KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00

Started by B_Ød, March 28, 2014, 11:55:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

newsome

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Asbjørn

...jeg kaller det "eier-rot-effekten":
LUFCDATA ‏@LUFCDATA  · 13m 
#Leeds have now conceded 18 goals this March. EIGHTEEN. That's 32% of our total league goals conceded this season. #LUFC

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Furu

Førde

Marching On Together

h.b

Sølvreven

Ok, nå har de hatt to skudd på mål og begge gikk inn. Fantastisk  :'(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

DenHviteYeboah

Det er helt patetisk!Ingenting fungerer, absolutt ingenting! Holder ikke å skylde på eiersituasjonen. BMD har fullstendig mistet garderobe, spillere og vettet >:(

J-R

newsome

Sier igjen! Vi må bli kvitt BM. En katastrofe av en manager. Hva har han på cv,en?  Ã... få så dårlige resultater med dette mannskapet forteller alt.

Tom S

COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Quote from: Tom S on March 29, 2014, 16:51:09
Please Brian, get the fokk out of our Club.
Han blir så lenge FL holder Cellino utenfor >:(

Superfan

BM er udugelig, men fy fxxx for en udugelig gjeng med spillere. Det er de som er på banen.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Vi ser ikke ut til å komme oss ut av denne nedadgående spiralen.
Super Leeds since 1968

Mortenha

Jeg har alltid tenkt at BMD vil vær bra for klubben. Men etter oppvisning jeg fikk oppleve live på Elland Road mot Bolton og Reading og nå kampene som har vært etter det har jeg aldri vært mer sikker på at han ikke er rett mann for klubben.

Vi har hatt en del gode sjanser denne kampen, men det hjelper lite når man ikke har et forsvar. Vi kunne tålt og sluppet inn to mål dersom vi hadde klart å score mange. Men slik er det ikke. Så jeg er redd dette kommer til å ende opp som Bolton kampen, og da var det bare 0-1 til pause.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lowfields

At folk gidder møte opp på Elland Road må jo kun være av gammel vane...Det går en grense - dette laget er ikke verdt å støtte.....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

baste

Ser på start elvern, dette laget burde kunne hevde seg bra. Men det er lenge siden æ mista trua på McClueless.

Marching on together

Sleivind

McDermott skal ha en stor del av æren for denne nedturen, men det skal faen med spillerne ha også.

Jeg skjønner at fotball er mye psykologi osv, men for å snu litt på flisa. Hva gjør man når du vet bedriften du jobber for sliter? Legger deg ned, slutter å jobbe, gir 50%? Det mest naturlige ville vel være å gi 110% for å hjelpe bedriften for å komme seg ut av uføre. F.eks de siste bilene Saab bygde, ble de levert med tre hjul, kanskje uten ratt? Uten motor? Selvfølgelig ikke.

Det er helt greit at klubben sliter, men da får faen med spillerne brette opp ermene å gi gass.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Sleivind

The Scratching Shed ‏@TSSLUFC  · 49s 
Club were way too generous paying this bunch of misfits 50% of their salary. #LUFC

marve

Rart å tenke på at det ikke er så lenge siden det var store protester når han fikk fyken av cellino . ikke lenge siden  oh BMohBM ohBM runget på vær en stadion leeds u spilte .

Xern

Austin av banen?! Har BMD blitt truet på livet ??? ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Quote from: marve on March 29, 2014, 17:17:19
Rart å tenke på at det ikke er så lenge siden det var store protester når han fikk fyken av cellino . ikke lenge siden  oh BMohBM ohBM runget på vær en stadion leeds u spilte .

hadde vel også litt med måten det ble gjort på å gjøre, samt det faktum at MC vel egentlig ikke hadde mandat til en slik avgjørelse...eller?
Ups & Ups!!

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje