei to nye har ikkje imponert meg!

sportcarl1

2 steg framåt mot de sista matcherna, och resultatet var inte rättvisst, men fotboll handlar ite om rättvisa utan att göra mål, och leicester var bättre på att förvalta sina chanser än vi, folk har alltid klagat på warnocks värvningar, men jämför gärna de som spelade på plan idag  mot mcdermottsvilka som var bäst och vilka som var sämst, tyvärr vågade vi inte gå för vinst, kanske stewart skulle ut i halvlek och kebe efter 60 minuter, i andra halvlek skapade vi inte en målschans och i första minst 5 st, ross, varney, brown,austin och warnock ger jag godkänt idag tyckte de visade rätt attityd

Bites Yer Legs

Dette her lot McDermott og teamet hans seile i fra, vi hadde alle muligheter til å ta denne kampen her i andre omgng, men venter til det 85. minutt til å gjøre noe. Hva f*** skal de to som kommer inn få utrettet på 6-7 minutter.

L'cster tørr å gjøre endringer selv om kamplanen deres fungerer. Setter innpå King som har ro til å ta ned ballen og setter i gang 2-3 gode angrep der det ene ender i mål, og Phillips får "assist" på den kroppsfinten.

Mowatt eller Murphy kunne hatt lignende effekt for Leeds som King hadde for Lcster. Austin og Brown, som begge har gode kamper, blir alt for opptatt av å få ballen ut av egne bein utover i 2.omgang. Kebe så ferdig ut etter 70, Poleon kunne gjort minst samme jobb eller Diouf kunne kommet innpå tidligere. Selv om Diouf ser noe utrent ut, så har han en ballkontroll  som ingen andre er i nærheten av i LUFC.
KEEP FIGHTING!!

sportcarl1

Quote from: Jon R on January 18, 2014, 15:17:47
MOT

fram till halvlek skulle jag kunna hålla med dig, men inte efter 45minuter då vi inte skapade en målchans och inte gjorde något åt det.,pearson gjorde tidigare aktiva byten och phillips var högst delaktig i målet,

#lufc

Det er en prestasjon i seg selv om McDermott klarer holde dette laget oppe mtp de spillerne Leeds har. Det finnes ikke kvalitet i laget og det sier litt når Austin har vært en nøkkelspiller så langt i sesongen. Nå det er sagt, mye svartmaling her inne. Meget bra gjennomført kamp etter min mening. Leicester er uten tvil det beste laget i Championship for øyeblikket og Leeds klarer seg veldig bra. Man kunne jo lukte på lang veg at Leicester kom til å score. Typisk topplag.

Gufrias

Quote from: baste on January 18, 2014, 15:16:30

Fortsatt ingen ting med for sene bytter å gjøre. Feil/manglende bytte, kanskje - selv om de to byttene som ble gjort var berettigede. Fra der jeg satt så Stewart ikke først og fremst sliten ut, men svak, og kunne gjerne vært byttet ut av den grunn.
Hekta på Leeds siden 1974

Sleivind

Quote from: Jon R on January 18, 2014, 15:15:29

Grunn en. Utvilsomt. Grunn to. Høyst hypotetisk.

Når det er sagt: skulle gjerne sett Poleon og Mowatt inn et kvarter før slutt, men slikt blir kun synsing og etterpåklokskap.

Hva skulle vi gjort uten etterpåklokskap? ::)

Fra spøk til revolver. Det var ganske så tydelig at lufta var gått ut av ballongen på en del av spillerne utpå der.

marve

Quote from: morten1966 on January 18, 2014, 15:15:39

Vi trenger mer en 1 god spiss .
Synes ikke BMD har truffet særlig bra med kjøpene sine så langt ,hunt, murphy  ,wotton ,zaliukas spilte ikke i dag og har vell ikke vært rare forsterkningene.
Kebe og Stewart lover ikke bra ,kebe katastrofe dårligså langt !!!
Kan vi stole på at BMD klarer å hente spillere som vill forsterke oss ??????

Frode

Quote from: marve on January 18, 2014, 15:26:59

Synes ikke BMD har truffet særlig bra med kjøpene sine så langt ,hunt, murphy  ,wotton ,zaliukas spilte ikke i dag og har vell ikke vært rare forsterkningene.
Meget betimelig spørsmål. Har McD den rette teften hva angår spillerkjøp? Lite som tyder på det.

TK20

Quote from: Frode on January 18, 2014, 15:28:45
Meget betimelig spørsmål. Har McD den rette teften hva angår spillerkjøp? Lite som tyder på det.

Hva synes du om Stewart i dag, Frode? Kjempeinteressert i din mening.

Sent from my iPad using Tapatalk

Kontakinte

Bra første omg. Rææææva andre, hvor vi skaper null og nikks. Lees og Pearce holder ikke nivå, hvorfor blir ikke Poleon brukt istede for Stewart? Ã... byttene som blir gjort alt for sent!?      

McD Out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Frode

Quote from: TK20 on January 18, 2014, 15:33:32

Hva synes du om Stewart i dag, Frode? Kjempeinteressert i din mening.

Sent from my iPad using Tapatalk

Modent.

sportcarl1

Quote from: Kontakinte on January 18, 2014, 15:34:33
Bra første omg. Rææææva andre, hvor vi skaper null og nikks. Lees og Pearce holder ikke nivå, hvorfor blir ikke Poleon brukt istede for Stewart? Ã... byttene som blir gjort alt for sent!?      

nej inte kicka mcd har aldrig gett resultat innan i klubben utom möjligtvis negativt för ekonomin, varför kicka en tränare för att ta in en annan kickad tränare för det är ju så det fungerar, tränare som det går bra för varför skulle de bryta ett kontrakt för att komma till vår klubb?

Leedsfan

Lees og Pearce gjør en bra match. Lees har noen dårlige klareringer og er der hvor målet kommer. At noen kan klage på de og ikke klage på Ross som bommer på to 100% sjanser.

At man forventer at Kebe skal være matchfit er jo også et under, hvis han ikke får spille så blir han jo ikke det heller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oggy

Kjerringa sier:

Hvorfor er du Leeds-supporter???
Livskvaliteten blir jo forringet.....
Oggy

Kontakinte

Quote from: sportcarl1 on January 18, 2014, 15:37:18

nej inte kicka mcd har aldrig gett resultat innan i klubben utom möjligtvis negativt för ekonomin, varför kicka en tränare för att ta in en annan kickad tränare för det är ju så det fungerar, tränare som det går bra för varför skulle de bryta ett kontrakt för att komma till vår klubb?
Dette er min mening! Fordi jegikke har trua på han lenger, dessverre. Vingling med spillesystemer, har ikke evnen til og gjøre formasjonskifter under kamp. Dårlige bytter eller mangel på bytter når laget skriker etter friske bein.  

marve

Quote from: Leedsfan on January 18, 2014, 15:42:52

Lees og Pearce gjør en bra match. Lees har noen dårlige klareringer og er der hvor målet kommer. At noen kan klage på de og ikke klage på Ross som bommer på to 100% sjanser.

At man forventer at Kebe skal være matchfit er jo også et under, hvis han ikke får spille så blir han jo ikke det heller.
Hva med å la han spille seg i form på reserve laget da .De fleste spillerne i dagens stall klarer bedre en det han har vist så langt .
Men bevares håper jeg tar feil og at han blir en forsterkning for oss  etter vært .
Han er vell bare på lån  trodde vi hadde sluttet å hente spillere som ikke kan gå rett inn å forsterke oss med engang  jeg .

Kontakinte

Quote from: marve on January 18, 2014, 15:54:35
Quote from: Leedsfan on January 18, 2014, 15:42:52

Hva med å la han spille seg i form på reserve laget da .De fleste spillerne i dagens stall klarer bedre en det han har vist så langt .
Men bevares håper jeg tar feil og at han blir en forsterkning for oss  etter vært .
Han er vell bare på lån  trodde vi hadde sluttet å hente spillere som ikke kan gå rett inn å forsterke oss med engang  jeg .
Enig! Det er derfor vi har et reservelag.

Promotion 2010

Quote from: marve on January 18, 2014, 15:26:59

Jeg tror du har rett!

Samme suppa som alltid! Fryktelig kampledelse av management! Svake innkjøp og rot med formasjoner.

0-6 kvalifiserer til sparken!

Vårt motto: KEEP ON FIGHTING! gjelder kun motstandene!   

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973