Skrevet av Emne: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp  (Lest 12339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« på: Februar 12, 2014, 09:06:31 »
Brian McDermott har hentet ni spillere til Leeds. I går kveld spilte tre av dem fra start da vi tapte for Brighton.

Her er min vurdering av spillerne han har hentet:

1. Noel Hunt

Spiss, 31 år, hentet på free transfer fra gamleklubben Reading. Spilt ni kamper for oss, scoret 0 mål. Vært endel skadet. Ikke kjapp, ikke stor, ikke sterk. Forcen må vel være arbeidskapasitet. Forunderlig å hente en spiss på dette nivået når du kjenner han godt fra før.

Terningkast 1


2. Matt Smith

Stor sterk spiss, hentet fra Oldham. 10 kamper fra start, 12 som innbytter. Scoret 7 mål denne sesongen, hans første i championship. Tatt nivået bra. Vanskelig kar å møte, noe begrenset teknisk, og uten fart. Positiv denne sesongen, gir oss en annen dimensjon.

Terningkast 4


3. Dexter Blackstock

Spiss, lånt fra Forest. 3 kamper fra start, 2 som innbytter. 1 scoring. Skadet, og hjemsendt. Vanskelig å vurdere.


4. Cameron Stewart

Kantspiller fra Hull. 21 kamper og 3 mål i championship for Charlton og Leeds denne sesongen. Elendig start, kanskje i bedring

Terningkast 2


5. Jimmy Kebe

Kantspiller nylig hentet fra Palace. Ikke satt fyr på høyrekanten, men trenger muligens tid.

Terningkast 2


6. Gboly Ariyibi

2 innhopp, ung og tydeligvis lovende. Umulig å vurdere


7. Luke Murphy

1 million pund fra Crewe i sommer. Dyreste spilleren vår i manns minne. 24 kamper, 1 mål. Vært opp og ned i sin første sesong i championship. Må si jeg egentlig hadde større forventninger, basert på prislappen.

Terningkast 3


8. Scott Wootton

Hentet i august fra erkerivalen, 9 kamper. Startet bra, for så å forsvinne helt ut.

Terningkast 2


9. Marius Zaliukas

Hentet på free fra Hearts. 12 kamper, hvor han var glimrende de 8-9 første. Svak i et par-tre kamper, og har siden vært ute i kulden. Ser det spekuleres på om han har spilt edru mot slutten.

Terningkast 3


Konklusjon:

Svært tynn suppe. Er vel egentlig bare Matt Smith som kan sies å ha slått til. Januarkjøpene trenger sikkert mer tid. At vi fremdeles er på øvre halvdel av championship, kommer ikke som en konsekvens av det McDermott har handlet. Det kommer av Ross McCormack.

Brian McDermott på transfermarkedet: : Terningkast 2
« Siste redigering: Februar 12, 2014, 09:09:31 av Kato »
 

TK20

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #1 på: Februar 12, 2014, 09:19:22 »
Hvor mange BMD-kritiske innlegg skal du egentlig komme med, Kato?

Murphy 3? Stewart 2? Kebe 2? Wootton 2? Disse er altfor tidlig å vurdere, og det virker som du skraper bunnen av tønna for å lete etter argumentasjon om at han bør få sparken. Som om det tar oss noe videre som klubb.

Runar

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #2 på: Februar 12, 2014, 09:20:39 »
Som en gammel speider er det jo skuffende utelling av McDermott, at han bare har øyner for spillere fra øyene gjør meg heller ikke optimistisk, at han ikke evner å låne spillere fra storklubben i PL skuffer meg også.

Transfermessig er Gradel/Kasper de to siste gode invisteringene våre, bak der traff McAllister og Wise brukbart med noe spillere (Snodgrass, Becchio, Kilkenny, Johnson) ellers har det vært tynn suppe siden Leeds signerte Viduka i 2000.

Så mange spillere og så mye ressurser som brukes på å hente spillere, burde kanskje det bli tatt noen grep for å øke muligheten til å hente en spiller som er underpriset og som kan gi Sky Bet Championship og Leeds United noe de ikke har, litt kvalitet.
 

DenHviteYeboah

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #3 på: Februar 12, 2014, 09:34:40 »
Jeg bare minner om at BMD sannsynligvis ikke følger med, eller har kontakter utenfor de britiske øyer...speider? yeah right...

Frode

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #4 på: Februar 12, 2014, 09:37:23 »
Brian McDermott har hentet ni spillere til Leeds. I går kveld spilte tre av dem fra start da vi tapte for Brighton.

Her er min vurdering av spillerne han har hentet:

1. Noel Hunt

Spiss, 31 år, hentet på free transfer fra gamleklubben Reading. Spilt ni kamper for oss, scoret 0 mål. Vært endel skadet. Ikke kjapp, ikke stor, ikke sterk. Forcen må vel være arbeidskapasitet. Forunderlig å hente en spiss på dette nivået når du kjenner han godt fra før.

Terningkast 1


2. Matt Smith

Stor sterk spiss, hentet fra Oldham. 10 kamper fra start, 12 som innbytter. Scoret 7 mål denne sesongen, hans første i championship. Tatt nivået bra. Vanskelig kar å møte, noe begrenset teknisk, og uten fart. Positiv denne sesongen, gir oss en annen dimensjon.

Terningkast 4


3. Dexter Blackstock

Spiss, lånt fra Forest. 3 kamper fra start, 2 som innbytter. 1 scoring. Skadet, og hjemsendt. Vanskelig å vurdere.


4. Cameron Stewart

Kantspiller fra Hull. 21 kamper og 3 mål i championship for Charlton og Leeds denne sesongen. Elendig start, kanskje i bedring

Terningkast 2


5. Jimmy Kebe

Kantspiller nylig hentet fra Palace. Ikke satt fyr på høyrekanten, men trenger muligens tid.

Terningkast 2


6. Gboly Ariyibi

2 innhopp, ung og tydeligvis lovende. Umulig å vurdere


7. Luke Murphy

1 million pund fra Crewe i sommer. Dyreste spilleren vår i manns minne. 24 kamper, 1 mål. Vært opp og ned i sin første sesong i championship. Må si jeg egentlig hadde større forventninger, basert på prislappen.

Terningkast 3


8. Scott Wootton

Hentet i august fra erkerivalen, 9 kamper. Startet bra, for så å forsvinne helt ut.

Terningkast 2


9. Marius Zaliukas

Hentet på free fra Hearts. 12 kamper, hvor han var glimrende de 8-9 første. Svak i et par-tre kamper, og har siden vært ute i kulden. Ser det spekuleres på om han har spilt edru mot slutten.

Terningkast 3


Konklusjon:

Svært tynn suppe. Er vel egentlig bare Matt Smith som kan sies å ha slått til. Januarkjøpene trenger sikkert mer tid. At vi fremdeles er på øvre halvdel av championship, kommer ikke som en konsekvens av det McDermott har handlet. Det kommer av Ross McCormack.

Brian McDermott på transfermarkedet: : Terningkast 2

Gode og balanserte vurderinger. Må selvfølgelig være lov å kaste terning på spillere som har vært et halvt år i klubben.  Samtidig understreker du at det er tidlig å falle endelig dom over Kebe og Stewart.
 

Bromancer

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #5 på: Februar 12, 2014, 09:54:21 »
Enig i denne vurderingen. Konklusjonen også.

samadhi

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #6 på: Februar 12, 2014, 09:54:37 »
Helt enig i din vurdering.

Til Brian McDermott sitt forsvar så kan man si at Smith, Wooton, Ariyibi og Murphy fremdeles er unge og kan bli bedre.
Stewart og Kebe har ikke vært så gode som jeg hadde håpet på, men kanskje kommer de med mer spilletid. Grunnen til at disse to ble hentet er vel åpenbart at Brian Mcd ikke fikk de transfermidlene han ble lovet. Måtte derfor satse på to PL spillere uten kampform kunne komme inn å snu trenden. Kantspillere var noe vi uansett måtte ha og ikke sikker på at vi kunne fått tak i så mange bedre utifra de forutsetninge vår manager hadde.

Det eneste kjøpet som kan kalles en totalt bom etter min mening er Noel Hunt. Dårlig spiller, dårlig alder og hyppig skadet. En katastrofe at en slik spiller skal få spilletid fremfor unge spillere som Poleon.

Var innstilt på en mellomsesong, og dette har blitt forsterket med ett utrolig rot på eiersiden. Blir spennende å se hva som skjer til sommeren.
Selv håper jeg at Brian McD får en sesong til, der han får mye midler i sommer. Hadde vært spennende å se om de unge spillerne han har kjøpt sammen med de som allerede var her( Byram, Lees, Murphy, Dawson, Poleon...) kunne ha hevet seg om vi fikk inn noen solide signeringer i alle ledd: keeper, forsvar, midtbane og spiss.

Ny manager inn betyr trolig enda en stor masseutskiftelse i troppen. Uavhengig om vi har enda så mye penger tilgjengelig så er jeg ikke sikker på om det blir så bra heller.
« Siste redigering: Februar 12, 2014, 09:58:10 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #7 på: Februar 12, 2014, 09:57:55 »
Burde jo selvsagt fått med at det bortsett fra Hunt er positivt at McDermott har hentet spillere i relativt ung alder.
 

auren

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #8 på: Februar 12, 2014, 09:59:26 »
Brian McDermott har hentet ni spillere til Leeds. I går kveld spilte tre av dem fra start da vi tapte for Brighton.

Var vel kun Kebe og Murphy som spilte fra start i går av de 9 han hentet.

Ellers så er jeg ganske enig i din vurdering. I utgangspunktet så kan nesten ikke Kebe og Stewart gis terningkast etter en håndfull kamper, men fair enough.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #9 på: Februar 12, 2014, 10:01:41 »
Brian McDermott har hentet ni spillere til Leeds. I går kveld spilte tre av dem fra start da vi tapte for Brighton.

Var vel kun Kebe og Murphy som spilte fra start i går av de 9 han hentet.

Ellers så er jeg ganske enig i din vurdering. I utgangspunktet så kan nesten ikke Kebe og Stewart gis terningkast etter en håndfull kamper, men fair enough.

auren



Selvsagt, var bare to ja.
 

DenHviteYeboah

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #10 på: Februar 12, 2014, 10:16:35 »
Brian McDermott har hentet ni spillere til Leeds. I går kveld spilte tre av dem fra start da vi tapte for Brighton.

Her er min vurdering av spillerne han har hentet:

1. Noel Hunt

Spiss, 31 år, hentet på free transfer fra gamleklubben Reading. Spilt ni kamper for oss, scoret 0 mål. Vært endel skadet. Ikke kjapp, ikke stor, ikke sterk. Forcen må vel være arbeidskapasitet. Forunderlig å hente en spiss på dette nivået når du kjenner han godt fra før.

Terningkast 1


2. Matt Smith

Stor sterk spiss, hentet fra Oldham. 10 kamper fra start, 12 som innbytter. Scoret 7 mål denne sesongen, hans første i championship. Tatt nivået bra. Vanskelig kar å møte, noe begrenset teknisk, og uten fart. Positiv denne sesongen, gir oss en annen dimensjon.

Terningkast 4


3. Dexter Blackstock

Spiss, lånt fra Forest. 3 kamper fra start, 2 som innbytter. 1 scoring. Skadet, og hjemsendt. Vanskelig å vurdere.


4. Cameron Stewart

Kantspiller fra Hull. 21 kamper og 3 mål i championship for Charlton og Leeds denne sesongen. Elendig start, kanskje i bedring

Terningkast 2


5. Jimmy Kebe

Kantspiller nylig hentet fra Palace. Ikke satt fyr på høyrekanten, men trenger muligens tid.

Terningkast 2


6. Gboly Ariyibi

2 innhopp, ung og tydeligvis lovende. Umulig å vurdere


7. Luke Murphy

1 million pund fra Crewe i sommer. Dyreste spilleren vår i manns minne. 24 kamper, 1 mål. Vært opp og ned i sin første sesong i championship. Må si jeg egentlig hadde større forventninger, basert på prislappen.

Terningkast 3


8. Scott Wootton

Hentet i august fra erkerivalen, 9 kamper. Startet bra, for så å forsvinne helt ut.

Terningkast 2


9. Marius Zaliukas

Hentet på free fra Hearts. 12 kamper, hvor han var glimrende de 8-9 første. Svak i et par-tre kamper, og har siden vært ute i kulden. Ser det spekuleres på om han har spilt edru mot slutten.

Terningkast 3


Konklusjon:

Svært tynn suppe. Er vel egentlig bare Matt Smith som kan sies å ha slått til. Januarkjøpene trenger sikkert mer tid. At vi fremdeles er på øvre halvdel av championship, kommer ikke som en konsekvens av det McDermott har handlet. Det kommer av Ross McCormack.

Brian McDermott på transfermarkedet: : Terningkast 2
Helt enig i dette! Synes dette oppsummerer BMD sine signeringer på en objektiv måte  :)

B_Ød

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #11 på: Februar 12, 2014, 10:27:49 »
At vi fremdeles er på øvre halvdel av championship, kommer ikke som en konsekvens av det McDermott har handlet. Det kommer av Ross McCormack.

som igjen er et resulat av hvordan BMD har benyttet ham  ;)

Terningkast for bruken av Ross "5"
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #12 på: Februar 12, 2014, 10:57:10 »
At vi fremdeles er på øvre halvdel av championship, kommer ikke som en konsekvens av det McDermott har handlet. Det kommer av Ross McCormack.

som igjen er et resulat av hvordan BMD har benyttet ham  ;)

Terningkast for bruken av Ross "5"

Forsåvidt enig i det. Æres den som æres bør.
 

Xern

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #13 på: Februar 12, 2014, 11:02:22 »
At vi fremdeles er på øvre halvdel av championship, kommer ikke som en konsekvens av det McDermott har handlet. Det kommer av Ross McCormack.

som igjen er et resulat av hvordan BMD har benyttet ham  ;)

Terningkast for bruken av Ross "5"

Forsåvidt enig i det. Æres den som æres bør.
Jeg tror heller det er en grunn til at han har slått igjennom som han har gjort. Det må også være en grunn til at han støtter McDermott så mye som han gjør. Velger å tro at det har mye med hvordan McD ber laget spille, og at McCormack får spille på den måten han faktisk vil.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #14 på: Februar 12, 2014, 11:14:48 »
Stort sett feilinnkjøp hele bunten. Om det er lånespillere eller signeringer. Se bare på de 2 siste. Stewart og Kebe. De virker puslete og har absolutt ikke det som trengs i en rolle som kantspiller. Se bare f.eks på dette taktomslaget til luegutten som gjorde at han fikk lagt inn og Brighton scoret. Slike kantspiller typer bør hentes inn. https://vine.co/v/MWQTTTL9xuW

B_Ød

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #15 på: Februar 12, 2014, 11:39:57 »
Stort sett feilinnkjøp hele bunten. Om det er lånespillere eller signeringer. Se bare på de 2 siste. Stewart og Kebe. De virker puslete og har absolutt ikke det som trengs i en rolle som kantspiller. Se bare f.eks på dette taktomslaget til luegutten som gjorde at han fikk lagt inn og Brighton scoret. Slike kantspiller typer bør hentes inn. https://vine.co/v/MWQTTTL9xuW

føler vel kanskje at den økonomiske stabiliteten i klubben spiller inn her, men kanskje ikke.
Uansett, mener jeg det er altfor tidlig å fastslå noe mtp de sist ankommne.
Ups & Ups!!

AndyMathie

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #16 på: Februar 12, 2014, 11:53:26 »
Igjen Kato er du spot on. Du er blitt en messias her på forumet. Fortsett sånn! :)
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #17 på: Februar 12, 2014, 12:05:08 »
Stort sett feilinnkjøp hele bunten. Om det er lånespillere eller signeringer. Se bare på de 2 siste. Stewart og Kebe. De virker puslete og har absolutt ikke det som trengs i en rolle som kantspiller. Se bare f.eks på dette taktomslaget til luegutten som gjorde at han fikk lagt inn og Brighton scoret. Slike kantspiller typer bør hentes inn. https://vine.co/v/MWQTTTL9xuW

Så de må kunne gjøre noe sånt som dette?
http://www.youtube.com/watch?v=gNH3Yk4Q_P0

Eller sånt?
http://www.youtube.com/watch?v=ZeKEsczAvqg
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #18 på: Februar 12, 2014, 12:28:37 »
Du har helt rett Kato, det er heldigvis håp for at de kan komme da flere av de er unge.

Nå er det som tidligere påpekt veldig få spillere som kommer til Leeds som er en instant success, de fleste bruker tid eller slår aldri til. Så McD skiller ikke seg noe merkbart negativt ut der.

Vi får se hva som skjer i sommer, men det spøker for om det er McD som får kjøpe inn nye spillere. Fortsetter vi å spille lite energisk og forholdsvis planløst så må han snart gåååååås.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #19 på: Februar 12, 2014, 13:41:29 »
I din snevre analyse Kato - hvor ble Mowatt av - det er jo en spiller som er tatt opp. Han har jo levert greit!
Er ikke videre begeistret for Hunt, synes også at Smith blir brukt feil/får ikke nok effekt av men det skyldes sikkert manglende gameplan? Hva Wooton har gjort vet jeg ikke men han er vel bedre enn Lees som bare blir verre og verre!

Enig med Runar at vi burde se bredere enn det vi faktisk gjør, managere har en tendens til å ta med mye oppsop fra tidligere klubb, BMB gjorde så det samme med NW - plutselig hele benken til League1/2 laget P'mouth! Det trenger vi ikke.

Tror vi trenger cash og Zola og litt andre spillere, cash fra the BOSS og hei hvor det går!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

DaGa

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #20 på: Februar 12, 2014, 13:53:31 »

Var innstilt på en mellomsesong, og dette har blitt forsterket med ett utrolig rot på eiersiden. Blir spennende å se hva som skjer til sommeren.

Jeg også har tenkt på dette som en mellomsesong, og har verken hørt eller lest at McDermott eller eierne har ropet og skreket om at i år skal vi rykke opp (men mest sannsynlig er det noe jeg har gått glipp av).

Greit å vurdere spillekjøpene, ingen problem det. Men finnes eksempler på spillere som får slakt, ofte totalslakt, her inne, som nå er/har vært i PL i ettertid.

I Sommer forsvinner noe av Warnocks gamle, dyre rask, som ingen andre klubber vil ha. da skjer det  ;)
We all LOVE LEEDS!

Kato

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #21 på: Februar 12, 2014, 14:42:28 »
Litt morsomt. Her blir man alt fra hauset opp som messias, til å være fullstendig ubrukelig i vurderingene.

Sannheten ligger kanskje en plass midt i mellom.   ;)

Jeg er ikke skråsikker på at McDermott bør sparkes. Godt fornøyd med han i høst, det han har gjort etter seieren mot Doncaster borte i desember, synes jeg er begredelig. Selvsagt utenforliggende omstendigheter som påvirker dette.

Men jeg syns jobben han har gjort bør kraftig under lupen. Han kan være så god å prate han bare vil, resultatene er ikke gode. 10 måneder er det vi evaluerer på. Ikke lang tid.

Men vi bør se progresjon nå. Det mener jeg vi ikke gjør. Spillestil. Mannskap, Resultater. Vi er ikke blitt bedre, vi har ikke bedre spillere, vi har ikke bedre resultater.

Jeg blir ikke sjokka om Cellino gir han foten.
 

AndyMathie

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #22 på: Februar 12, 2014, 15:06:26 »
Messias har rett, sauene tar gjerne feil ;) Beklager til alle som føler seg truffet :D
We are Leeds and we are proud of it!

DenHviteYeboah

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #23 på: Februar 12, 2014, 16:00:00 »
Litt morsomt. Her blir man alt fra hauset opp som messias, til å være fullstendig ubrukelig i vurderingene.

Sannheten ligger kanskje en plass midt i mellom.   ;)

Jeg er ikke skråsikker på at McDermott bør sparkes. Godt fornøyd med han i høst, det han har gjort etter seieren mot Doncaster borte i desember, synes jeg er begredelig. Selvsagt utenforliggende omstendigheter som påvirker dette.

Men jeg syns jobben han har gjort bør kraftig under lupen. Han kan være så god å prate han bare vil, resultatene er ikke gode. 10 måneder er det vi evaluerer på. Ikke lang tid.

Men vi bør se progresjon nå. Det mener jeg vi ikke gjør. Spillestil. Mannskap, Resultater. Vi er ikke blitt bedre, vi har ikke bedre spillere, vi har ikke bedre resultater.

Jeg blir ikke sjokka om Cellino gir han foten.
Mye sant her!
Men når man ser bak alle resultatene denne sesongen.....da synes jeg det ser aldeles begredelig ut >:(
Har dessverre mista trua på BMD ;)

sportcarl1

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #24 på: Februar 12, 2014, 16:12:40 »
finns ingen av mcdermotts värvningar som kan bli något och som kan hålla i PL nu eller i framtiden, de flesta av värvningarna håller medel ccc-klass eller låg ccc-klass, ev kan murphy och smith bli riktigt bra cccspelare om de lyfter sig några snäpp
 

Jon R

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #25 på: Februar 12, 2014, 16:30:09 »
finns ingen av mcdermotts värvningar som kan bli något och som kan hålla i PL nu eller i framtiden, de flesta av värvningarna håller medel ccc-klass eller låg ccc-klass, ev kan murphy och smith bli riktigt bra cccspelare om de lyfter sig några snäpp

Dette sa man om Mc Allisters og Graysons signerringer også.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #26 på: Februar 12, 2014, 16:30:41 »
Hvor mange BMD-kritiske innlegg skal du egentlig komme med, Kato?

Murphy 3? Stewart 2? Kebe 2? Wootton 2? Disse er altfor tidlig å vurdere, og det virker som du skraper bunnen av tønna for å lete etter argumentasjon om at han bør få sparken. Som om det tar oss noe videre som klubb.
är väl ok att värdera som Kato gör,  hans värderingar ligger nära vad jag själv tycker, men sedan är det väl ingen som har något emot om spelarna plötsligt skulle visa andra takter, och värderingarna är ju inte huggna i sten och om ett år så kanske det visar annat på tärningen ;)
 

ar9

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #27 på: Februar 12, 2014, 18:27:10 »
Vi har jo ønsket vinger i lang tid. Med tanke på at McD har hatt begrenset m handlingsrom  tid og kreditt på masterkortet er de vel på nivå m det vi kunne forvente? Vingene viser vel forsåvidt potensiale. Og jeg lar dem ihvertfall få noen fler kamper før jeg avskriver dem. Men Kebe kunne godt utnyttet målsjansene bedre.
Tipper t.o.m. Vågås store sønn hadde hatt bedre uttelling :-)

sportcarl1

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #28 på: Februar 12, 2014, 18:50:43 »
Vi har jo ønsket vinger i lang tid. Med tanke på at McD har hatt begrenset m handlingsrom  tid og kreditt på masterkortet er de vel på nivå m det vi kunne forvente? Vingene viser vel forsåvidt potensiale. Og jeg lar dem ihvertfall få noen fler kamper før jeg avskriver dem. Men Kebe kunne godt utnyttet målsjansene bedre.
Tipper t.o.m. Vågås store sønn hadde hatt bedre uttelling :-)
3,5 år på stewart, jag är milt sagt tveksam, är ju inte direkt något PL-ämne efter vad jag sett i tv-matcherna, gäller att våga visa sig utmana, kämpa och blöda för dräkten
 

ar9

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #29 på: Februar 12, 2014, 20:01:43 »
Var det snakk om kontraktstiden. Det hadde jeg ikke fått m meg.
Da har Stewart litt å bevise.