KAMP: vs Derby@Elland Road, Lørdag 03/05 2014, kl 13:15

Started by B_Ød, May 03, 2014, 09:18:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Quote from: Hobben on May 03, 2014, 13:54:11
Har roet seg ned nå i denne kampen.

Men jeg er aldri trygg når Derby kommer i angrep.... Det er grusomt å se på forsvaret vårt  :o
Herregud så lei jeg er Brown >:(
Få han vekk!

Hobben

Ai ai ai.. Dårlig komunikasjon mellom Butland og Lees(?) som begge går på samme ballen. Ballen stryker stolpen vår!
Rogaland Whites

Xern

Liker at vi er på hugget, og at vi vil spille fotball selv om dette er en kamp som ikke betyr shite for oss. Mulig at McDermott sitter når neste sesong begynner også?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hobben

Quote from: DenHviteYeboah on May 03, 2014, 14:02:20

Men jeg er aldri trygg når Derby kommer i angrep.... Det er grusomt å se på forsvaret vårt  :o
Få han vekk!

Enig. Har ikke kontrakt neste sesong tror jeg! Hurra!

Austin er også forferdelig å se på!!
Rogaland Whites

Hobben

Rogaland Whites

Hobben

McCormack kommer til avslutning men ballen triller utenfor.
Rogaland Whites

Xern

Quote from: Hobben on May 03, 2014, 14:04:05
Quote from: DenHviteYeboah on May 03, 2014, 14:02:20

Få han vekk!

Enig. Har ikke kontrakt neste sesong tror jeg! Hurra!

Austin er også forferdelig å se på!!
Synes Austin virker oppgiret idag jeg ??? Noen pasningsfeil, men har inne driblingen osv..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hobben

PAUSE.

Vi er med, selv om kanskje Derby fremstår som det beste laget her, har mer kontroll og kan trille ballen i flere trekk mens vi mister ballen forferdelig fort og slår flere feilpasninger.
Rogaland Whites

B_Ød

vel, lenge siden jeg har sett ett såpass positivt Leeds United, her er det muligheter, hvis vi holder det oppe.
Ups & Ups!!

RoarG

Ligger under til pause. Snur vi dette, eller ender sesongen i et antiklimaks?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hobben

Rogaland Whites

Sander

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Tom S

COME ON LEEDS !!

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

job

Marching on together!                               Siden 1970

Hobben

Rogaland Whites

Hobben

Ohh! Smith med kjempesjanse, men skuddet går langt over! Den burde utnyttes bedre!
Rogaland Whites

Hobben

Brighton utlikner borte mot Forest og går forbi Reading på 6 plass.
Rogaland Whites

Hobben

Birmingham under borte mot Bolton, da har de kjempeproblemer!
Rogaland Whites

RoarG

Topp med utlikning. Så har vi i allefall scoret i sesongens siste kamp. Kan hende Ross putter et par, slik at han kommer opp i 30 mål?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hobben

Quote from: Hobben on May 03, 2014, 14:33:12
Birmingham under borte mot Bolton, da har de kjempeproblemer!

Nå har Reading utliknet og er tilbake på playoff.
Rogaland Whites

Hobben

Frispark til Leeds i en god posisjon. Austin blir dyttet over ende!
Rogaland Whites

Xern

Hobben

Ny kjempesjanse for Leeds. Men Derby keeper for kastet seg over ballen!
Rogaland Whites

Xern

Hobben

White stormer fremover og får frispark like utenfor 16-meteren. Spiss vinkel så går nok for innlegg her!
Rogaland Whites

Xern

RoarG