Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 624368 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #480 på: Juli 17, 2014, 19:47:24 »
Håper denne går gjennom. Vet ikke noe om spilleten, men rapportene lover jo meget :)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ibster

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #481 på: Juli 17, 2014, 20:54:41 »
Gradel ?

http://www.teamtalk.com/leeds-united/9385364/-?



Dette er vel nærmest et seremonielt rykte. Et tegn på at transfervinduet er åpent  ::)

Krysser fingrene for Viviani og Berardi!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #482 på: Juli 17, 2014, 22:10:28 »
Kan ikke i min villeste fantasi innbille meg at vi skal starte sesongen med 8 italienere på banen.

Kommer det ikke litt engelsk inn snart? Gjerne noe annet enn kriminelle prøvespillere.
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #483 på: Juli 17, 2014, 22:23:47 »
@PhilHayYEP: Just a few bits for now: Cellino says he expects five or six more signings before the season starts. Club are in for Berardi and Viviani.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #484 på: Juli 17, 2014, 22:25:12 »
Kan ikke i min villeste fantasi innbille meg at vi skal starte sesongen med 8 italienere på banen.

Kommer det ikke litt engelsk inn snart? Gjerne noe annet enn kriminelle prøvespillere.

Villeste fantasi eller våt drøm?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #485 på: Juli 17, 2014, 22:44:40 »
@PhilHayYEP: Just a few bits for now: Cellino says he expects five or six more signings before the season starts. Club are in for Berardi and Viviani.
Viss dette er 5-6 forsterkninger så lover jo dette bra. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #486 på: Juli 17, 2014, 22:50:07 »
Kan ikke i min villeste fantasi innbille meg at vi skal starte sesongen med 8 italienere på banen.

Kommer det ikke litt engelsk inn snart? Gjerne noe annet enn kriminelle prøvespillere.
kan inte jag heller, högst fem, var har du fått uppgifterna om 8?
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #487 på: Juli 17, 2014, 23:04:45 »
@PhilHayYEP: Just a few bits for now: Cellino says he expects five or six more signings before the season starts. Club are in for Berardi and Viviani.

Lover meget bra. Virker som Cellino & Co virkelig har " speidere" og kontakter som funker- i hvertfall i Italia!
Viviani virker meget lovende, nå er denne Avelar nevnt igjen også.... Og så lenge spillere blir KJØPT så er d jo ingen hindringer ift lagoppstilling....se på Shitty & Chelski...

Fortsatt positiv, og 5-6 signeringer TIL er jo bare vanvittig bra... Men helst noe britisk også!
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #488 på: Juli 17, 2014, 23:10:14 »
I forhold til Nile Ranger: Er det ikke slik at det er det samme hvem som spiller for Leeds så lenge vi rykker opp? Det gjør vel ingenting om det bare er kriminelle og voldtektsmenn på Leeds så lenge vi vinner PL?

Bare en liten satt-på-spissen-sarkastisk-innlegg fra auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #489 på: Juli 17, 2014, 23:28:19 »
Kan ikke i min villeste fantasi innbille meg at vi skal starte sesongen med 8 italienere på banen.

Kommer det ikke litt engelsk inn snart? Gjerne noe annet enn kriminelle prøvespillere.
kan inte jag heller, högst fem, var har du fått uppgifterna om 8?

Ingensteds fra. Sitter med følelsen at vi linkes til enhver italiener med fotballsko og lisens. Det blir fort 8.
 

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #490 på: Juli 17, 2014, 23:58:21 »
Alt dette (transfers/mulige transfers fra Italia) er en følge av Cellinos oppkjøp av klubben. Alt dette er bedre og mer spennende enn tiden med Bates/Warnock/BMC. Håper bare "italienerne" tåler tempoet og fysikken i ch.ship. :) :) Testen kommer allerede mot Millwall borte i første kamp!! :(

Magnificent7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #491 på: Juli 18, 2014, 05:56:25 »
I forhold til Nile Ranger: Er det ikke slik at det er det samme hvem som spiller for Leeds så lenge vi rykker opp? Det gjør vel ingenting om det bare er kriminelle og voldtektsmenn på Leeds så lenge vi vinner PL?

Bare en liten satt-på-spissen-sarkastisk-innlegg fra auren

Ny vri og fortsatt like morsomt å lese prektige innlegg fra de som tror på nissen med innslag av glansbilder og sukkertøy. Har mer sansen for prektige beinknusere og solide balleknusere slik som i gamle dager. La oss videre tømme fengsler og forbedringsanstalter rundt omkring slik at vi får stablet et slagkraftig lag på banen. Kanskje ett par italienske mafiagutter i tillegg også . . .
Når det gjelder å oppnå noe spesielt tar man vel alle midler i bruk, i krig og kjærlighet osv. . . .
Til orientering - dette er ikke sarkastisk . . .

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #492 på: Juli 18, 2014, 07:26:56 »
I forhold til Nile Ranger: Er det ikke slik at det er det samme hvem som spiller for Leeds så lenge vi rykker opp? Det gjør vel ingenting om det bare er kriminelle og voldtektsmenn på Leeds så lenge vi vinner PL?

Bare en liten satt-på-spissen-sarkastisk-innlegg fra auren

Ny vri og fortsatt like morsomt å lese prektige innlegg fra de som tror på nissen med innslag av glansbilder og sukkertøy. Har mer sansen for prektige beinknusere og solide balleknusere slik som i gamle dager. La oss videre tømme fengsler og forbedringsanstalter rundt omkring slik at vi får stablet et slagkraftig lag på banen. Kanskje ett par italienske mafiagutter i tillegg også . . .
Når det gjelder å oppnå noe spesielt tar man vel alle midler i bruk, i krig og kjærlighet osv. . . .
Til orientering - dette er ikke sarkastisk . . .


Du før det nesten til å høre ut som om det å være kriminell og voldta, nødvendigvis gjør at du er en beinknuser på banen. Jeg ser derimot en voldtektsmann som en forbanna feiging jeg aldri ville hatt med meg i krigen.
« Siste redigering: Juli 19, 2014, 08:48:42 av Promotion 2010 »
 

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #493 på: Juli 18, 2014, 08:46:00 »
I forhold til Nile Ranger: Er det ikke slik at det er det samme hvem som spiller for Leeds så lenge vi rykker opp? Det gjør vel ingenting om det bare er kriminelle og voldtektsmenn på Leeds så lenge vi vinner PL?

Bare en liten satt-på-spissen-sarkastisk-innlegg fra auren

Ny vri og fortsatt like morsomt å lese prektige innlegg fra de som tror på nissen med innslag av glansbilder og sukkertøy. Har mer sansen for prektige beinknusere og solide balleknusere slik som i gamle dager. La oss videre tømme fengsler og forbedringsanstalter rundt omkring slik at vi får stablet et slagkraftig lag på banen. Kanskje ett par italienske mafiagutter i tillegg også . . .
Når det gjelder å oppnå noe spesielt tar man vel alle midler i bruk, i krig og kjærlighet osv. . . .
Til orientering - dette er ikke sarkastisk . . .
Nile Ranger er ikke en hard man a la Vinny Jones. Han er en tjuv og en kjeltring, som har en tendens til å få sparken pga disiplinærproblemer. Så jeg tror ikke han har de holdningene som trengs for å være verdt lønna.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #494 på: Juli 18, 2014, 09:14:01 »
"We already had our budget for players,” he says. “We had a £15m budget to buy players and we’re doing that. The money from Ross is not for that. It’s for Elland Road. McCormack’s money, we mustn’t waste. If we buy a few players more because I suddenly feel rich then I can’t buy the stadium anymore. No – we buy the stadium. I’ll buy players anyway.”
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #495 på: Juli 18, 2014, 09:30:23 »
Nå inkluderer sikkert desse 15 mill lønninger også, men Cellino viser ambisjoner!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #496 på: Juli 18, 2014, 09:58:51 »
"We already had our budget for players,” he says. “We had a £15m budget to buy players and we’re doing that. The money from Ross is not for that. It’s for Elland Road. McCormack’s money, we mustn’t waste. If we buy a few players more because I suddenly feel rich then I can’t buy the stadium anymore. No – we buy the stadium. I’ll buy players anyway.”


Det han sier at han har satt et tak i forhold til innkjøp, men det ække så farlig likevel. La oss kjøpe en 5-6 spillere til.  :)

Like konsekvent å høre hans babling som det er å lese innlegg på forumet her. Alle tolker så det spruter. Det positive jeg trekker ut av Cellinos uttalelser er at han faktisk gjør mye av det han babler om....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Magnificent7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #497 på: Juli 18, 2014, 10:30:14 »
"We already had our budget for players,” he says. “We had a £15m budget to buy players and we’re doing that. The money from Ross is not for that. It’s for Elland Road. McCormack’s money, we mustn’t waste. If we buy a few players more because I suddenly feel rich then I can’t buy the stadium anymore. No – we buy the stadium. I’ll buy players anyway.”


Det han sier at han har satt et tak i forhold til innkjøp, men det ække så farlig likevel. La oss kjøpe en 5-6 spillere til.  :)

Like konsekvent å høre hans babling som det er å lese innlegg på forumet her. Alle tolker så det spruter. Det positive jeg trekker ut av Cellinos uttalelser er at han faktisk gjør mye av det han babler om....

Nail on!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #498 på: Juli 18, 2014, 10:57:48 »
Terry George - Hvem nå det er?
I'm having dinner with Massimo and Gaetano Berardi in Leeds. #lufc

Re-tweeted by Hay!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #499 på: Juli 18, 2014, 11:15:59 »
I forhold til Nile Ranger: Er det ikke slik at det er det samme hvem som spiller for Leeds så lenge vi rykker opp? Det gjør vel ingenting om det bare er kriminelle og voldtektsmenn på Leeds så lenge vi vinner PL?

Bare en liten satt-på-spissen-sarkastisk-innlegg fra auren

Ny vri og fortsatt like morsomt å lese prektige innlegg fra de som tror på nissen med innslag av glansbilder og sukkertøy. Har mer sansen for prektige beinknusere og solide balleknusere slik som i gamle dager. La oss videre tømme fengsler og forbedringsanstalter rundt omkring slik at vi får stablet et slagkraftig lag på banen. Kanskje ett par italienske mafiagutter i tillegg også . . .
Når det gjelder å oppnå noe spesielt tar man vel alle midler i bruk, i krig og kjærlighet osv. . . .
Til orientering - dette er ikke sarkastisk . . .
Nile Ranger er ikke en hard man a la Vinny Jones. Han er en tjuv og en kjeltring, som har en tendens til å få sparken pga disiplinærproblemer. Så jeg tror ikke han har de holdningene som trengs for å være verdt lønna.

La oss tro at Hockaday vet hva han gjør hvis disse ryktene er sanne.  Han kjenner Nile fra academy-tiden og kjenner kanskje til årsakssammenhengene til hans problemer.  Er han for umoden, ustabil og fortsatt "en tikkende bombe" får han nok ingen kontrakt.  Jeg kjenner ikke hans talent, men muligens kan et kjempetalent forløses dersom noen tar han på alvor og problemer/utfordringer løses.

Noen nevnte Vinnie Jones. Vi trenger antagelig muskelbunter der oppe til å ekspedere fintfølte innlegg fra jålete italienere. Vi har jo ikke brutt Championship koden enda..
« Siste redigering: Juli 18, 2014, 11:32:11 av Erik M »
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #500 på: Juli 18, 2014, 11:18:10 »
TMW have reported in the last few hours that Leeds and Sampdoria will hold talks today regarding the player coming to England. The aim is finally to come to an agreement and this could happen today meaning Leeds will be making their fourth signing from Italy during this transfer window.

 :)


Tar litt tid dette, må sees i sammenheng med at Cellino betaler mindre enn andre, men holder det han lover....lønn etter suksess!


Sitat
Cellino said: “Berardi I haven’t signed yet but I hope to. He’s a good guy.

“I’m offering less money than Sampdoria, he’s playing in Serie A and played 150 times in Serie A, and he’s a national team player but he’s wants to come.

“The agent of Berardi is a good friend of mine. He (Berardi) said he wanted to go to Cellino in England. I said ‘how much do you want?’ and offered less. If you’re good, you’ll get a bonus. You have to show me that you want to come here, not for money.

“When you sign players, you can always raise the wage. You can never lower the wage. So if you trust yourself then trust me. I’m not going to take advantage.”
 
« Siste redigering: Juli 18, 2014, 11:20:05 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #501 på: Juli 18, 2014, 15:29:47 »
E Giulianelli
NEWS After friendly match of Sampdoria, Gaetano Berardi said goodbye to all his team mates: he is coming to Leeds. #LUFC

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #502 på: Juli 18, 2014, 15:35:34 »
Phil Hay
Federico Viviani still considering options in Italy at the moment. Any move to Leeds would most likely be on loan. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #503 på: Juli 18, 2014, 17:18:51 »
I forhold til Nile Ranger: Er det ikke slik at det er det samme hvem som spiller for Leeds så lenge vi rykker opp? Det gjør vel ingenting om det bare er kriminelle og voldtektsmenn på Leeds så lenge vi vinner PL?

Bare en liten satt-på-spissen-sarkastisk-innlegg fra auren

Ny vri og fortsatt like morsomt å lese prektige innlegg fra de som tror på nissen med innslag av glansbilder og sukkertøy. Har mer sansen for prektige beinknusere og solide balleknusere slik som i gamle dager. La oss videre tømme fengsler og forbedringsanstalter rundt omkring slik at vi får stablet et slagkraftig lag på banen. Kanskje ett par italienske mafiagutter i tillegg også . . .
Når det gjelder å oppnå noe spesielt tar man vel alle midler i bruk, i krig og kjærlighet osv. . . .
Til orientering - dette er ikke sarkastisk . . .
Nile Ranger er ikke en hard man a la Vinny Jones. Han er en tjuv og en kjeltring, som har en tendens til å få sparken pga disiplinærproblemer. Så jeg tror ikke han har de holdningene som trengs for å være verdt lønna.

La oss tro at Hockaday vet hva han gjør hvis disse ryktene er sanne.  Han kjenner Nile fra academy-tiden og kjenner kanskje til årsakssammenhengene til hans problemer.  Er han for umoden, ustabil og fortsatt "en tikkende bombe" får han nok ingen kontrakt.  Jeg kjenner ikke hans talent, men muligens kan et kjempetalent forløses dersom noen tar han på alvor og problemer/utfordringer løses.

Noen nevnte Vinnie Jones. Vi trenger antagelig muskelbunter der oppe til å ekspedere fintfølte innlegg fra jålete italienere. Vi har jo ikke brutt Championship koden enda..

Ã… utvikle en stamme av unge spillere krever gode forbilder blant de etablerte. Vi har hatt nok av hjernedøde tomsinger som skjemmer ut klubben, både blant spillere og ledere. Jeg tar gjerne imot både hardhauser og fargeklatter, men fengselsfugler har vi ikke plass til.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #505 på: Juli 18, 2014, 17:39:18 »
Adam Pope om Beradi:

@ @sport_simon He looked very skilful. Has had issues in the past at clubs but Cellino seems willing to work with him.

1:14am - 12 Jul 14
Dette er vel om Andre Blackman? Berardi er da ikke i Val Gardena, eller i det minste ikke med på treningene.


Ingen Blackman fra noen-league, ser det ut til:

Phil Hay
It looks like Leeds are going to opt against the signing of Andre Blackman though. He hasn't been at Thorp Arch today or yesterday. #lufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #506 på: Juli 18, 2014, 17:48:12 »
E Giuanelli
Bellusci is still a target for Leeds. Don't worry. #lufc

Forhandler visstnok enda.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #507 på: Juli 18, 2014, 21:59:33 »
Så er det snakk om Gradel igjen. Det hadde ikke vært dumt :-)

http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-join-bournemouth-in-chase-to-sign-max-gradel/
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #508 på: Juli 18, 2014, 22:42:52 »
E Giulianelli
NEWS After friendly match of Sampdoria, Gaetano Berardi said goodbye to all his team mates: he is coming to Leeds. #LUFC

 ;)
härligt! och välkommen, Cellinobygget börjar ta sig, tycker till skillnad från många andra att det ser bättre ut än på många år inför seriestarten, Cardiff, Norwich och Fulham har kanske fördel i spelartrupp och ekonomi med deras fallskärmar, men tycker inte vi skall behöva darra inför något annat championshiplag,
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #509 på: Juli 18, 2014, 23:13:21 »
Så er det snakk om Gradel igjen. Det hadde ikke vært dumt :-)

http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-join-bournemouth-in-chase-to-sign-max-gradel/



Aksjon på twitter i kveld:
"@GarethBeales: Everyone Get This trending #bringmaxgradelhome #lufc" #lucianobecchioalso :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973