Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1440405 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3720 på: ſeptember 16, 2015, 23:09:20 »
Kanskje han føler at han ikke tjener nok på den jobben han gjør og at bonusen han får når vi når PL er litt fjern?

Hvis han eier en rugby klubb med utfordringer og har dårlig betalt i Leeds så skjønner jeg prioriteringen!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kanskje helsen har sviktet? ...... ? ...... ?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3721 på: ſeptember 17, 2015, 09:07:55 »
Kanskje han føler at han ikke tjener nok på den jobben han gjør og at bonusen han får når vi når PL er litt fjern?

Hvis han eier en rugby klubb med utfordringer og har dårlig betalt i Leeds så skjønner jeg prioriteringen!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kanskje helsen har sviktet? ...... ? ...... ?  ::)

Det KAN være så enkelt (og i så måte: god bedring), men hvorfor nevner han da andre business-interesser som en annen grunn? Han har dårlig helse, men også andre, mer interessante jobber han orker?

Det hele blir rart for meg. Kan ikke skjønne annet enn at det ligger uenigheter til grunn. Som Erik M og Jon R sier: Alt tilsier at Pearson ønsket lengre fartstid i klubben igjen.

Og yay! Nå skal jo sheriffen involvere seg i alt Pearson hadde å fare med. Da er det neppe lenge før det smeller igjen. Så lenge den gale mannen holdt seg unna, har det vært forholdsvis behagelig å være Leedsfan.
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3722 på: ſeptember 17, 2015, 13:26:25 »
känns ohållbart att i längden vara vd för Leeds United, samtidigt som man äger rugbylaget Hull, kanske han har andra åtaganden plus familj att tänka på, , bästa vore att satsa på att  sälja Hull och köpa in sig i LU, tar det inte för otänkbart att han kommer tbx till vår klubb i någon form
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3723 på: ſeptember 17, 2015, 17:58:56 »
Kanskje planen til Pearson var og forsterke laget betraktelig og fikk lovnader om og gjøre det.
Kommer til seriestart og vi ser ikke ut som et lag som klarer topp 10 engang.

Cellino har nok ødelagt " Spiriten" til denne flotte mannen også.
Pontus ❤

samadhi

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3724 på: ſeptember 17, 2015, 21:02:53 »
Kanskje planen til Pearson var og forsterke laget betraktelig og fikk lovnader om og gjøre det.
Kommer til seriestart og vi ser ikke ut som et lag som klarer topp 10 engang.

Cellino har nok ødelagt " Spiriten" til denne flotte mannen også.

Pearson kan vel ikke klage på de midlene som har vært til rådighet.
Wood, Dallas og Botaka har vel kostet til sammen ca £5 mill, som vi må tilbake til PL-dagene for å finne maken til. Alle signeringene våre har også vært etter Rosler/Pearson sine ønsker.

Synes ikke vi kan klandre Cellino for at vi ikke har prestert optimalt på banen så langt i år.
Det ansvaret må Rosler og spillerne ta, men jeg håper de får tid til å jobbe med prosjektet sitt.

Hva som er årsaken til at Pearson forlater skuta er bare spekulasjoner,
men at det er noe "dritt" som ligger til grunne vil vel ikke overraske noen.
marching on together,
derudaf forever...

baste

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3725 på: ſeptember 17, 2015, 22:54:47 »
Kanskje planen til Pearson var og forsterke laget betraktelig og fikk lovnader om og gjøre det.
Kommer til seriestart og vi ser ikke ut som et lag som klarer topp 10 engang.

Cellino har nok ødelagt " Spiriten" til denne flotte mannen også.

Pearson kan vel ikke klage på de midlene som har vært til rådighet.
Wood, Dallas og Botaka har vel kostet til sammen ca £5 mill, som vi må tilbake til PL-dagene for å finne maken til. Alle signeringene våre har også vært etter Rosler/Pearson sine ønsker.

Synes ikke vi kan klandre Cellino for at vi ikke har prestert optimalt på banen så langt i år.
Det ansvaret må Rosler og spillerne ta, men jeg håper de får tid til å jobbe med prosjektet sitt.

Hva som er årsaken til at Pearson forlater skuta er bare spekulasjoner,
men at det er noe "dritt" som ligger til grunne vil vel ikke overraske noen.

Godt sagt, vi får bare vente å se. Kan godt være at spillerne og Rosler ikke er like frustrert som vi er.

MOT

Cherry

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3726 på: ſeptember 18, 2015, 07:41:57 »
..vi er "godt i rute" til den uttalte målsettingen- topp 10..så HVIS det er det som er målet denne sesongen og Cellino er enig i den ...ja da har vi ikke annet å klage på med unntak at vi har vært SHAIT de siste 2 kampene...
 

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3727 på: ſeptember 18, 2015, 17:12:03 »
Her er den.....bussen til Cellino:

@APOPEY: Press conference at Elland Road today before the team bus heads off to MK Dons #lufc http://t.co/EazKdT2y1c

 :)


@DoctorT1992: @APOPEY Is that the Volvo VPM12 , Adam? Top coach. Has it been sacked yet?

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3728 på: ſeptember 21, 2015, 18:39:32 »
bra dag med Buckley in på lån med option på köp,  och Berardis 2-årskontrakt
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3729 på: ſeptember 21, 2015, 18:44:37 »
Ca et minutts intervju med Massimo på Sky.

Puh, sier nå jeg #littlettet :)

Tommy D ‏@tdski_LUFC  · 2h2 hours ago 
An unusually sensible & lucid interview segment with Cellino. Hard to disagree with any of this - https://www.youtube.com/watch?v=8iT-xSCXotY … #lufc

Tommy D ‏@tdski_LUFC  · 2h2 hours ago 
Essentially Cellino said he wants to see some improvement over the next 24 months but the team isn't ready for a promotion push yet. #lufc

Tommy D ‏@tdski_LUFC  · 2h2 hours ago 
Cellino also praised Rosler's professionalism & said the only brief he has is to keep the club in the Championship. #lufc

Tommy D ‏@tdski_LUFC  · 2h2 hours ago 
Worth remembering that it was just a clip from a longer interview with Cellino. I'm sure there'll be much more to chew on. #lufc




Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3730 på: ſeptember 21, 2015, 19:10:02 »
Tommy D ‏@tdski_LUFC  · 2h2 hours ago 
Cellino also praised Rosler's professionalism & said the only brief he has is to keep the club in the Championship. #lufc

Så hovedmålet er å unngå nedrykk?  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3731 på: ſeptember 21, 2015, 20:31:26 »
Cellino:

http://www.dailymotion.com/video/x37fr8b

Exclusive 1 minutt!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3732 på: ſeptember 21, 2015, 20:34:33 »
Tommy D ‏@tdski_LUFC  · 2h2 hours ago 
Cellino also praised Rosler's professionalism & said the only brief he has is to keep the club in the Championship. #lufc

Så hovedmålet er å unngå nedrykk?  ::)

auren
Ikke hovedmålet - minstekravet.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3733 på: ſeptember 21, 2015, 21:37:50 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3735 på: ſeptember 22, 2015, 13:10:15 »
Jeg registrerer at Cellino gjerne vil bygge treningsanlegg nær Elland Road. Kan dette da bety slutten for Thorp Arch. Eller er det kun førstelaget som skal trene nær banen. Og hvis det er så. Er planen da til Cellino , å kjøpe tilbake Elland Road, bygge nytt treningsanlegg samtidig med bygging av nytt stadion. For Elland Road er minnenes stadion, men ikke fremtidens stadion. Klubben trenger sårt en ny stadion for å generere større inntekter, og for å være bedre rusta for fremtiden, med tanke på Champions League kamper

Erik M

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3736 på: ſeptember 22, 2015, 13:35:47 »
Jeg leser overskrifter som "Cellino outlines 2 year plan" og ser samtidig noen korte klipp med en mumlende mann med dårlig ordforråd, flakkende blikk og jævlig tett nese.  At Cellino skal overta Pearsons arbeidsoppgaver gjør meg bare trist og bedrøvet..
 

Eriksen55

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3737 på: ſeptember 22, 2015, 13:38:03 »
Jeg registrerer at Cellino gjerne vil bygge treningsanlegg nær Elland Road. Kan dette da bety slutten for Thorp Arch. Eller er det kun førstelaget som skal trene nær banen. Og hvis det er så. Er planen da til Cellino , å kjøpe tilbake Elland Road, bygge nytt treningsanlegg samtidig med bygging av nytt stadion. For Elland Road er minnenes stadion, men ikke fremtidens stadion. Klubben trenger sårt en ny stadion for å generere større inntekter, og for å være bedre rusta for fremtiden, med tanke på Champions League kamper

Ny stadion er vel ikke det viktigste vi trenger. Mener ER er mer enn bra nok, selv i chleague. Tror det er greit å bruke ressurser på å prøve å komme dit istedet..
« Siste redigering: ſeptember 22, 2015, 13:40:10 av eriksen55 »

Annesj

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3738 på: ſeptember 22, 2015, 13:41:11 »
Jeg registrerer at Cellino gjerne vil bygge treningsanlegg nær Elland Road. Kan dette da bety slutten for Thorp Arch. Eller er det kun førstelaget som skal trene nær banen. Og hvis det er så. Er planen da til Cellino , å kjøpe tilbake Elland Road, bygge nytt treningsanlegg samtidig med bygging av nytt stadion. For Elland Road er minnenes stadion, men ikke fremtidens stadion. Klubben trenger sårt en ny stadion for å generere større inntekter, og for å være bedre rusta for fremtiden, med tanke på Champions League kamper

Det siste vi trenger er vel en ny stadion...

Enig. Vi bør vel først få eie egen stadio og komme oss opp i det goe selskap samt fylle stadion uke etter uke før det blir et tema syns jeg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3739 på: ſeptember 22, 2015, 14:40:51 »
Jeg leser overskrifter som "Cellino outlines 2 year plan" og ser samtidig noen korte klipp med en mumlende mann med dårlig ordforråd, flakkende blikk og jævlig tett nese.  At Cellino skal overta Pearsons arbeidsoppgaver gjør meg bare trist og bedrøvet..


Ã… se så idiotiske innlegg som dette gjør meg trist og bedrøvet. At man våger å holde på sånn mot den beste eieren vi har hatt siden Leslie Silvers dager er utenfor min fatteevne!!!
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3740 på: ſeptember 22, 2015, 15:37:48 »
Jeg leser overskrifter som "Cellino outlines 2 year plan" og ser samtidig noen korte klipp med en mumlende mann med dårlig ordforråd, flakkende blikk og jævlig tett nese.  At Cellino skal overta Pearsons arbeidsoppgaver gjør meg bare trist og bedrøvet..


Ã… se så idiotiske innlegg som dette gjør meg trist og bedrøvet. At man våger å holde på sånn mot den beste eieren vi har hatt siden Leslie Silvers dager er utenfor min fatteevne!!!

Ã… se så skrullete innlegg som dette gjør meg oppgitt.

Edith har slått til for å kurere all lektorfeber og adjunktfeber stavingen måtte ha medført i sin daværende form.

« Siste redigering: ſeptember 22, 2015, 23:39:39 av lojosang »
- Leif Olav

TK20

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3741 på: ſeptember 22, 2015, 16:15:06 »

Jeg leser overskrifter som "Cellino outlines 2 year plan" og ser samtidig noen korte klipp med en mumlende mann med dårlig ordforråd, flakkende blikk og jævlig tett nese.  At Cellino skal overta Pearsons arbeidsoppgaver gjør meg bare trist og bedrøvet..


Ã… se så idiotiske innlegg som dette gjør meg trist og bedrøvet. At man våger å holde på sånn mot den beste eieren vi har hatt siden Leslie Silvers dager er utenfor min fatteevne!!!

Ã… se så skrullete innlegg som dette gjør meg opggitt.

Ã… se slike skrivefeil gjør meg skkufet.

lojosang

Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3742 på: ſeptember 22, 2015, 16:36:02 »

Jeg leser overskrifter som "Cellino outlines 2 year plan" og ser samtidig noen korte klipp med en mumlende mann med dårlig ordforråd, flakkende blikk og jævlig tett nese.  At Cellino skal overta Pearsons arbeidsoppgaver gjør meg bare trist og bedrøvet..


Ã… se så idiotiske innlegg som dette gjør meg trist og bedrøvet. At man våger å holde på sånn mot den beste eieren vi har hatt siden Leslie Silvers dager er utenfor min fatteevne!!!

Ã… se så skrullete innlegg som dette gjør meg opggitt.

Ã… se slike skrivefeil gjør meg skkufet.
HåvardK har det nok ennå verre nå.  Jeg beklager de traumer min lemfeldige omgang med ortografien måtte ha forvoldet.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3743 på: ſeptember 22, 2015, 17:01:50 »
Ganske kort hukommelse på noen her inne.... foreslår at dere leser litt i denne tråden...da var det virkelige lyspunkter i klubben gitt....
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,14601.msg341163.html#msg341163

Cellino er en barnslig drittunge, men han gir oss i hvert fall litt håp :D Helt svart er det jo ikke ;)

pedro

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3744 på: ſeptember 22, 2015, 18:21:49 »
Ved ansettelse av Pearson og i de fire mnd han representerte klubben virket det som om Cellino trakk seg tilbake, det var en behagelig og positiv periode. At Cellino ikke har lært det dugg av Pearsons kommunikasjons- og administrasjonsevner overrasker ikke, men han burde hvertfall lært og la være å plapre som en pappegøye i media. Han fortsetter, som før, med og uttale seg om alle sine indre tanker uten henblikk på signaleffekten. Cellono fremstår som en cowboy fra de gamle spaghettiwestern filmene og liker desverre dette image.
Det ville vært en befrielse for klubben og dets tilhengere om Cellino snarest ansatte en mediekonsulent i tillegg til at han ila seg selv forbud mot og uttale seg i hytt og gevær.
Nå vil vi ha resultater og ikke en masse vrøvl om hvorfor ditt og datt gikk skeis, fikk sparken, sluttet, ikke vill forlenge kontrakt etc etc etc. La ord bli handling! Start med å kjøpe vårt stadion NÃ… og la sittende administrasjon få fullført det Pearson bygget. MOT
Leedsomaniac

Promotion 2010

Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3745 på: ſeptember 22, 2015, 19:24:57 »

Jeg leser overskrifter som "Cellino outlines 2 year plan" og ser samtidig noen korte klipp med en mumlende mann med dårlig ordforråd, flakkende blikk og jævlig tett nese.  At Cellino skal overta Pearsons arbeidsoppgaver gjør meg bare trist og bedrøvet..


Ã… se så idiotiske innlegg som dette gjør meg trist og bedrøvet. At man våger å holde på sånn mot den beste eieren vi har hatt siden Leslie Silvers dager er utenfor min fatteevne!!!

Ã… se så skrullete innlegg som dette gjør meg opggitt.

Ã… se slike skrivefeil gjør meg skkufet.
HåvardK har det nok ennå verre nå.  Jeg beklager de traumer min lemfeldige omgang med ortografien måtte ha forvoldet.

Første innlegget til Erik M var etter min mening ganske så fornøyelig!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv:
« Svar #3746 på: ſeptember 22, 2015, 20:19:07 »
Det er snart halvannet år siden sist han snakket om toårsprosjektet sitt. Og ti måneder siden vi helt sikkert hadde kjøpt Elland Road.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3747 på: ſeptember 22, 2015, 21:31:37 »

Jeg leser overskrifter som "Cellino outlines 2 year plan" og ser samtidig noen korte klipp med en mumlende mann med dårlig ordforråd, flakkende blikk og jævlig tett nese.  At Cellino skal overta Pearsons arbeidsoppgaver gjør meg bare trist og bedrøvet..


Ã… se så idiotiske innlegg som dette gjør meg trist og bedrøvet. At man våger å holde på sånn mot den beste eieren vi har hatt siden Leslie Silvers dager er utenfor min fatteevne!!!

Ã… se så skrullete innlegg som dette gjør meg opggitt.

Ã… se slike skrivefeil gjør meg skkufet.
HåvardK har det nok ennå verre nå.  Jeg beklager de traumer min lemfeldige omgang med ortografien måtte ha forvoldet.
DER kom årsaken til febertoktene for en dag.

HåvardK

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3748 på: ſeptember 22, 2015, 21:36:29 »
Og nå er han altså ute og fordømmer Byram offentlig. Gal manns ralling, nok en gang.

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #3749 på: ſeptember 22, 2015, 22:50:06 »
En veldig bra artikkel om "konflikten" mellom Cellino og Byram her, men jeg falt litt for responsen på artikkelen eksemplifisert i dette innlegget. Det er mange som går i strupen på Cellino uten å vite hva som rører seg i klubben.

Hvem eier sannheten?

http://www.weallloveleeds.co.uk/latest/cellino-vs-byram-this-isnt-fair?


Leeds4alongtime   22/9/2015 19:48:47

You obviously don't like Cellino. McCormack WANTED out and we got a seriously good deal for him, considering what he has actually gone on to produce?

Byram is STILL here, whatever the problems, I was very close to the sidelines on saturday and his heart is till there but he has no idea who he is playing with each week or what is expected of him?

How do you know Cellino is trying to offer Byram a wage CUT?

Whatever you personally think of Cellino he is still here, he is NOT selling our best players and he is learning how Leeds 'works'.

If you want a personal conversation, put your email address out, not a stupid twitter reference.

I am really surprised you aren't campaigning to get Bates back....

Oh, but then he never actually pumped any of his own money into our club did he? Okay maybe a pound or so...

You make me ashamed to be a Leeds supporter, and I can bet you weren't even at the MK Stadium on saturday either.

You AREN'T a Leeds supporter because we believe in the future we are in a far better position than this time last year and you are kicking the s**t already?

And by the way, GFH still own part of the club, that's something else you don't seem to understand?

Byram can say whatever he wants to, he obviously choses not to rather than CAN'T,

I am real, been supporting Leeds for almost 50 years now but seriously have doubts about your authenticity?

Which of my local pubs were you in on satuday?


 ::)
« Siste redigering: ſeptember 22, 2015, 22:53:05 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973