Er Leeds United på konkursens rand?

Started by Kato, February 05, 2014, 10:40:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sydhagen

Vet ikke hvor troverdig denne kilden er, men:

Cellino Out! ‏@CellinoOut 18 min
Friend who works for Deloitte has told me that GFH did meet with them yesterday to discuss a potential pre-pack administration. Shit. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Quote from: Leedsfan on March 28, 2014, 11:45:28
Quote from: DenHviteYeboah on March 28, 2014, 11:27:52
Quote from: Promotion 2010 on March 28, 2014, 10:55:19
YEP:

Leeds United have missed payment of wages to their players, the Yorkshire Evening Post has learned.

General staff at Elland Road received their salaries for March as expected this morning but the playing squad at Leeds were not paid as scheduled.

The worrying development comes after a week of arguments between club owner Gulf Finance House and prospective buyer Massimo Cellino over who should fund this month’s wage bill.

The Professional Footballers’ Association, the players union, had been in touch with the squad at Leeds in the past 48 hours amid fears that wages would not be forthcoming.

More to follow.

Bare beviser at FL er komplett inkompetente og et unødvendig supperåd med for mye makt >:(
Hvordan i all verden kan det være slik at Bates og siden GFH blir godkjente som "fit and proper"?
Det er fullstendig latterlig hele greia :(
Hvordan kan det være det beste for klubben at den går i administrasjon? og med poengtrekk?

De burde komme med et krav om GFH helt ut når de gir Cellino tilslaget!

Enig. En naturlig konsekvens av det som har skjedd!
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Sydhagen on March 28, 2014, 12:47:17

Friend who works for Deloitte has told me that GFH did meet with them yesterday to discuss a potential pre-pack administration. Shit. #lufc

Pre-pack, hva betyr det egentlig? En Bates variant?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

tenker litt på Portsmouth i desse dager...our future?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Quote from: Leedsfan on March 28, 2014, 12:52:30
Quote from: Sydhagen on March 28, 2014, 12:47:17

Pre-pack, hva betyr det egentlig? En Bates variant?

"Bates varianten" må jo ha vært basert på svindel og bedrag via stråselskaper og løgn og selvmotsigelser fra a til å, noe som ble åpenbart da Bates brått og uventet ble offisiell eier over natten for et par år siden...

Håper ikke det er noe slikt GHF har i tankene...
Jon R.

Leedsgutt

Outcome of Cellino's appeal v Football League is pivotal it seems to which financial direction the club takes.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  2m
The money used was already in the club's account, which would explain why the players will only receive 50%. The club have basically run out

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  3m
To try and clear this up, I'm being told that neither Cellino nor GFH paid any additional money to fund the staff wages at Leeds today.

Sydhagen

@APOPEY: #lufc The scale of the financial issues at the club now being exposed with more creditors along with HMRC knocking on.door.

Bare å forberede seg på minuspoeng neste sesong...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Leedsfan

Quote from: Sydhagen on March 28, 2014, 17:26:08
@APOPEY: #lufc The scale of the financial issues at the club now being exposed with more creditors along with HMRC knocking on.door.

Skattemyndighetene skal ha sine penger først..:) Mange som skal ha sin del av suppa.

Alt hadde løst seg med at Cellino hadde fått tilslaget.. Hvis FL konkluderer med at "dommen" blir opprettholdt så er det jo galskap, klubben blir ødelagt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Quote from: Leedsfan on March 28, 2014, 17:30:10

Skattemyndighetene skal ha sine penger først..:) Mange som skal ha sin del av suppa.

Alt hadde løst seg med at Cellino hadde fått tilslaget.. Hvis FL konkluderer med at "dommen" blir opprettholdt så er det jo galskap, klubben blir ødelagt!
Og det er vel ikke det beste for kreditorer, klubb, fans og ligaen?!

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on March 28, 2014, 17:30:10

Flott jobb av FL ;) De vil ikke ødelegge klubben, men bare litt...slik at vi aldri kommer til PL :(
Det meste stinker...

Leedsfan

Det som skjer om dagen er et enormt pressmiddel for å godta Cellino, blir det fortsatt nei så er det krise.

Jeg regner med at han får ja og da blir det spennende å se hvordan samarbeidet mellom GFH og Cellino blir fremover..

Galskap i en klubb som ikke eier noe annet enn historie, noen usle spillere og verdens beste fans..

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on March 28, 2014, 17:36:05
Det som skjer om dagen er et enormt pressmiddel for å godta Cellino, blir det fortsatt nei så er det krise.

Jeg regner med at han får ja og da blir det spennende å se hvordan samarbeidet mellom GFH og Cellino blir fremover..

Galskap i en klubb som ikke eier noe annet enn historie, noen usle spillere og verdens beste fans..
Han blir nektet igjen >:( av disse inkompetente inhabile tullingene. Jeg spør igjen: hvem har utnevnt den "uavhengige" komiteen som skal se på dette? Når Shaun Harvey kan sitte å behandle en sak om Leeds United den ene eller andre veien så vitner det om en lukket klubb  uten bakkekontakt>:(
We`re f**ked >:( >:(

Leedsfan

@awinehouse1: GFH have been meeting with administrators, in the hope of a pre-pack admin to allow them to rebuy the club. Say #IWillNotRenew #lufc

Jon R

Quote from: Leedsfan on March 28, 2014, 17:49:43
@awinehouse1: GFH have been meeting with administrators, in the hope of a pre-pack admin to allow them to rebuy the club. Say #IWillNotRenew #lufc

Yeah. Right. GHF demonstrerer total inkompetanse når det gjelder økonomistyring, driver klubben til administrasjon, får lov til å kjøpe den tilbake og erklæres "fit and proper" av FL til å drive klubben videre? 

Det snør i helvete og regner rosa elefanter før noe slikt  skjer!
Jon R.

Promotion 2010

Det blir neppe administrasjon:

GFH sier at det er null sjanse for å sende klubben utfor stupet. Begrunnelsen kan være at aksjekursen deres steg etter at Cellino skrev under. Krangelen de siste dagene rundt lønninger går på uenighet om Cellino eller GFH skal dekke lønningene. Dette er et kontraktsspørsål. At det er klubbens "assets" som har dekket lønnen betyr at verken GFH eller Cellino har bidratt i denne omgang.

Cellino har penger nok til å gjenreise klubben om han får tilslaget. Både ER og TA blir kjøpt tilbake og Cellino vil skape noe som supporterne vil møte opp og se.

Together Leeds har penger og vil steppe inn hvis ingen av de to andre lykkes. Kanskje ikke like mye penger som italieneren, men kanskje nok til en stødig tur til PL!

MOT  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Innlegg på teamtalk:
Something is wrong here, we are the best supported club in the Championship home and away with the highest gate revenues. We have the highest store sales and the most championship fans watch us around the world on TV. We are still losing 1,000,000 pounds a month according to estimates. The answer is mis-management with overpaid players who are over the hill and have no chance of putting on a Leeds shirt ever again. WHERE is THE MONEY GOING? someone has their hand in the till. How can Wigan survive in the premiership with 1/3 of our revenues??

Leedsfan

Jeg synes det vitner om Cellino's lyst på dette prosjektet da han tilsynelatende betaler overpris, i hvertfall mye mer enn andre interesserte. Han har også hatt mulighet til å hoppe av sirkuset. At noen ikke skjønner at han vil oss og seg sel vel ved å kjøpe klubben vår fatter jeg ikke.

At han er blitt tatt for småsaker som de fleste bedrifter gjør uten å bli tatt synes JEG ikke er grunn nok til å si nei!

marve

Quote from: Leedsfan on March 29, 2014, 13:03:39
Jeg synes det vitner om Cellino's lyst på dette prosjektet da han tilsynelatende betaler overpris, i hvertfall mye mer enn andre interesserte. Han har også hatt mulighet til å hoppe av sirkuset. At noen ikke skjønner at han vil oss og seg sel vel ved å kjøpe klubben vår fatter jeg ikke.

At han er blitt tatt for småsaker som de fleste bedrifter gjør uten å bli tatt synes JEG ikke er grunn nok til å si nei!
Veldig enig tror cellino er mannen vi alle har ventet på de siste åra .
Har mann penger i dag så blir man vell sett på som dum hvis en ikke prøver å ungå skatt ,de har vell advokater som tar seg av den jobben .
Håper håper på cellino .

sportcarl1

Quote from: marve on March 29, 2014, 13:29:42
Quote from: Leedsfan on March 29, 2014, 13:03:39

Veldig enig tror cellino er mannen vi alle har ventet på de siste åra .
Har mann penger i dag så blir man vell sett på som dum hvis en ikke prøver å ungå skatt ,de har vell advokater som tar seg av den jobben .
Håper håper på cellino .
hoppas också på cellino men tror tyvärr intedet blir han, han har visat att han har pengarna och har klart och tydligt sagt att det skall prioriteras dirket att köpa tbx ER och TA, han är genuint intresserad av fotboll och hans lilla  Calgliari spelar med de stora jättarna i serie A, FL sväljer mygg och silar kameler när  man tänker på vissa ägare för klubbarna i seriesystemet vi har ju bland annat han i birmingham och han får fortsätta, sunt bondförnuft för alla säger bort med GFH så fort som möjligt och in med cellino

p0ndus

Lurer ikke så lite  på HVORFOR vi tydeligvis er rene "fluepapiret" for useriøse og inkompetente fotballinvestorer/fotball ledere :-[ :-\ :(.

Furu

Kan ikke noen vekke meg; jeg har mareritt!!!!!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sydhagen

Viss det ikke går veien med Cellino imorgen, så ser dette veldig mørkt ut  :'(

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Noen er desperate? "LUFCDATA ‏@LUFCDATA 1 t

Mike Farnan, Together Leeds: "This club must not go into administration. We have the financial backing to take this club forward." #LUFC"
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Quote from: RoarG on March 30, 2014, 11:55:42

Mike Farnan, Together Leeds: "This club must not go into administration. We have the financial backing to take this club forward." #LUFC"

For å si det sånn:
Viss Cellino sin anke ikke går igjennom og Farnan ikke kjøper klubben før en admin, så er han en like stor løgner som Haigh.
Har ikke det minste tro på denne TL gruppen.

RoarG

Quote from: Sydhagen on March 30, 2014, 12:05:23
Quote from: RoarG on March 30, 2014, 11:55:42

For å si det sånn:
Viss Cellino sin anke ikke går igjennom og Farnan ikke kjøper klubben før en admin, så er han en like stor løgner som Haigh.
Har ikke det minste tro på denne TL gruppen.
Enig. Hadde TL virkelig hatt disse midlene, ville vel GFH ha solgt til dem i stedet for Cellino. Synes TL's utspill i denne saken virker mer som egenmarkeringer.

Leedsfan

RoarG