KAMP: vs Bournemouth @ Dean Court, tirsdag 25/3 2014

Started by Promotion 2010, March 24, 2014, 20:27:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on March 25, 2014, 21:35:09
Quote from: sportcarl1 on March 25, 2014, 21:33:30
Quote from: Asbjørn on March 25, 2014, 20:56:06
fcuk81 ‏@fcuk81  · 13s 
Noel Hunt will save us. Keep the faith. Get behind the lads. Play the kids. Shoot them all. Say random things. #lufc

självklart att  stå bakom laget, men tro på hunt som frälsare och räddare, jag tar mig för pannan

Hehe, Carl, fcuk ironiserer kraftig og skriver jo også 'say random things' - han mener det ingenlunde :)

Men dette er vel dansk, professor?   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sander

Quote from: Leedsfan on March 25, 2014, 21:35:22
Vi er latterlige!

Vi har en gameplan som tidligere, sparke ballen opp og håpe på at en tilfeldighet gjør at vi kanskje kan skape en sjanse.

Hva er det McD egentlig holder på med? Spillerne vi har er egentlig bedre enn Bournemouth sine.. Skandale!

Nå som det skal mye til for å rykke ned, hvorfor ikke senke skuldrene, gi faen og prøve å spille litt ball i hvertfall. Skjønner ikke hva problemet er. Vi har da ingenting å tape akkurat nå.

Promotion 2010

Quote from: Sander on March 25, 2014, 21:39:54
Vi er latterlige!

Vi har en gameplan som tidligere, sparke ballen opp og håpe på at en tilfeldighet gjør at vi kanskje kan skape en sjanse.

Hva er det McD egentlig holder på med? Spillerne vi har er egentlig bedre enn Bournemouth sine.. Skandale!

Nå som det skal mye til for å rykke ned, hvorfor ikke senke skuldrene, gi faen og prøve å spille litt ball i hvertfall. Skjønner ikke hva problemet er. Vi har da ingenting å tape akkurat nå.

Bare fotballkamper! 
Min første Leeds-kamp:

sportcarl1

Vi er latterlige!

man kan ju även fråga vad spelarna håller på med och inte bara vad mcd håller på med,  du säger ju själv att spelarna vi har egentligen är bättre än bournemouths

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

lowfields

...men for helsikke...
Det er oppsigelsesrunde på jobben for tida. Kanskje jeg må sitte hele morradagen med beina på bordet og si jeg ikke klarer å jobbe pga situsjonen!!...
Spillerene blir jo for fanken ikke fysisk redusert av det som skjer!! Det er ikke de som sitter i FL-panelet eller i styrerommet og jobber med dette!!!! Og det gjør da for helv'''' ikke McD heller!!!! Alt dette er jo bare en forbanna unnskyldning for IKKE å prestere!!!! Jævla kjerringer!!!!!! På papiret bør vel dette laget hevde seg topp 6, men vi blir pissa på gang på gang fordi det er så jævlig slitsomt for de stakkars spillerene og manageren at det foregår ting med penn og papir på kontorer!!!!!
Forresten, jeg tror jeg trenger en 3-ukers sykemelding nå.....Denne oppsigelsesprosessen tar helt knekken på meg. Orker ikke stå opp imorra - skal bare ligge å grine i senga i hele morra....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

erik4england

Quote from: Asbjørn on March 25, 2014, 21:27:36
Quote from: newsome on March 25, 2014, 21:24:58
Må sparke BM straks. Kan ikke fortsette sånn!! Hvor er Wise?  Verre enn dette kan det ikke bli. Handling!

...for å si det sånn, er det Ross (kapteinen) sin feil at han (kapteinen)  ikke klarer å lede laget bedre?

Svaret er at det er det samme hvem som er kaptein, manager etc osv... - dette overtakelsessirkuset råtner hele klubben på rot - det må i orden før man kan fikse andre ting - som det som skjer på banen.

ALT tyder på det!

Helt enig - kort oppsummert og spot on!

B_Ød

tror jeg tar en kald en jeg...kanskje det kan lindre litt...
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Dette er et klassisk eksempel på at BMD burde brukt juniorspillere istedenfor det rasket som spiller nå.Det hadde gitt et signal, og vi har jo lite å tape på det ;)

Manager

Bournemouth - Leeds  UNIFIED United 3-0    :(

Haugsland

Quote from: DenHviteYeboah on March 25, 2014, 21:47:22
INGEN BYTTER?????????????????????????

Såklart ikke GENIET BMD er fornøyd med resultatet og kampen generelt tydligvis, mannen har mistet vettet totalt.

B_Ød

Quote from: lowfields on March 25, 2014, 21:44:11
...men for helsikke...
Det er oppsigelsesrunde på jobben for tida. Kanskje jeg må sitte hele morradagen med beina på bordet og si jeg ikke klarer å jobbe pga situsjonen!!...
Spillerene blir jo for fanken ikke fysisk redusert av det som skjer!! Det er ikke de som sitter i FL-panelet eller i styrerommet og jobber med dette!!!! Og det gjør da for helv'''' ikke McD heller!!!! Alt dette er jo bare en forbanna unnskyldning for IKKE å prestere!!!! Jævla kjerringer!!!!!! På papiret bør vel dette laget hevde seg topp 6, men vi blir pissa på gang på gang fordi det er så jævlig slitsomt for de stakkars spillerene og manageren at det foregår ting med penn og papir på kontorer!!!!!
Forresten, jeg tror jeg trenger en 3-ukers sykemelding nå.....Denne oppsigelsesprosessen tar helt knekken på meg. Orker ikke stå opp imorra - skal bare ligge å grine i senga i hele morra....

men så er hverken manager eller spillere roboter..
Ups & Ups!!

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Quote from: RoarG on March 25, 2014, 21:51:41
Manageren fornøyd med prestasjonen?
Helt sikkert...etter kampen får vi høre gnålet med takeover igjen :o

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

job

Marching on together!                               Siden 1970

Sander

Quote from: Promotion 2010 on March 25, 2014, 21:41:06
Quote from: Sander on March 25, 2014, 21:39:54
Vi er latterlige!

Bare fotballkamper! 

Skjønte ikke hva jeg mente asså..

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on March 25, 2014, 21:37:18

Hehe, Carl, fcuk ironiserer kraftig og skriver jo også 'say random things' - han mener det ingenlunde :)

Men dette er vel dansk, professor?   ;D
Er vi ikke en skandinavisk fanklubb, da? ;)   :D

:'( >:( :-[ :'( :'( Fire!,We're on fire :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

B_Ød

Quote from: DenHviteYeboah on March 25, 2014, 21:52:52

vel, trenger ikke høre på da?
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Quote from: Bjørn Ødegaard on March 25, 2014, 21:54:56
Quote from: DenHviteYeboah on March 25, 2014, 21:52:52

vel, trenger ikke høre på da?
Jeg unngår å høre på den idioten ja ;)

Rune Bergen

Godnatt, orker ikke å bli pisset på lengre i kveld.

Promotion 2010

Quote from: Sølvreven on March 25, 2014, 21:35:41
Jeg har lest gjennom hele kampreferatet fra første omgang og McC og Hunt har ikke vært nevnt en eneste gang?

Det må jeg protestere på:

44'
Ross McCormack produces a cross.

.....og 4-0 til feil lag! Kan man bytte manager i pausen?
Min første Leeds-kamp:

lowfields

Quote from: Bjørn Ødegaard on March 25, 2014, 21:49:54
...men for helsikke...

Sorry, men for meg er ikke dette i nærheten av god nok unnskyldning for å prestere så elendig...

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

B_Ød

Quote from: lowfields on March 25, 2014, 21:58:18
Quote from: Bjørn Ødegaard on March 25, 2014, 21:49:54
...men for helsikke...

Sorry, men for meg er ikke dette i nærheten av god nok unnskyldning for å prestere så elendig...

fair nok det.
Ups & Ups!!

auren

Stewart og White (!) inn for Murphy og Hunt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lowfields

Sitter og gleder meg mer over City 2-0 over Scum enn jeg gremmes over 0-4 nå...

Sølvreven

Quote from: lowfields on March 25, 2014, 22:01:13
Sitter og gleder meg mer over City 2-0 over Scum enn jeg gremmes over 0-4 nå...
Det er flaut å innrømme det, men samme her  :o

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".