Skrevet av Emne: Drakter på supersalg  (Lest 16350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Drakter på supersalg
« på: Mai 11, 2014, 23:09:52 »
Vil bare tipse alle her inne om at en drakt fra den offisielle leeds-sjappa koster nå 15 pund (aka 149kr)

http://www.lufcsuperstore.com/replica-kit

Den blå bortedrakta er bestilt, ettersom at hjemmedrakten allerede er i hus ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #1 på: Mai 12, 2014, 00:08:47 »
Ny drakt kommer vel snart med ny hovedsponsor på brystet!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kai

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #2 på: Mai 12, 2014, 07:41:03 »
Ã…rets førstedrakt var vel ingen favoritt, men den må vel inn i samlingen den også.

Ser det er full pris på sennepsdraktene. Betyr det at vi skal beholde disse neste sesong?

Xern

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #3 på: Mai 12, 2014, 10:14:58 »
Ã…rets førstedrakt var vel ingen favoritt, men den må vel inn i samlingen den også.

Ser det er full pris på sennepsdraktene. Betyr det at vi skal beholde disse neste sesong?
Håper ikke det :(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Drakter på supersalg
« Svar #4 på: Mai 12, 2014, 11:33:57 »
Fin start på uka...å bestille seg ei Leeds-drakt på tilbud...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

BatesOUT

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #5 på: Mai 12, 2014, 12:39:36 »

Da var bortedrakt bestilt. Ble i tillegg ''lurt'' til å kjøpe overall'en fra FA-Cup finalen i 72:-)
Min første Leedskamp:
5.August 1992 mot godset.
Fikk navnetrekket til Cantona på Leedsdrakta og møtte Thor Eggen i bua:-) 9 år gammel, happy times...

DenHviteYeboah

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #6 på: Mai 12, 2014, 17:01:14 »
Gikk amok og handla for £91 ;D ;D

gulle

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #7 på: Mai 12, 2014, 17:33:58 »
Ã…rets førstedrakt var vel ingen favoritt, men den må vel inn i samlingen den også.

Ser det er full pris på sennepsdraktene. Betyr det at vi skal beholde disse neste sesong?
Håper ikke det :(
enig, liker de bleike draktene bare dårligere etter hvert. de blå er myyyye finere.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Xern

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #8 på: Mai 12, 2014, 22:36:47 »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Oppdrettslaksen

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #9 på: Mai 13, 2014, 15:12:16 »
Ã…rets førstedrakt var vel ingen favoritt, men den må vel inn i samlingen den også.

Ser det er full pris på sennepsdraktene. Betyr det at vi skal beholde disse neste sesong?
Håper ikke det :(
enig, liker de bleike draktene bare dårligere etter hvert. de blå er myyyye finere.


Gulldraktene skal beholdes ut 14/15-sesongen, dog er jeg usikker om det er som 2. eller 3.drakt!

DenHviteYeboah

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #10 på: Mai 13, 2014, 15:42:32 »
Ã…rets førstedrakt var vel ingen favoritt, men den må vel inn i samlingen den også.

Ser det er full pris på sennepsdraktene. Betyr det at vi skal beholde disse neste sesong?
Håper ikke det :(
enig, liker de bleike draktene bare dårligere etter hvert. de blå er myyyye finere.


Gulldraktene skal beholdes ut 14/15-sesongen, dog er jeg usikker om det er som 2. eller 3.drakt!
Bortedraktene til Leeds United skal alltid være gule eller blå-eller en blanding av begge! End of discussion!!
Herregud for en mongo som fant ut at disse gulldraktene liksom var fine... ;)

Gufrias

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #11 på: Mai 13, 2014, 16:44:36 »
Macron har designet stadig styggere drakter. Håper vi får ny leverandør snart.
Hekta på Leeds siden 1974

Kai

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #12 på: Mai 13, 2014, 17:21:12 »
Tror det ble signert en seksårsavtale med Macron i starten av 2011, så vi må vel slite med de et par år til.

Håper de kan bla litt gjennom sitt eget sortiment, og komme opp med en slik før neste sesong, i stedet for drakter med striper her og der:



Dog med et ikke fullt så malplassert klubbemblem.

Stephenjazz

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #13 på: Mai 13, 2014, 17:53:52 »
Macron må være den eneste leverandøren som ikke klarer å lage noen helt enkle hvite drakter uten at det er noe kødd


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det blir aldri umoderne å vinne

Promotion 2010

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #14 på: Mai 13, 2014, 18:43:35 »
Macron må være den eneste leverandøren som ikke klarer å lage noen helt enkle hvite drakter uten at det er noe kødd


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bolton og Tottenham er vel de klubbene som har renest hvit drakt nå for tiden.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #15 på: Mai 14, 2014, 08:27:00 »
I motsetning til mange andre her har jeg sansen for 1. drakten vår i år, synes den er fin :) Men gulldrakta er jo bare ikke fin.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Spacebob

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #16 på: Mai 14, 2014, 08:30:08 »
Ble jaggu e drakt på meg og ;D

Og så optimistisk som en nå er ble det og en blå badeshorts  8)

auren

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #17 på: Mai 19, 2014, 14:35:13 »
Da måtte jeg nesten ha årets drakt jeg med. Ble en langermet skjorte samt en drikkeflaske. Totalt 19 pund, slik at jeg holder meg unna stygge tollsatser  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #18 på: Juni 03, 2014, 13:03:28 »
Noen som har fått draktene sine? Jeg har kun fått bekreftelse på e-post at bestillingen er registrert. Er vant med at bestillingen shippes i løpet av få dager, men nå er det gått 15 dager uten et knust. Er det feriemodus eller har Cellino sparket alle som driver med online shopen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #19 på: Juni 03, 2014, 13:17:01 »
Noen som har fått draktene sine? Jeg har kun fått bekreftelse på e-post at bestillingen er registrert. Er vant med at bestillingen shippes i løpet av få dager, men nå er det gått 15 dager uten et knust. Er det feriemodus eller har Cellino sparket alle som driver med online shopen?

auren
Godt spørsmål.Jeg har heller ikke fått en fille...og det var penger på kortet. I motsetning til...  ;D

DOFFER

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #20 på: Juni 03, 2014, 14:41:36 »
Har heller ikke mottatt noe.  :o
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

raggen

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #21 på: Juni 03, 2014, 14:51:05 »
ikke motatt noe her heller ???
Forever Leeds United!!!!!!!!

ollan

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #22 på: Juni 03, 2014, 15:33:07 »
Er det ikke det vanlige maset om PID nr som gjør at det tar så lang tid....mener å huske at det var litt skriverier om dette på forumet tidligere i år/fjor


Ollan
Marching On Together
Ollan

BjornB

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #23 på: Juni 03, 2014, 18:45:35 »
Ikke fått noe jeg heller. Sjabert....
 

Kai

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #24 på: Juni 03, 2014, 19:15:47 »
Jeg bestilte 12. mai, og fikk bekreftelse på mail. Etter det har jeg ikke hørt noe.

Hadde problemer med noe PID-greier forrige gang, men da kom det mail et par dager etter bestilling. Etter å ha sendt den i retur, gikk det forholdsvis kjapt å få drakten i hus.

Spacebob

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #25 på: Juni 04, 2014, 12:14:47 »
Ikke mottatt noe jeg heller  ???

Jon R

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #26 på: Juni 04, 2014, 15:43:05 »
Noen som har fått draktene sine? Jeg har kun fått bekreftelse på e-post at bestillingen er registrert. Er vant med at bestillingen shippes i løpet av få dager, men nå er det gått 15 dager uten et knust. Er det feriemodus eller har Cellino sparket alle som driver med online shopen?

auren

Slett ikke usannsynlig!  Cellino har annonsert oppsigelser i en slik skala at selve infrastrukturen i klubben MÃ… bli hardt rammet. Det er slett ikke sikkert at han skjønner hvilke huller som vil oppstå etterhvert som nøkkelpersoner ( også omtalt som "ugress" andre steder)  får oppsigelsebrev i posten...

Ville vært tilbakeholden med å bestille noe som helst fra Online store inntil kaoset har lagt seg....
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #27 på: Juni 04, 2014, 17:42:40 »
Noen som har fått draktene sine? Jeg har kun fått bekreftelse på e-post at bestillingen er registrert. Er vant med at bestillingen shippes i løpet av få dager, men nå er det gått 15 dager uten et knust. Er det feriemodus eller har Cellino sparket alle som driver med online shopen?

auren

Slett ikke usannsynlig!  Cellino har annonsert oppsigelser i en slik skala at selve infrastrukturen i klubben MÃ… bli hardt rammet. Det er slett ikke sikkert at han skjønner hvilke huller som vil oppstå etterhvert som nøkkelpersoner ( også omtalt som "ugress" andre steder)  får oppsigelsebrev i posten...

Ville vært tilbakeholden med å bestille noe som helst fra Online store inntil kaoset har lagt seg....

Det skyldes vel heller at bankforbindelsen er nede. Klubben har lagt ut sesongbilletter på avbetaling for å omgå hurtigbank.
Ã…rsaken er Haighs forsøk på å slå klubben konkurs. cellino sier i motsetning at Haighs utestående beløp er blodpenger (altså en av grunnene til at han sitter inne i Dubai!).
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #28 på: Juni 04, 2014, 23:48:11 »
Noen som har fått draktene sine? Jeg har kun fått bekreftelse på e-post at bestillingen er registrert. Er vant med at bestillingen shippes i løpet av få dager, men nå er det gått 15 dager uten et knust. Er det feriemodus eller har Cellino sparket alle som driver med online shopen?

auren

Slett ikke usannsynlig!  Cellino har annonsert oppsigelser i en slik skala at selve infrastrukturen i klubben MÃ… bli hardt rammet. Det er slett ikke sikkert at han skjønner hvilke huller som vil oppstå etterhvert som nøkkelpersoner ( også omtalt som "ugress" andre steder)  får oppsigelsebrev i posten...

Ville vært tilbakeholden med å bestille noe som helst fra Online store inntil kaoset har lagt seg....

Det skyldes vel heller at bankforbindelsen er nede. Klubben har lagt ut sesongbilletter på avbetaling for å omgå hurtigbank.
Ã…rsaken er Haighs forsøk på å slå klubben konkurs. cellino sier i motsetning at Haighs utestående beløp er blodpenger (altså en av grunnene til at han sitter inne i Dubai!).
Hvis grunnen er mangel på bankforbindelser må de se til å stenge salget og informere kundene om grunnen til forsinkelsen. Uansett er problemet åpenbart:  ingen varer - mangel på informasjon.

Cellino er god for milliarder med driter i kundene pga prinsipper. Ikke bra.
Jon R.

Tom S

Sv: Drakter på supersalg
« Svar #29 på: Juni 05, 2014, 09:04:16 »
Noen som har fått draktene sine? Jeg har kun fått bekreftelse på e-post at bestillingen er registrert. Er vant med at bestillingen shippes i løpet av få dager, men nå er det gått 15 dager uten et knust. Er det feriemodus eller har Cellino sparket alle som driver med online shopen?

auren

Slett ikke usannsynlig!  Cellino har annonsert oppsigelser i en slik skala at selve infrastrukturen i klubben MÃ… bli hardt rammet. Det er slett ikke sikkert at han skjønner hvilke huller som vil oppstå etterhvert som nøkkelpersoner ( også omtalt som "ugress" andre steder)  får oppsigelsebrev i posten...

Ville vært tilbakeholden med å bestille noe som helst fra Online store inntil kaoset har lagt seg....

Det skyldes vel heller at bankforbindelsen er nede. Klubben har lagt ut sesongbilletter på avbetaling for å omgå hurtigbank.
Ã…rsaken er Haighs forsøk på å slå klubben konkurs. cellino sier i motsetning at Haighs utestående beløp er blodpenger (altså en av grunnene til at han sitter inne i Dubai!).
Hvis grunnen er mangel på bankforbindelser må de se til å stenge salget og informere kundene om grunnen til forsinkelsen. Uansett er problemet åpenbart:  ingen varer - mangel på informasjon.

Cellino er god for milliarder med driter i kundene pga prinsipper. Ikke bra.

Nettsalget vart stengt samtidig som kontoen vart "fryst", på samme måte som ved sesongkortsalg.
COME ON LEEDS !!