Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1419934 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #300 på: Februar 04, 2014, 08:22:58 »
Vel, Winter problematiserer "fit and proper"-testen med oss som utgangspunkt. Vi får unngjelde pga West Ham slapp unna i 2010? Et paradoks, mildt sagt. Og han har jo også rett i at det for Football League vil være mer belilig å forholde seg til Flowers og Farnan gitt at det ikke finnes lignende vandel hos dem. Jeg er enig i at deat de andre intressentene  skal belyses (bedre), ting er veldig mye i det blå.

Og ja, det er rett at Winter har valgt side mot Cellino.
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #301 på: Februar 04, 2014, 08:28:13 »
Så var propaganda-krigen i gang:

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/leeds-united/10615847/Nothing-is-fit-and-proper-in-Massimo-Cellinos-Leeds-United-takeover.html

Denne journalistens fremstilling er temmelig ensidig, og er bare opptatt av skandaleaspektet. Ser ingen forsøk på å analysere situasjonen, eller forsøk på å være kritisk overover andre interessenter.
hehe, denne journalisten kan godt starte å grave i finanslivet til Abramovitsj,Glazer,Levy,Lerner,Mansoor og andre steinrike forretningsmenn. Der har sikkert gjort alt etter boka.....Og denne finance fair play regelen UEFA kommer aldri til å bli noe av :( de rikeste klubbene i europa vil sikkert true med å lage en egen serie....

Kjenner du i det hele tatt til Henry Winter? Makan til grunnløs anklage.  Det finnes fotballjournalister som skriver om noe mer enn formasjoner og laguttak.

David Conn, som nevnt tidligere, og Henry Winter er blant dem.
KEEP FIGHTING!!

Geir fra Grimstad

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #302 på: Februar 04, 2014, 08:30:01 »
@PhilHayYEP: David Conn, who knows everything there is to know about these things, believes Cellino will pass Football League test
http://t.co/vN1IICpOHD

F'æn! Conn bommer sjelden...

Jeg har mer tro på Cellino enn de 6-7 andre gutta..

Får ikke Cellino tilslaget så tar dette aldri slutt..

Enig. Som DHY har påpekt flere ganger: Det finnes folk der ute som trolig ville vært å foretrekke framfor Cellino, men ingen som vil kjøpe klubben. Konsortiumene som har prøvd seg har trolig ikke de økonomiske musklene som trengs. Hadde de hatt lomma full av spenn ville de kjøpt klubben for en måned eller to siden. Vi må til PL! Den eneste som per dags dato har midler til å få oss dit er Cellino. 10 år til i Championship? Nei takk!
STØTTES!
revie

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #303 på: Februar 04, 2014, 08:43:30 »
Så var propaganda-krigen i gang:

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/leeds-united/10615847/Nothing-is-fit-and-proper-in-Massimo-Cellinos-Leeds-United-takeover.html

Denne journalistens fremstilling er temmelig ensidig, og er bare opptatt av skandaleaspektet. Ser ingen forsøk på å analysere situasjonen, eller forsøk på å være kritisk overover andre interessenter.
hehe, denne journalisten kan godt starte å grave i finanslivet til Abramovitsj,Glazer,Levy,Lerner,Mansoor og andre steinrike forretningsmenn. Der har sikkert gjort alt etter boka.....Og denne finance fair play regelen UEFA kommer aldri til å bli noe av :( de rikeste klubbene i europa vil sikkert true med å lage en egen serie....

Kjenner du i det hele tatt til Henry Winter? Makan til grunnløs anklage.  Det finnes fotballjournalister som skriver om noe mer enn formasjoner og laguttak.

David Conn, som nevnt tidligere, og Henry Winter er blant dem.
Kjenner til Henry Winter ja-dyktig ut i fra det jeg har lest av ham(ikke mye) hva slags grunnløs anklage kommer jeg med? jeg bare insinuerer at hvis han eller andre hadde tatt seg bryet med å grave i forretningslivet til disse herrer, så er min påstand at de ikke akkurat er noen søndagskolegutter....jeg registrerer at Cellino blir fremstilt nærmest som foppalens Hitler....Cellino er sikkert høyst tvilsom og ingen drømme eier, men vi har nå dømt ham til helvete før han har vært en eneste dag på jobben...

Cbas10an

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #304 på: Februar 04, 2014, 08:59:06 »
Så var propaganda-krigen i gang:

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/leeds-united/10615847/Nothing-is-fit-and-proper-in-Massimo-Cellinos-Leeds-United-takeover.html

Denne journalistens fremstilling er temmelig ensidig, og er bare opptatt av skandaleaspektet. Ser ingen forsøk på å analysere situasjonen, eller forsøk på å være kritisk overover andre interessenter.
hehe, denne journalisten kan godt starte å grave i finanslivet til Abramovitsj,Glazer,Levy,Lerner,Mansoor og andre steinrike forretningsmenn. Der har sikkert gjort alt etter boka.....Og denne finance fair play regelen UEFA kommer aldri til å bli noe av :( de rikeste klubbene i europa vil sikkert true med å lage en egen serie....

Kjenner du i det hele tatt til Henry Winter? Makan til grunnløs anklage.  Det finnes fotballjournalister som skriver om noe mer enn formasjoner og laguttak.

David Conn, som nevnt tidligere, og Henry Winter er blant dem.
Kjenner til Henry Winter ja-dyktig ut i fra det jeg har lest av ham(ikke mye) hva slags grunnløs anklage kommer jeg med? jeg bare insinuerer at hvis han eller andre hadde tatt seg bryet med å grave i forretningslivet til disse herrer, så er min påstand at de ikke akkurat er noen søndagskolegutter....jeg registrerer at Cellino blir fremstilt nærmest som foppalens Hitler....Cellino er sikkert høyst tvilsom og ingen drømme eier, men vi har nå dømt ham til helvete før han har vært en eneste dag på jobben...

Og selv om han ikke har vært en eneste dag på jobben, ja han har faktisk ikke tatt over klubben enda, likevel har han klart å lage skandaleoverskrifter. Sparke manadager, og daglig leder, hente inn spillere, os, osv, osv....
MOT


Joachim

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #305 på: Februar 04, 2014, 09:02:24 »
Nå meldes at de to konsortiumene som rivaliserte om GFHs gunst har slått seg sammen om et felles bud. Ærlig talt, skal vi dra med rivaler inn i styrerommet nå? Som jeg ser det, har klubben to valg: selge til en løst sammensatt gruppe forettningsmenn som ønsker å drive en klubb mot en enkelt investor som har vist at han evner å drive en klubb. Valget burde være enkelt: Cellino.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #306 på: Februar 04, 2014, 09:03:04 »
Så var Flowers på banen igjen, med et nytt og forbedret bud, som det heter. Denne gjengen har prøved før, men mislyktes. Er de bedre skikket denne gangen? Vil de klare å drive klubben opp i PL? Noe annet er uinterresant. Ikke interessert i eier som beholder status quo, slik som Bates gjorde.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/fresh-takeover-bid-for-united-1-6416261

Tiltredes!  Put your money where your mouth is! Lei av blakke folk i dress med hvite tenner nå. Money or GTFO!

h.b

  • Gjest
Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #307 på: Februar 04, 2014, 09:08:39 »
Driter i om det er Radebe med alle de gamle Leeds spillerne som prøver seg. Hvis de har penger i hundre millionerklassen til å innvestere i spillere. Ja da er de velkomne. Men hvis de da skal kjøre på den samme gamle lesten om at klubben skal drive seg selv. Ja da er de ikke velkomne. Jeg vil ha en eier som bruker klubben som sitt ego for å spille mot de store. Skal man kun tenke på at dette skal være bærekraftig. Ja da vil det skjære seg før eller siden

lojosang

Sv: Re: Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #308 på: Februar 04, 2014, 09:19:50 »
Nå meldes at de to konsortiumene som rivaliserte om GFHs gunst har slått seg sammen om et felles bud. Ærlig talt, skal vi dra med rivaler inn i styrerommet nå? Som jeg ser det, har klubben to valg: selge til en løst sammensatt gruppe forettningsmenn som ønsker å drive en klubb mot en enkelt investor som har vist at han evner å drive en klubb. Valget burde være enkelt: Cellino.

Nå skriver jeg i affekt etter hukommelsen, men så vidt jeg så har denne mannen beholdt samme manager i to hele sesonger en enkelt gang siden han tok over. Ranieri som tok klubben direkte fra Serie C til A. Han sparker managere en måned og ansetter dem igjen noen måneder senere.

Det er farlig å ha en løs kanon på dekk. Enda verre må det være å ha en til å kommandere på broen.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #309 på: Februar 04, 2014, 09:26:41 »
Blir godkjent i dag av FL.
Reports suggest that as Cellino has a number of historical convictions, these are now classed as 'spent' under British law as they are over 10 years old, and the Italian would have no problem passing the rules.

http://www.unofficiallufc.co.uk/1/post/2014/02/key-decisions-await-leeds-united.html?

Bites Yer Legs

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #310 på: Februar 04, 2014, 09:44:31 »
Så var propaganda-krigen i gang:

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/leeds-united/10615847/Nothing-is-fit-and-proper-in-Massimo-Cellinos-Leeds-United-takeover.html

Denne journalistens fremstilling er temmelig ensidig, og er bare opptatt av skandaleaspektet. Ser ingen forsøk på å analysere situasjonen, eller forsøk på å være kritisk overover andre interessenter.
hehe, denne journalisten kan godt starte å grave i finanslivet til Abramovitsj,Glazer,Levy,Lerner,Mansoor og andre steinrike forretningsmenn. Der har sikkert gjort alt etter boka.....Og denne finance fair play regelen UEFA kommer aldri til å bli noe av :( de rikeste klubbene i europa vil sikkert true med å lage en egen serie....

Kjenner du i det hele tatt til Henry Winter? Makan til grunnløs anklage.  Det finnes fotballjournalister som skriver om noe mer enn formasjoner og laguttak.

David Conn, som nevnt tidligere, og Henry Winter er blant dem.
Kjenner til Henry Winter ja-dyktig ut i fra det jeg har lest av ham(ikke mye) hva slags grunnløs anklage kommer jeg med? jeg bare insinuerer at hvis han eller andre hadde tatt seg bryet med å grave i forretningslivet til disse herrer, så er min påstand at de ikke akkurat er noen søndagskolegutter....jeg registrerer at Cellino blir fremstilt nærmest som foppalens Hitler....Cellino er sikkert høyst tvilsom og ingen drømme eier, men vi har nå dømt ham til helvete før han har vært en eneste dag på jobben...

Selvsagt var poenget mitt at han faktisk graver og ettergår disse herrene. Du forsetter jo anklagene dine  - "ta seg bryet".

Han skriver en kritisk artikkel om Cellino. Punktum. Det er du, kun du, som trekker inn mørk europeisk historie og drar paralleller. 

Det at andre klubber har eiere tilnærmet Cellinos kaliber er ikke et argument for at vi skal ta til takke med han. I alle fall ikke i min bok.
KEEP FIGHTING!!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #311 på: Februar 04, 2014, 09:51:46 »
Jeg tror faktiskm det blir mer kaos med mange forskjellige eiere i klubben som alle kjemper sin egen sak enn ved å kun ha en eier. Et konsortium er kun ute etter en ting. Det er å tjene penger. Altså vil det med salg av spillere fortsette som før. Det blir lite til spillerkjøp og før eller siden så vil Leeds United atter engang bli lagt ut for salg. Og for meg er ikke flere konsortiumer sammen stabilt og det vil da råde kaos der fra dag en

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #312 på: Februar 04, 2014, 09:52:15 »
Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino:

Ut i fra det jeg kan forstå, er denne mannen en "proven kjeltring".

At han nå ønskes av så mange her på forumet er for meg komplett uforståelig.

Jeg håper av hele mitt lovlydige hjerte at bandittens blir funnet "unfit", og at en annen løsning kommer på bordet.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #313 på: Februar 04, 2014, 09:57:04 »
Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino:

Ut i fra det jeg kan forstå, er denne mannen en "proven kjeltring".

At han nå ønskes av så mange her på forumet er for meg komplett uforståelig.

Jeg håper av hele mitt lovlydige hjerte at bandittens blir funnet "unfit", og at en annen løsning kommer på bordet.

Han er ferdig straffa for dette. Dette er gamle synder som er over 10 år gamle. Når skal vi supportere våkne opp og leve i nuet. Vi er Leeds United og skal spille mot store lag uke inn og uke ut. Leeds trenger en eier. Og en eier. Ikke flere som skal krangle på bakromet. Men en eier som kan ta en avgjørelse over tellefonen om at . Greit. Vi kjøper denne spilleren. Vi skal spille mot storlag. Glemte foresten at vi helga møte storlaget Yeovill

auren

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #314 på: Februar 04, 2014, 09:57:12 »
Driter i om det er Radebe med alle de gamle Leeds spillerne som prøver seg. Hvis de har penger i hundre millionerklassen til å innvestere i spillere. Ja da er de velkomne. Men hvis de da skal kjøre på den samme gamle lesten om at klubben skal drive seg selv. Ja da er de ikke velkomne. Jeg vil ha en eier som bruker klubben som sitt ego for å spille mot de store. Skal man kun tenke på at dette skal være bærekraftig. Ja da vil det skjære seg før eller siden

Tror du Cellino kommer til å bruke 100 vis av millioner på spillerkjøp i Leeds?

Hadde du vært Cagliari-fan hadde du vært piss forbanna på Cellino. De har jo ikke vunnet noen ting der nede! Kun pga en eier som ikke satser nok og kaster rundt om seg med managere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #315 på: Februar 04, 2014, 09:59:19 »
Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino:

Ut i fra det jeg kan forstå, er denne mannen en "proven kjeltring".

At han nå ønskes av så mange her på forumet er for meg komplett uforståelig.

Jeg håper av hele mitt lovlydige hjerte at bandittens blir funnet "unfit", og at en annen løsning kommer på bordet.

Jeg lar den lovgivende makt og FA ta seg av om han er proper og fit. Jeg stiller meg ikke til doms over noen.

Blir han godkjent, ønsker jeg han velkommen med HELE pengesekken sin inn i klubben.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #316 på: Februar 04, 2014, 10:04:29 »
Driter i om det er Radebe med alle de gamle Leeds spillerne som prøver seg. Hvis de har penger i hundre millionerklassen til å innvestere i spillere. Ja da er de velkomne. Men hvis de da skal kjøre på den samme gamle lesten om at klubben skal drive seg selv. Ja da er de ikke velkomne. Jeg vil ha en eier som bruker klubben som sitt ego for å spille mot de store. Skal man kun tenke på at dette skal være bærekraftig. Ja da vil det skjære seg før eller siden

Tror du Cellino kommer til å bruke 100 vis av millioner på spillerkjøp i Leeds?

Hadde du vært Cagliari-fan hadde du vært piss forbanna på Cellino. De har jo ikke vunnet noen ting der nede! Kun pga en eier som ikke satser nok og kaster rundt om seg med managere.

auren

Vel. Cagliari er som Wigan i forhold til Manchester United. Vi er Leeds med et like stort potensiale som Manchester United. Så derfor tror jeg ærlig talt at hvis det kommer en eier med finansiele muskler. Ja da vil Leeds ha en meget stor mulighet til å lykkes.

Ian Baird

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #317 på: Februar 04, 2014, 10:14:00 »
Er det noe klubben vår trenger så er det en revolusjon. Ser ingen andre enn Cellino til å utføre dette. Ã… lese navnene på disse gjengangerne som kunne "reddet" klubben om om og om igjen gjør meg kvalm. En gjeng inkompetente tullinger alle i hop. Finnes jo ingen klubb som har blitt drevet så amatørmessig de siste 10-11 årene som Leeds. Dessverre smitter det over på fansen som framstår som "feige høns". Skal vi komme noen vei så må vi ta noen risker, og den sjansen må vi gripe nå!
100% enig!
Denne klubben har blitt vanstyrt de siste 15 årene. Og nå innbiller folk seg at Farnan, Flowers eller "mr.handsome" David Haigh plutselig skal ha midler tilgjengelig? og i tillegg skal ha penger til å satse fremover?aldri i verden-hvis dette konsortiumet kjøper klubben, så er mitt tips at de ikke vil ha midler til å få oss opp i PL. Det blir en ørkenvandring fremover med et håp om et opprykk på sparebluss :(
Er så møkklei dette gnålet med "det beste for Leeds United" som disse herrer har prediket i over et år.
Ja, hva er best for Leeds United? hvem definerer det? er det å fortsette i samme sporet uten å ta en eneste sjanse, for så å tru på opprykk? fortsette bytteleken med middelmådige spillere i championship?vi har prøvd det i 10 år nå-og hva er fasiten? jo 3 sesonger i L1 og en hederlig 7. plass i championship....denne oppskriften funker ikke kjære venner-sorry.
Det er helt greit for meg at dette konsortiumet kjøper klubben, men da må de vise handlekraft og ikke prate, og vise at de faktisk har midler ;) Jeg tror nemlig de har beskjedent med midler, og vil fortsette tiggerferden etter investorer slik GHF har holdt på med >:(
Enig. På fredag var jeg også fiendtlig innstilt til Cellino etter at han overilt ga BMD fyken. Men, GFH er blakke, og adm lurer i bakhodet. Disse lokale investorene har hatt over 10 år på seg til å stable et troverdig alternativ på bena, og har mislykkes kapitalt. Gammer'n gjennomskuet denne gjengen med pratmakere. Sannheten er: Cellino er den eneste som har giddet å stable et økonomisk tilbud på bena, og som attpåtil har betalt det klubben vil ha. Disse andre har latt Leeds råtne på rot i 10 år, slik at de kunne kjøpe klubben på billigsalg. Cellinos inntreden demonstrerte den taktikken til det fulle. Nå er de avslørt. Farnan, Flowers & Co: vis oss penga, og kjøp klubben. Deres taktikkeri om å trekke saken for FL, er bare ytterligere trenering.

Bra innlegg. GHF har dessverre ikke vært sterke nok økonmisk. Ser på denne gruppen som en kortsiktig eier som håpet på rask fremgang i Leeds hvorpå de kunne selge klubben videre med grei fortjenste. Men, GHF skal ha honnør for at de klarte å kjøpe Leeds fri fra Ken Bates og alle hans stråselskaper. Godt gjort å finne ut av Ken sine lurerier. Uten Ken som eier, er klubben mer finansielt ryddig og dermed mer lettsolgt. Nå er det lettere å ha oversikt over det øknomiske da de fleste lik i skapene er røyket ut. Tror ikke vi bør være redde for admin, det er alltid en kjøper der ut som vil eie Leeds United!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #318 på: Februar 04, 2014, 10:15:34 »
er vel også den lovgivende makt som bekrefter at dette er en skurk..ikke noe jeg har funnet på, så jeg trenger ikke dømme mannen.
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #319 på: Februar 04, 2014, 10:17:52 »
Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino:

Ut i fra det jeg kan forstå, er denne mannen en "proven kjeltring".

At han nå ønskes av så mange her på forumet er for meg komplett uforståelig.

Jeg håper av hele mitt lovlydige hjerte at bandittens blir funnet "unfit", og at en annen løsning kommer på bordet.

Han er ferdig straffa for dette. Dette er gamle synder som er over 10 år gamle. Når skal vi supportere våkne opp og leve i nuet. Vi er Leeds United og skal spille mot store lag uke inn og uke ut. Leeds trenger en eier. Og en eier. Ikke flere som skal krangle på bakromet. Men en eier som kan ta en avgjørelse over tellefonen om at . Greit. Vi kjøper denne spilleren. Vi skal spille mot storlag. Glemte foresten at vi helga møte storlaget Yeovill
heller Yeovil med ikke_straffedømt ledelse, enn Stoke med.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #320 på: Februar 04, 2014, 10:21:32 »
er vel også den lovgivende makt som bekrefter at dette er en skurk..ikke noe jeg har funnet på, så jeg trenger ikke dømme mannen.


Er ikke Ross blitt tatt for fyllekjøring engang for lang tid tilbake da. Aikevel så forguder fansen ham. Og fyllekjøring er jo ulovlig. Cellino har gjort noe som ikke er bra. Den straffen har han sonet og er derfor etter loven en lovlydig mann nå. Det han gjorde er over 10 år gammelt. Er det ikke på tide å la gammelt være gammelt og se på klubbens fremtid. Men en eier er det lettere å ha stabilitet, enn med sammenslåtte konsortiumer som bare ber om at hele shiten engang sprekker på grunn av intern maktkamp på styrerommet

B_Ød

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #321 på: Februar 04, 2014, 10:26:54 »
Vel. Cagliari er som Wigan i forhold til Manchester United. Vi er Leeds med et like stort potensiale som Manchester United. Så derfor tror jeg ærlig talt at hvis det kommer en eier med finansiele muskler. Ja da vil Leeds ha en meget stor mulighet til å lykkes.

Hvorfor har han da prøvd seg på storklubber som West Ham og Crystal Palace før Leeds..virker som om han har sett større potensiale i de klubbene enn i Leeds.
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #322 på: Februar 04, 2014, 10:31:30 »
Driter i om det er Radebe med alle de gamle Leeds spillerne som prøver seg. Hvis de har penger i hundre millionerklassen til å innvestere i spillere. Ja da er de velkomne. Men hvis de da skal kjøre på den samme gamle lesten om at klubben skal drive seg selv. Ja da er de ikke velkomne. Jeg vil ha en eier som bruker klubben som sitt ego for å spille mot de store. Skal man kun tenke på at dette skal være bærekraftig. Ja da vil det skjære seg før eller siden

Tror du Cellino kommer til å bruke 100 vis av millioner på spillerkjøp i Leeds?

Hadde du vært Cagliari-fan hadde du vært piss forbanna på Cellino. De har jo ikke vunnet noen ting der nede! Kun pga en eier som ikke satser nok og kaster rundt om seg med managere.

auren

Hallo. Vi snakker Cagliari. Ikke Juventus, Milan, Inter.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #323 på: Februar 04, 2014, 10:33:33 »
Vel. Cagliari er som Wigan i forhold til Manchester United. Vi er Leeds med et like stort potensiale som Manchester United. Så derfor tror jeg ærlig talt at hvis det kommer en eier med finansiele muskler. Ja da vil Leeds ha en meget stor mulighet til å lykkes.

Hvorfor har han da prøvd seg på storklubber som West Ham og Crystal Palace før Leeds..virker som om han har sett større potensiale i de klubbene enn i Leeds.

Tja. Kanskje på grunn at på den tiden var ikke Leeds til salgs. Hakke peil på det. Men det blir jo det samme som ayt hvis du skulle kjøpt deg en Lada det. Hadde du da ikke med tiden hatt lov til å kjøpe deg en BMW. Kanskje han har fått øya opp for at Leeds er en større klubb. Kanskje han på den tiden ikke hadde nok penger til å satse på en stor klubb, men har det nå. Hvem vet

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #324 på: Februar 04, 2014, 10:44:23 »
Er ikke Ross blitt tatt for fyllekjøring engang for lang tid tilbake da. Aikevel så forguder fansen ham. Og fyllekjøring er jo ulovlig. Cellino har gjort noe som ikke er bra. Den straffen har han sonet og er derfor etter loven en lovlydig mann nå. Det han gjorde er over 10 år gammelt. Er det ikke på tide å la gammelt være gammelt og se på klubbens fremtid. Men en eier er det lettere å ha stabilitet, enn med sammenslåtte konsortiumer som bare ber om at hele shiten engang sprekker på grunn av intern maktkamp på styrerommet

Dette med Ross kan godt være, det vet jeg ikke noe om. Jeg sliter litt med å sidestille de to, men for all del, ser poenget ditt mtp lovlydighet. Skiller allikevel litt på fyllekjøring og økonomisk utroskap. Hvis det eneste de hadde på italieneren var en gammel dom for fyllekjøring, hadde jeg nok ikke vært like betenkt.
At dette med at konsortiumer er garantert i å ende med maktkamp på rommet, ser jeg heller ikke helt.
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #325 på: Februar 04, 2014, 10:50:16 »
Vel. Cagliari er som Wigan i forhold til Manchester United. Vi er Leeds med et like stort potensiale som Manchester United. Så derfor tror jeg ærlig talt at hvis det kommer en eier med finansiele muskler. Ja da vil Leeds ha en meget stor mulighet til å lykkes.

Hvorfor har han da prøvd seg på storklubber som West Ham og Crystal Palace før Leeds..virker som om han har sett større potensiale i de klubbene enn i Leeds.

Tja. Kanskje på grunn at på den tiden var ikke Leeds til salgs. Hakke peil på det. Men det blir jo det samme som ayt hvis du skulle kjøpt deg en Lada det. Hadde du da ikke med tiden hatt lov til å kjøpe deg en BMW. Kanskje han har fått øya opp for at Leeds er en større klubb. Kanskje han på den tiden ikke hadde nok penger til å satse på en stor klubb, men har det nå. Hvem vet

kan være..men da kan vi vel enes om at mine spekulasjoner og synsinger rundt dette, er like (lite) relevante og plausible som dine, selv om de går i vidt forskjellige retninger?
Ups & Ups!!

auren

Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #326 på: Februar 04, 2014, 10:53:43 »
Driter i om det er Radebe med alle de gamle Leeds spillerne som prøver seg. Hvis de har penger i hundre millionerklassen til å innvestere i spillere. Ja da er de velkomne. Men hvis de da skal kjøre på den samme gamle lesten om at klubben skal drive seg selv. Ja da er de ikke velkomne. Jeg vil ha en eier som bruker klubben som sitt ego for å spille mot de store. Skal man kun tenke på at dette skal være bærekraftig. Ja da vil det skjære seg før eller siden

Tror du Cellino kommer til å bruke 100 vis av millioner på spillerkjøp i Leeds?

Hadde du vært Cagliari-fan hadde du vært piss forbanna på Cellino. De har jo ikke vunnet noen ting der nede! Kun pga en eier som ikke satser nok og kaster rundt om seg med managere.

auren

Hallo. Vi snakker Cagliari. Ikke Juventus, Milan, Inter.

Poenget mitt er at hb aldri blir fornøyd før laget hans vinner noe!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Cellino eller andre løsninger
« Svar #327 på: Februar 04, 2014, 10:57:20 »
Driter i om det er Radebe med alle de gamle Leeds spillerne som prøver seg. Hvis de har penger i hundre millionerklassen til å innvestere i spillere. Ja da er de velkomne. Men hvis de da skal kjøre på den samme gamle lesten om at klubben skal drive seg selv. Ja da er de ikke velkomne. Jeg vil ha en eier som bruker klubben som sitt ego for å spille mot de store. Skal man kun tenke på at dette skal være bærekraftig. Ja da vil det skjære seg før eller siden

Tror du Cellino kommer til å bruke 100 vis av millioner på spillerkjøp i Leeds?

Hadde du vært Cagliari-fan hadde du vært piss forbanna på Cellino. De har jo ikke vunnet noen ting der nede! Kun pga en eier som ikke satser nok og kaster rundt om seg med managere.

auren

Hallo. Vi snakker Cagliari. Ikke Juventus, Milan, Inter.

Poenget mitt er at hb aldri blir fornøyd før laget hans vinner noe!

auren


Korreksjon. Jeg blir ikke fornøyd før vi har en eier som setter det med å kjempe om heder og ære som førstepri. Og når den dagen kommer. Ja da skal vi vinne noe

AndyMathie

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #328 på: Februar 04, 2014, 11:07:51 »
Endelig en eier som har penger. Dette blir himmel eller helvete. Jeg tipper det blir himmel, selv om vi kommer til oppleve sinnsyke avgjørelser så kommer det til syvende å sist å føre oss tilbake til Premier League og endelig kommer det mest sannsynlig skikkelige fotball spillere til klubben vår.

Det er utrolig kjipt med alle disse middelmådige britiske spillerne som har kommet til klubben vår de siste 2-3 sesongene. Er mye bedre å få inn Italienere, fransk menn eller spanjakker enn å skulle for det meste hente middelmådigheter til vår klubb. Vi trengte sårt en mann med penger og når vi får han så er det syt, syt og atter syt. Kun syting om ditt og datt som ikke har noe substans i virkeligheten. Og hva er det med at det med engang det er Italiener det er snakk om så begynner fordommene å tyte ut av hele forumet om mafia ditt og mafia datt. Tro meg de er akkurat like korrupte i England som i Italia. Forskjellen er bare at i Italia så er dette blitt oppdaget.

La Cellino få sjansen til å vise hvor stor pengebok han har sier nå jeg! MOT!!!
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino
« Svar #329 på: Februar 04, 2014, 11:10:23 »
Noen som har tilgang til The Sun?

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/5420725/Massimo-Cellino-tells-Leeds-Dont-back-out-of-deal-to-sell.html


Don’t you dare deal me out!

United takeover warning



Possible Leeds owner Massimo Cellino

Exclusive
 
By SIMON AUSTIN

Last Updated: 04th February 2014


FURIOUS Massimo Cellino has warned Leeds’ owners not to back out of their deal to sell the club to him.
 
A bid matching the Italian’s has been put together by a rival consortium and will be submitted today.
 
To read more of this article sign up for Sun+ today.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973