Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1426711 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5370 på: September 11, 2016, 15:57:05 »
Var Cellino inne i garderoben å sjelte ut laget i går!

Mye tyder på det, ifølge uoffisielle kilder!
Hvor troverdige er disse uoffisielle kildene?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5371 på: September 11, 2016, 16:09:26 »
Var Cellino inne i garderoben å sjelte ut laget i går!

Mye tyder på det, ifølge uoffisielle kilder!
Hvor troverdige er disse uoffisielle kildene?


Litt pirk fra Twitter med hentydning til Popeys intervju:

@MattNotherwood @PhilHayYEP Cellino's gone into the dressing room apparently and said something to them. Think that's what's set him off


@J3tt4tur4 @PhilHayYEP @APOPEY no, but at same time I think Popey knows what went on and tried to get him to spill something. As he should!


 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5372 på: September 11, 2016, 16:23:52 »
Bare å spille bedre det, så slipper man slike utrivelige garderobebesøk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5373 på: September 12, 2016, 12:08:35 »
Il presidente storma inn i garderoben etter kampen mot Huddersfield, og skjelte ut spillerne. Hm, trodde det var jobben til Monk jeg

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5374 på: September 12, 2016, 12:39:04 »
Il presidente storma inn i garderoben etter kampen mot Huddersfield, og skjelte ut spillerne. Hm, trodde det var jobben til Monk jeg

Dette ryktet er allerede avvist som bullshit.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5375 på: September 12, 2016, 12:42:24 »
fulgte ikke med på denne kampen, men hvis ryktene om 0 avslutninger på mål stemmer..håper jeg han gjorde det.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5376 på: September 12, 2016, 12:52:39 »
fulgte ikke med på denne kampen, men hvis ryktene om 0 avslutninger på mål stemmer..håper jeg han gjorde det.
Burde være managerens oppgave å ta frem hårføneren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5377 på: September 12, 2016, 13:20:09 »
jada, men hvis denne svikter må noen stå opp...
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5378 på: September 12, 2016, 13:25:11 »
Il presidente storma inn i garderoben etter kampen mot Huddersfield, og skjelte ut spillerne. Hm, trodde det var jobben til Monk jeg

Dette ryktet er allerede avvist som bullshit.

Sier hvem

RoarG

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5379 på: September 12, 2016, 13:34:23 »
jada, men hvis denne svikter må noen stå opp...
Hva med kapteinen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5380 på: September 12, 2016, 13:39:11 »
Il presidente storma inn i garderoben etter kampen mot Huddersfield, og skjelte ut spillerne. Hm, trodde det var jobben til Monk jeg

Dette ryktet er allerede avvist som bullshit.

Sier hvem

Blant annet Phil Hay og Joe Rawson.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5381 på: September 12, 2016, 13:55:33 »
jada, men hvis denne svikter må noen stå opp...
Hva med kapteinen?
tja, kunne vært noe det.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5382 på: September 14, 2016, 16:05:21 »
I følge denne avisa holdt MC på å sparke Monk etter Fleetwood-kampen.
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/545537/Leeds-Massimo-Cellino-Garry-Monk
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5383 på: September 14, 2016, 17:12:26 »
I følge denne avisa holdt MC på å sparke Monk etter Fleetwood-kampen.
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/545537/Leeds-Massimo-Cellino-Garry-Monk
Dailystar er vell på nivå med vårt gamle Søndag Søndag  ;)

Budda

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5384 på: September 14, 2016, 17:34:37 »
I følge denne avisa holdt MC på å sparke Monk etter Fleetwood-kampen.
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/545537/Leeds-Massimo-Cellino-Garry-Monk
Dailystar er vell på nivå med vårt gamle Søndag Søndag  ;)


The Times som skrev det opprinnelig


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5385 på: September 14, 2016, 19:43:47 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5386 på: September 14, 2016, 19:54:17 »
Adam Pope

@PhilHayYEP Still nothing from FA re allegations over 3rd party ownership of Adryan yet.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5387 på: September 14, 2016, 19:55:22 »
Adam Pope

@PhilHayYEP I understand FA are looking at possible action over Lucy Ward unfair dismissal/ sex discrim. case  too but  refuse to comment.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Håkon

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5388 på: September 14, 2016, 21:09:41 »
I følge denne avisa holdt MC på å sparke Monk etter Fleetwood-kampen.
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/545537/Leeds-Massimo-Cellino-Garry-Monk
Dailystar er vell på nivå med vårt gamle Søndag Søndag  ;)


The Times som skrev det opprinnelig


Sent from my iPhone using Tapatalk

Useless shit
Leeds for alltid

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5389 på: September 16, 2016, 17:48:45 »
Adam Pope

@PhilHayYEP I understand FA are looking at possible action over Lucy Ward unfair dismissal/ sex discrim. case  too but  refuse to comment.

Que? Er ikke den saken oppgjort og ute av verden????
Jon R.

Gufrias

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5390 på: September 17, 2016, 05:54:35 »
Adam Pope

@PhilHayYEP I understand FA are looking at possible action over Lucy Ward unfair dismissal/ sex discrim. case  too but  refuse to comment.

Que? Er ikke den saken oppgjort og ute av verden????
Erstatningssaken i rettsapparatet er ferdig. Men idrettens organisasjoner kjører ofte egne interne saker når de mener noen har bragt idretten i vanry. Det kan føles som en dobbeltstraff, men erstatningsansvar er ikke en straffesanksjon, juridisk sett.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5391 på: September 19, 2016, 17:51:31 »
Mulig jeg tar feil men erstatning her var kun £ 5525 for usaklig oppsigelse. (Erstatning gis for tapt lønn, ikke straff). Straff for sextrakassering var £ 127229. straff for denne forseelsen er allerede ilagt. Da gjenstår straff for usaklig oppsigelse?
« Siste redigering: September 19, 2016, 17:53:36 av Josch »

Gufrias

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5392 på: September 19, 2016, 21:04:31 »
Mulig jeg tar feil men erstatning her var kun £ 5525 for usaklig oppsigelse. (Erstatning gis for tapt lønn, ikke straff). Straff for sextrakassering var £ 127229. straff for denne forseelsen er allerede ilagt. Da gjenstår straff for usaklig oppsigelse?
Mulig du tar feil ja.Det var Lucy Ward som reiste sak mot Leeds for usaklig oppsigelse og kjønnsdiskriminering, ikke påtalemyndigheten. Det er også Lucy Ward som skal ha hele beløpet Leeds er dømt til å betale, ingen ting av det er bøter til statskassen. Da er det erstatning/oppreisning, og ikke straff.

Dessuten står FA på egne ben, og avgjør selvstendig om de vil straffe sine medlemmer ved brudd på organisasjonens regelverk. Det finnes eksempler på fotballspillere som har fått straff to ganger for samme forbrytelse, ved at de både har blitt utestengt av FA og innestengt av domstolen.

Da gjenstår vel hele greia.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5393 på: September 19, 2016, 22:54:44 »
Mulig jeg tar feil men erstatning her var kun £ 5525 for usaklig oppsigelse. (Erstatning gis for tapt lønn, ikke straff). Straff for sextrakassering var £ 127229. straff for denne forseelsen er allerede ilagt. Da gjenstår straff for usaklig oppsigelse?
Mulig du tar feil ja.Det var Lucy Ward som reiste sak mot Leeds for usaklig oppsigelse og kjønnsdiskriminering, ikke påtalemyndigheten. Det er også Lucy Ward som skal ha hele beløpet Leeds er dømt til å betale, ingen ting av det er bøter til statskassen. Da er det erstatning/oppreisning, og ikke straff.

Dessuten står FA på egne ben, og avgjør selvstendig om de vil straffe sine medlemmer ved brudd på organisasjonens regelverk. Det finnes eksempler på fotballspillere som har fått straff to ganger for samme forbrytelse, ved at de både har blitt utestengt av FA og innestengt av domstolen.

Da gjenstår vel hele greia.

Skjønner poenget . Da må i så fall FA basere sin avgjørelse  på dommen  i retten (eller det som fremkommer i rettsaken) om de skal straffe klubbene i slike tilfeller. De kan ha eget regelverk  for dette.

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5394 på: September 28, 2016, 18:26:56 »
I kjølvannet av Allardyce så ser jeg at det nevnes av noen navnet Cellino. Står kun i denne overskriften her, ikke direkte i linken. Men hvis så skjer, og Cellino er en av de skyldige. Ja hvilke muligheter har da FA til å straffe Cellino evt klubben.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-owner-massimo-cellino-named-as-demands-grow-for-football-corruption-probe-1-8152924




Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5395 på: September 28, 2016, 18:36:54 »
I kjølvannet av Allardyce så ser jeg at det nevnes av noen navnet Cellino. Står kun i denne overskriften her, ikke direkte i linken. Men hvis så skjer, og Cellino er en av de skyldige. Ja hvilke muligheter har da FA til å straffe Cellino evt klubben.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-owner-massimo-cellino-named-as-demands-grow-for-football-corruption-probe-1-8152924





Tja, kommer ann på.
Nå har jo Cellino en historie med FA/FL, så er mulig han blir straffet hardere enn andre, men fikk ikke West Ham en straff i forbindelse med spillerhandel som inneholdt 3 parter? (Tevez, Mascherano)
Mener å huske at West Ham først fikk poengtrekk, men at dette ble omgjort til en bot etter anke. Som en følge av dette rykket Sheffield United ned. Ble mye rabalder pga dette.
Men er rimelig sikker på at klubben Leeds vil bli straffet om det blir en dom ut av dette. Om det blir bot eller poengtrekk er vanskelig å si.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5396 på: September 28, 2016, 19:34:48 »
Det sto noe om det Yorkshire Post. Samme politiker mente i samme slengen at det burde stilles høyere krav til fotballedere og de som var etterforsket/under rettsak (slik Cellino var i 2014) , at de ikke burde inneha lederverv i engelsk fotball. Cellinos navn er trukket frem for noe annet galt han gjorde i 2013. Ikke agent- eller 3. part eierskap. Enn så lenge.
« Siste redigering: September 28, 2016, 19:38:50 av Josch »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5397 på: September 28, 2016, 22:55:41 »
Mark Hughes
Verified account
‏@Hughes_Mark
Leeds United's Massimo Cellino is filmed offering to sell part of his club to help undercover reporters get around third party rules


Og hvem er så Mark Hughes:
 Daily Telegraph. My Tweets are not the opinions of the newspaper.
 London
 Joined November 2009


ER dette et potensielt bomb shell for Mr Cellino???







...ser ut som våre gamle spisser Tommy Wright og Jerral Floyd Hasselbaink er filmet i samme ærender :o
« Siste redigering: September 28, 2016, 22:57:40 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5398 på: September 28, 2016, 23:19:26 »
Henry Winter ‏@henrywinter  7m
7 minutes ago
 
Massimo Cellino should not be anywhere near football. Maybe the football authorities will realise what the #lufc fans been saying for ages.

(Henry Winter -  Chief Football Writer @TimesSport.)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5399 på: September 28, 2016, 23:21:21 »
Petter-Andre ‏@petter_andre  2m
2 minutes ago
 
@LPP2014 I reckon this is what might have delayed things slightly. This should be the new prime example of a distressed seller.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan