KAMP: vs Wigan@ DW Stadium, Lørdag 05/04 2014 kl 13:15

Started by B_Ød, April 04, 2014, 15:11:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

Quote from: Hallgeir * on April 05, 2014, 13:27:36
Vi har slett ikke skjemt oss ut så langt, og fansen er konger, hele gjengen!  8)
Ser ikke så halvgærnt ut. Du skal se det ender med en scoring.......

til Wigan.
MOT

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Mer possession orientert enn på lenge. 3-5-2 funker sålangt, men Røsler gjør nok noen smarte mottrekk i pausen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Hunt jakter scoring. Tvilsom avblåsning for offside.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Quote from: Frode on April 05, 2014, 13:24:48
Fikk en bisarr følelse av at Hunt kommer til å score i dag ...

Det nærmer seg... Det nærmer seg.  ;)
Super Leeds since 1968

Frode

Quote from: Hallgeir * on April 05, 2014, 13:43:05
Quote from: Frode on April 05, 2014, 13:24:48
Fikk en bisarr følelse av at Hunt kommer til å score i dag ...

Det nærmer seg... Det nærmer seg.  ;)
Jepp. Var ingen spøk fra min side ...

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

auren

Den burde Butland gjort bedre med... Da blir det tap ja...

auren

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

dåkigt Butland, detta håller inte med sådana misstag, och detta kan vi inte skylla på MBD

RoarG

Soft goal i mot. Det er slikt som gjør at kamper tapes. Spillerne må flytte bena mer.

Frode

fjellhaugen

Quote from: sportcarl1 on April 05, 2014, 13:49:40
dåkigt Butland, detta håller inte med sådana misstag, och detta kan vi inte skylla på MBD

Kan skylde det på 5 passive forsvarere og 1 svak keeper :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hallgeir *

Quote from: Leedsfan on April 05, 2014, 13:48:45
Here we go again!

Men denne gangen etter å ha spilt en anstendig fotball og ikke på noen måte vært nest best.

Så får vi se om spillerne tåler å komme under nå.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Frode on April 05, 2014, 13:50:07
Svakt av Butland.

Han har ikke akkurat reddet oss i noen kamp. Jeg hadde skikkelig trua på han, men enda et tilfelle med god god spiller som faller igjennom hos oss...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Quote from: Leedsfan on April 05, 2014, 13:52:09
Svakt av Butland.

Han har ikke akkurat reddet oss i noen kamp. Jeg hadde skikkelig trua på han, men enda et tilfelle med god god spiller som faller igjennom hos oss...
Har vi en skikkelig keeper-trener?

Gufrias

Quote from: Frode on April 05, 2014, 13:38:59
Jevnspilt så langt, men noe sier meg at Wigan tåler en baklengs uten å falle sammen som er korthus. Gjør vi?
Det finner vi vel ut...
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Quote from: RoarG on April 05, 2014, 13:54:14
Quote from: Leedsfan on April 05, 2014, 13:52:09
Svakt av Butland.

Har vi en skikkelig keeper-trener?

Sullivan??

lowfields

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

RoarG

GK på Brown. Vel, sånn går det når spillere mangler hurtighet.

fjellhaugen

Unnskyld språket, men det er jo FAEN meg INGEN som har ballen mer enn pearce og  wotton etter alle de JÆVLA tilbakespillene.

Og der fiksa brown seg et håpløst gult ja. Djeeez

#frustrert
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

asLeeds

DALHEIM WHITES

RoarG

McCormack legger inn, og Smith stiller seg bak stopperen. Altfor passivt.

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on April 05, 2014, 13:58:58
Unnskyld språket, men det er jo FAEN meg INGEN som har ballen mer enn pearce og  wotton etter alle de JÆVLA tilbakespillene.

Og der fiksa brown seg et håpløst gult ja. Djeeez

#frustrert

Tilbake til stopperne og så en langball, McD sin taktikk eller er virkelig spillerne så dårlig??

Gufrias

Quote from: RoarG on April 05, 2014, 13:58:50
Det handler ikke om mangel på hurtighet, men om mangel på oppdragelse
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Møkkakamp. Wigan har ikke en eneste målsjanse, men leder allikevel på et gi-bort-mål fra Leeds. Skal vi han noen sjanse må slike idiotmål i mot unngås.

auren

Pause. 1-0 til hjemmelaget. Synes vi var "gode" helt frem til 1-0 som kom etter litt magi av McArthur og en småtabbe av Butland. Ser ikke helt hvordan vi skal klare å snu dette. Vi har ingen spillere som kan gjøre det lille ekstra, kanskje foruten McCormack, men han er mer på midtbanen enn foran mål. Vi ser solide ut bakover og på midten, men skaper altså nada fremover. Må bli på en dødballsmulighet tenker jeg. Blir det noen bytter i pausen mon tro? Stewart inn kanskje?

auren

Promotion 2010

Quote from: Gufrias on April 05, 2014, 14:02:48
Quote from: RoarG on April 05, 2014, 13:58:50
Det handler ikke om mangel på hurtighet, men om mangel på oppdragelse

Passivt og helt rævva!

Hjelper ikke å satse på et hederlig resultat!  Det er sånn det ser ut!  Flaut!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Dette 3-5-2 opplegget er hellt lavmål.
Pumper lange baller opp til Smith og Hunt som må være tidens minst mobile spisspar.
Hjelper heller ikke med Brown og Tonge på sentral midt - trege og totalt uten kreativet.
Vi har ikke vinger.
Vår beste spiller McCormack vaser rundt i ingenmannslang.
Vi spiller helt uten mål og mening.

Tragisk...
marching on together,
derudaf forever...