KAMP: vs Ipswich Town 28.01.14 kl. 20:45 på Elland Road.

Started by Hallgeir *, January 27, 2014, 21:53:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

newsome

uavgjort er ikke bra nok.
bli kvitt denne manageren

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Odin

Blakke arabiske eiere uten sjel for fotball....
En ordinær manager som kjøper utrangerte fotballspillere...
Spillerstall hvor halvparten ikke ville få plass på B laget til FK Senja

I år får vi håpe på å unngå nedrykk

MOT I oppoverbakke

Kato

Ikke godt nok. Underlig laguttak med Diouf fra start. Ikke blitt tryggere på dette prosjektet. Nå e det bare å kikke bakover. Blir aldri opprykk i år.

12 poeng til nedrykk
 

Sleivind


Lukic

Det kunne vært verre men likevel skuffende. Håper vi hever oss i lokalderbyet på lørdag.

MOT og god natt!

job

Ja ja.. Det positive er vel at vi har sett Diouf på banen for Leeds for siste gang.
MOT
Marching on together!                               Siden 1970

sportcarl1

Ã,,r bara att inse att vi är ett typiskt bottenlag, för dåliga för att gå upp och för bra för att åka ur, för mig tog säsongen slut nu
 

DenHviteYeboah

Quote from: Kato on January 28, 2014, 22:38:17
Ikke godt nok. Underlig laguttak med Diouf fra start. Ikke blitt tryggere på dette prosjektet. Nå e det bare å kikke bakover. Blir aldri opprykk i år.
Synes BMD har hatt merkelige uttak siden november....Austin hadde vel spilt selv med et brekt bein. ???

J-R

Håper vi karrer til oss noen U'er så vi holder oss i denne div ...
Dette suger balle...

Lukic

Quote from: job on January 28, 2014, 22:39:09
Ja ja.. Det positive er vel at vi har sett Diouf på banen for Leeds for siste gang.
MOT
Vi får håpe det, ja.
Nå selger vi Varney og frigjør masse lønnsutgifter til å bruke på en solid spiss.

Hallgeir *

Quote from: Kato on January 28, 2014, 22:38:17
Ikke godt nok. Underlig laguttak med Diouf fra start. Ikke blitt tryggere på dette prosjektet. Nå e det bare å kikke bakover. Blir aldri opprykk i år.

En dårlig trent Diouf fra start minner om en smule desperasjon.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Quote from: Lukic on January 28, 2014, 22:38:57
Det kunne vært verre men likevel skuffende. Håper vi hever oss i lokalderbyet på lørdag.

MOT og god natt!
Kommer ikke til å skje :(
Vi blir kjempet i senk i hvert jævla lokaloppgjør >:( Skammelig!

Andersen

Kjærkomment poeng til Leeds i dag ! Aldri kjedelig med klubben i våre hjerter ! Alt fra ræva spill, til eventuellt oppkjøp som ikke blir noe av .......................................... foreløpig!

raggen

Quote from: job on January 28, 2014, 22:39:09
Ja ja.. Det positive er vel at vi har sett Diouf på banen for Leeds for siste gang.
MOT

Trodde det før denne kampen men mcdermott er helt i villrede med hva han skal gjøre selv om han sier spilleren kan gå...er en tragisk spiller og en jeg aldri har likt og sett i Leeds drakta
Forever Leeds United!!!!!!!!

4ever arcticwhite

Quote from: Hallgeir * on January 28, 2014, 22:41:26
Quote from: Kato on January 28, 2014, 22:38:17
Ikke godt nok. Underlig laguttak med Diouf fra start. Ikke blitt tryggere på dette prosjektet. Nå e det bare å kikke bakover. Blir aldri opprykk i år.

En dårlig trent Diouf fra start minner om en smule desperasjon.
Eller at det sitter noen på tribunen som vurderer å låne / signere Diouf, og at BMC er så ivrig etter å få frigjort lønnsmidler at han lar Diouf vise seg fram....
The future's so White I've got to wear shades 8)

testo

Quote from: Sølvreven on January 28, 2014, 22:27:51
Quote from: testo on January 28, 2014, 22:26:23
Quote from: auren on January 28, 2014, 22:24:05
Quote from: testo on January 28, 2014, 22:23:15
Hva er stillingen?


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk

1-1

auren
Konge
Harald V. Fan som du spør i dag!

:D
Ikke bare enkelt å følge med her når man samtidig forsøker å holde E6 fri for snø. Hadde dere hatt en liten smule sympati så kunne dere oppdatert meg vøttø ;)


Sent from my f....ng iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

TallyHo

Glimrende ( ikke ett ofte brukt ord her ) radio sending ifra BBC Yorkshire. Dyktig ( heller ikke ofte lest ) kommentator.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Hallgeir *

Quote from: 4ever arcticwhite on January 28, 2014, 22:43:55
Quote from: Hallgeir * on January 28, 2014, 22:41:26
Quote from: Kato on January 28, 2014, 22:38:17
Ikke godt nok. Underlig laguttak med Diouf fra start. Ikke blitt tryggere på dette prosjektet. Nå e det bare å kikke bakover. Blir aldri opprykk i år.

En dårlig trent Diouf fra start minner om en smule desperasjon.
Eller at det sitter noen på tribunen som vurderer å låne / signere Diouf, og at BMC er så ivrig etter å få frigjort lønnsmidler at han lar Diouf vise seg fram....

Vi er short på antall spisser akkurat nå, det skal sies, men jeg ville heller brukt Poleon fra start.

Tror du selv på teorien din? Synes den høres litt tvilsom ut.
Super Leeds since 1968

#lufc

Ja, spark McDermott! Få inn en ny manager. Det hjelper jo hver gang  ;D

marve

Quote from: Hallgeir * on January 28, 2014, 22:50:28
Quote from: 4ever arcticwhite on January 28, 2014, 22:43:55
Quote from: Hallgeir * on January 28, 2014, 22:41:26
Quote from: Kato on January 28, 2014, 22:38:17
Ikke godt nok. Underlig laguttak med Diouf fra start. Ikke blitt tryggere på dette prosjektet. Nå e det bare å kikke bakover. Blir aldri opprykk i år.

En dårlig trent Diouf fra start minner om en smule desperasjon.
Eller at det sitter noen på tribunen som vurderer å låne / signere Diouf, og at BMC er så ivrig etter å få frigjort lønnsmidler at han lar Diouf vise seg fram....

Vi er short på antall spisser akkurat nå, det skal sies, men jeg ville heller brukt Poleon fra start.

Tror du selv på teorien din? Synes den høres litt tvilsom ut.
Varney nekta å spille i dag sier BMD .
Hva f...... skjera .
Alvorlig krise i klubben nå om dagen .
 

Leedsfan

Deilig og forferdelig å høre en bånn ærlig McD etter kampen. Salget, eller mangel av salg av klubben tapper alle for energi..

Varney ville ikke spille fordi han var redd for å bli skadet. 1/2 år igjen av kontrakten og han vil tjene noen millioner til i Blackburn.

Varney er ferdig!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Quote from: TallyHo on January 28, 2014, 22:48:39
Glimrende ( ikke ett ofte brukt ord her ) radio sending ifra BBC Yorkshire. Dyktig ( heller ikke ofte lest ) kommentator.

Satt og hørte på Bobby Davison som ikke kan fatte at enkelte av spilleren ikke løper mer enn de gjør- han sikter spesielt til Diouf, Kebe og Stewart... Det er jo bare trist at vi har spillere som MCDermott ikke bytter inn på benken- som i hvertfall kjemper.. Tenker på Pugh & Murphy..

Ikke får vi kjøpt spillere, og jammen blir vi ikke kvitt noen heller.... Tøff tid ift utsatt oppkjøp.
Tror dette er bånn i årets sesong... MÃ... bare gå oppover nå!!!
 

#lufc

McDermott: "Forget the league. Forget about me. This situation (the takeover) has to be resolved."

#lufc

@PhilHayYEP: McDermott says he has no idea if he'll be able to sign anyone before Friday. And no idea whether a takeover is actually coming. In the dark.

marve

Quote from: Leedsfan on January 28, 2014, 22:57:22
Deilig og forferdelig å høre en bånn ærlig McD etter kampen. Salget, eller mangel av salg av klubben tapper alle for energi..

Varney ville ikke spille fordi han var redd for å bli skadet. 1/2 år igjen av kontrakten og han vil tjene noen millioner til i Blackburn.

Varney er ferdig!
Sier vell mye om hvor  langt nede i driten vi er når en spiller som varney nekter å spille for oss.
 

Leedsfan

Quote from: marve on January 28, 2014, 23:10:31
Quote from: Leedsfan on January 28, 2014, 22:57:22
Deilig og forferdelig å høre en bånn ærlig McD etter kampen. Salget, eller mangel av salg av klubben tapper alle for energi..

Varney ville ikke spille fordi han var redd for å bli skadet. 1/2 år igjen av kontrakten og han vil tjene noen millioner til i Blackburn.

Varney er ferdig!
Sier vell mye om hvor  langt nede i driten vi er når en spiller som varney nekter å spille for oss.

Jeg skjønner Varney, han driter i Leeds. Han har ingen klubbfølelse, ikke rart da han er blitt mobbet siden dag 1. Nå vil han signere en ny kontrakt for å tjene noen millioner til før han lar seg bli feit.

De som har ønsket han vekk lenge får han vekk nå, men de kommer vel til å gnåle om dette i noen uker til...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TallyHo

"Im with the players and the players are with me" McD til Yorkshire radio. Når jeg tenker på det, er det faktisk en prestasjon at vi ikke ligger i bunnstriden, når en ser kvaliteten på spillere McD rår over. Får meg til å lure hva McD kunne fått til med bedre spillere.

MOT !
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Leedsfan

Quote from: TallyHo on January 28, 2014, 23:27:58
"Im with the players and the players are with me" McD til Yorkshire radio. Når jeg tenker på det, er det faktisk en prestasjon at vi ikke ligger i bunnstriden, når en ser kvaliteten på spillere McD rår over. Får meg til å lure hva McD kunne fått til med bedre spillere.

MOT !

Se på spillerne til alle de andre lagene enn Nottingham Forest, Leicester, Wigan, Reading og QPR. Det er ikke akkurat fullt av stjerner i denne divisjonen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Quote from: TallyHo on January 28, 2014, 23:27:58
"Im with the players and the players are with me" McD til Yorkshire radio. Når jeg tenker på det, er det faktisk en prestasjon at vi ikke ligger i bunnstriden, når en ser kvaliteten på spillere McD rår over. Får meg til å lure hva McD kunne fått til med bedre spillere.

MOT !

Har vel handla eindel av dei sjølv??nokon til og medfleire ganger ;)
LIFE IS LEEDS