Skrevet av Emne: KAMP: vs Brighton på Falmer Stadium, tirsdag 11/02 2014, kickoff - 20:45  (Lest 42466 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sølvreven

Brightons første skudd på mål går inn. Og selvfølgelig av Ulloa som ikke har scort mål siden 1900 tallet. Fan så surt  >:(
Han ble matchvinner i 1-0-seieren over Doncaster sist lørdag
Ikke ødelegg surkingen min med unødvendige fakta....
Syntes bare det var lenge siden 1900-tallet, he-he... No offence, bare fortsett surkingen din..
Takk  ;)
On 27 April 2013 Ulloa scored the goal that confirmed Brighton's place in the Championship play-offs, heading a last-minute winner to secure a 2–1 success at Leeds United.[11]
Måtte bare....
Men i svarte??? Enda mer fakta  >:(  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

a. børre

Alle har minst én glimrende idé som er umulig å gjennomføre.

marve

"Shocking touch from Kebe." Mannen er kamprusten.

Og der er det slutt. Brighton vinner fortjent. OK bakover, meget svakt fremover. Ingen skikkelige sjanser ble skapt.


auren, som ikke bryr seg så veldig…

Kebe og hunt har vell begge vist at de ikke er gode nok nå vell .
Synes ikke BMD har truffet noe særlig med noen av spillerne han har hentet til leeds .
.
 

testo

Da er jeg gått på pub. Min måte å løse Leeds krisa på...

God natt.... (det betyr en stk. Gammal Dansk)

Han eller hun kjønn?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kato

Vi høres fullstendig hjelpeløse ut. Tirsdagkveld etter tirsdagkveld. Tipper vi har vunnet 1 av 30 midtukekamper
 

Leedsfan

Vi høres fullstendig hjelpeløse ut.

Jeg begynner å bli litt lei av det.. Spillerne er vel ikke så dårlige at de ikke kan spille litt ball og skape sjanser..?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ola_S

Dette er enkelt: vi har for dårlige spillere til å komme blant de 6 beste ;)
For dårlig manager også tror jeg....

NO SHIT  ;D    





h.b

  • Gjest
Vi høres fullstendig hjelpeløse ut.

Jeg begynner å bli litt lei av det.. Spillerne er vel ikke så dårlige at de ikke kan spille litt ball og skape sjanser..?

Jo

ØBS

Dette er ikke uflaks. Rett å slett dårlig og laget er ikke bedre. McD ut

Slapp av a Håkon. Du er prinsipielt imot managere uansett hvor de kommer fra og hva de heter. Vi er bedre tjent uten, er din filosofi. Bare inrøm det...

Hvem i all verden starter en "spark manager" tråd bare uker etter en er tiltrådt...? Skriver dette i sittende stund på pub, men står nok for det i morra også...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Haugsland

Tror dessverre BMD ikke er rett mann for leeds, alltid samme byttene som blir gjort når vi ligger under.
Spillere som har klippekort, tenker da spesielt på austin som har vært ræva siste 2mnd...

Superfan

KAMP: vs Brighton på Falmer Stadium, tirsdag 11/02 2014, kickoff - 20:45
« Svar #220 på: Februar 11, 2014, 22:54:47 »
Har sagt det før, og gjentar det gjerne. Uten Ross hadde vi rykket ned. Under middels kamp fra den kanten, og da blir det tap. Hvem andre skal score målene? Pugh eller Hunt? Grøss så dårlig stall vi har.

ØBS

Da er jeg gått på pub. Min måte å løse Leeds krisa på...

God natt.... (det betyr en stk. Gammal Dansk)

Han eller hun kjønn?

Man skulle HÃ…PE det var intetkjønn, men det vil vise seg hvor 'intet' i morra. Har hatt min del av hunkjønn-versjonen men den var psykere for hodet enn den lille brune på flaske...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Lukic

Det er ikke bare vi av storlagene som går på trynet på en bortekamp en tirsdagskveld. Chelsea er i ferd med å rote seg bort mot West Brom - uten sammenligning for øvrig. Det endte 1-1.

« Siste redigering: Februar 11, 2014, 23:01:42 av Lukic »

testo

We´r crap. Thats the truth and nothing but the truth.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

eros

fan også....vi er definitivt ikke over kneika ennå..

Carl Fisker

Har sagt det før, og gjentar det gjerne. Uten Ross hadde vi rykket ned. Under middels kamp fra den kanten, og da blir det tap. Hvem andre skal score målene? Pugh eller Hunt? Grøss så dårlig stall vi har.
Meget godt poeng!

Leedsfan

Vi høres fullstendig hjelpeløse ut.

Jeg begynner å bli litt lei av det.. Spillerne er vel ikke så dårlige at de ikke kan spille litt ball og skape sjanser..?

Jo

Hvorfor maser du om å sparke McD da??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Tror dessverre BMD ikke er rett mann for leeds, alltid samme byttene som blir gjort når vi ligger under.
Spillere som har klippekort, tenker da spesielt på austin som har vært ræva siste 2mnd...

Alltid samme byttene`Nå må dere jaggu meg rulle inn. Nå har forumet mast i lange tider om at det ikke bytter for å prøve å snu kamper. Så settes det i n to spisser for en ving og en midtbanespiller på relativt kort tid, og da er det "alltid samme byttene".   ::)
- Leif Olav

Håvard

Må snart avklare ting og tang nå slik at vi kan starte neste sesong... :(

Trenge ro no.

MOT
Ro er ikke noe man kan forvente som Leeds-fan.

Skaff deg heller en pram.

 :D

Har prøvd å holde med borte i perioder......men etter en tid må jeg inn for å sjekke ståa. Må være diagnose for slikt   :(

MOT

sportcarl1

Klubben och mcdermott har visat med green varney och stewart att de inte är intresserade av play off , cellino är vårt enda möjliga hopp för framtiden
 

DenHviteYeboah


Målet til Brighton....forsvaret er stadig like bra....
https://vine.co/v/MWQTTTL9xuW

Woody


Målet til Brighton....forsvaret er stadig like bra....
https://vine.co/v/MWQTTTL9xuW

LILLEPUTT  :(
LIFE IS LEEDS

Bromancer


Målet til Brighton....forsvaret er stadig like bra....
https://vine.co/v/MWQTTTL9xuW

To forsvarere som ser på ball og glemmer å markere ut angrepsspillerne. Klassisk.

Joe Jordan


Målet til Brighton....forsvaret er stadig like bra....
https://vine.co/v/MWQTTTL9xuW

OMFG.

Jaja, bare å gjøre seg klar til den tiende sesongen utenfor det gode selskap.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan


Målet til Brighton....forsvaret er stadig like bra....
https://vine.co/v/MWQTTTL9xuW

To forsvarere som ser på ball og glemmer å markere ut angrepsspillerne. Klassisk.

Gutta tror de har Lua i sin hule hånd..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mr. Leeds


Målet til Brighton....forsvaret er stadig like bra....
https://vine.co/v/MWQTTTL9xuW

To forsvarere som ser på ball og glemmer å markere ut angrepsspillerne. Klassisk.

Og Byram virker ikke å jobbe særlig godt bakover heller etter at Brighton vant hode'duellen' etter kastet. Lite imponerende!

http://www.theargus.co.uk/sport/11004886._/
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

fjellhaugen

etter å ha sett utvidet highlights....

seriøst gutta på forum her inne;
i går og i dag  går kritikken på at man ikke følger med.
de følger da vitterlig med. men dersom det forventes 10 mann i press på ball ved et kast 20, mrk TJUE!! meter fra motstanders dødlinje, da er det virkelig mye enkelte her inne har å ta tak i.
enig i at byram kunne vært mer hissig på grøten, dog ser det ut som han avventer da lees på et tidspunkt er på vei oppi men tekker seg(som vanlig)
at mowatt? blir opptatt med ballwatching forstår men, desverre ingen unnskyldning for pearce som har dette som jobb.
og kritikk til paddy for målet; come on. hva skal han gjøre der da?


mcd sine gutter kom for 1 poeng og var nære på.
et knepet tap mot en play off kandidat. hvor mcd gjør tidlige bytter og ønsker å endre gir hvertfall jeg godkjent.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kato

etter å ha sett utvidet highlights....

seriøst gutta på forum her inne;
i går og i dag  går kritikken på at man ikke følger med.
de følger da vitterlig med. men dersom det forventes 10 mann i press på ball ved et kast 20, mrk TJUE!! meter fra motstanders dødlinje, da er det virkelig mye enkelte her inne har å ta tak i.
enig i at byram kunne vært mer hissig på grøten, dog ser det ut som han avventer da lees på et tidspunkt er på vei oppi men tekker seg(som vanlig)
at mowatt? blir opptatt med ballwatching forstår men, desverre ingen unnskyldning for pearce som har dette som jobb.
og kritikk til paddy for målet; come on. hva skal han gjøre der da?


mcd sine gutter kom for 1 poeng og var nære på.
et knepet tap mot en play off kandidat. hvor mcd gjør tidlige bytter og ønsker å endre gir hvertfall jeg godkjent.

Her viser du hvor traumatisert vi er, hvor langt vi har falt.

Knepent tap, hvor vi slik jeg ser det skaper null, og to bytter midtveis i andre omgang, så er det godkjent.

Knepent tap er aldri godkjent mot championship-motstand, og i hvertfall når vi skaper null og niks.

Nå har ikke jeg sett kampen, og vet ikke hva McDermott gjorde taktisk.

Men på 0-1 burde han definitivt gjort mer. Kunne tatt ut en back, og forsterket oss fremover. Flyttet en stopper frem siste 7-8 minuttene.

Gjorde han det for å få et poeng? Ikke vet jeg. Men har mine anelser. 0-1 eller 0-2 er et fett. Det må satses når man ligger under.

Når byttet han sist tre mann? Når snudde han sist en kamp vår vei? Det må være svært lenge siden. Ser bort fra da orkanen snudde det vår vei.
« Siste redigering: Februar 12, 2014, 20:02:51 av Kato »
 

Jon R



Nå har ikke jeg sett kampen, og vet ikke hva McDermott gjorde taktisk.

Men på 0-1 burde han definitivt gjort mer. Kunne tatt ut en back, og forsterket oss fremover. Flyttet en stopper frem siste 7-8 minuttene.

Gjorde han det for å få et poeng? Ikke vet jeg. Men har mine anelser.


Nå har heller ikke jeg sett kampen, og vet ikke hva BMD gjorde taktisk, men på radio  hørtes det omtrent slik ut på
0-1: Mowatt ut, Smith inn. Byram høyere opp på banen, Pearce oppe som ekstra spiss i sluttminuttene. Den eneste angriperen han hadde igjen på benken (Hunt) for Pugh på slutten.

Gjorde han så nok for å få et poeng? Ikke vet jeg. Men jeg vil tro det var viktigere å få 1-1 enn å unngå 0-2. Såpass velger jeg å ha tiltro til mannen.
« Siste redigering: Februar 12, 2014, 22:28:16 av Jon R »
Jon R.

Kato



Nå har ikke jeg sett kampen, og vet ikke hva McDermott gjorde taktisk.

Men på 0-1 burde han definitivt gjort mer. Kunne tatt ut en back, og forsterket oss fremover. Flyttet en stopper frem siste 7-8 minuttene.

Gjorde han det for å få et poeng? Ikke vet jeg. Men har mine anelser.

Sitat

Nå har heller ikke jeg sett kampen, og vet ikke hva BMD gjorde taktisk, men på radio  hørtes det omtrent slik ut på 0-1: Mowatt ut, Smith inn. Byram høyere opp på banen, Pearce oppe som ekstra spiss i sluttminuttene. Den eneste angriperen han hadde igjen på benken (Hunt) for Pugh på slutten.

Gjorde han så nok for å få et poeng? Ikke vet jeg. Men jeg vil tro det var viktigere å få 1-1 enn å unngå 0-2. Såpass velger jeg å ha tiltro til mannen.

Håper du har rett. Det er jo ikke rakettforskning vi snakker om.