Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1426587 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4110 på: Desember 01, 2015, 17:33:12 »
Ja gjør gjerne det motsatte om det da er snakk om ansettelser av nye hoved trenere! Resten er han flink på og der bør han ikke gjøre det motsatte som for eks vi trenger en spiss og så kjøper heller Cellino en ny back det er ikke noe bra for oss i så måte!

Hvordan vet du at han er flink på resten?

Uten innsyn eller innblikk så kan vi kun dømme han på det vi vet, som har kommet ut i feks media eller direkte sitat fra hans store kjeft. Det vi da vet er at han jugde om tilbakekjøpet av ER. På hva vi skulle bruke macca pengene til! Vi vet han har dommer og er under etterforskning for snusk. En ex draktleverandør klare til å saksøke han. Vi har hørt flere intervjuer med MC hvor han dummer ut både seg og Leeds. I mine øyne virker han full i enkelte situasjoner. Wiskeyflaskene og isbitboksen på kontoretbekrefter vel at det kan være tilfelle...

Flink med økonomi?. Er Leeds virkelig reddet økonomisk? Spent når tallene begynner å lekke ut fremover..

Det jeg tipper han har vært flink til angående økonomien.. Det er å slukke branner i Leeds med sine egne penger....med relativt høye renter, som vi får i fleisen når han selger eller at han ruinerer hele klubben før han selger seg ut.

Når det gjelder det sportslige så har han strøket på alt av ansettelser av managere og 90% av spillerne han har hentet.

Cellino er i mine øyne en tragedie for klubben og det bør bli en merkedag den dagen han blir borte!

Så hva som er så positivt med han må du gjerne prøve å forklare meg, for jeg skjønner ikke at det er mulig å være positiv til han.

Pga at jeg i motsetningen til de fleste andre supportere klarer å sammenligne han med tidligere eiere og i forhold til dem er han flink på resten!
We are Leeds and we are proud of it!

Kontakinte

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4111 på: Desember 01, 2015, 17:36:52 »
Ja gjør gjerne det motsatte om det da er snakk om ansettelser av nye hoved trenere! Resten er han flink på og der bør han ikke gjøre det motsatte som for eks vi trenger en spiss og så kjøper heller Cellino en ny back det er ikke noe bra for oss i så måte!
Skulle nesten tru det ang. Wood ;D, kanskje han og Wottoon skulle byttet plass?

Eriksen55

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4112 på: Desember 01, 2015, 17:52:31 »
Ja gjør gjerne det motsatte om det da er snakk om ansettelser av nye hoved trenere! Resten er han flink på og der bør han ikke gjøre det motsatte som for eks vi trenger en spiss og så kjøper heller Cellino en ny back det er ikke noe bra for oss i så måte!

Hvordan vet du at han er flink på resten?

Uten innsyn eller innblikk så kan vi kun dømme han på det vi vet, som har kommet ut i feks media eller direkte sitat fra hans store kjeft. Det vi da vet er at han jugde om tilbakekjøpet av ER. På hva vi skulle bruke macca pengene til! Vi vet han har dommer og er under etterforskning for snusk. En ex draktleverandør klare til å saksøke han. Vi har hørt flere intervjuer med MC hvor han dummer ut både seg og Leeds. I mine øyne virker han full i enkelte situasjoner. Wiskeyflaskene og isbitboksen på kontoretbekrefter vel at det kan være tilfelle...

Flink med økonomi?. Er Leeds virkelig reddet økonomisk? Spent når tallene begynner å lekke ut fremover..

Det jeg tipper han har vært flink til angående økonomien.. Det er å slukke branner i Leeds med sine egne penger....med relativt høye renter, som vi får i fleisen når han selger eller at han ruinerer hele klubben før han selger seg ut.

Når det gjelder det sportslige så har han strøket på alt av ansettelser av managere og 90% av spillerne han har hentet.

Cellino er i mine øyne en tragedie for klubben og det bør bli en merkedag den dagen han blir borte!

Så hva som er så positivt med han må du gjerne prøve å forklare meg, for jeg skjønner ikke at det er mulig å være positiv til han.

Pga at jeg i motsetningen til de fleste andre supportere klarer å sammenligne han med tidligere eiere og i forhold til dem er han flink på resten!

Så du liker han pga at Bates og GFH var verre...

Jeg vil ikke ha Bates tilbake..selv om vi gjorde det bedre sportslig med han!

I min bok inntar Haigh og GFH en soleklar 1 plass som de største idiotene, med Cellino og Bates på delt 2 plass!




h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4113 på: Desember 01, 2015, 18:15:24 »
Skammelig. Frys med stolthet din sviker

Eriksen55

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4114 på: Desember 01, 2015, 18:24:27 »
Skammelig. Frys med stolthet din sviker

Alkoholen på vei ut av kroppen.. Han verken passer eller hører til i England.

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4115 på: Desember 01, 2015, 18:44:09 »
Skammelig. Frys med stolthet din sviker

Alkoholen på vei ut av kroppen.. Han verken passer eller hører til i England.



Er vel passelig klippet inn det bildet der.

Twitter-brukeren la ut tre bilder som liksom skulle være fra samme kamp, men det var nok et langt skudd utenfor mål.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4116 på: Desember 01, 2015, 19:46:23 »




Last years promoted Championship teams Norwich, Bournemouth and Watford all have owners that are worth £23 Million, £100 Million and £120 Million respectively.

Massimo Cellino's net worth has been estimated at somewhere between £750 Million and £1.1 Billion (Taking into account assets, trustees and the ownership of Leeds United Football Club according to Forbes.)

If that is true according to this article this would make us somewhere between the 9th and 13th richest team in English football.

So that begs the question...Why isn't Cellino investing as heavily as the others of said clubs did to get there teams promoted and why does it seem that he isn't willing to "splurge out" on a "big name transfer?"

Money talks...


http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/premier-leagues-richest-owners-how-6931933?ICID=FB_mirror_MF
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4117 på: Desember 01, 2015, 19:58:26 »




Last years promoted Championship teams Norwich, Bournemouth and Watford all have owners that are worth £23 Million, £100 Million and £120 Million respectively.

Massimo Cellino's net worth has been estimated at somewhere between £750 Million and £1.1 Billion (Taking into account assets, trustees and the ownership of Leeds United Football Club according to Forbes.)

If that is true according to this article this would make us somewhere between the 9th and 13th richest team in English football.

So that begs the question...Why isn't Cellino investing as heavily as the others of said clubs did to get there teams promoted and why does it seem that he isn't willing to "splurge out" on a "big name transfer?"

Money talks...


http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/premier-leagues-richest-owners-how-6931933?ICID=FB_mirror_MF


Sjokkerende!

Vi visste vel hva han/familien var verd, men ikke hva våre konkurrenters eiere hadde av verdier!


Cellino er en hormonell og labil eier! Trist for oss!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4118 på: Desember 02, 2015, 09:11:33 »
Noen som vet når anken til Cellino blir vurdert/ når han begynner "soningen" ?
 

Kato

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4119 på: Desember 02, 2015, 09:32:11 »
Bates in disguise
 

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4120 på: Desember 02, 2015, 09:58:29 »
Noen som vet når anken til Cellino blir vurdert/ når han begynner "soningen" ?

Soninga betyr ingenting. Han vi drive klubben, selv om han er fradømt dette. Så dette bryr han seg lite om den kjeltringen

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4121 på: Desember 02, 2015, 14:12:41 »
Bates in disguise

Bare for å gjenta meg til det kjedsommelige så er forskjellen nok engang på Bates og Cellino at Bates solgte våre beste menn, mens Cellino lar være å gjøre det samme!
We are Leeds and we are proud of it!

Kato

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4122 på: Desember 02, 2015, 14:15:10 »
Bates in disguise

Bare for å gjenta meg til det kjedsommelige så er forskjellen nok engang på Bates og Cellino at Bates solgte våre beste menn, mens Cellino lar være å gjøre det samme!

Ross McCormack er vel den beste vi har hatt de siste 5 årene. Tipper Cellino putter like mye i egen lomme som Bates.
 

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4123 på: Desember 02, 2015, 14:36:37 »
Bates in disguise

Bare for å gjenta meg til det kjedsommelige så er forskjellen nok engang på Bates og Cellino at Bates solgte våre beste menn, mens Cellino lar være å gjøre det samme!

Ross McCormack er vel den beste vi har hatt de siste 5 årene. Tipper Cellino putter like mye i egen lomme som Bates.

Ross McCormack vs Lennon, Delph, Howson, Snodgrass og Beckford. I mine øyne så knuser Bates Cellino som eier når det gjelder negativitet. Vi har jo tross alt bare dårlig trener valg fra Cellino, mens fra Bates var det bare ræva hele veien de siste årene!
We are Leeds and we are proud of it!

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4124 på: Desember 02, 2015, 14:43:06 »
Bates ødela det beste laget vi hadde siden nedrykket fra PL.
Og i etterpåklokskapen så sparket han også den beste treneren siden DOL.

Cellino har bare fått klubben til å stå i ro med mye bakgrunnstøy, men det er klart at dette kan blir verre under Cellino. Det får tiden vise.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4125 på: Desember 02, 2015, 15:10:29 »
Bates in disguise

Bare for å gjenta meg til det kjedsommelige så er forskjellen nok engang på Bates og Cellino at Bates solgte våre beste menn, mens Cellino lar være å gjøre det samme!

Ross McCormack er vel den beste vi har hatt de siste 5 årene. Tipper Cellino putter like mye i egen lomme som Bates.

Ross McCormack vs Lennon, Delph, Howson, Snodgrass og Beckford. I mine øyne så knuser Bates Cellino som eier når det gjelder negativitet. Vi har jo tross alt bare dårlig trener valg fra Cellino, mens fra Bates var det bare ræva hele veien de siste årene!

Dog er det sportslig sett ikke bedre, ei heller roligere på utsiden.

Og McCormack-pengene som var øremerka Elland Road, har det blitt tyst om. Veldig Batesy, spør du meg. Ulike personligheter, samme resultat; klubben og fansen taper.
Marching on together!

Runar

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4126 på: Desember 02, 2015, 15:28:06 »
Bates in disguise

Bare for å gjenta meg til det kjedsommelige så er forskjellen nok engang på Bates og Cellino at Bates solgte våre beste menn, mens Cellino lar være å gjøre det samme!

Det er ikke mer sant enn at vi har solgt McCormack under Celliono de 15 mnd han har vært i kontroll.

Under Bates solgte vi flere spillere, over lengre tid, vi hadde også flere gode spillere å selge.

Er ikke mange "gode" spillere i dagens stall på nivå med Gradel, Snodgrass, Howson, Delph, Becchio osv...

Det er heller ikke 100 % sant at Bates solgte alt, Beckford kunne han omsatt en og to ganger, men han spilte karrieren ut. Delph ble umulig å holde på til 6 millioner pund fra League One.

Celliono har ikke solgt mer enn McCormack, men mangelen på sportslig framgang (som var mye av årsaken til at Snodgrass, Howson og Becchio ville bort) forsetter jo. Hvorfor skal ambisiøse spillere spille for Leeds når lederskapet på treningsfeltet og styrerommet er så håpløst. Da kommer de til å nekte å underskrive kontrakter og presse fram overganger når det føles riktig for spilleren.
 

DaGa

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4127 på: Desember 02, 2015, 15:37:45 »
Bates in disguise

Bare for å gjenta meg til det kjedsommelige så er forskjellen nok engang på Bates og Cellino at Bates solgte våre beste menn, mens Cellino lar være å gjøre det samme!

Bates solgte spillere, mens spillere under Cellino ruller vel ut når kontrakten går ut. Byram er vel den første, så må jeg si jeg blir spent på situasjonen rundt Cook i sommer. Hvor lange kontrakter har Mowatt og Taylor? Ellers er det ikke så mye å skryte av (når det gjelder spillere). Ikke er dem spesielt gode og bedre blir dem ikke av at det skiftes trener konstant.

Edit: Hehe, ser at Runar tok det opp i posten over meg.
« Siste redigering: Desember 02, 2015, 15:40:11 av DaGa »
We all LOVE LEEDS!

Eriksen55

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4128 på: Desember 02, 2015, 15:58:14 »
Bates in disguise

Bare for å gjenta meg til det kjedsommelige så er forskjellen nok engang på Bates og Cellino at Bates solgte våre beste menn, mens Cellino lar være å gjøre det samme!

Ross McCormack er vel den beste vi har hatt de siste 5 årene. Tipper Cellino putter like mye i egen lomme som Bates.

Ross McCormack vs Lennon, Delph, Howson, Snodgrass og Beckford. I mine øyne så knuser Bates Cellino som eier når det gjelder negativitet. Vi har jo tross alt bare dårlig trener valg fra Cellino, mens fra Bates var det bare ræva hele veien de siste årene!

De ble solgt over mange år da... Gud forby, men om Cellino sitter like lenge som Bates så skal du nok få se at Cellino ikke evner å holde på gode spillere.

Dessuten så har ingen klubbeier så mye han skulle ha sagt når spillere med ambisjoner vurderer å gå kontraktstiden ut..

DaGa

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4129 på: Desember 02, 2015, 17:19:04 »
Bates in disguise

Bare for å gjenta meg til det kjedsommelige så er forskjellen nok engang på Bates og Cellino at Bates solgte våre beste menn, mens Cellino lar være å gjøre det samme!

Ross McCormack er vel den beste vi har hatt de siste 5 årene. Tipper Cellino putter like mye i egen lomme som Bates.

Ross McCormack vs Lennon, Delph, Howson, Snodgrass og Beckford. I mine øyne så knuser Bates Cellino som eier når det gjelder negativitet. Vi har jo tross alt bare dårlig trener valg fra Cellino, mens fra Bates var det bare ræva hele veien de siste årene!

De ble solgt over mange år da... Gud forby, men om Cellino sitter like lenge som Bates så skal du nok få se at Cellino ikke evner å holde på gode spillere.

Dessuten så har ingen klubbeier så mye han skulle ha sagt når spillere med ambisjoner vurderer å gå kontraktstiden ut..

Sant, og når klubbens største talent og stjerne bare, gjentar bare, skriver under på en 2 års kontrakt, betyr det ganske enkelt at han ikke har planer å være her lengre enn han må.
We all LOVE LEEDS!


Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

 

HåvardK

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4133 på: Desember 03, 2015, 09:33:05 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

Kato

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4134 på: Desember 03, 2015, 10:29:34 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

"A source at another Championship club said: ”We played Leeds a while ago and a few days before the game we got a call from them saying that if any of their players caught our eye, they are open to bids.”

Beklager, men det som står her tror jeg absolutt ingenting på.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4135 på: Desember 03, 2015, 10:58:06 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

"A source at another Championship club said: ”We played Leeds a while ago and a few days before the game we got a call from them saying that if any of their players caught our eye, they are open to bids.”

Beklager, men det som står her tror jeg absolutt ingenting på.

Vel. Kanskje Cellino nå har skjønt at man får mere for smådelene for så å selge karosssieriet i etterkant. Så at vi nå i januar ser spillere Som Byram, Mowatt, Cook, Dallas, Botaka, Taylor, Silvestri, Philips og Erwin på vei ut porten er ikke umulig. Cellino vil nok cashe inn på det som cashes inn kan. Og satser så på lånespillere resten av sesongen. For selger han nå for 30 mill pund. Ja da er det 30 mill pund. Selger han i januar etter å ha solgt unna det han kan for 20 mill pund, og deretter selger klubben for 20 mill pund. Ja da har han tjent 10 mill pund  mere enn han vil tjene med å selge med spillerne i klubben.
Nei få denne mannen ut av klubben ASAP

eros

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4136 på: Desember 03, 2015, 13:05:34 »

Jeg vil anbefale Cellino "George Costanza metoden" Det vil si: gjør alt omvendt av det du tenker først. Siden alt han gjør tydeligvis er feil, så bør han gjøre det stikk motsatte!
https://www.youtube.com/watch?v=_vyb5dkQZPw

I denn klubben kan det ikke være feil....

Lol... Tror Cellino dessverre kun hører på instinkt...

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4137 på: Desember 03, 2015, 14:31:16 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

Kan bekrefte at ALT absolutt ALT de skriver om er løgn og bedrag. Eller propaganda for å si det sånn!
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4138 på: Desember 03, 2015, 15:53:44 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

"A source at another Championship club said: ”We played Leeds a while ago and a few days before the game we got a call from them saying that if any of their players caught our eye, they are open to bids.”

Beklager, men det som står her tror jeg absolutt ingenting på.

Vel. Kanskje Cellino nå har skjønt at man får mere for smådelene for så å selge karosssieriet i etterkant. Så at vi nå i januar ser spillere Som Byram, Mowatt, Cook, Dallas, Botaka, Taylor, Silvestri, Philips og Erwin på vei ut porten er ikke umulig. Cellino vil nok cashe inn på det som cashes inn kan. Og satser så på lånespillere resten av sesongen. For selger han nå for 30 mill pund. Ja da er det 30 mill pund. Selger han i januar etter å ha solgt unna det han kan for 20 mill pund, og deretter selger klubben for 20 mill pund. Ja da har han tjent 10 mill pund  mere enn han vil tjene med å selge med spillerne i klubben.
Nei få denne mannen ut av klubben ASAP


SELGE DE SPILLERNE VI HAR FOR TJUE MILLIONER PUND.......
  ;D


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4139 på: Desember 03, 2015, 16:11:41 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

"A source at another Championship club said: ”We played Leeds a while ago and a few days before the game we got a call from them saying that if any of their players caught our eye, they are open to bids.”

Beklager, men det som står her tror jeg absolutt ingenting på.

Vel. Kanskje Cellino nå har skjønt at man får mere for smådelene for så å selge karosssieriet i etterkant. Så at vi nå i januar ser spillere Som Byram, Mowatt, Cook, Dallas, Botaka, Taylor, Silvestri, Philips og Erwin på vei ut porten er ikke umulig. Cellino vil nok cashe inn på det som cashes inn kan. Og satser så på lånespillere resten av sesongen. For selger han nå for 30 mill pund. Ja da er det 30 mill pund. Selger han i januar etter å ha solgt unna det han kan for 20 mill pund, og deretter selger klubben for 20 mill pund. Ja da har han tjent 10 mill pund  mere enn han vil tjene med å selge med spillerne i klubben.
Nei få denne mannen ut av klubben ASAP


SELGE DE SPILLERNE VI HAR FOR TJUE MILLIONER PUND.......
  ;D




La oss leke tall i så måte.
Byram, 1,5 mill pund
Mowatt, 3 mill pund
Cook, 10 mill pund
Dallas, 2 mill pund
Botaka, 1 mill pund
Taylor, 5 mill pund
Silvestri, 1 mill pund
Philips, 1 mill pund
Erwin, 0,5 mill pund.
Dette tilsier da 25 mill pund. Og nesten det noen påsto at Cellino ville selge klubben for