Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 626591 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Larsen.

Pride of Yorkshire

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1171 på: August 19, 2014, 09:23:59 »
5 millioner pund for en permanent overgang  :o

Larsen.

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1172 på: August 19, 2014, 09:27:44 »
Mange lovord om både Adryan og Antenucci  fra Giulianelli.
Pride of Yorkshire

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1173 på: August 19, 2014, 09:28:45 »
Vi skal også være nær en signering av Ignacio Lores Valera, venstreback fra Palermo!

Larsen.

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1174 på: August 19, 2014, 09:30:16 »
Vi skal også være nær en signering av Ignacio Lores Valera, venstreback fra Palermo!

Ignacio Lores Varela (born 26 April 1991 in Montevideo) is a Uruguayan footballer who plays as an attacking midfielder for Italian Serie B club Bari, on loan from Palermo.
Pride of Yorkshire

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1175 på: August 19, 2014, 09:31:29 »
Vi skal også være nær en signering av Ignacio Lores Valera, venstreback fra Palermo!

Ignacio Lores Varela (born 26 April 1991 in Montevideo) is a Uruguayan footballer who plays as an attacking midfielder for Italian Serie B club Bari, on loan from Palermo.

Sa ikke Ema at han var "left back"? rimelig sikker på det?

EDIT: ser på video av han at han spiller høyere oppe i banen.
« Siste redigering: August 19, 2014, 09:33:35 av Glenn K »

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1176 på: August 19, 2014, 09:32:07 »
5 millioner pund for en permanent overgang  :o
Thats it. Bestiller den nye bortedrakta  med Cellino bakpå. Im in love !!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1177 på: August 19, 2014, 09:33:10 »
Vi skal også være nær en signering av Ignacio Lores Valera, venstreback fra Palermo!

Ignacio Lores Varela (born 26 April 1991 in Montevideo) is a Uruguayan footballer who plays as an attacking midfielder for Italian Serie B club Bari, on loan from Palermo.

Sa ikke Ema at han var "left back"? rimelig sikker på det?
Jepp.

Larsen.

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1178 på: August 19, 2014, 09:33:44 »
Vi skal også være nær en signering av Ignacio Lores Valera, venstreback fra Palermo!

Ignacio Lores Varela (born 26 April 1991 in Montevideo) is a Uruguayan footballer who plays as an attacking midfielder for Italian Serie B club Bari, on loan from Palermo.

Sa ikke Ema at han var "left back"? rimelig sikker på det?

Rikitg det. Men overalt hvor jeg leser omtales han som ving. Jeg ble ikke akkurat mindre lysten på Adryan etter dette intervjuet.
Pride of Yorkshire

Larsen.

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1179 på: August 19, 2014, 09:53:15 »
SkyBet Championship ‏@Transfer_News24  1m
Leeds have been linked with a move for Palermo midfielder Davide Di Gennaro. #lufc
Pride of Yorkshire

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1180 på: August 19, 2014, 11:29:34 »
5 millioner pund for en permanent overgang  :o
Thats it. Bestiller den nye bortedrakta  med Cellino bakpå. Im in love !!
oj då blir man inte själv med dett trycket på ryggen :)
 

Lucas the Kop Cat

Sv: Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1181 på: August 19, 2014, 12:50:42 »
5 millioner pund for en permanent overgang  :o
Thats it. Bestiller den nye bortedrakta  med Cellino bakpå. Im in love !!
oj då blir man inte själv med dett trycket på ryggen :)
Tipper det ikke gikk så mange med Bates på ryggen, Cellino ligger betraktelig bedre an.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

flynn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1182 på: August 19, 2014, 14:30:30 »
Er vi i ferd med å bli Championsships svar på Manchester City og Chelsea?
Vi kjøper spillere "left,right and centre", og kan snart mønstre en startoppstilling fri for britiske spillere.
De er selvsagt i en annen prisklasse (og kvalitet) enn de forutnevnte klubbene, men ordet "kjøpeklubb" ligger snublende nær.

Jeg er jo selvsagt enig at den stallen vi hadde i vår desperat trengte en refresh, men nå synes jeg det går litt over alle støvleskaft. Er dette bærekraftig? Og tror vi at researchen er god nok, eller hentes det spillere litt vel ukritisk?

Hvilken mulighet gir vi i realiteten til våre egne up-and-coming spillere hvis vi henter enda 3-5 utlendinger? Vil Mowatt, Cook, Poleon eller andre slå seg til ro med å i beste fall sitte på benken, eller kanskje ikke være i kamptroppene i det hele tatt?

Oppnår vi tilstrekkelig grad av kontinuitet om spillere kommer og går i dette tempoet? Og, er det lettere å bygge kontinuitet om laget består av britiske spillere ispedd en og annen utlending som bidrar med det lille ekstra/noe annet, enn om det blir en foreign legion med noen få engelskmenn? Hvor lojal tror vi f.eks Bianchi vil være om han havner på sidelinjen en periode?

Jeg håper vi snart sier oss fornøyde med stallen, og samkjører 14-16 mann som holder oss innenfor rekkevidde til Januar. Da kan vi si goodbye til gamle og nye som ikke viste seg å slå til, og forsterke med 1-2 mann på de posisjonene hvor høsten har vist at vi ikke er godt nok forspent.

Det motsatte vil være at spillere går inn og ut av troppen etter enkeltkamper hvor de ikke lykkes, og at man fortsetter å hente nye så snart man blir litt irriterte på de som er her fra før. Regner med at agenter, både på og utenfor de britiske øyer nå anser Leeds som ett lett "offer" om de har spillere de vil selge.

Edruelighet please!

flynn

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1183 på: August 19, 2014, 14:53:14 »
Er vi i ferd med å bli Championsships svar på Manchester City og Chelsea?
Vi kjøper spillere "left,right and centre", og kan snart mønstre en startoppstilling fri for britiske spillere.
De er selvsagt i en annen prisklasse (og kvalitet) enn de forutnevnte klubbene, men ordet "kjøpeklubb" ligger snublende nær.

Jeg er jo selvsagt enig at den stallen vi hadde i vår desperat trengte en refresh, men nå synes jeg det går litt over alle støvleskaft. Er dette bærekraftig? Og tror vi at researchen er god nok, eller hentes det spillere litt vel ukritisk?

Hvilken mulighet gir vi i realiteten til våre egne up-and-coming spillere hvis vi henter enda 3-5 utlendinger? Vil Mowatt, Cook, Poleon eller andre slå seg til ro med å i beste fall sitte på benken, eller kanskje ikke være i kamptroppene i det hele tatt?

Oppnår vi tilstrekkelig grad av kontinuitet om spillere kommer og går i dette tempoet? Og, er det lettere å bygge kontinuitet om laget består av britiske spillere ispedd en og annen utlending som bidrar med det lille ekstra/noe annet, enn om det blir en foreign legion med noen få engelskmenn? Hvor lojal tror vi f.eks Bianchi vil være om han havner på sidelinjen en periode?

Jeg håper vi snart sier oss fornøyde med stallen, og samkjører 14-16 mann som holder oss innenfor rekkevidde til Januar. Da kan vi si goodbye til gamle og nye som ikke viste seg å slå til, og forsterke med 1-2 mann på de posisjonene hvor høsten har vist at vi ikke er godt nok forspent.

Det motsatte vil være at spillere går inn og ut av troppen etter enkeltkamper hvor de ikke lykkes, og at man fortsetter å hente nye så snart man blir litt irriterte på de som er her fra før. Regner med at agenter, både på og utenfor de britiske øyer nå anser Leeds som ett lett "offer" om de har spillere de vil selge.

Edruelighet please!

flynn

Lett og være enig, flynn
Det er tidlig ennå, vi trengte virkelig påfyll- og det ser heldigvis ut som det er kvalitet i de fleste signeringene som gjøres.  I tillegg er d ett annet lønnsnivå i Italia', og vi får mer for pengene derfra.....Agard/ agent er eksempel ..
Gledelig er d dog at Smith tilbys og signerer ny kontrakt, at Cook får spille, Cooper hentes - og vi har fortsatt overtall av britiske spillere ...
Vi har vel i tillegg lånekontrakter med opsjon på kjøp i ett par av signeringene- og det er lurt ift å se om de holder mål og presterer i vår liga og på vårt lag .

Har ikke en guffen følelse så langt...
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1184 på: August 19, 2014, 17:11:41 »
Er vi i ferd med å bli Championsships svar på Manchester City og Chelsea?
Vi kjøper spillere "left,right and centre", og kan snart mønstre en startoppstilling fri for britiske spillere.
De er selvsagt i en annen prisklasse (og kvalitet) enn de forutnevnte klubbene, men ordet "kjøpeklubb" ligger snublende nær.

Jeg er jo selvsagt enig at den stallen vi hadde i vår desperat trengte en refresh, men nå synes jeg det går litt over alle støvleskaft. Er dette bærekraftig? Og tror vi at researchen er god nok, eller hentes det spillere litt vel ukritisk?

Hvilken mulighet gir vi i realiteten til våre egne up-and-coming spillere hvis vi henter enda 3-5 utlendinger? Vil Mowatt, Cook, Poleon eller andre slå seg til ro med å i beste fall sitte på benken, eller kanskje ikke være i kamptroppene i det hele tatt?

Oppnår vi tilstrekkelig grad av kontinuitet om spillere kommer og går i dette tempoet? Og, er det lettere å bygge kontinuitet om laget består av britiske spillere ispedd en og annen utlending som bidrar med det lille ekstra/noe annet, enn om det blir en foreign legion med noen få engelskmenn? Hvor lojal tror vi f.eks Bianchi vil være om han havner på sidelinjen en periode?

Jeg håper vi snart sier oss fornøyde med stallen, og samkjører 14-16 mann som holder oss innenfor rekkevidde til Januar. Da kan vi si goodbye til gamle og nye som ikke viste seg å slå til, og forsterke med 1-2 mann på de posisjonene hvor høsten har vist at vi ikke er godt nok forspent.

Det motsatte vil være at spillere går inn og ut av troppen etter enkeltkamper hvor de ikke lykkes, og at man fortsetter å hente nye så snart man blir litt irriterte på de som er her fra før. Regner med at agenter, både på og utenfor de britiske øyer nå anser Leeds som ett lett "offer" om de har spillere de vil selge.

Edruelighet please!

flynn

Det får vi virkelig håpe. Nå har vi surra rundt og kjøpt rask i 10 år, når det endelig skjer noe, ja så er det også gale.

Keep on spending, vi må få ut set aller meste som har tatt del i all negativiteten siste årene. Nytt lag, ny stall.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1185 på: August 19, 2014, 17:39:59 »
Er vi i ferd med å bli Championsships svar på Manchester City og Chelsea?
Vi kjøper spillere "left,right and centre", og kan snart mønstre en startoppstilling fri for britiske spillere.
De er selvsagt i en annen prisklasse (og kvalitet) enn de forutnevnte klubbene, men ordet "kjøpeklubb" ligger snublende nær.

Jeg er jo selvsagt enig at den stallen vi hadde i vår desperat trengte en refresh, men nå synes jeg det går litt over alle støvleskaft. Er dette bærekraftig? Og tror vi at researchen er god nok, eller hentes det spillere litt vel ukritisk?

Hvilken mulighet gir vi i realiteten til våre egne up-and-coming spillere hvis vi henter enda 3-5 utlendinger? Vil Mowatt, Cook, Poleon eller andre slå seg til ro med å i beste fall sitte på benken, eller kanskje ikke være i kamptroppene i det hele tatt?

Oppnår vi tilstrekkelig grad av kontinuitet om spillere kommer og går i dette tempoet? Og, er det lettere å bygge kontinuitet om laget består av britiske spillere ispedd en og annen utlending som bidrar med det lille ekstra/noe annet, enn om det blir en foreign legion med noen få engelskmenn? Hvor lojal tror vi f.eks Bianchi vil være om han havner på sidelinjen en periode?

Jeg håper vi snart sier oss fornøyde med stallen, og samkjører 14-16 mann som holder oss innenfor rekkevidde til Januar. Da kan vi si goodbye til gamle og nye som ikke viste seg å slå til, og forsterke med 1-2 mann på de posisjonene hvor høsten har vist at vi ikke er godt nok forspent.

Det motsatte vil være at spillere går inn og ut av troppen etter enkeltkamper hvor de ikke lykkes, og at man fortsetter å hente nye så snart man blir litt irriterte på de som er her fra før. Regner med at agenter, både på og utenfor de britiske øyer nå anser Leeds som ett lett "offer" om de har spillere de vil selge.

Edruelighet please!

flynn

Det får vi virkelig håpe. Nå har vi surra rundt og kjøpt rask i 10 år, når det endelig skjer noe, ja så er det også gale.

Keep on spending, vi må få ut set aller meste som har tatt del i all negativiteten siste årene. Nytt lag, ny stall.

+ 1

Hvis vi skal klage på noe så bør vi kanskje bytte lag til de 80%'ene som ikke har kjøpt inn spillere med en viss kvalitet i forhold til hva de hadde i fjor.

Cellino handler der andre står igjen ribbet. McC ut og vel anvendte penger i retur til oss supportere. Om vi er Championships Shitty eller Chelski er det nok ikke noe fare for, så lenge Fulham handler en middelmådighet for £ 11 millioner og Forest betaler £ 5 mill + for Assombalonga......som er ganske så god, men likevel.

Hva vil du egentlig? Ha en eier som Bates som puttet alle pengene i egen lomme? Min innstilling er som Cellinos: Er du ikke god nok så bytter vi deg ut! Det må gjelde alle spillerne i klubben inkludert trenerne. Foreløpig ser jeg kloke valg over hele linja.  :)

Regner med at de valgene bygget et lag og en klubb for fremtiden i tillegg til å bli en reell utfordrer allerede denne sesongen. Da får vi inn flere gode spillere nå de siste 10-12 dagene av transfervinduet. Spillere som kan utfordre førsteellveren. Og DET ER IKKE MEG IMOT!   8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1186 på: August 19, 2014, 17:45:16 »
Leeds United: Antenucci set to join Whites in next 24 hours

by Phil Hay
Published on the
19 August
2014

Mirco Antenucci should become a Leeds United player in the next 24 hours, according to the striker’s representatives.

Antenucci is scheduled to fly to England tomorrow morning and put the finishing touches to his transfer from Ternana, his agents have told the YEP.

The 30-year-old forward has been strongly linked with United for the past week and his camp are confident that a permanent move to Leeds is on the verge of completion.

Antenucci, who is co-owned by Ternana and Serie A club Catania, has had a long career in the Italian leagues and captained Ternana in Serie B last season but he is set to become the latest Italy-based player to switch to Elland Road.

A representative of Antenucci’s claimed the forward “will sign tomorrow”, describing the transfer as “almost done”.

United’s tally of new players has already run into double figures this summer but owner Massimo Cellino appears intent on securing further signings before the FIFA window closes a week on Monday.

The 58-year-old is in talks with Flamengo over a possible deal for Adryan, a 20-year-old Brazilian midfielder who is currently on loan at Cagliari.

Adryan joined Cagliari on an 18-month contract last season - a transfer arranged while Cellino owned the Sardinian club - and Cagliari are believed to have an option to sign him permanently for a fee of around £5m.

But Leeds are speaking with Flamengo, Cagliari and Adryan’s agent in an effort to secure an agreement which sees him recalled by Flamengo and then transferred to Elland Road.

Cellino has described negotiations for Adryan as “difficult” but told the YEP that the Brazil Under-20 international was a “natural number 10.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1187 på: August 19, 2014, 17:49:36 »
Jeg kjøper ( ::)) deler av hva du sier, Flynn, men når vi har prøvd andre løsninger i en årrekke uten annet resultat enn plasseringer midt på tabellen så kjenner jeg at jeg gir litt f.. i om vi spytter ut penger for tiden.

Vi har prøvd å leve på akademiet vårt, men her har vi (inntil nå tydeligvis) solgt de uslepne diamantene vi har klart og produsere for knappenåler og glansbilder.

Vi har prøvd å være nøktern med pengebruken i forhold til transfers, men ender da opp med spillere ingen andre vil ha eller spillere som ikke holder den kvaliteten vi aller helst vil ha (selvsagt noen unntak, men vi har bommet på kvalitet forferdelig mange ganger).


Jeg er overbevist om at ingen klubber i Championship i dag klarer å komme til PL og holde seg der uten å bruke mye penger. Personlig er jeg villig til å svelge en stor kamel eller tre for å se en gjeng med italienere, sveitsere og afrikanere løfte klubben til PL uten av vi går rett ned igjen. Når vi er en PL-klubb over flere sesonger hvor vi ikke må kjempe for livet hvert år - da kan vi begynne å snakke om at briter og egenproduserte spillere skal dominere lagoppstillingen.

Jeg håper selvsagt vi ikke skifter ut hele laget hvert eneste år, men jeg er stygt redd for at laget vi hadde på slutten av forrige sesong hadde endt på siste halvdel av tabellen i år. Legger man til at Ross forsvant, tipper jeg at vi hadde kjempet i bunnen. Utskiftningene som har vært i sommer har vært helt nødvendig. For første gang på flere år føler jeg vi har et slagkraftig mannskap som (med litt samspill) kan kjempe om play-off og i beste fall direkte opprykk. Da spiller det liten rolle for meg om de 11 faste har engelsk pass eller pass fra andre land.
« Siste redigering: August 19, 2014, 17:51:26 av Trulsaren »
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Jostein.

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1188 på: August 19, 2014, 17:57:31 »
Jeg kjøper ( ::)) deler av hva du sier, Flynn, men når vi har prøvd andre løsninger i en årrekke uten annet resultat enn plasseringer midt på tabellen så kjenner jeg at jeg gir litt f.. i om vi spytter ut penger for tiden.

Vi har prøvd å leve på akademiet vårt, men her har vi (inntil nå tydeligvis) solgt de uslepne diamantene vi har klart og produsere for knappenåler og glansbilder.

Vi har prøvd å være nøktern med pengebruken i forhold til transfers, men ender da opp med spillere ingen andre vil ha eller spillere som ikke holder den kvaliteten vi aller helst vil ha (selvsagt noen unntak, men vi har bommet på kvalitet forferdelig mange ganger).


Jeg er overbevist om at ingen klubber i Championship i dag klarer å komme til PL og holde seg der uten å bruke mye penger. Personlig er jeg villig til å svelge en stor kamel eller tre for å se en gjeng med italienere, sveitsere og afrikanere løfte klubben til PL uten av vi går rett ned igjen. Når vi er en PL-klubb over flere sesonger hvor vi ikke må kjempe for livet hvert år - da kan vi begynne å snakke om at briter og egenproduserte spillere skal dominere lagoppstillingen.

Jeg håper selvsagt vi ikke skifter ut hele laget hvert eneste år, men jeg er stygt redd for at laget vi hadde på slutten av forrige sesong hadde endt på siste halvdel av tabellen i år. Legger man til at Ross forsvant, tipper jeg at vi hadde kjempet i bunnen. Utskiftningene som har vært i sommer har vært helt nødvendig. For første gang på flere år føler jeg vi har et slagkraftig mannskap som (med litt samspill) kan kjempe om play-off og i beste fall direkte opprykk. Da spiller det liten rolle for meg om de 11 faste har engelsk pass eller pass fra andre land.

Heilt enig!
Leeds Carajo!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1189 på: August 19, 2014, 18:07:11 »
Leeds United Close to Signing Brazilian Youngster Adryan
By Nick Howson
August 19, 2014 16:30 BST
3 9   

A deal to bring Adryan to Leeds is close according to Massimo Cellino.Getty Images/Enrico Locci
Leeds United are on the brink of making Brazilian Under-20 international Adryan their 11th signing of the summer transfer window after owner Massimo Cellino revealed the player is keen to move to Elland Road.

Cellino is attempting to broker a deal to sign Adryan from former club Cagliari, who he relinquished ownership of in June, but admits the move is riddled with complications.

"The player wants to come to Elland Road, so that is not the issue here," Cellino told The Sun. "I know Adryan well and he is a special talent. But this is a complicated deal. There is still talking to do with Flamengo and the player's agent."

The 20 year old has played for Brazil at Under-15, Under-16, Under-17 and Under-20 level but his first campaign for Cagliari was hindered by a thigh injury which restricted him to just five appearances last term.

The player's agent Reinaldo Pitta said: "We are talking with Leeds, but there is nothing signed.

"I'm in Brazil and Adryan is in Italy so there is still nothing concrete between us and Leeds, although if we are talking it's clear that he would like to play there."

Amid a season of upheaval, Adryan would become the 28th player to join or leave Leeds this summer as Cellino and manager David Hockaday continue to rebuild a squad which finished 15th in the Championship last season.

Leeds kick-started their campaign, following the opening day loss to Millwall, with a 1-0 win over Middlesbrough with Billy Sharp grabbing the late winner.

But despite the victory, Hockaday has made no secret of his desire to see further players join the West Yorkshire club.

"I am looking at players who can come in and make a difference," the Leeds boss said. "That is the key now. The president and I are talking, texting and meeting every day and looking at options.

"It's a very considered approach and I think we have done pretty well so far.

"We have had a really good look at the players and assessed where we feel we need to strengthen. And I think if and when we bring players in, I'd like to think they are going to be players who are going to challenge the starting XI, instead of squad players."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1190 på: August 19, 2014, 18:31:43 »
Denne har kanskje flere av dere sett men det skader ikke å se den igjen, praktscoring av Antenucci!

https://www.youtube.com/watch?v=jqvGX3vzKB4

youtube-skillz  alene tar oss neppe inn i kampen om opprykk men det gir grobunn for håp!

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1191 på: August 19, 2014, 18:35:14 »
Tipper Cellino hadde planlagt å kjøpe noen spillere samt ER. Så kom plutselig salget av McC, og da tar han seg råd til å kjøpe mange spillere i tillegg til ER. Tror ting har blitt litt fremskyndet med så mye penger inn.
MOT

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1192 på: August 19, 2014, 18:36:48 »
Denne har kanskje flere av dere sett men det skader ikke å se den igjen, praktscoring av Antenucci!

https://www.youtube.com/watch?v=jqvGX3vzKB4

youtube-skillz  alene tar oss neppe inn i kampen om opprykk men det gir grobunn for håp!

Vanskelig å gjøre bedre... :D
MOT

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1193 på: August 19, 2014, 19:18:13 »
Denne har kanskje flere av dere sett men det skader ikke å se den igjen, praktscoring av Antenucci!

https://www.youtube.com/watch?v=jqvGX3vzKB4

youtube-skillz  alene tar oss neppe inn i kampen om opprykk men det gir grobunn for håp!

Vanskelig å gjøre bedre... :D

Ble sikkert annullert for farlig spill......  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1194 på: August 19, 2014, 19:48:07 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1195 på: August 19, 2014, 20:30:46 »
Han blir GULL, sammen med Billy. Uredd og fin ;)

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1196 på: August 19, 2014, 23:10:28 »
ITALIENSK
Mirco Antenucci
@anteseven: Domani parto x affrontare una nuova avventura.e'difficile esprimere quello che ho provato quest'anno con un tweet... http://t.co/kNeCptcyfF

ENGELSK
@anteseven: Tomorrow I leave x face a new avventura.e'difficile express what I felt this year with a tweet ... http://t.co/kNeCptcyfF


Spennende tider med Antenucci på vei til Leeds! 

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1197 på: August 19, 2014, 23:14:43 »
ITALIENSK
Mirco Antenucci
@anteseven: Domani parto x affrontare una nuova avventura.e'difficile esprimere quello che ho provato quest'anno con un tweet... http://t.co/kNeCptcyfF

ENGELSK
@anteseven: Tomorrow I leave x face a new avventura.e'difficile express what I felt this year with a tweet ... http://t.co/kNeCptcyfF


Spennende tider med Antenucci på vei til Leeds! 

 ;D


Tomorrow A New Adventure! Mirco Antenucci Sets Sail For Leeds United

Tuesday, 19th August, 2014

Striker Mirco Antenucci has confirmed he is leaving Ternana, bidding farewell to the Italian Serie B club, and heading for a new adventure with Leeds United.

Leeds have been on Antenucci's tail all summer and tireless work from the club's president Massimo Cellino and director of football Nicola Salerno has now paid off.

Antenucci, who scored 19 goals in Serie B for Ternana last term, is due in England tomorrow to put the finishing touches to his move to Elland Road.

The 29-year-old said via his Twitter account: "Tomorrow I leave to face a new adventure. It's difficult to express what I felt this year with a tweet.

"I thank all the fans of the Beasts and all the people with whom I shared so much.

"Good luck!"

Antenucci will add to Leeds manager David Hockaday's attacking options as the Yorkshire giants bid to put together a tilt at promotion to the Championship. He will become the club's latest signing from the Italian market this summer.

Don't bet on football until you've visited Inside Bet! Interesting markets, top tips, betting facts – get all the info before you bet.

Read more at http://www.insidefutbol.com/2014/08/19/tomorrow-a-new-adventure-mirco-antenucci-sets-sail-for-leeds-united/155755/#Yv4rBD7WSdGskYUC.99

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1198 på: August 20, 2014, 10:15:44 »
Bra med spisser som kan score mål.......men vi MÃ… bare få tak i noen som kan "servere" også...
Litt lunkent rundt Adryan nå...
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1199 på: August 20, 2014, 11:09:19 »
Hva med å redde karrieren til Scott Sinclair.....DER har vi ving!   
Ser Newcastle har tenkt på det samme i dag...han har vel slitt benk i shitty i 3 sesonger nå....
til ca 30000£ i uka...minst.