Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1427229 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2250 på: April 06, 2014, 16:21:26 »
http://www.theguardian.com/football/2014/apr/06/massimo-cellino-football-league-leeds?CMP=twt_gu

I denne artikkelen i The Guardian hevdes det at Celliono ikke har vunnet fram med anken, men at Kerr har utsatt saken til endelig dom med skriftlige forklaringer foreligger i Italia.  Dette skal skje innen 90 dager fra dommen.  Dette betyr at Cellino mister klubben igjen hvis dommen i Italia bekrefter at han har vært "dishonest".

Dette er kanskje grunnen til at Cellino trenger Together Leeds.
 

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2251 på: April 06, 2014, 17:17:19 »
http://www.theguardian.com/football/2014/apr/06/massimo-cellino-football-league-leeds?CMP=twt_gu

I denne artikkelen i The Guardian hevdes det at Celliono ikke har vunnet fram med anken, men at Kerr har utsatt saken til endelig dom med skriftlige forklaringer foreligger i Italia.  Dette skal skje innen 90 dager fra dommen.  Dette betyr at Cellino mister klubben igjen hvis dommen i Italia bekrefter at han har vært "dishonest".

Dette er kanskje grunnen til at Cellino trenger Together Leeds.

Cellino har 90 dager på å anke dommen. Noe han muntlig har fremstilt at han gjør. Dette manglet QC Kerr papirer på.

Etter det vil det gå rikelig med tid før saken kommer opp for retten nok en gang. Det er vel egentlig å fylle på med et tonn dokumentasjon slik at dette tar tid.

Cellino kan neppe stoppes nå. Tenk deg hvilket søksmål Leeds United kan rette mot Ligaen hvis de går konkurs!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2252 på: April 06, 2014, 17:34:10 »
http://www.theguardian.com/football/2014/apr/06/massimo-cellino-football-league-leeds?CMP=twt_gu

I denne artikkelen i The Guardian hevdes det at Celliono ikke har vunnet fram med anken, men at Kerr har utsatt saken til endelig dom med skriftlige forklaringer foreligger i Italia.  Dette skal skje innen 90 dager fra dommen.  Dette betyr at Cellino mister klubben igjen hvis dommen i Italia bekrefter at han har vært "dishonest".

Dette er kanskje grunnen til at Cellino trenger Together Leeds.

Cellino har 90 dager på å anke dommen. Noe han muntlig har fremstilt at han gjør. Dette manglet QC Kerr papirer på.

Etter det vil det gå rikelig med tid før saken kommer opp for retten nok en gang. Det er vel egentlig å fylle på med et tonn dokumentasjon slik at dette tar tid.

Cellino kan neppe stoppes nå. Tenk deg hvilket søksmål Leeds United kan rette mot Ligaen hvis de går konkurs!  ::)
Tror nok dette er riktig.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2253 på: April 06, 2014, 17:37:53 »
Visepresident i Cagliari er Massimos sønn, Enrico Cellino.


Han snakket om å få med seg sønnene sine!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2254 på: April 06, 2014, 17:44:16 »
http://www.theguardian.com/football/2014/apr/06/massimo-cellino-football-league-leeds?CMP=twt_gu

I denne artikkelen i The Guardian hevdes det at Celliono ikke har vunnet fram med anken, men at Kerr har utsatt saken til endelig dom med skriftlige forklaringer foreligger i Italia.  Dette skal skje innen 90 dager fra dommen.  Dette betyr at Cellino mister klubben igjen hvis dommen i Italia bekrefter at han har vært "dishonest".

Dette er kanskje grunnen til at Cellino trenger Together Leeds.

Cellino har 90 dager på å anke dommen. Noe han muntlig har fremstilt at han gjør. Dette manglet QC Kerr papirer på.

Etter det vil det gå rikelig med tid før saken kommer opp for retten nok en gang. Det er vel egentlig å fylle på med et tonn dokumentasjon slik at dette tar tid.

Cellino kan neppe stoppes nå. Tenk deg hvilket søksmål Leeds United kan rette mot Ligaen hvis de går konkurs!  ::)
Tror nok dette er riktig.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Her er QC Kerrs bedømmelse av Dishonest for de som måtte lure:

I am satisfied on the evidence that the conviction was not for a “Dishonest Act” as there defined, i.e. for “any act which would reasonably be considered to be dishonest”.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2255 på: April 06, 2014, 18:55:13 »
Om Cellino er i gang på mandag så får han ikke det formelle før torsdag, kanskje...

The League said it was "disappointed" with the decision, and when its board meets on Thursday, it must decide if it should allow Cellino's takeover to proceed, even though the written reasons of the Cagliari judge, Dr Sandra Lepore, could by June find he was guilty of dishonesty.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2256 på: April 06, 2014, 18:59:29 »
http://www.theguardian.com/football/2014/apr/06/massimo-cellino-football-league-leeds?CMP=twt_gu

I denne artikkelen i The Guardian hevdes det at Celliono ikke har vunnet fram med anken, men at Kerr har utsatt saken til endelig dom med skriftlige forklaringer foreligger i Italia.  Dette skal skje innen 90 dager fra dommen.  Dette betyr at Cellino mister klubben igjen hvis dommen i Italia bekrefter at han har vært "dishonest".

Dette er kanskje grunnen til at Cellino trenger Together Leeds.

Cellino har 90 dager på å anke dommen. Noe han muntlig har fremstilt at han gjør. Dette manglet QC Kerr papirer på.

Etter det vil det gå rikelig med tid før saken kommer opp for retten nok en gang. Det er vel egentlig å fylle på med et tonn dokumentasjon slik at dette tar tid.

Cellino kan neppe stoppes nå. Tenk deg hvilket søksmål Leeds United kan rette mot Ligaen hvis de går konkurs!  ::)
Tror nok dette er riktig.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Her er QC Kerrs bedømmelse av Dishonest for de som måtte lure:

I am satisfied on the evidence that the conviction was not for a “Dishonest Act” as there defined, i.e. for “any act which would reasonably be considered to be dishonest”.



Hvis sitatet du bruker er korrekt må det bety at  The Guardian har forstått saken feil. Det håper jeg stemmer. Men hvis Together Leeds kommer inn og GFH forsvinner helt ut håper jeg på ny giv og stabilitet. Det er vel lov å håpe...
 

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2257 på: April 06, 2014, 19:32:09 »
http://www.theguardian.com/football/2014/apr/06/massimo-cellino-football-league-leeds?CMP=twt_gu

I denne artikkelen i The Guardian hevdes det at Celliono ikke har vunnet fram med anken, men at Kerr har utsatt saken til endelig dom med skriftlige forklaringer foreligger i Italia.  Dette skal skje innen 90 dager fra dommen.  Dette betyr at Cellino mister klubben igjen hvis dommen i Italia bekrefter at han har vært "dishonest".

Dette er kanskje grunnen til at Cellino trenger Together Leeds.

Cellino har 90 dager på å anke dommen. Noe han muntlig har fremstilt at han gjør. Dette manglet QC Kerr papirer på.

Etter det vil det gå rikelig med tid før saken kommer opp for retten nok en gang. Det er vel egentlig å fylle på med et tonn dokumentasjon slik at dette tar tid.

Cellino kan neppe stoppes nå. Tenk deg hvilket søksmål Leeds United kan rette mot Ligaen hvis de går konkurs!  ::)
Tror nok dette er riktig.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Her er QC Kerrs bedømmelse av Dishonest for de som måtte lure:

I am satisfied on the evidence that the conviction was not for a “Dishonest Act” as there defined, i.e. for “any act which would reasonably be considered to be dishonest”.



Hvis sitatet du bruker er korrekt må det bety at  The Guardian har forstått saken feil. Det håper jeg stemmer. Men hvis Together Leeds kommer inn og GFH forsvinner helt ut håper jeg på ny giv og stabilitet. Det er vel lov å håpe...


Dette er direkte sitert og plukket fra konklusjonen i dommen!  ;)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2258 på: April 06, 2014, 19:33:37 »
http://footballleagueworld.com/2014/04/06/poll-leeds-fans-are-you-happy-with-cellino-in-charge-of-your-club/?


Denne erstatter POLLEN på toppen i denne tråden!

Foreløpig 92% som er fornøyd med Cellino som eier!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2259 på: April 06, 2014, 21:07:28 »
Om Cellino er i gang på mandag så får han ikke det formelle før torsdag, kanskje...

The League said it was "disappointed" with the decision, and when its board meets on Thursday, it must decide if it should allow Cellino's takeover to proceed, even though the written reasons of the Cagliari judge, Dr Sandra Lepore, could by June find he was guilty of dishonesty.

 :)

Hvis FL lar en anke gå til en uavhengig instans og ikke følger dens avgjørelse så vet jeg ikke hva jeg skal kalle den prosessen.

Klubben er Massimo sin selv om han blir dømt for å ha unndratt skatt på båten om noen måneder, noe annet er jo bare latterlig!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2260 på: April 06, 2014, 21:56:30 »
Om Cellino er i gang på mandag så får han ikke det formelle før torsdag, kanskje...

The League said it was "disappointed" with the decision, and when its board meets on Thursday, it must decide if it should allow Cellino's takeover to proceed, even though the written reasons of the Cagliari judge, Dr Sandra Lepore, could by June find he was guilty of dishonesty.

 :)

Hvis FL lar en anke gå til en uavhengig instans og ikke følger dens avgjørelse så vet jeg ikke hva jeg skal kalle den prosessen.

Klubben er Massimo sin selv om han blir dømt for å ha unndratt skatt på båten om noen måneder, noe annet er jo bare latterlig!!

Ja, det er nå de må vurdere ut i fra, ikke om han er voldtektsforbryter om 10 år.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2262 på: April 06, 2014, 22:06:04 »
Om Cellino er i gang på mandag så får han ikke det formelle før torsdag, kanskje...

The League said it was "disappointed" with the decision, and when its board meets on Thursday, it must decide if it should allow Cellino's takeover to proceed, even though the written reasons of the Cagliari judge, Dr Sandra Lepore, could by June find he was guilty of dishonesty.

 :)

Hvis FL lar en anke gå til en uavhengig instans og ikke følger dens avgjørelse så vet jeg ikke hva jeg skal kalle den prosessen.

Klubben er Massimo sin selv om han blir dømt for å ha unndratt skatt på båten om noen måneder, noe annet er jo bare latterlig!!

Ja, det er nå de må vurdere ut i fra, ikke om han er voldtektsforbryter om 10 år.  ;)
FL har ett horn i sidan till Cellino, han kommer granskas och följas hårdare än andra ägare, jag baxnade när jag hörde FL svar när Cellino blev godkänd, de måste hata leeds och bryr sig noll vad som är bäst för klubben
« Siste redigering: April 06, 2014, 22:08:33 av sportcarl1 »
 

Josch

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2263 på: April 06, 2014, 22:38:47 »
Tilsynelatende endelig fått inn en mann med penger i klubben vår. Regner med at McDermott, Haigh og minst 80 % av spillerstallen ryker ut på relativt kort sikt. Inn med en skikkelig manager og spillere som fortjener å spille i den hvite drakten. Av dagens stall er dette etter min mening bare Butland, Byram, Lees, Dawson, Mowatt, Murphy McCormack, Poleon og Smith.



Noe sånt tror jeg ikke vil skje. Ikke i nærheten en gang. Vi har en god stall hvor de fleste har underprestert siste to sesonger. Nå gjelder det å få inn en manager som klarer å få ute mer av potensialet som ligger der. Pearce, Wooton, Austin og Zaliukas er eksempler på spillere som kan komme til å blomstre under en ny manager. 4-5 impact spillere inn i neste transfervindu og vi nærmer oss der vi burde være...
Nei. jeg har sett alle kampene i år, riktignok på TV. Og spillerne er ikke gode nok til top 2. Kanskje top 6 men ikke direkte opprykk. Leeds har for dårlige spillere og en ok manager. Vi har ikke EN seier over et topplag, vi har tapt 6-0, 5-1, 4-0, 4-1 de siste ukene, tapt mot Rochdale,Doncaster, charlton, B.mouth osv. Hvor er potensialet i DET?

Hvis vi skal legge de kampene til grunn må vi kvitte oss med samtlige spillere, inkludert Ross Mc Cormack. Det bor MYE mer i de spillerne vi har, enn hva de har vist etter nyttår. Vi har ikke en mye dårligere stall enn Burnley og Reading, eller Wigan for den saks skyld. Se på en spiller som Connor Wickham. Fantastisk i Sheff W, under middels hos oss oss. En god manager som takler det presset som innebærer å lede Leeds United, kan gjøre underverker med stallen vi har. Husk at Championship består av sikkert 75 % middelmådigheter fordi de fleste virkelig gode spillere ikke ønsker å spille der og sjelden blir lenge i denne divisjonen. En 80 % clear out vil dermed ende med at man bare erstatter middelmådigheter med nye middelmådigheter, noe vi tydelig fikk erfare under Neil Warnock...

Jeg listet vel opp de 7-8 spillerne som jeg mener det er grunn til å satse på videre. Poenget mitt er at det må skje en utrenskning av de spillerne som ikke er gode nok eller av andre grunner ikke tåler presset, og det er dessverre mange. Dersom MC har så mye penger som det sies må vi jo ha råd til å få tak i spillere som holder PL-nivå, og som er interessert i å spille oss opp. Ikke erstatte middelmådighet med middelmådighet. Det har vi jo holdt på med de siste 8-10 årene uten noen nevneverdig suksess.

Poenget er at du finner ikke 10-15 spillere med PL nivå i løpet av en sesong når du spiller i Championship. Cellino har skjønt dette og har varslet at vi må være tålmodige. Han er rede til å bruke penger, men ikke til å kaste dem ut av vinduet...
Jeg er uenig. Her gjelder å finne topp ch.ship spillere ikke PL-spillere. Flere utlendinger må inn.
Vi starter på nederste hylle. ut med: Warnock, Brown, Pugh, Lees , Pearce, Kenny, Tonge, Smith, Hunt, Diouf
Nest nederst:  Whithe, Kebe, Stewart, Wotton,
Øverst: Butland (lån), Byram og McCormack (bør overleve) :) :)

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2264 på: April 06, 2014, 23:21:38 »
Off topic, men også litt on......and on.....and on......skal vi tro ekspertene:

http://www.insidefutbol.com/2014/04/06/incoming-leeds-owner-massimo-cellino-edges-towards-sacking-cagliari-coach/134849/?

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2265 på: April 07, 2014, 08:02:01 »
Off topic, men også litt on......and on.....and on......skal vi tro ekspertene:

http://www.insidefutbol.com/2014/04/06/incoming-leeds-owner-massimo-cellino-edges-towards-sacking-cagliari-coach/134849/?

 ::)
Blir spennende å se hva som skjer med Cagliari....håper egentlig at Cellino selger ut og beholder feks 20-30%- eller kanskje helt selge seg ut.... da blir det penger til Leeds satsing...

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2266 på: April 07, 2014, 09:06:05 »
Siste jeg leste om dette er at han fortsatt vil selge seg ut, men at det ikke er noe hete rykter rundt en TO av Cagliari akkurat nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2267 på: April 07, 2014, 11:41:01 »
Ligaen furter over resultatet av anken. De 8 gutta som mente at Cellino var unfit og unproper skal møtes på torsdag. De er vel fortsatt enige med seg selv tror jeg?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-governing-body-to-discuss-response-to-cellino-s-successful-appeal-1-6545556
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

4ever arcticwhite

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2268 på: April 07, 2014, 11:45:48 »
Ser at mange her inne anser dette som en avgjort sak, og at Cellino nå har fått lov til å overta som hovedeier av klubben. Jeg er ikke så sikker på at det er grei skuring nå.

Vi skal være klar over at FL enda ikke har sagt "OK" til dette salget. Jeg oppfatter det som skjedde i forrige uke som en juridisk anbefaling fra Kerr, ut fra slik han tolker saken, og at FL skal ta stilling til dette i sitt møte kommende torsdag.
Hvis utfallet fortsatt er at FL sier Nei, kan Cellino anke videre til neste instans, og da er vi kanskje mer i gang med en rettssaks-liknende prosess, der det kommer en dom i saken. Som så kan ankes videre i en eller to instanser....

Mulig at jeg tar feil, og jeg håper at ufallet etter torsdagen uansett er at Cellino får overta. Ikke nødvendigvis fordi jeg tror at alt blir bra med han, men nå trenger vi først og fremst en avklaring i denne saken.   
The future's so White I've got to wear shades 8)

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2269 på: April 07, 2014, 11:51:55 »
Ser at mange her inne anser dette som en avgjort sak, og at Cellino nå har fått lov til å overta som hovedeier av klubben. Jeg er ikke så sikker på at det er grei skuring nå.

Vi skal være klar over at FL enda ikke har sagt "OK" til dette salget. Jeg oppfatter det som skjedde i forrige uke som en juridisk anbefaling fra Kerr, ut fra slik han tolker saken, og at FL skal ta stilling til dette i sitt møte kommende torsdag.
Hvis utfallet fortsatt er at FL sier Nei, kan Cellino anke videre til neste instans, og da er vi kanskje mer i gang med en rettssaks-liknende prosess, der det kommer en dom i saken. Som så kan ankes videre i en eller to instanser....

Mulig at jeg tar feil, og jeg håper at ufallet etter torsdagen uansett er at Cellino får overta. Ikke nødvendigvis fordi jeg tror at alt blir bra med han, men nå trenger vi først og fremst en avklaring i denne saken.  

Motstridende meldinger på nettet om han faktisk er å anse som "fit & proper" før FL endelig sier at han er det. Kanskje vi har solgt skinnet før bjørnen har skutt?

Uansett kan vi regne med Cellino som minimum 25 % eier i veldig nær fremtid, da italieneren synes å ha både en plan a, b og c, både med og uten majoritetsandeler...

Konklusjon: Cellino +  Leeds United blir det okke som.... :)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2270 på: April 07, 2014, 11:55:22 »
FL har laget et system der Leeds Uniteds nye eier hadde en anledning til å anke.

FL selv vil neppe benytte seg av å anke selv hvis ikke QC Kerr har gjort noen formelle feil. Det er lett å lese ut i fra en ganske enkel dokumentasjon at Kerr selvsagt IKKE har gjort noen formelle feil i sin saksbehandling eller konklusjon.

Dommen står nok!  :)



Det FA må vurdere er om de selv skal endre regelverket sitt slik at det er mer likt internasjonal lovgivning!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2271 på: April 07, 2014, 11:55:56 »
Off topic, men også litt on......and on.....and on......skal vi tro ekspertene:

http://www.insidefutbol.com/2014/04/06/incoming-leeds-owner-massimo-cellino-edges-towards-sacking-cagliari-coach/134849/?

 ::)
Blir spennende å se hva som skjer med Cagliari....håper egentlig at Cellino selger ut og beholder feks 20-30%- eller kanskje helt selge seg ut.... da blir det penger til Leeds satsing...

Jeg håper  han beholder en eierandel av en viss betydning da det kan åpne for et veldig interessant samarbeid og "farmervirksomhet" mellom de to klubbene, hvorav Leeds selvfølgelig skal være storebror.   :)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2272 på: April 07, 2014, 11:58:16 »
Dommen er endelig:

Cookie‏@C000K13·1 t
@PhilHayYEP @APOPEY did you hear murally on talksport? Said QC was acting as part of fl so his verdict was final, nothing for fl to ratify.

Phil Hay‏@PhilHayYEP·1 t
@C000K13 @APOPEY if you read mishcon's statement on Saturday, that's correct

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2273 på: April 07, 2014, 11:59:47 »
Kan FL sette anken til side? Er FL sin egen ankeinstans?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2274 på: April 07, 2014, 12:01:23 »

Adam Pope‏@APOPEY·4 t
#lufc Massimo Cellino has sacked Cagliari coach Diego Lopez after the  club lost 3-1 to Roma .

Derrick Eyre‏@dellboy78·3 t
@APOPEY with respect why the #lufc with this comment?

Adam Pope‏@APOPEY·3 t
@dellboy78 Are you not interested in what the club's owner does?




Litt hett blir det både her og der fremover, tror jeg!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2275 på: April 07, 2014, 12:04:41 »

Adam Pope‏@APOPEY·4 t
#lufc Massimo Cellino has sacked Cagliari coach Diego Lopez after the  club lost 3-1 to Roma .

Derrick Eyre‏@dellboy78·3 t
@APOPEY with respect why the #lufc with this comment?

Adam Pope‏@APOPEY·3 t
@dellboy78 Are you not interested in what the club's owner does?




Litt hett blir det både her og der fremover, tror jeg!  ;)
Flott. det har vært altfor mange middelmådigheter som han tjent godt på svake prestasjoner i klubben siste 10 årene. Fei ut rasket ASAP.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jaho

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2276 på: April 07, 2014, 12:19:16 »

Adam Pope‏@APOPEY·4 t
#lufc Massimo Cellino has sacked Cagliari coach Diego Lopez after the  club lost 3-1 to Roma .

Derrick Eyre‏@dellboy78·3 t
@APOPEY with respect why the #lufc with this comment?

Adam Pope‏@APOPEY·3 t
@dellboy78 Are you not interested in what the club's owner does



Litt hett blir det både her og der fremover, tror jeg!  ;)
Flott. det har vært altfor mange middelmådigheter som han tjent godt på svake prestasjoner i klubben siste 10 årene. Fei ut rasket ASAP.

Da kan han fort sparke to managere på bare noen få dager...må vel være ny pers selv for Cellino...

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2277 på: April 07, 2014, 12:21:38 »

Adam Pope‏@APOPEY·4 t
#lufc Massimo Cellino has sacked Cagliari coach Diego Lopez after the  club lost 3-1 to Roma .

Derrick Eyre‏@dellboy78·3 t
@APOPEY with respect why the #lufc with this comment?

Adam Pope‏@APOPEY·3 t
@dellboy78 Are you not interested in what the club's owner does?




Litt hett blir det både her og der fremover, tror jeg!  ;)
Flott. det har vært altfor mange middelmådigheter som han tjent godt på svake prestasjoner i klubben siste 10 årene. Fei ut rasket ASAP.

Eeehhh.... I Cagliari?
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2278 på: April 07, 2014, 12:55:58 »
Recon‏@LeeRecon·5. apr.
Sounds like the FL were very pissed about Maffei Twitting "Ciao & Forza Leeds"!
#Ciao&ForzaLeeds
#LUFC pic.twitter.com/LZ2ehlpVTg

Retweetet av Phil Hay
Stefano Maffei‏@maffeistefano·5. apr.
@LeeRecon My statement "Forza Leeds" was gentle support to team 4 evening match. Nothing to do w my advice. No more speculation, pls. #lufc




Lenke:
https://twitter.com/LeeRecon/status/452469610487775232/photo/1
« Siste redigering: April 07, 2014, 13:00:31 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14 #ForzaLeeds
« Svar #2279 på: April 07, 2014, 13:12:44 »
 8)

Total Rumours‏@TotalRumours·
 Morning Phil, I know it's Sunday, and I know it's your day off, tell me to F off if you want, But what detail did u have on the Malaysians?

Phil Hay‏@PhilHayYEP·3 t
@TotalRumours the name doing the rounds was Lim Kok Thay (Genting group) but that's not confirmed

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973