KAMP: vs Bournemouth @ Dean Court, tirsdag 25/3 2014

Started by Promotion 2010, March 24, 2014, 20:27:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

Sportslig har vi vel gitt opp denne sesongen for mange uker siden. Nå er det bare å fullføre på anstendig vis og se fram til august. Registerer at vi er mye nærmere play off enn nedrykk, så det så.

Så er det et par interessante ting på forretningsfronten å følge med på....
MOT

testo

Quote from: Bjørn Ødegaard on March 25, 2014, 22:46:27
selvfølgelig gedigen krise i klubben, hysterisk vås å sparke manager, det vil løse nada, men koste maaasse penger, som vi i tillegg ikke har.

Kan vel ikke være særlig tvil om hva som må til i Leeds, og inntil dette er på plass, vil det ikke bildet endre seg nevneverdig.

Tam match, de vil bli flere og tammere.

Så du er stort sett fornøyd med de resultatene McC får til med spillerne han har valgt ut denne sesongen? Merkelig spør dú meg.
Kan ikke huske at jeg har vært så flau over prestasjonene vi har prestert denne sesongen, spesielt siste halvdel.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lowfields

Er ikke bare vi som kollapser.
Forest med 0-3-5 på siste 8 - tapte hjemme mot Charlton i kveld...
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Asbjørn

Quote from: lowfields on March 25, 2014, 22:57:25
Er ikke bare vi som kollapser.
Forest med 0-3-5 på siste 8 - tapte hjemme mot Charlton i kveld...

...hva inn i granskauen!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Mortenha

Og ikke nok med dette resultatet så scorte Kasper Schmeichel det siste målet til Leicester og Steve Morison scorte for Millwall.

Andersen

Nytt tap! I DONT CARE ! Tabellen : I DONT CARE , Ny trener : I DONT CARE ,  Nye eiere : I DONT CARE ! tippeligaen begynner til helga : I CARE !  leeds are rubbish these days !  >:(

B_Ød

Quote from: testo on March 25, 2014, 22:56:05
selvfølgelig gedigen krise i klubben, hysterisk vås å sparke manager, det vil løse nada, men koste maaasse penger, som vi i tillegg ikke har.

Kan vel ikke være særlig tvil om hva som må til i Leeds, og inntil dette er på plass, vil det ikke bildet endre seg nevneverdig.

Så du er stort sett fornøyd med de resultatene McC får til med spillerne han har valgt ut denne sesongen? Merkelig spør dú meg.
Kan ikke huske at jeg har vært så flau over prestasjonene vi har prestert denne sesongen, spesielt siste halvdel.

Fornøyd... hvor leser du det? Nei, jeg er ikke det.
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Vår gamle trener Warnock  tar visst over Nottingham Forest ! ;D vet ikke om det hjelper !

Josch

Quote from: Andersen on March 25, 2014, 23:07:10
Nytt tap! I DONT CARE ! Tabellen : I DONT CARE , Ny trener : I DONT CARE ,  Nye eiere : I DONT CARE ! tippeligaen begynner til helga : I CARE !  leeds are rubbish these days !  >:(

Leeds har  47 poeng. plassen er snart sikret. Holder å vinne EN hjemmekamp til, så er sesongen over. Venter på nytt sirkus i sommer, takeover,  transfersirkus og endelig august igjen!! Med nytt håp. Med middels spillere!

Leedsfan

Quote from: Andersen on March 25, 2014, 23:14:05
Vår gamle trener Warnock  tar visst over Nottingham Forest ! ;D vet ikke om det hjelper !

Det skjedde ikke!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Quote from: Bjørn Ødegaard on March 25, 2014, 23:10:37

- hysterisk vås å sparke manager
- In Brian McDermott I trust!!

Nei, bare lurte på om du så noe i Brian som ikke jeg ser  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Josch

Quote from: Promotion 2010 on March 25, 2014, 23:12:55
Quote from: Rudi G. on March 25, 2014, 22:45:15
Ross sitt mål;

http://www.dailymotion.com/video/x1jpols_ross-mccormack-goal-v-bournemouth-lufc_sport?start=20

Hans 26.ligamål denne sesongen! Da har han skåret OVER halvparten av de 51 ligamålene laget har skåret!

;D
Det er en del av problemet. ingen andre er målfarlige (midtbane eller forsvarere). svakt av BMD og Warnock å ikke skaffe flere målfarlige spillere. (Ian Harte, Bowyer, Bakke, Sterland, Speed, Strachan,  osv). I Leicester er det mange som scorer. I Derby også!

B_Ød

Quote from: testo on March 25, 2014, 23:21:22

Vel, vi har lik sveis Brian og jeg..  ;)
Ups & Ups!!

TallyHo

GHF and BMD are shit and we get sick of it !
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Joe Jordan

@PhilHayYEP: McDermott seemed to infer that he/the players/the staff at Leeds were concerned about whether or not they would get paid this month. #lufc

Håper ingen utenom Ross får betalt på fredag.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Joe Jordan

@PhilHayYEP: FT: Bournemouth 4 Leeds 1. Another awful, awful night. Been far too many of these this season.

testo

Quote from: Bjørn Ødegaard on March 25, 2014, 23:31:10
Quote from: testo on March 25, 2014, 23:21:22

Vel, vi har lik sveis Brian og jeg..  ;)

:D a good one!!
Terje

baste

McClueless ut, få avgjort eierskufte og se fram til ny sesong

WE ARE LEEDS

RoarG

Quote from: Joe Jordan on March 25, 2014, 23:49:43
@PhilHayYEP: McDermott seemed to infer that he/the players/the staff at Leeds were concerned about whether or not they would get paid this month. #lufc

Håper ingen utenom Ross får betalt på fredag.
Egoister. Spark de ut av klubben. Vi trenger ikke underytere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SOL

Eg aksepterar at me tapar, men måten det har skjedd på gong etter gong aksepterer eg ikkje. Det er forståeleg at alt som skjer i klubben, utanfor banen, går inn på trenarar og spelarar, men nok er nok. Laget er heller ikkje bra nok - er McD bra nok? Hmmm...

Sydhagen

Er fullstendig uprofesjonelt av spillerne og McD.
At det skjer noe på kontorene skal vel for f(!) ikke gjøre slik at spillerne blir lam i beina...?!!

En skam for klubben!!  >:( >:( >:(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Joe Jordan

Drar McDermott sympati-kortet én gang til så er det komplett patetisk.

Han kan starte med å sparke den mediokre gjengen HARDT i ræva og få fokus på det en fotballspiller skal fokusere på. Og så kan Ross få tillatelse til å sparke Brian HARDT i ræva slik han blir minnet på hvor utrolig ræva laget han leder faktisk er.   

Fido

Quote from: Sydhagen on March 26, 2014, 08:55:00
At det skjer noe på kontorene skal vel for f(!) ikke gjøre slik at spillerne blir lam i beina...?!!

Hvis arbeidsgiveren din er i knestående, og fremtiden er uviss, så gjør det kanskje noe med hvor du har hodet når du er på jobb? Så uproffe vill vel de fleste av oss vært.

HåvardK

Quote from: Fido on March 26, 2014, 09:14:37

Hvis arbeidsgiveren din er i knestående, og fremtiden er uviss, så gjør det kanskje noe med hvor du har hodet når du er på jobb? Så uproffe vill vel de fleste av oss vært.
Framtiden er ikke en gang uviss hvis du ikke utfører den jobben du er ekstremt godt betalt for å gjøre. Det kommer faktisk ingen utenom.

h.b

Quote from: Fido on March 26, 2014, 09:14:37

Det at en manager hele tiden nevner dette. Ja det tyder på en manager som ikke har peil på hva han skal gjøre, men skylder på nevnte problem. Har selv jobbet på et sted hvor firmaet var slik at det var uvisst om firmaet ville bestå og lønningene uteble. Men gjorde jeg en dårligere jobb fordet eller skyldte på firmaet . Nei vi bretta opp armene og jobba ekstra hardt for at firmaet kulle komme seg gjennom dette dilemmaet. Forskjellen her er at jeg ikke hadde råd til å miste de penga som jobben ga meg, mens McD og resten av klubben antagelig har nok penger på bok til å klare seg i flere måneder uten lønn. Da er det skammelig å skylle på slike problemer