KAMP: vs Burnley @ Turf Moore, LØRDAG 15/03/14- 16:00

Started by B_Ød, March 14, 2014, 10:08:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Le Jardin

OBS OBS! Positiv melding følger:

Vi klatret på tabellen idag!

MOT!
"Victory is in our sights"

Cherry

Vi snakker vel like over neste helg før evt Cellino har eierskapet, derav holder BMCD også Millwall kampen.
Bedring i dag, men vi har altså ikke mannskap/ spillestil til å styre kamper... Vi snakker om Burnley - ikke Chelsea...
Vi klarer oss, det tror jeg - og bedringen i dag kom pga oppstillingen... Vi må ha offensiv kraft på banen både borte og hjemme.... Hvorfor skulle vi ikke ha det?
Seier neste helg, Cellino overtagelse innen 24. Mars... Og ny manager innen denne mnd.

sportcarl1

Känns som allt går emot oss för tillfället, och känns som det r en orolig stämning och då inte bara på plan,vi behöver någon positiv boots som text ett segermål i sista minuten cellinoaffären klar osv
MOT

Leedsfan

Quote from: Andersen on March 15, 2014, 17:59:55
Kan bli artig å høre BMD bortforklare dette ! Spillemessig har vi vært bedre i dag , enn de siste kampene  men vi taper igjen, tapsrekken på BMD s CV begynner å bli stor nå .

Det han sier i etterkampsintervjuet i dag stemmer, men er han den rette til å få til det han påpeker? Han virker litt mer offensiv i dag, men så begynner han med "eier-pratet" og da mister jeg litt lysta på han igjen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Quote from: Leedsfan on March 15, 2014, 18:34:13
Quote from: Andersen on March 15, 2014, 17:59:55
Kan bli artig å høre BMD bortforklare dette ! Spillemessig har vi vært bedre i dag , enn de siste kampene  men vi taper igjen, tapsrekken på BMD s CV begynner å bli stor nå .

Det han sier i etterkampsintervjuet i dag stemmer, men er han den rette til å få til det han påpeker? Han virker litt mer offensiv i dag, men så begynner han med "eier-pratet" og da mister jeg litt lysta på han igjen..

Ikke no' rart i at han kan være offensiv, han sjekket " pay- off" summen han uansett får for resterende kontrakt ;D

DenHviteYeboah

Quote from: Hallgeir * on March 15, 2014, 18:05:03
Quote from: DenHviteYeboah on March 15, 2014, 17:52:30
Quote from: Hallgeir * on March 15, 2014, 17:51:10
Quote from: DenHviteYeboah on March 15, 2014, 17:47:36
Quote from: Gufrias on March 15, 2014, 17:45:33
Quote from: DenHviteYeboah on March 15, 2014, 17:44:10
Quote from: Gufrias on March 15, 2014, 17:42:35
Quote from: Kato on March 15, 2014, 17:41:52
Quote from: wally on March 15, 2014, 17:36:38
Quote from: DenHviteYeboah on March 15, 2014, 17:35:43
Quote from: GeirO on March 15, 2014, 17:34:17
Quote from: DenHviteYeboah on March 15, 2014, 17:28:15
Det er faen meg helt mørkt!Er  så drittlei av å bli piss på kamp etter kamp år etter år >:(

Det er vel direkte feil at vi blir pissa på i dag.
Nei, for en opptur at vi spiller helt ok og taper.....
Var vel ikke det han sa? Sa det var feil at vi blir pissa på. Det er det også. Har vært bedre en Burnley

Fattigmanns trøst
Sant nok. Jeg vil heller vinne ufortjent enn tape ufortjent.
Poeng deles ikke ut etter estetikk! Det deles ut etter hva målscore er ved kampslutt!
Du nevnte ikke det etter Yeovil.
Som vi har diskutert før på forumet: fortjent/ufortjent eller flaks/uflaks jevner seg ut over sesongen. Kanskje vi bare skal skylde på at vi har hatt sammenhengende uflaks siden starten av desember...

Dommeren vil hevde at du ikke kom heldig ut av den argumentasjonen heller...  ;)
Tar jeg like tungt som at BMD sover dårlig om nettene ;D

Hadde jeg heller aldri forestilt meg. Men skip gjerne det å henge ut andre som Komiske Ali eller andre negative betegnelser. Det skaper dårlig stemning (som vi har mer enn nok av for tiden), og ikke er det særlig hyggelig heller for den som blir hengt ut.
Enig med du! Det du påpeker er helt riktig!Selv om jeg ikke liker BMD var den over streken!Beklager til Bjørn Ødegård :)

Hallgeir *

Quote from: DenHviteYeboah on March 15, 2014, 18:59:19
Quote from: Hallgeir * on March 15, 2014, 18:05:03
Quote from: DenHviteYeboah on March 15, 2014, 17:52:30
Quote from: Hallgeir * on March 15, 2014, 17:51:10
Quote from: DenHviteYeboah on March 15, 2014, 17:47:36
Quote from: Gufrias on March 15, 2014, 17:45:33
Quote from: DenHviteYeboah on March 15, 2014, 17:44:10
Quote from: Gufrias on March 15, 2014, 17:42:35
Quote from: Kato on March 15, 2014, 17:41:52
Quote from: wally on March 15, 2014, 17:36:38
Det er faen meg helt mørkt!Er  så drittlei av å bli piss på kamp etter kamp år etter år >:(

Var vel ikke det han sa? Sa det var feil at vi blir pissa på. Det er det også. Har vært bedre en Burnley

Fattigmanns trøst
Sant nok. Jeg vil heller vinne ufortjent enn tape ufortjent.
Poeng deles ikke ut etter estetikk! Det deles ut etter hva målscore er ved kampslutt!
Du nevnte ikke det etter Yeovil.
Som vi har diskutert før på forumet: fortjent/ufortjent eller flaks/uflaks jevner seg ut over sesongen. Kanskje vi bare skal skylde på at vi har hatt sammenhengende uflaks siden starten av desember...

Dommeren vil hevde at du ikke kom heldig ut av den argumentasjonen heller...  ;)
Tar jeg like tungt som at BMD sover dårlig om nettene ;D

Hadde jeg heller aldri forestilt meg. Men skip gjerne det å henge ut andre som Komiske Ali eller andre negative betegnelser. Det skaper dårlig stemning (som vi har mer enn nok av for tiden), og ikke er det særlig hyggelig heller for den som blir hengt ut.
Enig med du! Det du påpeker er helt riktig!Selv om jeg ikke liker BMD var den over streken!Beklager til Bjørn Ødegård :)

Da får du en tommel opp fra meg, DHY.  :)
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Chant of season 'we lose every week, you're nothin special'! #lufc #waccoe #mot
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

gulle

Jeg tror ikke àt vi har så mye dårligere spillere enn F.eks Burnley
MCD stiller med nykomponerte lag hele tiden,det virker ikke som om det er en plan med spillet, spillerene lærer seg ikke å forholde seg til system og makkere.
Jeg er ikke fotballtrener, men har vært aktivitetsleder i aldersbestemt fotball i 10 år og bedriftsleder de siste 22 år, det jeg har sett de siste kampene(som tv2 har sendt) er usikkerhet og famling. ( ref. Kebe, ref, midtstoppere ute av posisjon,etc,etc) kroppsspråk er rimelig universelt.
Jeg skulle så inderlig håpet og se en plan og en utvikling mot noe jeg hadde trua på, men vi famler i blinde.
Jeg tror at dagens resultat er et produkt av dette, Burnley kjører sin stil og vipper kampen i sin favør, vi er usikre, det er kanskje forskjellen på stang ut og stang inn.
Eierstuasjonen i år og i fjor hjelper jo ikke på , men jeg synes ikke den sportslige ledelse kan drive å snakke så mye om det, det befester bare usikkerheten.
I år rykker vi opp!

Kato

Quote from: gulle on March 15, 2014, 20:48:25
Jeg tror ikke àt vi har så mye dårligere spillere enn F.eks Burnley
MCD stiller med nykomponerte lag hele tiden,det virker ikke som om det er en plan med spillet, spillerene lærer seg ikke å forholde seg til system og makkere.
Jeg er ikke fotballtrener, men har vært aktivitetsleder i aldersbestemt fotball i 10 år og bedriftsleder de siste 22 år, det jeg har sett de siste kampene(som tv2 har sendt) er usikkerhet og famling. ( ref. Kebe, ref, midtstoppere ute av posisjon,etc,etc) kroppsspråk er rimelig universelt.
Jeg skulle så inderlig håpet og se en plan og en utvikling mot noe jeg hadde trua på, men vi famler i blinde.
Jeg tror at dagens resultat er et produkt av dette, Burnley kjører sin stil og vipper kampen i sin favør, vi er usikre, det er kanskje forskjellen på stang ut og stang inn.
Eierstuasjonen i år og i fjor hjelper jo ikke på , men jeg synes ikke den sportslige ledelse kan drive å snakke så mye om det, det befester bare usikkerheten.

Helt enig. Vi har langt bedre spillere enn resultatene fra jul viser. Vi underpresterer de luxe. Nye koster må inn, og tipper det blir løft umiddelbart.

Håvard

Quote from: GeirO on March 15, 2014, 17:51:41

Poengene betyr jo ikke noe lengre denne sesongen. Nå må vi bygge opp spillet til neste sesong.

som i fjor på denne tida.....og året før osv..

baste

første omgang hørte æ på radio, der var vi best. Uheldig/ udyktig på mål i mot. Mest Pugh sin feil, han er lenger fram på banen en midtbanespiller/ ving på sin side, og åpner dermed ett stor rom bak..

Klar forbedring når det gjelder sjanser og innstilling, så om vi kan bygge på dette, vil vi klatre på tabellen på slutten. Regna med at McDermott ikke stiller med 3-5-2 i neste kamp.

MOT

sportcarl1

känns som en godkänd match förutom resultatet, känns som säsongen är körd och det blir som de sista säsongerna en mittenplacering, vi är för dåliga för att gå upp och för bra för att åka ur,

Gufrias

Tok sjansen på å sjekke spillerbørs på Waccoe:

QuoteIn all honesty I thought we played well and did nt deserve to lose. Ross should have scored...smith murphy shouts for motm. Slightly worried by sam again though. Lees is nt good enough. Austin and Murphy both did well.

Strange formation at the end with ross and connor out wide smith and poleon up front.

Nice to be able to applaud the team off at ft.

Quoteconnor wickham was shite but playing him wide left was f**king strange. other than that wudnt say anyone had a blinder or a stinker. murphy looked decent again but same old story doesnt matter if we played better or not its a run thats gone on too long

QuoteButland   6     Not much to do.  Not blaming him but he hasnt made that many actual saves imo.
Byram   6   Big fan of his but thought he had a poor game
Lees   6 Not a fan, not developed.  Battled well in the air though.
Pearce   7  good game.  Fought for everything
Pugh     5  Pugh
Murphy   7 Good start but faded from game late 2nd half
Austin    7  generally good game, dissapionted he didnt shoot!!!
Mowatt   5  Too light weight or me, yes hes young and imo its your ability not size hat matter....just dont think he ability justifies the lack of 'oopf' to his play
Wickham  6   Worked hard but didnt set world alight.....poor pass from him lost possession before heir goal.
Mcormack   6 nice finish, missed a 1 on 1 to go 2 up.
SMith        7 worked his arse off and fought like a lion for every long ball we pumped up.

Between Smith and Austin for MOTM for me.

QuoteButland 6

Byram 5
Lees 6
Pearce 6
Pugh 6

Austin 6
Murphy 6
Mowatt 5

Wickham 6
Smith 6
McCormack 5

Butland's distribution is fantastic, had one f**k up but other than that it was great. Don't think he had a save to make. Byram had an off day, relied on others far too much. I thought the centre backs were solid, Pearce was unlucky with the own goal but it shouldn't have got to that stage. Pugh let his man go a few times down his side but also put in a couple of good challenges. Moved forward well too.The midfield were solid for a change, Mowatt was missing as was McCormack for large parts of the game. Smith certainly makes a difference, his flick ons are something different which create chances and Wickham ran round like a blue arsed fly today, did everything but the basics well.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Oppsummert basert på det over:

1. Klar bedring spillemessig. Er vel bare klassisk at topplagene vinner slike kamper.

2. Austin, som jeg synes har vært bra i det siste, med nok en god kamp.

3. Skeptisk til å skyve en spiss somWickham ut på kant. Kommer jo selvsagt av mangel på alternativer.

4. Modig å avslutte med Poleon, Smith, Ross og Wickham.

Promotion 2010

Quote from: Kato on March 16, 2014, 08:31:57

1. Klar bedring spillemessig. Er vel bare klassisk at topplagene vinner slike kamper.

3. Skeptisk til å skyve en spiss somWickham ut på kant. Kommer jo selvsagt av mangel på alternativer.

Men byttet av Poleon kom FØR og ikke etter 1-2 målet.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Quote from: Promotion 2010 on March 16, 2014, 08:37:49
Quote from: Kato on March 16, 2014, 08:31:57

Men byttet av Poleon kom FØR og ikke etter 1-2 målet.

Med andre ord hadde vi fire opprinnelige spisser på banen på 1-1

TK20

Ser Murphy nevnes i godt ordelag av mange. Er det fjerde kampen på rad?

DenHviteYeboah

Kampen igår:

Burnley hadde fin uttelling med 2 mål på 1 sjanse, men jeg leser at dette var en god kamp av oss. Javel...god i forhold til hva? Rochdale kampen?Sheff Wed?Bolton?
Hvor mange sjanser skapte vi i løpet av denne kampen egentlig? 2-3 har jeg lest flere steder...hva er det for noe? Jeg ber til alle guder om at Cellino kommer inn-la oss få en kynisk manager, gjerne italiensk for min del.
Jeg driter nå i om vi spiller dårlig foppall, bare vi unngår å bli pissa på >:(
ganske godt gjort av en klubb på denne størrelsen i å ikke utvikle seg en eneste meter på 10 år :(
For en ledelse >:( >:( >:(

B_Ød

Shots
13 - 15

On target
1 - 4

Corners
6 - 7

Fouls
14 - 20

kanskje dette det siktes til??

Ups & Ups!!

B_Ød

finner det nesten mer fornærmende at du ikke klarer å stave etternavnet mitt riktig...kan jeg foreslå kopi/lim inn neste gang?  ;)
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Quote from: Bjørn Ødegaard on March 16, 2014, 13:38:01

finner det nesten mer fornærmende at du ikke klarer å stave etternavnet mitt riktig...kan jeg foreslå kopi/lim inn neste gang?  ;)
oops, beklager for andre gang ;)