Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 624256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #30 på: April 24, 2014, 08:56:40 »
Smith og McCormack til Stoke?

http://footballleagueworld.co.uk/crystal-palace-set-to-bid-for-leeds-united-duo/


auren
Du mener selvsagt Palace? Pulis er sjef der nå.

Mente selvsagt Palace ja  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #31 på: April 24, 2014, 12:50:38 »
Hvis dette http://footballleagueworld.co.uk/leeds-set-to-move-for-27-year-old-championship-defender/? er spillerne som McD har satt seg som mål for å styrkestallen. Ja lykke til. Snakk om å tette skroget med en sil
Han er sikker god i motvind! ;D

Xern

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #32 på: April 24, 2014, 23:36:06 »
Gi meg denne Ibarbo som kommer fra Cagliari. Fyren er jo skammelig rask, bare se:  ;D ;D

https://www.youtube.com/watch?v=aPLFiwVEeWA
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #34 på: April 28, 2014, 16:31:34 »
Leeds United are preparing a summer bid for Cagliari defender Danilo Avelar, according to Inside Futbol.

New Leeds United owner Massimo Cellino has already started drawing up a number of transfer targets to bring to the club in the summer, and Avelar is high on his list.

The 24-year-old defender plys his trade as a left-back but he can be utilised in midfield. Avelar came close to joining Brian McDermott’s side in January but a move never materialised.


Avelar is a target for Leeds

Avelar has played for German giants Schalke, and has amassed 17 appearances for Serie A side Cagliari this season.

Cellino is thought to be preparing moves for a few other Cagliari players, with Victor Ibarbo, Davide Astori and Adryan all linked with moves to the club.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #35 på: April 28, 2014, 16:33:03 »
Ryktetråden?
Hekta på Leeds siden 1974


auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #37 på: April 29, 2014, 08:52:01 »
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-line-up-move-for-highly-rated-league-one-starlet/

Spennende! 25 mål som høyreving er intet mindre enn fantastisk, uansett nivå!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #38 på: April 29, 2014, 09:24:08 »
Gi meg denne Ibarbo som kommer fra Cagliari. Fyren er jo skammelig rask, bare se:  ;D ;D

https://www.youtube.com/watch?v=aPLFiwVEeWA

Ja takk, hver eneste dag..  :D
 

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #39 på: April 29, 2014, 19:28:04 »
Ã…relatingen av Cagliari begynner. Flott å ha en italiensk farmerklubb.
http://www.football-italia.net/48522/cagliari-stars-set-leeds
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #40 på: April 29, 2014, 19:37:24 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #41 på: Mai 02, 2014, 19:48:03 »
Sebastian Erikson ? Hva vet vi om han ?? Defansiv midtbanespiller.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #42 på: Mai 07, 2014, 13:06:35 »
YEP:

Leeds are understood to have considered sending Kenny on loan to Bradford City at the end of March but the transfer failed to materialise before the Football League’s emergency loan deadline. Southend United keeper Daniel Bentley is among the players watched by McDermott recently, with United’s manager attempting to put together a list of summer transfer targets, in spite of the uncertainty surrounding his job.

Former Reading boss McDermott has also taken an interest in Scott Hogan, the young forward who scored 22 times this season and inspired Rochdale’s automatic promotion from League Two. One of Hogan’s goals helped condemn Leeds to a 2-0 defeat at Spotland in the FA Cup’s third round in January.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #43 på: Mai 07, 2014, 14:37:41 »
YEP:

Leeds are understood to have considered sending Kenny on loan to Bradford City at the end of March but the transfer failed to materialise before the Football League’s emergency loan deadline. Southend United keeper Daniel Bentley is among the players watched by McDermott recently, with United’s manager attempting to put together a list of summer transfer targets, in spite of the uncertainty surrounding his job.

Former Reading boss McDermott has also taken an interest in Scott Hogan, the young forward who scored 22 times this season and inspired Rochdale’s automatic promotion from League Two. One of Hogan’s goals helped condemn Leeds to a 2-0 defeat at Spotland in the FA Cup’s third round in January.




Mye tyder på at scouting-avdelingen vår for tiden sitter på Elland Road og kaster lange blikk etter spillere på motstanderlaget som viser seg fram. De har nok da blokka full av navn etter denne sesongen...

flynn

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #44 på: Mai 09, 2014, 08:28:19 »
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-prepare-move-for-23-year-old-republic-of-ireland-winger/

Lite sannsynlig føler jeg. Kjenner ikke til spilleren, men det er på en slik hylle vi bør satse fremover.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #45 på: Mai 10, 2014, 09:07:18 »
Det har versert rykter om Del Piero en stund nå. I hvert fall forlater han Australia...

http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/del-piero-forlater-sydney/a/10130780/

39 år.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #46 på: Mai 10, 2014, 10:53:07 »
Det har versert rykter om Del Piero en stund nå. I hvert fall forlater han Australia...

http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/del-piero-forlater-sydney/a/10130780/

39 år.
Hadde generert noen flere tilskuere i jaffal...og noen mål hadde han vel scoret også ;)

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #47 på: Mai 10, 2014, 17:00:49 »
Rykte på twitter:

@indykaila: Looks like Leeds United are close to signing a left back. Waiting for more details to come through. #LUFC

Han her bruker å treffe på mye ut ifra det jeg kan se.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #48 på: Mai 10, 2014, 17:49:26 »
Rykte på twitter:

@indykaila: Looks like Leeds United are close to signing a left back. Waiting for more details to come through. #LUFC

Han her bruker å treffe på mye ut ifra det jeg kan se.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Hvis BMD styrer dette blir det vel en ny Kebe >:(

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #49 på: Mai 10, 2014, 18:27:59 »
Det har versert rykter om Del Piero en stund nå. I hvert fall forlater han Australia...

http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/del-piero-forlater-sydney/a/10130780/

39 år.
Hadde generert noen flere tilskuere i jaffal...og noen mål hadde han vel scoret også ;)

Nei takk, målscorere har vi. Få heller på plass et par solide midtbanespiller og en stopper.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #50 på: Mai 10, 2014, 18:53:52 »
Rykte på twitter:

@indykaila: Looks like Leeds United are close to signing a left back. Waiting for more details to come through. #LUFC

Han her bruker å treffe på mye ut ifra det jeg kan se.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Sønn Cellino bekrefter også dette. Fansen drømmer om Cresswell fra Ipswich, tror de drømmer!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #51 på: Mai 10, 2014, 18:59:11 »
Rykte på twitter:

@indykaila: Looks like Leeds United are close to signing a left back. Waiting for more details to come through. #LUFC

Han her bruker å treffe på mye ut ifra det jeg kan se.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Sønn Cellino bekrefter også dette. Fansen drømmer om Cresswell fra Ipswich, tror de drømmer!

Ja dette er riktig.    Sønnen er veldig åpen på twitter, og svarer nesten alle sammen.     Han sier også at leftbacken er engelsk

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #52 på: Mai 10, 2014, 19:00:15 »
Cresswell har jeg drømt om. Men blir nok med drømmen ja.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #53 på: Mai 11, 2014, 00:39:41 »
Skulle ikke  Cresswell legge opp?

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #54 på: Mai 11, 2014, 09:54:08 »
Cresswell har jeg drømt om. Men blir nok med drømmen ja.
vi låter det stanna vid en dröm, vad skall vi med en cresswell som fyller 37 i september?
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #55 på: Mai 11, 2014, 10:22:46 »
Cresswell har jeg drømt om. Men blir nok med drømmen ja.
vi låter det stanna vid en dröm, vad skall vi med en cresswell som fyller 37 i september?

http://www.transfermarkt.co.uk/en/aaron-cresswell/profil/spieler_92571.html

Er nok snakk om DENNE Cresswell...

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #56 på: Mai 11, 2014, 11:05:48 »
Cresswell har jeg drømt om. Men blir nok med drømmen ja.
vi låter det stanna vid en dröm, vad skall vi med en cresswell som fyller 37 i september?

Du må oppdatere deg litt, Ipswich Cresswell er jo helt rå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #57 på: Mai 11, 2014, 14:07:02 »
Arrival of Cellino - Week One

IN
David Bentley - Southend United
Emyr Huws - Manchester City
Richard Stearman - Wolverhampton Wanderers
Robert Koren - Hull City
Victor Ibarbo - Cagliari
Davide Astori - Cagliari
Adryan - Cagliari
Byron Webster - Yeovil Town
Danilo Avelar - Cagliari
Kieran Agard - Rotherham United
Scott Hogan - Rochdale
Andrea Tabanelli - Cagliari
Sebastian Eriksson - Cagliari
James McLean - Wigan Athletic

OUT
Ross McCormack - Cardiff City, Crystal Palace, Fulham, Leicester City, Queens Park Rangers, Newcastle United, Derby County & West Ham.
Sam Byram - Leicester City & Southampton
Matt Smith - Crystal Palace

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=358712#ixzz31PMO5pkM
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #58 på: Mai 11, 2014, 16:29:25 »
Arrival of Cellino - Week One

IN
David Bentley - Southend United
Emyr Huws - Manchester City
Richard Stearman - Wolverhampton Wanderers
Robert Koren - Hull City
Victor Ibarbo - Cagliari
Davide Astori - Cagliari
Adryan - Cagliari
Byron Webster - Yeovil Town
Danilo Avelar - Cagliari
Kieran Agard - Rotherham United
Scott Hogan - Rochdale
Andrea Tabanelli - Cagliari
Sebastian Eriksson - Cagliari
James McLean - Wigan Athletic

OUT
Ross McCormack - Cardiff City, Crystal Palace, Fulham, Leicester City, Queens Park Rangers, Newcastle United, Derby County & West Ham.
Sam Byram - Leicester City & Southampton
Matt Smith - Crystal Palace

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=358712#ixzz31PMO5pkM
14 spillere inn..? Hadde vært kult om denne lista hadde vært riktig-ja bortsett fra Macca da ;)

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #59 på: Mai 11, 2014, 16:57:04 »
tippar att högst  en av de fjorton kommer in.fattar inte vilka som hittar på de listorna och ryktena