Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 624316 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #270 på: Juli 03, 2014, 09:36:44 »
Her var det et helt "rykte-lag"
http://experttipping.com/free-tips/

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #271 på: Juli 03, 2014, 09:44:26 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=362580

Ser ut til at Taylor blir første signering...

auren

Vi kan godt le av ham også, men han vant PL med Arsenal i 2010 etter 10 kamper fra start!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #272 på: Juli 03, 2014, 10:29:04 »
Auren... Nå må du slutte å være så forferdelig negativ til alt som skjer med Leeds om dagen! Ville det vært bedre om vi gikk konkurs enn at Cellino tok over? Han må iallefall få forsøke før vi dømmer noen som helst her, vi har ikke prestert noe som helst de siste sesongen, kanskje dette er fantastiske nyheter. Og hvis alle her tror at Italienere faller lett osv, så burde dere se på statistikkene fra VM, der hvor de ikke er på topp 20 engang.. Engelskmenn er dessverre ikke blitt noe bedre med årene de heller, så se heller positivt på det som skjer nå, fordi nå har vi klagd og sutrer i flere år, og når det kommer forandringer så klager vi og sutrer da også! Eneste muligheten for at vi skal slutte å klage og sutre er å sende over en helvetes stor pengegave til Leeds, og be de bruke den på 3-4 KLASSESPILLERE da skal vi ha rett til det. Men når Cellino bruker så mye penger som han gjør fra egen lomme, så eneste vi burde gjøre er stå skolerett og si: Grazie..
Jeg er skeptisk til alt som skjer jeg også, men for å være helt ærlig kan det blir så mye verre enn hva det har vært? Vi har spilt møkkafotball i 5 år nå!
+1 takk!! Begynner og bli piss lei sytinga her inkl. DHY
Så det er syting å være bekymret? Hvis du er så piss lei av at folk er bekymret, anbefaler jeg lykkepiller...eller et annet forum ;) Ha en god dag du også :)
   ;)

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #273 på: Juli 03, 2014, 10:43:06 »
Ut av klubben siden forrige sesong pr dags dato:
Lee Peltier-Huddersfield
Adam Drury- Bradford city
Paul Green-Rotherham
Luke Varney-Blackburn
Gboly Ariyibi-Tranmere Rovers
Camron Stewart-Ipswich
Marius Zaliukas- Glasgow Rangers
Nathan Turner-Bradford Park
Lewis Turner-Harrogate Town
Simon Lenigham-Harrogate Town
Danny Pugh- Sheffield W.
Jamie Ashdown-Free
El Hadji Diouf-Free
Michael Brown-Free
Stephen Warnock-får finne seg ny klubb
Paddy kenny-Får finne seg ny klubb
16 spillere
+ lånespillere Jimmy Kebe, Connor Wickham og Jack Butland tilbake til klubbene sine.

19 ut er en drømmesituasjon for klubben!

Den 20. spilleren (McCor) er den eneste som blir savnet! Får vi inn gode erstattere til en tredjedel av disse kan vi nå langt!


Hva er det dere syter for? Leeds ER jo lykkepillen!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #274 på: Juli 03, 2014, 11:41:22 »
Auren... Nå må du slutte å være så forferdelig negativ til alt som skjer med Leeds om dagen! Ville det vært bedre om vi gikk konkurs enn at Cellino tok over? Han må iallefall få forsøke før vi dømmer noen som helst her, vi har ikke prestert noe som helst de siste sesongen, kanskje dette er fantastiske nyheter. Og hvis alle her tror at Italienere faller lett osv, så burde dere se på statistikkene fra VM, der hvor de ikke er på topp 20 engang.. Engelskmenn er dessverre ikke blitt noe bedre med årene de heller, så se heller positivt på det som skjer nå, fordi nå har vi klagd og sutrer i flere år, og når det kommer forandringer så klager vi og sutrer da også! Eneste muligheten for at vi skal slutte å klage og sutre er å sende over en helvetes stor pengegave til Leeds, og be de bruke den på 3-4 KLASSESPILLERE da skal vi ha rett til det. Men når Cellino bruker så mye penger som han gjør fra egen lomme, så eneste vi burde gjøre er stå skolerett og si: Grazie..
Jeg er skeptisk til alt som skjer jeg også, men for å være helt ærlig kan det blir så mye verre enn hva det har vært? Vi har spilt møkkafotball i 5 år nå!
+1 takk!! Begynner og bli piss lei sytinga her inkl. DHY
Så det er syting å være bekymret? Hvis du er så piss lei av at folk er bekymret, anbefaler jeg lykkepiller...eller et annet forum ;) Ha en god dag du også :)
   ;)

Noen tror det er kreft hver gang de har vondt i magen, ofte så er det bare luft. Leeds har nok divertikulitt som krever antibiotika og så langt så er Cellino en bredspektrett antibiotika..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #275 på: Juli 03, 2014, 11:44:46 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=362580

Ser ut til at Taylor blir første signering...

auren

Vi kan godt le av ham også, men han vant PL med Arsenal i 2010 etter 10 kamper fra start!  :)

Arsenal har ikke vunnet PL siden  2004 så vidt jeg husker? Er iallefall lengre tilbake enn 2010.... 8)
"SNIFFER"

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #276 på: Juli 03, 2014, 12:30:07 »
Da har vi ikke noe embargo hengende over oss lenger!

leon wobschall ‏@LeonWobYP  3 min
Told that the embargo has definitely been lifted #lufc

indykaila News ‏@indykaila  2 min
Finally the embargo has definitely been lifted. About time. #Leeds #LUFC

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #277 på: Juli 03, 2014, 12:31:10 »
En på waccoe skriver følgende:

Bellusci and Silvestri signed yesterday. Will be at the training camp before the weekend. Good stuff !

Silvestri er vel keeper, så da blir kanskje Taylor back up likevel...?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nicolainilsen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #278 på: Juli 03, 2014, 13:24:28 »
DHY... Når man bare ser problemer og ingen løsninger, da er det feil innstilling uansett hvordan du putter det... Skeptisk? Det er jeg også, men det er faktisk en mann som har styrt Cagliari i over to tiår, med stor suksess skal man si.. Da det er det eneste laget som drev klubben i grønt i serie a. For min del så vil jeg gjerne at Leeds skal drives sunt, og det MC gjør nå er helt riktig. Hvis MCC vil bort fra klubben, og vi kan få 8-10 millioner pund, så SELG.. Han er ikke verdt så mye penger, og da kan vi investere i 4 GODE spillere istedenfor og ha en som ikke er interessert i å være der lenger. Har lest mye på dette forumet, og ifjor så klagde dere på hvor ræva vi spilte osv.. Nå får vi en ny eier, en ny trener og en ny PLAN rundt det hele. Burde vi ikke se ann litt hvordan det går i sesongen før vi sier at det går til helvete? Er vel virkelig ikke jeg som trenger lykkepiller her, da jeg ser positivt på ting. Hva annet kunne vært gjort enn at MC tok over Leeds? Vi har på randen til konkurs, han reddet oss.. Så skjønner ikke hvorfor folk misliker han så utrolig mye, etter han har kommet inn i klubben har han gjort det meste rett spør du meg. Og hvis han ansetter en trener vi aldri har hørt om før ,så er det kanskje en god ting.. Fordi jeg hadde hørt om både Warnock og BM før de kom.. De hadde ikke suksess for 5 øre og spilte MØKKAfotball!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #279 på: Juli 03, 2014, 13:26:37 »
DHY... Når man bare ser problemer og ingen løsninger, da er det feil innstilling uansett hvordan du putter det... Skeptisk? Det er jeg også, men det er faktisk en mann som har styrt Cagliari i over to tiår, med stor suksess skal man si.. Da det er det eneste laget som drev klubben i grønt i serie a. For min del så vil jeg gjerne at Leeds skal drives sunt, og det MC gjør nå er helt riktig. Hvis MCC vil bort fra klubben, og vi kan få 8-10 millioner pund, så SELG.. Han er ikke verdt så mye penger, og da kan vi investere i 4 GODE spillere istedenfor og ha en som ikke er interessert i å være der lenger. Har lest mye på dette forumet, og ifjor så klagde dere på hvor ræva vi spilte osv.. Nå får vi en ny eier, en ny trener og en ny PLAN rundt det hele. Burde vi ikke se ann litt hvordan det går i sesongen før vi sier at det går til helvete? Er vel virkelig ikke jeg som trenger lykkepiller her, da jeg ser positivt på ting. Hva annet kunne vært gjort enn at MC tok over Leeds? Vi har på randen til konkurs, han reddet oss.. Så skjønner ikke hvorfor folk misliker han så utrolig mye, etter han har kommet inn i klubben har han gjort det meste rett spør du meg. Og hvis han ansetter en trener vi aldri har hørt om før ,så er det kanskje en god ting.. Fordi jeg hadde hørt om både Warnock og BM før de kom.. De hadde ikke suksess for 5 øre og spilte MØKKAfotball!

Deilig lesning.. Støttes!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #280 på: Juli 03, 2014, 13:26:37 »
DHY... Når man bare ser problemer og ingen løsninger, da er det feil innstilling uansett hvordan du putter det... Skeptisk? Det er jeg også, men det er faktisk en mann som har styrt Cagliari i over to tiår, med stor suksess skal man si.. Da det er det eneste laget som drev klubben i grønt i serie a. For min del så vil jeg gjerne at Leeds skal drives sunt, og det MC gjør nå er helt riktig. Hvis MCC vil bort fra klubben, og vi kan få 8-10 millioner pund, så SELG.. Han er ikke verdt så mye penger, og da kan vi investere i 4 GODE spillere istedenfor og ha en som ikke er interessert i å være der lenger. Har lest mye på dette forumet, og ifjor så klagde dere på hvor ræva vi spilte osv.. Nå får vi en ny eier, en ny trener og en ny PLAN rundt det hele. Burde vi ikke se ann litt hvordan det går i sesongen før vi sier at det går til helvete? Er vel virkelig ikke jeg som trenger lykkepiller her, da jeg ser positivt på ting. Hva annet kunne vært gjort enn at MC tok over Leeds? Vi har på randen til konkurs, han reddet oss.. Så skjønner ikke hvorfor folk misliker han så utrolig mye, etter han har kommet inn i klubben har han gjort det meste rett spør du meg. Og hvis han ansetter en trener vi aldri har hørt om før ,så er det kanskje en god ting.. Fordi jeg hadde hørt om både Warnock og BM før de kom.. De hadde ikke suksess for 5 øre og spilte MØKKAfotball!

:)
+1


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

nord

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #281 på: Juli 03, 2014, 13:45:01 »
Måske får vi et bedre hold ?? Det er ikke  nok kun med MCC  ???
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #282 på: Juli 03, 2014, 14:01:10 »
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-close-to-signing-italian-duo/#

Bianchi og Silvestri ser ut til å være klare...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #283 på: Juli 03, 2014, 16:50:08 »
Det sikreste kortet inn ifølge Pope:

Adam Pope
@silkyjohn30 Silvestri is most likely mate. After that I can't be sure.


God keeper!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #285 på: Juli 04, 2014, 10:35:48 »
Maco Silvestri (23) og Tommaso Bianchi (25).

http://www.insidefutbol.com/2014/07/04/leeds-united-do-deals-for-marco-silvestri-and-tommaso-bianchi/148515/

Så godt som klare hevdes det!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #286 på: Juli 04, 2014, 10:52:00 »
Silvestri håper jeg vi får inn. Talentfull og ung keeper!  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds


B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #288 på: Juli 04, 2014, 11:47:27 »
eksiterer det ikke et "tak" på hvor mange ikke-britiske spillere man kan ha på bane/benk for tiden??
Ups & Ups!!

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #289 på: Juli 04, 2014, 12:00:12 »
Midtbanen vår har luktet gråstein i mange år. Et par italienere gjør neppe vondt verre ...
 

lojosang

Sv:
« Svar #290 på: Juli 04, 2014, 12:01:55 »
Nei. EUs indre marked gjelder også fotballspillere. Var vel en del av Bosmandomme.
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #291 på: Juli 04, 2014, 12:57:33 »
eksiterer det ikke et "tak" på hvor mange ikke-britiske spillere man kan ha på bane/benk for tiden??

Jeg husker at Arsenal har stilt uten britiske spillere i flere kamper i PL  -  på banen altså. De fleste var vel franske.....
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #292 på: Juli 04, 2014, 13:12:07 »
eksiterer det ikke et "tak" på hvor mange ikke-britiske spillere man kan ha på bane/benk for tiden??

Jeg husker at Arsenal har stilt uten britiske spillere i flere kamper i PL  -  på banen altså. De fleste var vel franske.....

ah..ok.
Ups & Ups!!

Bye

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #293 på: Juli 04, 2014, 13:15:18 »
Det som er nødvendig, er et visst antall homegrown players og utviklet i egen klubb mellom de var 12-21. Tipper det er snakk om 2-4 egenutviklede (i klubben) og 6-8 i England..?
Trønder i Bergen!

Cbas10an

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #294 på: Juli 04, 2014, 14:29:28 »
tror det er 4 egenutviklede som skal ha vært i klubben mellom dem var 18-21 år.
Så er det vel 8 stk som skal ha blitt trent i engelske eller walisiske lag mellom dem var 18 og 21 år.
Samt at troppen kun kan være reistrert med 25 spillere.
Spillere under 18 trenger ikke å registreres.

Man kan unngå denne regelen om man holder av plass i den registrerte troppen. Altså har man bare 3 egenutviklede spillere kan man kun registrere 24 spillere i troppen.
MOT


Joachim

Bye

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #295 på: Juli 04, 2014, 15:03:22 »
Ble det ikke endret til 12-21, jamfør Wolff Eikrem, som ble regnet som utviklet i England før den nye regelen kom i stand?
Trønder i Bergen!

Cbas10an

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #296 på: Juli 04, 2014, 15:59:20 »
Den reglen med Eikrem gjaldt vel Tippeligaen. At han her hjemme ikke ble regnet som "norsk" siden han hadde vært i Man U fra han var 15-16 år.
Er ikke helt sikker i min sak her altså, så skal ikke se bort i fra at du har rett.
MOT


Joachim

Bye

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #297 på: Juli 04, 2014, 16:46:55 »
Godt mulig du har rett altså, orker bare ikke sjekke, husker bare at Wolff Eikrem plutselig ble regnet som utviklet i Norge pga. Den regelendringen, men om den kun gjelder her hjemme husker jeg ikke. :p
Trønder i Bergen!

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #298 på: Juli 04, 2014, 17:31:42 »
tror det er 4 egenutviklede som skal ha vært i klubben mellom dem var 18-21 år.
Så er det vel 8 stk som skal ha blitt trent i engelske eller walisiske lag mellom dem var 18 og 21 år.
Samt at troppen kun kan være reistrert med 25 spillere.
Spillere under 18 trenger ikke å registreres.

Man kan unngå denne regelen om man holder av plass i den registrerte troppen. Altså har man bare 3 egenutviklede spillere kan man kun registrere 24 spillere i troppen.
Er det forskjell på engelsk og internasjonale her? Mener i hvert fall det er 20 år i CL/EL.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #299 på: Juli 04, 2014, 19:33:35 »
Expert Tipping:
@BradleyLUFC Silvestri, Bianchi, Gamberini, Bellusci, Antenucci, Ibraimi

6 av de italienerne som er sterkt linket til klubben!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973