bestilling fra Superstore

Started by Marius81, January 14, 2014, 14:43:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Marius81

Hei!
tenkte jeg skulle høre litt om erfaringene av dere godtfolk, angående bestilling av produkter fra Superstoren.
før jul tenkte jeg å bestille draktsett til junior, for å prøve å konvertere han tilbake fra Scum (en simpel matbox i bhgen, var nok til å få han over til the dark side). Når jeg fylte ut bestillingsorderen, prøvde jeg å skrive inn koden som jeg fikk for å få rabatten fra LUSCOS, denne ble ikke registret, den utgjor i værtfall ikke noe forskjell på sluttprisen for de produktene jeg bestillte.
Tracking-nummeret jeg fikk for å følge pakken (fra mosaic), gav meg mer frustrasjon enn glede. den ble sendt etter stykke for så å bli sendt tilbake. når jeg spurte om hvorfor, fikk jeg beskjed fra en Nicky Baines i LUFC superstore, om at pakken manglet PID. (jeg kan ikke huske at det var en av feltene som skulle fylles ut, hverken når jeg registrerte meg eller når jeg bestilte pakken. men jeg gav dem personnummeret mitt, og pakken ble sendt på ny.. når jeg sjekket trackingen, kommer det ikke noen feilmelding slik som sist, bare at den er sendt tilbake igjen.. har prøvd å sende ny mail til Nicky Baines, men ikke fått noe svar.. dette er en uke siden. Dette er første gangen jeg bestiller varer fra Superstoren, og kan ikke si jeg er kjempeimponert..
er det flere her inne som har opplevd maken?

Hilsen Frustrert Lofoting...

Hallgeir *

Quote from: Marius81 on January 14, 2014, 14:43:10
Hei!
tenkte jeg skulle høre litt om erfaringene av dere godtfolk, angående bestilling av produkter fra Superstoren.
før jul tenkte jeg å bestille draktsett til junior, for å prøve å konvertere han tilbake fra Scum (en simpel matbox i bhgen, var nok til å få han over til the dark side). Når jeg fylte ut bestillingsorderen, prøvde jeg å skrive inn koden som jeg fikk for å få rabatten fra LUSCOS, denne ble ikke registret, den utgjor i værtfall ikke noe forskjell på sluttprisen for de produktene jeg bestillte.
Tracking-nummeret jeg fikk for å følge pakken (fra mosaic), gav meg mer frustrasjon enn glede. den ble sendt etter stykke for så å bli sendt tilbake. når jeg spurte om hvorfor, fikk jeg beskjed fra en Nicky Baines i LUFC superstore, om at pakken manglet PID. (jeg kan ikke huske at det var en av feltene som skulle fylles ut, hverken når jeg registrerte meg eller når jeg bestilte pakken. men jeg gav dem personnummeret mitt, og pakken ble sendt på ny.. når jeg sjekket trackingen, kommer det ikke noen feilmelding slik som sist, bare at den er sendt tilbake igjen.. har prøvd å sende ny mail til Nicky Baines, men ikke fått noe svar.. dette er en uke siden. Dette er første gangen jeg bestiller varer fra Superstoren, og kan ikke si jeg er kjempeimponert..
er det flere her inne som har opplevd maken?

Hilsen Frustrert Lofoting...

Er det virkelig ingen med erfaring fra lignende tilfeller som kan hjelpe Marius?
Super Leeds since 1968

ollan

Quote from: Hallgeir * on January 15, 2014, 18:33:21
Quote from: Marius81 on January 14, 2014, 14:43:10
Hei!
tenkte jeg skulle høre litt om erfaringene av dere godtfolk, angående bestilling av produkter fra Superstoren.
før jul tenkte jeg å bestille draktsett til junior, for å prøve å konvertere han tilbake fra Scum (en simpel matbox i bhgen, var nok til å få han over til the dark side). Når jeg fylte ut bestillingsorderen, prøvde jeg å skrive inn koden som jeg fikk for å få rabatten fra LUSCOS, denne ble ikke registret, den utgjor i værtfall ikke noe forskjell på sluttprisen for de produktene jeg bestillte.
Tracking-nummeret jeg fikk for å følge pakken (fra mosaic), gav meg mer frustrasjon enn glede. den ble sendt etter stykke for så å bli sendt tilbake. når jeg spurte om hvorfor, fikk jeg beskjed fra en Nicky Baines i LUFC superstore, om at pakken manglet PID. (jeg kan ikke huske at det var en av feltene som skulle fylles ut, hverken når jeg registrerte meg eller når jeg bestilte pakken. men jeg gav dem personnummeret mitt, og pakken ble sendt på ny.. når jeg sjekket trackingen, kommer det ikke noen feilmelding slik som sist, bare at den er sendt tilbake igjen.. har prøvd å sende ny mail til Nicky Baines, men ikke fått noe svar.. dette er en uke siden. Dette er første gangen jeg bestiller varer fra Superstoren, og kan ikke si jeg er kjempeimponert..
er det flere her inne som har opplevd maken?

Hilsen Frustrert Lofoting...

Er det virkelig ingen med erfaring fra lignende tilfeller som kan hjelpe Marius?
bare å bla litt på forumet........ http://forum.leedsunited.no/index.php?topic=20462
Ollan

Marius81

Takk førr svar, sjøl om det ikkje hjalp så veldig, da e gav de et PID-nummer :-P e sendte Mail te mosaic og spurt ka som skjedde denne gangen. Her e svaret:

"Hi Marius,
Thank you for your email.
I am sorry for the delay replying to your email.

This parcel was held at our sortation hub because the invoice was not provided by the sender, this is a customs requirement so we can cannot export the parcel without this document.

I can see that the parcel has now been returned back to the sender, I would advise you to contact them directly for further information.

I am very sorry for any inconvenience and frustration caused

If you need any further assistance, please do not hesitate to contact me on the details that appear below.
Many Thanks
Jodie Deakin
DPD Customer Service Advisor
0845 930 0350
dpd.exports@dpd.co.uk"

Det som forundrer meg nå, er om jeg er første normann som har bestilt produkter fra superstoren...



Sleivind

Det er sikkert millioner av nordmenn som har bestilt fra superstoren, så du er nok ikke førstemann.

Selv opplevde ikke jeg dette da jeg bestilte, men det er ett par år siden nå.

Jon R

Dette med PID er av nyere dato men ikke nyere enn at Superstoren burdenå ha fått plenty av henvendelser og tid til å forbedre informasjonsrutiner ved bestilling. Kjenner jeg blir irritert på vegne av de som opplever dette, og at tilsynelatende lite blir gjort fra klubbens side for å forebygge dette tullet.   >:(
Jon R.

Marius81

jeg sendte nok en mail for 5 dager siden, men enda ikke fått svar... da jeg sendte første mailen, gikk det veldig kjapt med svaret, og de spurte meg om jeg ville heve kjøpet, og i det hele tatt var veldig imøtekommende..
Jeg kan ikke si jeg føler meg superviktig som kunde eller fan, selv om bestillingen kun var på 1500kr.
veldig skuffa :(

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan