Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 626577 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2100 på: Februar 01, 2015, 19:52:12 »
Ville heller hentet tilbake Ajose fremfor å hente inn Millwall rejects!

Skal det hentes spillere må det hentes ubestidelig kvalitet, vi han mange spillere som er average som og kan ta denne venstrekanten (Adryan, Montenegro, Antenucci)...

Kan ikke være hensiktsmessig å gjøre stallen større enn den allerede er i dag


Utrolig enig med deg i siste setning.
Ser ikke behovet med å hente inn spillere som på papiret ser ut som middelmådigheter som vi har mer enn nok av allerede.
Cani og Woolford virker på meg som overflødige med tanke på de spillerne vi har,
og spesielt i den formen vi er i.
Synes vel egentlig at han midtbanespilleren vi hentet inn også virker som unødvendig når vi ser på de alternativene vi allerede har.


Vi må gjerne hente inn spillere, men spillere må ut i samme slengen.
cani känns ju i mina ögon överflödig då vi ju redan har antenucci, Sharp, doukara och morison plus säkert någon lovande ungdom
 

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2101 på: Februar 01, 2015, 19:58:44 »
I morgen vinduet stenger?

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2105 på: Februar 01, 2015, 21:03:20 »
LUFC Leeds Transfer Rumours - Final Week
   
Vital Leeds United has once again kept you up to date with all the transfer rumours in the month of January.

Leeds have been hit with a transfer embargo but it doesn`t stop them from bringing in four players on loan and we have brought in two players so far with Sol Bamba and Granddi Ngoyi arriving from Palermo.

We are now into the final hours of the window and Leeds have been linked with more players in the last week and surprisingly, they are all playing in England.

Leeds are desperate to bring in a winger and a striker and those linked play in either of these positions.

23-year-old Stoke striker Jamie Ness is being linked with a move to Elland Road. Ness is currently on loan at League One side Crewe Alexandra where he has scored twice in nineteen appearances.

22-year-old Jordan Burrow is currently with conference side Lincoln City. The striker has netted eight goals in twenty-eight appearances so far this season.

29-year-old Martyn Woolford is being linked with Leeds. The Yorkshire born winger is currently with Millwall with the lions boss Ian Holloway admitting he could join Leeds on Monday. Woolford has made twenty-four appearances this season but he hasn`t featured since mid-January.

27-year-old Fraizer Campbell is another striker linked with Leeds. The former England international is currently with Crystal Palace and he has scored three goals in eighteen appearances this season.

Leeds amongst a host of clubs are being linked with Huddersfield striker Joe Lolley. The 22-year-old made his name in non-league football with Kidderminster Harriers before he signed for the terriers last January.

Lolley, who came on for the injured Tommy Smith against Leeds on Saturday, has made just one start in fifteen appearances for Huddersfield and he has scored twice.

Alex Mowatt and Rodolph Austin continue to be linked with moves away from Elland Road. Scottish side Celtic are reportedly chasing Mowatt and Welsh side Swansea City, who play in the English Premier League, have also been linked.

Austin was linked with Wigan Athletic at the end of the week that would see the Jamaican international join the departing Jason Pearce at the DW Stadium. Whilst Pearce left, Austin is still at Elland Road and featuring in the first team.

Of those players linked with Leeds during the transfer window who have moved to new clubs this week. Leonardo Pavoletti, Rene Krhin and Emiliano Sala have signed for new clubs and will definitely not be joining Leeds.


Week One

IN
Leonardo Pavoletti - Sassuolo (Joined Genoa 30/01/15 - Loan)
Rene Krhin - Inter Milan (joined Cordoba 30/01/15)
Emiliano Sala - Bordeaux (Joined Caen 27/01/15 - Loan)
Samuel Di Carmine - Juve Stabia
Josip Ilicic - Fiorentina
Luca Marrone - Juventus
Federico Viviani - Roma
Raphael Martinho - Catania
Andrey Galbinov - Livorno
Danny Ward - Huddersfield Town (Joined Rotherham 9/1/15)

OUT
Rodolph Austin - Brighton and Millwall


Week Two

IN
Granddi N'Goyi - Palermo (Signed 26/01/15 - Loan)
Sol Bamba - Palermo (Signed 23/01/15 - Loan)
Luciano Becchio - Norwich City
Jermaine Beckford - Bolton Wanderers
Febian Brandy - Rotherham United (Free agent) (Joined Rochdale 12/01/15)

OUT
Lewis Cook - Arsenal, Liverpool, Manchester United and Tottenham
Sam Byram - Arsenal
Scott Wootton - Rotherham United and Birmingham City

Week Three

IN
Davide Bassi - Empoli
Francesco Bardi - Inter Milan
Edgar Cani - Catania
Dan Bentley - Southend

OUT
Stephen Warnock - Derby and Reading (Joined Derby 15/01/15)
Billy Sharp - Ipswich
Lewis Cook - Aston Villa

Week Four

IN
Anthony Stokes - Celtic
Renan Garcia - Al-Nasr (United Arab Emirates)
Nicky Law - Rangers
Fran Merida - Atletico Paranaense (Brazil)

OUT
Sam Byram - Everton, Southampton & Liverpool
Jason Pearce - Wigan Athletic (Joined Wigan 30/01/15)
Rodolph Austin - Cardiff City

Week Five
IN
Jamie Ness - Stoke City
Jordan Burrow - Lincoln City
Martyn Woolford - Millwall
Fraizer Campbell -Crystal Palace
Joe Lolley - Huddersfield Town

OUT
Alex Mowatt - Celtic & Swansea City
Rodolph Austin - Wigan Athletic
Michael Tonge - Millwall


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=386921#ixzz3QWdxQwCl
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2106 på: Februar 01, 2015, 21:46:12 »
Ville heller hentet tilbake Ajose fremfor å hente inn Millwall rejects!

Skal det hentes spillere må det hentes ubestidelig kvalitet, vi han mange spillere som er average som og kan ta denne venstrekanten (Adryan, Montenegro, Antenucci)...

Kan ikke være hensiktsmessig å gjøre stallen større enn den allerede er i dag

Utrolig enig med deg i siste setning.
Ser ikke behovet med å hente inn spillere som på papiret ser ut som middelmådigheter som vi har mer enn nok av allerede.
Cani og Woolford virker på meg som overflødige med tanke på de spillerne vi har,
og spesielt i den formen vi er i.
Synes vel egentlig at han midtbanespilleren vi hentet inn også virker som unødvendig når vi ser på de alternativene vi allerede har.

Tror det skjer saker og ting dette siste døgnet av januarvinduet.... Om vi vil eller ikke.
N' Goyi tror jeg ble hentet fordi Austin er tenkt UT.
Cani vet jeg lite om,  men det var ikke mange av de vi hentet i forrige vindu jeg hadde hørt om heller..- og det er jo greit å se hva vi får " på lån" - så blir d en orntli opprydning i Mai/ Juni igjen.... Der vi kan velge å kjøpe elle la være.

Benedicic var jo den sammen med Adryan som det ble pratet mest om.. Hvor er han?
Ikke forstyrre for mye i game plan eller oppstilling nå- Adryan inn i troppen....og Doukara hvis han pigner til.
Vi HAR en bra tropp/stall... Men sjølvtillit får man av å spille...
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2107 på: Februar 01, 2015, 21:52:11 »
"WIGAN AGREE FEE FOR AUSTIN

Wigan Athletic have agreed a £500,000 fee with Leeds United for midfielder Rodolph Austin, according to Sky sources.

The 29-year-old has played 22 times for Leeds this season, scoring twice, and played the full 90 minutes in their win over Huddersfield on Saturday."

Godt betalt for en kar med utgående kontrakt, men dette kan også koste dyrt!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2108 på: Februar 01, 2015, 22:04:44 »
Ikke go nok Austin heller. Greit å selge han. Men denne syns jeg kanskje er værre mtp tidspunkt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2109 på: Februar 01, 2015, 22:11:27 »
Ikke go nok Austin heller. Greit å selge han. Men denne syns jeg kanskje er værre mtp tidspunkt.

Granddi og Cook som de defensive og da rykker Murphy oppover på banen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2110 på: Februar 01, 2015, 22:26:11 »
Mowatt inn i den offensiverollen og Adryan ut til venstre tror jeg ville gjort laget farligere.

Må si at jeg liker dette dårligere enn at pearce forsvant ut, men jeg tror ikke vi trenger å svekkes av dette, men dette er en forsterkning av Wigan
 

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2111 på: Februar 01, 2015, 22:28:35 »
Phil Hay på twitter for 14 og 15 min siden;

Phil Hay @PhilHayYEP 
  ·  15 min 15 minutter siden   
Have asked the question about Austin. Redfearn said yesterday that Ngoyi is out injured for a few weeks so I'll be amazed if Austin is off.

Phil Hay @PhilHayYEP 
  ·  15 min 15 minutter siden   
An approach from Wigan for Austin was turned down by Leeds on Wednesday. More news if and when it comes.

Ikke akkurat en tillittserklæring for Redfearn som tidligere i uka uttalte om Austin at han ønsker å beholde sine beste spillere.

marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2112 på: Februar 01, 2015, 22:30:59 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2113 på: Februar 01, 2015, 22:36:58 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Helt håpløst hvis ryktene om Austin til Wigan er sanne!
Jon R.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2114 på: Februar 01, 2015, 22:41:38 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet

 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2115 på: Februar 01, 2015, 23:00:35 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet



Snakket med Rudy i desember og spurte bl.a om han snart fikk ny kontrakt, svaret var at han ikke hadde hørt noe fra klubben og ikke visste hva fremtiden bringer. Skandale om en av våre aller viktigste spillere ikke blir værende i klubben.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2116 på: Februar 02, 2015, 08:41:22 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet



Snakket med Rudy i desember og spurte bl.a om han snart fikk ny kontrakt, svaret var at han ikke hadde hørt noe fra klubben og ikke visste hva fremtiden bringer. Skandale om en av våre aller viktigste spillere ikke blir værende i klubben.

Du syntes tydeligvis ikke det var skandale da Warnock ble solgt. Ingen tvil om at han har vært en av våre aller viktigste spillere inntil det salget ble et faktum.

Jeg håper dog Austin blir værende i klubben frem til sesongslutt, men da bør det være kroken på døra. Ikke god nok for toppen av NPC, og begynner å trekke på årene...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2117 på: Februar 02, 2015, 09:01:42 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-redfearn-is-eager-to-keep-sharp-and-austin-1-7083274

Austin og Sharp ut i dag? N`Goiy allerede hentet som erstatter for Austin, og i dag kommer trolig Cani inn på lån. Kanskje som erstatter for Sharp?

Kan bli en spennende dag dette.
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2118 på: Februar 02, 2015, 09:04:58 »
Bad piece of business å erstatte Austin med en skadet spiller og hente inn Cani(kke score) mot en Billy Sharp som er målgarantist i divisjonen. Han har enda ikke fått et skikkelig run i kamper for å bevise hvor god han er.

Hvorfor ikke kvitte seg med daukjøttet som ikke er i 18-mannstroppen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2119 på: Februar 02, 2015, 09:17:59 »
Phil Hay @PhilHayYEP    ·  48m 48 minutes ago   

Striker Edgar Cani is one player who's expected to sign for #lufc today. Half-season loan from Catania.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2120 på: Februar 02, 2015, 09:48:26 »
lurer på hva billy sharp har gjort siden han ikke blir satset på?? nå hvis cani of kommer inn så rykker han vel enda lengre bak i køren:/
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2121 på: Februar 02, 2015, 09:48:27 »

 
Phil Hay @PhilHayYEP 
  ·  1h 1 hour ago   
We'll see what happens with Austin today. I asked around at #lufc last night and no one I spoke to was aware of a Wigan bid being accepted.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2122 på: Februar 02, 2015, 09:52:17 »
Ikke noe jeg ønsker noen av delene her. Blir veldig skuffet om noen av de ryktene som er nevnt går inn.

Men ikke så skuffet som at Zlatko Tripic gikk fra Start...

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2123 på: Februar 02, 2015, 10:39:16 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 
Whispers this morning that Bradford City are interested in signing Michael Tonge. #lufc

Yes pleeeeaaase!!!!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2124 på: Februar 02, 2015, 10:50:20 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet



Snakket med Rudy i desember og spurte bl.a om han snart fikk ny kontrakt, svaret var at han ikke hadde hørt noe fra klubben og ikke visste hva fremtiden bringer. Skandale om en av våre aller viktigste spillere ikke blir værende i klubben.

Du syntes tydeligvis ikke det var skandale da Warnock ble solgt. Ingen tvil om at han har vært en av våre aller viktigste spillere inntil det salget ble et faktum.


auren

Nei ikke skandale i det hele tatt, men kan du begrunne hvorfor du mener han var så viktig og gjerne fortelle hvilke kamper du har sett hvor du mener han hevet laget?

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2125 på: Februar 02, 2015, 10:56:01 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet



Snakket med Rudy i desember og spurte bl.a om han snart fikk ny kontrakt, svaret var at han ikke hadde hørt noe fra klubben og ikke visste hva fremtiden bringer. Skandale om en av våre aller viktigste spillere ikke blir værende i klubben.

Du syntes tydeligvis ikke det var skandale da Warnock ble solgt. Ingen tvil om at han har vært en av våre aller viktigste spillere inntil det salget ble et faktum.


auren

Nei ikke skandale i det hele tatt, men kan du begrunne hvorfor du mener han var så viktig og gjerne fortelle hvilke kamper du har sett hvor du mener han hevet laget?

Jeg har sett de fleste tv-sendte kampene. Og i disse kampene har han vært en av våre beste spillere. Når både Phil Hay, og flere andre sentrale personer rundt Leeds United, mente at han var vår viktigste / en av våre viktigste spillere denne høsten, så har jeg nok sett rett i de kampene. Jeg synes dog ikke Austin har vært så veldig god i høst. Han har tydeligvis fått et oppsving i prestasjoner etter at vi la om stilen, det samme med Murphy. Jeg mener ikke vi skal selge ham, da erstatteren (?) er skadet i flere uker.

Jeg vet at du har et mer personlig forhold til spilleren, etter han spilte i Brann, og helst vil se han videre i Leeds United. Men slik er det jo med både fans og managere - vi har våre egne favoritter. Slik som med McDermott og Noel Hunt, og Peter Reid (?) med Paul Okon  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2126 på: Februar 02, 2015, 11:03:30 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet



Snakket med Rudy i desember og spurte bl.a om han snart fikk ny kontrakt, svaret var at han ikke hadde hørt noe fra klubben og ikke visste hva fremtiden bringer. Skandale om en av våre aller viktigste spillere ikke blir værende i klubben.

Du syntes tydeligvis ikke det var skandale da Warnock ble solgt. Ingen tvil om at han har vært en av våre aller viktigste spillere inntil det salget ble et faktum.

Jeg håper dog Austin blir værende i klubben frem til sesongslutt, men da bør det være kroken på døra. Ikke god nok for toppen av NPC, og begynner å trekke på årene...

auren
ingen tvivel om att Taylor lätt fyllt warnocks skor och varit en av våra viktigaste spelare, om austintycker jag att vi skall casha in, 2:a alternativet ge honom nytt kontrakt, släppa honom gratis i sommar känns absurt
 

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2127 på: Februar 02, 2015, 11:17:15 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet



Snakket med Rudy i desember og spurte bl.a om han snart fikk ny kontrakt, svaret var at han ikke hadde hørt noe fra klubben og ikke visste hva fremtiden bringer. Skandale om en av våre aller viktigste spillere ikke blir værende i klubben.

Du syntes tydeligvis ikke det var skandale da Warnock ble solgt. Ingen tvil om at han har vært en av våre aller viktigste spillere inntil det salget ble et faktum.


auren

Nei ikke skandale i det hele tatt, men kan du begrunne hvorfor du mener han var så viktig og gjerne fortelle hvilke kamper du har sett hvor du mener han hevet laget?

Jeg har sett de fleste tv-sendte kampene. Og i disse kampene har han vært en av våre beste spillere. Når både Phil Hay, og flere andre sentrale personer rundt Leeds United, mente at han var vår viktigste / en av våre viktigste spillere denne høsten, så har jeg nok sett rett i de kampene. Jeg synes dog ikke Austin har vært så veldig god i høst. Han har tydeligvis fått et oppsving i prestasjoner etter at vi la om stilen, det samme med Murphy. Jeg mener ikke vi skal selge ham, da erstatteren (?) er skadet i flere uker.

Jeg vet at du har et mer personlig forhold til spilleren, etter han spilte i Brann, og helst vil se han videre i Leeds United. Men slik er det jo med både fans og managere - vi har våre egne favoritter. Slik som med McDermott og Noel Hunt, og Peter Reid (?) med Paul Okon  ;)

auren


Hvor får du det fra at erstatteren er skadet i flere uker? Ngoiy er defensiv midtbane, mens Austin spiller nesten utelukkende offensiv midtbane. Ersatteren til Austin kan være, Mowatt, Sloth, Adryan...

Det var Terry V som hadde Okon som favoritt ikke Reid
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2128 på: Februar 02, 2015, 11:20:40 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet



Snakket med Rudy i desember og spurte bl.a om han snart fikk ny kontrakt, svaret var at han ikke hadde hørt noe fra klubben og ikke visste hva fremtiden bringer. Skandale om en av våre aller viktigste spillere ikke blir værende i klubben.

Du syntes tydeligvis ikke det var skandale da Warnock ble solgt. Ingen tvil om at han har vært en av våre aller viktigste spillere inntil det salget ble et faktum.

Jeg håper dog Austin blir værende i klubben frem til sesongslutt, men da bør det være kroken på døra. Ikke god nok for toppen av NPC, og begynner å trekke på årene...

auren
ingen tvivel om att Taylor lätt fyllt warnocks skor och varit en av våra viktigaste spelare, om austintycker jag att vi skall casha in, 2:a alternativet ge honom nytt kontrakt, släppa honom gratis i sommar känns absurt


Mulig Austin har prestert ok i det siste, men det er jo en kjennsgjerning at våren i fjor og frem til ganske nylig så lignet Rudy mer på en zombie enn en midtbanemotor. Jeg tror ikke vi vil lide noen nød om han forsvinner for å være helt dønn ærlig. Det er en spiller som absolutt kan erstattes. Ex Brann eller ikke altså!!  ;)
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #2129 på: Februar 02, 2015, 11:34:12 »
Selges Austin så konkluderer jeg med at Redfearn er under administrasjon, det vil si knapt styrer en dritt i kaos-leeds

Det er litt skuffende dersom Leeds selger en spiller som hovedtreneren ønsker å beholder. Det kan jo ha vært forhandlinger med Austin angående forlengelse uten at de er blitt enig og da bestemmes det over hodet på Redfearn at Austin selges, som med Warnock.

Det er ingenting med Leeds som tyder på at det er en harmonisk organisasjon, det er nok flere elementer i spillergruppen nå som rister på hodet



Snakket med Rudy i desember og spurte bl.a om han snart fikk ny kontrakt, svaret var at han ikke hadde hørt noe fra klubben og ikke visste hva fremtiden bringer. Skandale om en av våre aller viktigste spillere ikke blir værende i klubben.

Du syntes tydeligvis ikke det var skandale da Warnock ble solgt. Ingen tvil om at han har vært en av våre aller viktigste spillere inntil det salget ble et faktum.

Jeg håper dog Austin blir værende i klubben frem til sesongslutt, men da bør det være kroken på døra. Ikke god nok for toppen av NPC, og begynner å trekke på årene...

auren
ingen tvivel om att Taylor lätt fyllt warnocks skor och varit en av våra viktigaste spelare, om austintycker jag att vi skall casha in, 2:a alternativet ge honom nytt kontrakt, släppa honom gratis i sommar känns absurt


Mulig Austin har prestert ok i det siste, men det er jo en kjennsgjerning at våren i fjor og frem til ganske nylig så lignet Rudy mer på en zombie enn en midtbanemotor. Jeg tror ikke vi vil lide noen nød om han forsvinner for å være helt dønn ærlig. Det er en spiller som absolutt kan erstattes. Ex Brann eller ikke altså!!  ;)

...men å gi Wigan fordelen av å styrke laget er ikke bra!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973