Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 626264 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Furu

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #450 på: Juli 16, 2014, 22:23:39 »
Gaetano Berardi (born 21 August 1988) is an Italian-Swiss footballer. He currently plays for Italy Serie A club Sampdoria as a right-back. He is a Switzerland international.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gaetano_Berardi

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #451 på: Juli 16, 2014, 22:24:16 »
Gaetano Berardi (born 21 August 1988) is an Italian-Swiss footballer. He currently plays for Italy Serie A club Sampdoria as a right-back. He is a Switzerland international.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gaetano_Berardi
Berardi känns nära nu,
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #452 på: Juli 16, 2014, 22:27:00 »
Kommer det noensinne noe godt ut av bråkmakere på jakt etter ny klubb?

http://www.squawka.com/news/leeds-united-set-to-take-nile-ranger-on-trial/141910?

Lone Ranger?





Forresten så var vel Cantona en bråkmaker.

Phil Hay
@JasonHo51447070 still strong suggestions that Ranger is coming on trial, though no-one will confirm.

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #454 på: Juli 16, 2014, 22:54:35 »
Har alltid visst om Nile Ranger og hans kontroverser, men når man ser alt lagt sammen på wikipedia, så blir jeg skeptisk

In 2007, at the age of 15, he was sentenced to 11 weeks in a Young Offenders Institute after being convicted of participating in street robbery in Muswell Hill, London.

On 27 August 2011 he was arrested on suspicion of assaulting a man in Newcastle city centre, leaving the victim unconscious in the street, but was found not guilty of this in trial in October 2012.[25]

In October 2011 he was charged with being drunk and disorderly in Newcastle's Cathedral Square. The charge came only days after Ranger had been reinstated to Newcastle United's first-team training after a three-month exile in the club's reserves.[26] In March 2012 he was convicted of being drunk and disorderly and was given a six-month conditional discharge and ordered to pay £135 costs.[27][better source needed] Prior to this, in May 2011 Ranger was questioned by Newcastle after posing with a replica gun in a photograph.[28][29] The gun was later handed in.[30][better source needed]

In March 2012, he was fined by The FA for making homophobic comments on social networking website Twitter.[31] Later in the month he was arrested once more, this time for breaching terms of his bail whilst awaiting trial on four assault charges.[27]

In the early hours of 23 September 2012, police were called to a house in Enfield, north London after reports of a disturbance. The front door of the property was badly damaged and Ranger was arrested at the scene and later charged with criminal damage.[32] The charge against Ranger was dropped in November 2012 after the court accepted his explanation that he had damaged the door after fearing his girlfriend was being kidnapped.[33]

On 25 January 2013, Ranger was arrested on suspicion of rape in a Newcastle hotel room.[34] In connection with the same alleged offence, Ranger was charged with rape on 8 July 2013.[35] On 4 March 2014 he was cleared of the charge at Newcastle Crown Court.[36]

On 14 March 2013, Ranger was charge with common assault after an incident in Newcastle city centre.[37]

In July 2013, Ranger once again hit the headlines after getting a tattoo of his own surname on his forehead.[38]

On 3 January 2014, Swindon Town chairman Lee Power confirmed in a press conference that the club would be meeting with Ranger and his management in the following days to confirm his sacking due to his disrespect shown towards the club through constant absence during training. Power said "I'm the chairman of the club and I've got to do what's best for the club. Unfortunately, what's best for the club is having to sit down with Nile and talk about parting ways. While this is ongoing Nile is not training with the squad."[39]

On 23 March 2014, Ranger was arrested on suspicion of causing criminal damage to a taxi in Liverpool.[40]

On 28 April 2014 Ranger was charged with criminal damage after an incident at a block of flats in Swindon on 13 April.[41]

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #455 på: Juli 16, 2014, 23:09:11 »
Tvilsom type, men det er jo en liiiiten mulighet for at han skjerper seg. Stoler på vurderingsevnen til Salerno/Massimo her.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Furu

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #456 på: Juli 16, 2014, 23:11:58 »
Kommer det noensinne noe godt ut av bråkmakere på jakt etter ny klubb?

http://www.squawka.com/news/leeds-united-set-to-take-nile-ranger-on-trial/141910?

Lone Ranger?





Forresten så var vel Cantona en bråkmaker.

Phil Hay
@JasonHo51447070 still strong suggestions that Ranger is coming on trial, though no-one will confirm.

 :o



La oss be til de høyere makter om at vi slipper denne personen!

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #457 på: Juli 16, 2014, 23:16:23 »
Har alltid visst om Nile Ranger og hans kontroverser, men når man ser alt lagt sammen på wikipedia, så blir jeg skeptisk

In 2007, at the age of 15, he was sentenced to 11 weeks in a Young Offenders Institute after being convicted of participating in street robbery in Muswell Hill, London.

On 27 August 2011 he was arrested on suspicion of assaulting a man in Newcastle city centre, leaving the victim unconscious in the street, but was found not guilty of this in trial in October 2012.[25]

In October 2011 he was charged with being drunk and disorderly in Newcastle's Cathedral Square. The charge came only days after Ranger had been reinstated to Newcastle United's first-team training after a three-month exile in the club's reserves.[26] In March 2012 he was convicted of being drunk and disorderly and was given a six-month conditional discharge and ordered to pay £135 costs.[27][better source needed] Prior to this, in May 2011 Ranger was questioned by Newcastle after posing with a replica gun in a photograph.[28][29] The gun was later handed in.[30][better source needed]

In March 2012, he was fined by The FA for making homophobic comments on social networking website Twitter.[31] Later in the month he was arrested once more, this time for breaching terms of his bail whilst awaiting trial on four assault charges.[27]

In the early hours of 23 September 2012, police were called to a house in Enfield, north London after reports of a disturbance. The front door of the property was badly damaged and Ranger was arrested at the scene and later charged with criminal damage.[32] The charge against Ranger was dropped in November 2012 after the court accepted his explanation that he had damaged the door after fearing his girlfriend was being kidnapped.[33]

On 25 January 2013, Ranger was arrested on suspicion of rape in a Newcastle hotel room.[34] In connection with the same alleged offence, Ranger was charged with rape on 8 July 2013.[35] On 4 March 2014 he was cleared of the charge at Newcastle Crown Court.[36]

On 14 March 2013, Ranger was charge with common assault after an incident in Newcastle city centre.[37]

In July 2013, Ranger once again hit the headlines after getting a tattoo of his own surname on his forehead.[38]

On 3 January 2014, Swindon Town chairman Lee Power confirmed in a press conference that the club would be meeting with Ranger and his management in the following days to confirm his sacking due to his disrespect shown towards the club through constant absence during training. Power said "I'm the chairman of the club and I've got to do what's best for the club. Unfortunately, what's best for the club is having to sit down with Nile and talk about parting ways. While this is ongoing Nile is not training with the squad."[39]

On 23 March 2014, Ranger was arrested on suspicion of causing criminal damage to a taxi in Liverpool.[40]

On 28 April 2014 Ranger was charged with criminal damage after an incident at a block of flats in Swindon on 13 April.[41]
känns inte som en spelare som man vill ha i klubben hur bra han än skulle vara, och skulle han nöd och tvungen bli klar för oss(vilket ag inte tror) måste det vara med en klausul att gör han bort sig så bryts kontraktet omedelbart
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #458 på: Juli 16, 2014, 23:16:41 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-agent-reveals-viviani-talks-1-6733335

Et midtbaneanker, I like!

@iPrimaPunta: @patrickaa17 Tror det er brukbare sjanser for å se ham i Leeds. Midtbaneanker med ekstrem frisparkfot. Trenger å bli litt tøffere/råere.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ove

 

Blank_File

Sv:
« Svar #460 på: Juli 17, 2014, 11:02:46 »
Hvis vi ser bort fra kontroversene til Ranger, hvor god er han? Jeg hadde håpet på noe litt annet med det lille jeg har sett han. Det er vel likevel ikke noe tvil om at han er visst potensiale.

Magnificent7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #461 på: Juli 17, 2014, 11:15:20 »
Jeg driter en lang marsj i tidligere negative meritter om denne personen skikker seg og bidrar til at Leeds igjen er tilbake på øverste nivå . . .
Det er dette man må forholde seg til - og ikke driv med dommedagsprofetier som om det er våre egne penger som satses for å bringe klubben på rett kjøl . . .

OBS! Min mening er at Cellino har reddet klubben fra en sikker undergang, poengtrekk, nedrykk og en endeløs kamp for å komme tilbake der Leeds United hører hjemme. Det er vel første gang man kan ane en viss optimisme etter år med årelating, pine og ydmykelse av flere slag!

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #462 på: Juli 17, 2014, 11:31:24 »
Jeg driter en lang marsj i tidligere negative meritter om denne personen skikker seg og bidrar til at Leeds igjen er tilbake på øverste nivå . . .
Det er dette man må forholde seg til - og ikke driv med dommedagsprofetier som om det er våre egne penger som satses for å bringe klubben på rett kjøl . . .

OBS! Min mening er at Cellino har reddet klubben fra en sikker undergang, poengtrekk, nedrykk og en endeløs kamp for å komme tilbake der Leeds United hører hjemme. Det er vel første gang man kan ane en viss optimisme etter år med årelating, pine og ydmykelse av flere slag!

Håper at han aldri får kontrakt i Leeds. Se på hans "meritter". Det er ikke lenge mellom hver overtredelse. Det Nile Ranger trenger, er hjelp - psykologisk hjelp.

En "tikkende bombe" som vi over hodet ikke har bruk for i klubben. La oss slippe!
Super Leeds since 1968

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #463 på: Juli 17, 2014, 11:42:22 »
Jeg driter en lang marsj i tidligere negative meritter om denne personen skikker seg og bidrar til at Leeds igjen er tilbake på øverste nivå . . .
Det er dette man må forholde seg til - og ikke driv med dommedagsprofetier som om det er våre egne penger som satses for å bringe klubben på rett kjøl . . .

OBS! Min mening er at Cellino har reddet klubben fra en sikker undergang, poengtrekk, nedrykk og en endeløs kamp for å komme tilbake der Leeds United hører hjemme. Det er vel første gang man kan ane en viss optimisme etter år med årelating, pine og ydmykelse av flere slag!

Håper at han aldri får kontrakt i Leeds. Se på hans "meritter". Det er ikke lenge mellom hver overtredelse. Det Nile Ranger trenger, er hjelp - psykologisk hjelp.

En "tikkende bombe" som vi over hodet ikke har bruk for i klubben. La oss slippe!

+1
DALHEIM WHITES

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #464 på: Juli 17, 2014, 11:56:33 »
Jeg driter en lang marsj i tidligere negative meritter om denne personen skikker seg og bidrar til at Leeds igjen er tilbake på øverste nivå . . .
Det er dette man må forholde seg til - og ikke driv med dommedagsprofetier som om det er våre egne penger som satses for å bringe klubben på rett kjøl . . .

OBS! Min mening er at Cellino har reddet klubben fra en sikker undergang, poengtrekk, nedrykk og en endeløs kamp for å komme tilbake der Leeds United hører hjemme. Det er vel første gang man kan ane en viss optimisme etter år med årelating, pine og ydmykelse av flere slag!

Håper at han aldri får kontrakt i Leeds. Se på hans "meritter". Det er ikke lenge mellom hver overtredelse. Det Nile Ranger trenger, er hjelp - psykologisk hjelp.

En "tikkende bombe" som vi over hodet ikke har bruk for i klubben. La oss slippe!

Enig!
 

Tjalla

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #465 på: Juli 17, 2014, 12:57:41 »
Jeg driter en lang marsj i tidligere negative meritter om denne personen skikker seg og bidrar til at Leeds igjen er tilbake på øverste nivå . . .
Det er dette man må forholde seg til - og ikke driv med dommedagsprofetier som om det er våre egne penger som satses for å bringe klubben på rett kjøl . . .

OBS! Min mening er at Cellino har reddet klubben fra en sikker undergang, poengtrekk, nedrykk og en endeløs kamp for å komme tilbake der Leeds United hører hjemme. Det er vel første gang man kan ane en viss optimisme etter år med årelating, pine og ydmykelse av flere slag!


Håper at han aldri får kontrakt i Leeds. Se på hans "meritter". Det er ikke lenge mellom hver overtredelse. Det Nile Ranger trenger, er hjelp - psykologisk hjelp.

En "tikkende bombe" som vi over hodet ikke har bruk for i klubben. La oss slippe!


Enig. Har han egentlig tid til å spille fotball??? Det må da finnes alt for mange biler å ramponere, folk å slå ned, alkohol å drikke for godests Nile.  :P
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #466 på: Juli 17, 2014, 14:20:22 »
Emanuelle Giulianelli
Italian sportswriter, Four Four Two, gazzetto de la Sport

+++ Gaetano Berardi, Swiss right back from Sampdoria is a new Leeds player +++ #lufc

 :)


Also:
@DingleburtDev Massimo is full of resources, don't worry

 :D
« Siste redigering: Juli 17, 2014, 14:24:07 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Borge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #467 på: Juli 17, 2014, 14:34:24 »
Jeg driter en lang marsj i tidligere negative meritter om denne personen skikker seg og bidrar til at Leeds igjen er tilbake på øverste nivå . . .
Det er dette man må forholde seg til - og ikke driv med dommedagsprofetier som om det er våre egne penger som satses for å bringe klubben på rett kjøl . . .

OBS! Min mening er at Cellino har reddet klubben fra en sikker undergang, poengtrekk, nedrykk og en endeløs kamp for å komme tilbake der Leeds United hører hjemme. Det er vel første gang man kan ane en viss optimisme etter år med årelating, pine og ydmykelse av flere slag!

Håper at han aldri får kontrakt i Leeds. Se på hans "meritter". Det er ikke lenge mellom hver overtredelse. Det Nile Ranger trenger, er hjelp - psykologisk hjelp.

En "tikkende bombe" som vi over hodet ikke har bruk for i klubben. La oss slippe!
Støttes !!
Borge

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #468 på: Juli 17, 2014, 14:34:39 »
Emanuelle Giulianelli
Italian sportswriter, Four Four Two, gazzetto de la Sport

+++ Gaetano Berardi, Swiss right back from Sampdoria is a new Leeds player +++ #lufc

 :)


Also:
@DingleburtDev Massimo is full of resources, don't worry

 :D

Phil Hay
Berardi move from Sampdoria is obviously very close but no more signings yet. #lufc

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #469 på: Juli 17, 2014, 14:37:31 »
Kommer det noensinne noe godt ut av bråkmakere på jakt etter ny klubb?

http://www.squawka.com/news/leeds-united-set-to-take-nile-ranger-on-trial/141910?

Lone Ranger?





Forresten så var vel Cantona en bråkmaker.

Phil Hay
@JasonHo51447070 still strong suggestions that Ranger is coming on trial, though no-one will confirm.

 :o

Phil Hay
No Nile Ranger at Thorp Arch today. Hockaday hasn't ruled out a trial though. Said: "I know a lot of players and Nile's one of them."

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Magnificent7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #470 på: Juli 17, 2014, 14:42:38 »
Morsomt å lese innlegg her fra de som tror de har direkte eierskap til klubben - innlegg i denne gaten:
- nei denne spilleren vil ikke jeg ha klubben min, huff og huff - dommedag er nær om han kommer . . .
- da kan jeg fra sidelinjen bare spørre og videre oppfordre til å vurdere hvem som egentlig bestemmer og besitter den reelle makten innen Leeds United - er det supportere her på siten eller det kanskje slik at Cellino virkelig tar beslutningene . . .

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #471 på: Juli 17, 2014, 14:46:08 »
Morsomt å lese innlegg her fra de som tror de har direkte eierskap til klubben - innlegg i denne gaten:
- nei denne spilleren vil ikke jeg ha klubben min, huff og huff - dommedag er nær om han kommer . . .
- da kan jeg fra sidelinjen bare spørre og videre oppfordre til å vurdere hvem som egentlig bestemmer og besitter den reelle makten innen Leeds United - er det supportere her på siten eller det kanskje slik at Cellino virkelig tar beslutningene . . .


Jøss, trodde du skjønte at det er vi på denne siden som eier klubben og bestemmer hvem som skal spille hos oss......Cellinoe bare betaler han..... :P
Yeboahs vitne

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #472 på: Juli 17, 2014, 15:03:04 »
Jeg driter en lang marsj i tidligere negative meritter om denne personen skikker seg og bidrar til at Leeds igjen er tilbake på øverste nivå . . .
Det er dette man må forholde seg til - og ikke driv med dommedagsprofetier som om det er våre egne penger som satses for å bringe klubben på rett kjøl . . .

OBS! Min mening er at Cellino har reddet klubben fra en sikker undergang, poengtrekk, nedrykk og en endeløs kamp for å komme tilbake der Leeds United hører hjemme. Det er vel første gang man kan ane en viss optimisme etter år med årelating, pine og ydmykelse av flere slag!


Håper at han aldri får kontrakt i Leeds. Se på hans "meritter". Det er ikke lenge mellom hver overtredelse. Det Nile Ranger trenger, er hjelp - psykologisk hjelp.

En "tikkende bombe" som vi over hodet ikke har bruk for i klubben. La oss slippe!
FA får väl lägga in en fit and proper test här med
 

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #473 på: Juli 17, 2014, 15:27:36 »
Morsomt å lese innlegg her fra de som tror de har direkte eierskap til klubben - innlegg i denne gaten:
- nei denne spilleren vil ikke jeg ha klubben min, huff og huff - dommedag er nær om han kommer . . .
- da kan jeg fra sidelinjen bare spørre og videre oppfordre til å vurdere hvem som egentlig bestemmer og besitter den reelle makten innen Leeds United - er det supportere her på siten eller det kanskje slik at Cellino virkelig tar beslutningene . . .
Trenger ikke 1/2 hjerner på laget. Greier han ikke tenke lurt på fritiden, så gjør han det heller ikke på banen!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #474 på: Juli 17, 2014, 18:53:10 »
Nicola Salerno: "Good chances for Viviani at Leeds" wp.me/p2WJnD-pL #lufc

Salerno: “Good chances for Viviani”

Federico Viviani, midfielder born 1992 owned by AS Roma and one of the greatest talents in Italian football, is close to become a Leeds player.

The other contender for Viviani, Verona, has chosen Greek midfielder Tachtsidis.

Nicola Salerno, Leeds director, confirmed: “We have good chances to take Viviani, but the deal isn’t done yet”.

Viviani’s agent, Pocetta: “Leeds would is a very prestigious club for Federico”.

Emanuele Giulianelli

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #476 på: Juli 17, 2014, 19:16:06 »
Nicola Salerno: "Good chances for Viviani at Leeds" wp.me/p2WJnD-pL #lufc

Salerno: “Good chances for Viviani”

Federico Viviani, midfielder born 1992 owned by AS Roma and one of the greatest talents in Italian football, is close to become a Leeds player.

The other contender for Viviani, Verona, has chosen Greek midfielder Tachtsidis.

Nicola Salerno, Leeds director, confirmed: “We have good chances to take Viviani, but the deal isn’t done yet”.

Viviani’s agent, Pocetta: “Leeds would is a very prestigious club for Federico”.

Emanuele Giulianelli




Viviani blir betegnet som ett av Italias største talenter. En kreativ midtbanespiller. Giulianelli regner sjansen for å få ham inn for å være over 50%.

Det ser ut til at det forhandles om et lån.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #477 på: Juli 17, 2014, 19:31:04 »
Nicola Salerno: "Good chances for Viviani at Leeds" wp.me/p2WJnD-pL #lufc

Salerno: “Good chances for Viviani”

Federico Viviani, midfielder born 1992 owned by AS Roma and one of the greatest talents in Italian football, is close to become a Leeds player.

The other contender for Viviani, Verona, has chosen Greek midfielder Tachtsidis.

Nicola Salerno, Leeds director, confirmed: “We have good chances to take Viviani, but the deal isn’t done yet”.

Viviani’s agent, Pocetta: “Leeds would is a very prestigious club for Federico”.

Emanuele Giulianelli




Viviani blir betegnet som ett av Italias største talenter. En kreativ midtbanespiller. Giulianelli regner sjansen for å få ham inn for å være over 50%.

Det ser ut til at det forhandles om et lån.


Simon Austin er også positiv:

@JasonHo51447070 believe viviani will happen. Haven't heard anything about Gradel

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #478 på: Juli 17, 2014, 19:35:12 »
Nicola Salerno: "Good chances for Viviani at Leeds" wp.me/p2WJnD-pL #lufc

Salerno: “Good chances for Viviani”

Federico Viviani, midfielder born 1992 owned by AS Roma and one of the greatest talents in Italian football, is close to become a Leeds player.

The other contender for Viviani, Verona, has chosen Greek midfielder Tachtsidis.

Nicola Salerno, Leeds director, confirmed: “We have good chances to take Viviani, but the deal isn’t done yet”.

Viviani’s agent, Pocetta: “Leeds would is a very prestigious club for Federico”.

Emanuele Giulianelli




Viviani blir betegnet som ett av Italias største talenter. En kreativ midtbanespiller. Giulianelli regner sjansen for å få ham inn for å være over 50%.

Det ser ut til at det forhandles om et lån.


Simon Austin er også positiv:

@JasonHo51447070 believe viviani will happen. Haven't heard anything about Gradel

 :)


http://talksport.com/football/video-ps2m-free-kick-specialist-leeds-uniteds-transfer-radar-140717102306

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #479 på: Juli 17, 2014, 19:46:04 »
Noen er veldig tidlig ute med oppdateringer!

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Federico_Viviani_(footballer,_born_1992)

Federico Viviani (born 24 March 1992) is an Italian footballer who plays for Championship club Leeds United.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973