Skrevet av Emne: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.  (Lest 55926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #60 på: Januar 18, 2014, 10:52:33 »
Kan dessverre ikke se at vi vinner denne >:( Leicester er i kjempeform, vi har blitt rundspilt 2 kamper på rad av dårlige lag,spillerne er uten selvtillit,kravstort publikum. Og på toppen av det hele: vi er dønn avhengige av McCormack! Sist vi vant en UTEN at han scorte var 14. september......det forteller veldig mye >:(
Blir kanskje i beste fall en drittkamp som ender 0-0....


Dessverre har jeg funnet ut at jeg deler mye av din skepsis om dagen.

Kanskje realisme er det rette ordet.   ;)

Forskjellen på dere to er at DHY er skeptisk hele året mens du erfaringsmessig vil se lyst på det igjen etter en seier eller to.  ;D
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #61 på: Januar 18, 2014, 11:01:41 »
Kan dessverre ikke se at vi vinner denne >:( Leicester er i kjempeform, vi har blitt rundspilt 2 kamper på rad av dårlige lag,spillerne er uten selvtillit,kravstort publikum. Og på toppen av det hele: vi er dønn avhengige av McCormack! Sist vi vant en UTEN at han scorte var 14. september......det forteller veldig mye >:(
Blir kanskje i beste fall en drittkamp som ender 0-0....


Dessverre har jeg funnet ut at jeg deler mye av din skepsis om dagen.

Kanskje realisme er det rette ordet.   ;)

Forskjellen på dere to er at DHY er skeptisk hele året mens du erfaringsmessig vil se lyst på det igjen etter en seier eller to.  ;D
Jeg er skeptisk basert på virkeligheten-det burde flere være ;)
Jeg registrerer i januar 2014 at vi er like langt unna opprykk til PL som i 2005. Denne klubben har gått stort sett bakover de 10 siste årene :( :( :(

Leedsfan

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #62 på: Januar 18, 2014, 11:17:22 »
Kan ikke tro annet enn at dette blir en enkel 4-1 seier! Tre mål av McCormack før Austin knaller inn et langskudd fra 35 meter i det 78.minutt!

Thats the spirit..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #63 på: Januar 18, 2014, 11:19:32 »
Kan dessverre ikke se at vi vinner denne >:( Leicester er i kjempeform, vi har blitt rundspilt 2 kamper på rad av dårlige lag,spillerne er uten selvtillit,kravstort publikum. Og på toppen av det hele: vi er dønn avhengige av McCormack! Sist vi vant en UTEN at han scorte var 14. september......det forteller veldig mye >:(
Blir kanskje i beste fall en drittkamp som ender 0-0....


Dessverre har jeg funnet ut at jeg deler mye av din skepsis om dagen.

Kanskje realisme er det rette ordet.   ;)

Forskjellen på dere to er at DHY er skeptisk hele året mens du erfaringsmessig vil se lyst på det igjen etter en seier eller to.  ;D
Jeg er skeptisk basert på virkeligheten-det burde flere være ;)
Jeg registrerer i januar 2014 at vi er like langt unna opprykk til PL som i 2005. Denne klubben har gått stort sett bakover de 10 siste årene :( :( :(

Hvorfor burde VI være det? For klubben har det ikke mye å si på kort sikt, derimot på lang sikt kan det bli en byrde.

Eneste måten denne klubben kan bestå/bli slik vi ønsker er hvis fansen beholder trua.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #64 på: Januar 18, 2014, 11:24:11 »
Jeg har hatt mareritt i natt. Drømmen, kjapt fortalt, handlet om at noen kompiser og jeg skulle se kampen ringside. Jeg hadde ventet lenge med å kjøpe billetter og selv om det ikke var fullt så klarte jeg å kjøpe noen råtne billetter med en stor stolpe som dekket for sikten.

Vi skapte ingen sjanser i hele kampen, og de nøytrale kompisene mine syntes det var drittkjedelig.

Kampen var mot Barnsley, ikke Leicester, og vi tapte 1-0.

Kampen i dag vil prege resten av sesongen, derfor er den den viktigste.

Jeg er meget usikker på kampen i dag...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #65 på: Januar 18, 2014, 12:04:17 »
Tapet forrige lørdag sitter fortsatt i kroppen...som et sår i hjertet...fysisk vondt...

Jeg grur meg...dette kan jo umulig gå bra...blir vi mosa? Ydmyket igjen? Leika med? Overkjørt? Har endog  vurdert å droppe kampen i dag, for Leicester er jo i kanonform, mens vi framstår som et synkende skip, et lag uten mål og mening, hodeløse kyllinger osv. Makter jeg å sjå på 90 minutter til med slikt? Har jeg mere nyttige ting å foreta meg på en lørdag i beste familieaktivitetstid? Klarer jeg å la være?

Min første kjærlighet...LEEDS UNITED...er i alvorlig trøbbel og trenger meg som aldri før...så om en time er jeg klar til å følge laget med stor L...håne dommeren for hver eneste avgjørelse imot...kjefte på motstanderne for sine skitne triks...juble når vi scorer...hovere når vi vinner...rope ut: M O T...

We are Leeds...Marching On Together...og plutselig så gleder jeg meg til kamp!!! ;D ;D ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

stian

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #66 på: Januar 18, 2014, 12:08:27 »
Dette er kampen hvor spillerne MÃ… stå opp og vise manageren, Elland Road og TV-seerne at de kan spille god fotball. Jeg forventer at slakten mot Wednesday har tvinget frem et formasjonsbytte og at vi spiller med 4 bak. En høyreside med en lynrask Byram på back og en skikkelig ving bør terrorisere de fleste i denne divisjonen?

 Det spørs imidlertid om vi ikke får se et litt defensivt Leeds som prøver å få kontroll over det defensive først.  Min optimistiske spådom er at Leeds holder nullen til pause og at selvtilliten vender tilbake utover 2.omgang og at vi får se et lag som henger sammen. Ett poeng og en solid prestasjon vil være bra. Det viktigste er at det blir tatt tak i de elendige prestasjonene som har vært i de siste. Klarer de dette kommer resultatene etter hvert.

Cannavaro

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #67 på: Januar 18, 2014, 12:14:18 »
Det er all grunn til igjen å være urolig før kamp, og spesielt idag føler jeg.  Vi møter en formtoppet serieleder, og det vi har vist i det siste tilsier egentlig at vi får skambank !!  Men, så er jo nettopp fotball så fascinerende at alle kamper skal jo spilles først.....interessante poenger kan jo være at Leicester spiller sin 8.kamp på en måned (en mer enn oss, Capital One Cup mot Man City). De fem siste har de vunnet, men lagoppstillingen deres viser også at de ikke rullerer særlig.  Kan Leicester snart vise tegn til svakhet ???
Vi, derimot, elendig selvtillit, og tilbake til 4-4-2 og sikkert en del utskiftninger.  Vi har vel grunn til å være bekymra atter igjen før en kamp.  Allikevel har jeg tro på at noe positivt kan skje idag....mirakler har jo skjedd i fotball før.  Jeg tror faktisk på en uavgjort idag, jeg håper på spillmessig bedring, og drømmer om seier.....

Uansett : Leeds United har en knallsterk og utrolig bra tilhengerskare, og hjelper 12.mann til idag så kan det gi laget et enormt løft.  La oss håpe på det !!!   Om laget svikter, så skal ihvertfall ikke vi (fansen) gjøre det.   Marching On Together for Victory !!

Lykke til all sammen.....vi trenger en positiv opplevelse idag !!!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Leedsulf

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #68 på: Januar 18, 2014, 12:15:45 »
LUFC Official ‏@LUFC 16s

TEAM NEWS: #lufc v Leicester: Kenny, Byram, Pearce, Lees, Warnock, Kebe, Brown, Austin, Stewart, McCormack, Varney.

4-4-2 da vel?

Kenny

Byram - Lees - Pearce - Warnock

Kebe - Brown - Austin - Stewart

McCormack - Varney


Benken:
Cairns, Murphy, Diouf, Peltier, Wootton, Poleon, Mowatt.
« Siste redigering: Januar 18, 2014, 12:17:30 av Leedsulf »

Sølvreven

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #69 på: Januar 18, 2014, 12:17:17 »
LUFC Official ‏@LUFC 16s

TEAM NEWS: #lufc v Leicester: Kenny, Byram, Pearce, Lees, Warnock, Kebe, Brown, Austin, Stewart, McCormack, Varney.
Dette blir bra. Seier i dag  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leedsfan

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #70 på: Januar 18, 2014, 12:19:06 »
Rødt kort Brown, ja da begynner jeg å grine.

Dette blir litt av en knokkelkamp..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #71 på: Januar 18, 2014, 12:23:40 »
Tapet forrige lørdag sitter fortsatt i kroppen...som et sår i hjertet...fysisk vondt...

Jeg grur meg...dette kan jo umulig gå bra...blir vi mosa? Ydmyket igjen? Leika med? Overkjørt? Har endog  vurdert å droppe kampen i dag, for Leicester er jo i kanonform, mens vi framstår som et synkende skip, et lag uten mål og mening, hodeløse kyllinger osv. Makter jeg å sjå på 90 minutter til med slikt? Har jeg mere nyttige ting å foreta meg på en lørdag i beste familieaktivitetstid? Klarer jeg å la være?

Min første kjærlighet...LEEDS UNITED...er i alvorlig trøbbel og trenger meg som aldri før...så om en time er jeg klar til å følge laget med stor L...håne dommeren for hver eneste avgjørelse imot...kjefte på motstanderne for sine skitne triks...juble når vi scorer...hovere når vi vinner...rope ut: M O T...

We are Leeds...Marching On Together...og plutselig så gleder jeg meg til kamp!!! ;D ;D ;D

Mange bra innlegg siste dagene om betydningen av  å holde motet oppe . Dette er bare et av dem.  :)

PS: Gruer meg veldig til denne kampen. De to siste kampene har gjort fysisk VONDT og jeg har ikke lyst til å oppleve det igjen. Uansett er dette "bare" en kamp. I det større bildet betyr den lite. Samtidig, her og nå, betyr den ALT når vi snakker Leeds United.  :-[

Jon R.

Annesj

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #72 på: Januar 18, 2014, 12:26:11 »
Helt enig i at vi velger brown idag. Vi trenger krigere nå. Varney også løper masse å viser ofte vilje. Kvaliteten som regel er problemet. Men vi må begynne med innsats å vilje nå. Back to basics som sagt. Glad for å se byram istedet for pelts. Kjipern å sitte på jobb å ikke få fulgt med på annet enn smsvarsling  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

marve

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #73 på: Januar 18, 2014, 12:27:58 »
Rødt kort Brown, ja da begynner jeg å grine.

Dette blir litt av en knokkelkamp..:)
heheh lukter rødt lang vei i dag ja .
Et meget stort svakhets tegn når en  spiller som brown får starte .
Har ikke hatt store trua på seier i dag men nå forsvant det bitte lille håpet jeg hadde .
Håper jeg tar grundig feil og at brown spiller en kanon kamp selvfølgelig, men tror som sakt at dette kan bli veldig stykt nok en gang .
 

sportcarl1

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #74 på: Januar 18, 2014, 12:28:23 »
LUFC Official ‏@LUFC 16s

TEAM NEWS: #lufc v Leicester: Kenny, Byram, Pearce, Lees, Warnock, Kebe, Brown, Austin, Stewart, McCormack, Varney.

4-4-2 da vel?

Kenny

Byram - Lees - Pearce - Warnock

Kebe - Brown - Austin - Stewart

McCormack - Varney


Benken:
Cairns, Murphy, Diouf, Peltier, Wootton, Poleon, Mowatt.

intressant att zaliukas inte ens är på bänken, skadad eller ute ur kylan?
 

Hallgeir *

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #75 på: Januar 18, 2014, 12:29:45 »
Ligner ikke meg å gå til kamp med lave forventninger, men...

Jeg kommer til å være fornøyd med alt annet enn slakt. Enhver framgang, hvor liten den enn er, vil være et pluss.

Får vi poeng vil jeg være veldig glad.

Tre, og jeg blir henrykt, tross smerten fra klypemerkene i armen.

Ingen forventninger om poeng i dag. Håper på klar framgang sammenlignet med siste to skrekkopplevelser, men det blir neppe noen påførte blåmerker om det overraskende nok ble et poeng. Dette blir en prøvelse, tror jeg.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #76 på: Januar 18, 2014, 12:32:01 »
LUFC Official ‏@LUFC 16s

TEAM NEWS: #lufc v Leicester: Kenny, Byram, Pearce, Lees, Warnock, Kebe, Brown, Austin, Stewart, McCormack, Varney.

4-4-2 da vel?

Kenny

Byram - Lees - Pearce - Warnock

Kebe - Brown - Austin - Stewart

McCormack - Varney


Benken:
Cairns, Murphy, Diouf, Peltier, Wootton, Poleon, Mowatt.


Skulle gjerne sett Muprhy eller Mowatt istedet for Brown, ellers ok.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #77 på: Januar 18, 2014, 12:33:07 »
Diouf på benken?

Helt ute i hele høst. Gikk ut melding i går om at han er fri til å finne seg ny klubb.
I dag er han plutselig inne i troppen??
marching on together,
derudaf forever...

Kontakinte

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #78 på: Januar 18, 2014, 12:48:08 »
Diouf på benken?

Helt ute i hele høst. Gikk ut melding i går om at han er fri til å finne seg ny klubb.
I dag er han plutselig inne i troppen??
Prøver å finne en possitiv statistikk mot Foxès, det var ikke lett! Men head to head, har vi et lite overtak. Enda!! Studerer man lista finner man ut at vi ikke har tapt en eneste januarkamp(4) ;D Det er et liiiiite halmstrå da.

Sølvreven

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #79 på: Januar 18, 2014, 12:53:37 »
Diouf på benken?

Helt ute i hele høst. Gikk ut melding i går om at han er fri til å finne seg ny klubb.
I dag er han plutselig inne i troppen??
Du er ikke den eneste som lurer på det. Og hvor er Zaliukas? Ikke engang på benken?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Frode

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #80 på: Januar 18, 2014, 13:02:03 »
Diouf på benken?

Helt ute i hele høst. Gikk ut melding i går om at han er fri til å finne seg ny klubb.
I dag er han plutselig inne i troppen??
Du er ikke den eneste som lurer på det. Og hvor er Zaliukas? Ikke engang på benken?
Ja, er det et holdningsproblem vi har vært vitne til (kontrakt = intet å bevise) eller har han bare blitt sugd inn i en kollektiv kollaps. Usikker ...
 

Allanclarke

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #81 på: Januar 18, 2014, 13:05:05 »
Come on SuperLeeds!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

M.O.T.

sveifors

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #82 på: Januar 18, 2014, 13:08:36 »
Håper på god kamp, men trua er ikke helt på plass. Vi er for svake på sentral midtbane generelt.

TV-kamper med Leeds har vært nedtur som etterfølger nedtur, håper på oppreising for oss idag.

MOT
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Ankerjon15

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #83 på: Januar 18, 2014, 13:09:29 »
Come On LEEDS ;D ;D ;D

Mephistopheles

  • Gjest
Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #84 på: Januar 18, 2014, 13:10:40 »
Jeg frykter at dette blir tap



Foresten så er denne kampen den 111 kampen mellom Leeds og Leicester i liga sammenheng

men jeg regner med at det vet dere. Men jeg bare nevner det uansett

Sleivind

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #85 på: Januar 18, 2014, 13:11:49 »
LUFC Official ‏@LUFC 16s

TEAM NEWS: #lufc v Leicester: Kenny, Byram, Pearce, Lees, Warnock, Kebe, Brown, Austin, Stewart, McCormack, Varney.

4-4-2 da vel?

Kenny

Byram - Lees - Pearce - Warnock

Kebe - Brown - Austin - Stewart

McCormack - Varney


Benken:
Cairns, Murphy, Diouf, Peltier, Wootton, Poleon, Mowatt.


Ikke ofte jeg blir hoppende glad av en 4-4-2 formasjon!

sportcarl1

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #86 på: Januar 18, 2014, 13:13:16 »
bara inte brown blir utvisad, spelmässigt är han ok ,men tror inte jag har sett en match  utan att han riskerat få ett rött kort
 

job

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #87 på: Januar 18, 2014, 13:13:54 »
Come on Leeds. Vi trenger virkelig 3 poeng i dag.
MOT
Marching on together!                               Siden 1970

sportcarl1

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #88 på: Januar 18, 2014, 13:14:31 »
idag är det bara för austin och mccormack att visa vägen
 

Cherry

Sv: KAMP: Leeds United vs Leicester City 18/01-14 kl 1315 Elland Road.
« Svar #89 på: Januar 18, 2014, 13:15:09 »
Diouf på benken?

Helt ute i hele høst. Gikk ut melding i går om at han er fri til å finne seg ny klubb.
I dag er han plutselig inne i troppen??

Diouf i troppen.... Bruk han!!!
Håper Austin viser noe i dag, ellers er d bytte etter Max 1. Omg.

MOT