Skrevet av Emne: Når får Dave Hockaday sparken?  (Lest 37262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Når får Dave Hockaday sparken?
« på: Juni 19, 2014, 13:06:32 »
Er vel bare til å lage en sparketråd allerede, med tanke på Hockadays dårlige CV og Cellinos forkjærlighet for å sparke trenere.

Mitt tips: Før januar 2015.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #1 på: Juni 19, 2014, 13:16:55 »
Hehehehe  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #2 på: Juni 19, 2014, 13:22:40 »
får ikke sparken, men slutter selv etter å ha fått tilbud om å lede det engelske landslaget i WC 2018.
Ups & Ups!!

auren

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #3 på: Juni 19, 2014, 13:28:09 »
får ikke sparken, men slutter selv etter å ha fått tilbud om å lede det engelske landslaget i WC 2018.


Overraskende svar fra deg  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #4 på: Juni 19, 2014, 13:36:29 »
får ikke sparken, men slutter selv etter å ha fått tilbud om å lede det engelske landslaget i WC 2018.


Overraskende svar fra deg  :D

auren
vel ...krabaten fortjener en mulighet  ;)
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #5 på: Juni 19, 2014, 16:03:11 »
Boxing Day 2014
- Leif Olav

GeirO

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #6 på: Juni 19, 2014, 18:25:51 »
Før første seriekamp som en følge av strategiske uenigheter om prinsipielle veivalg videre...bla, bla
MOT

Andersen

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #7 på: Juni 19, 2014, 20:56:29 »
Tja , hylkoret begynner vel for fullt igjen ved juletider, som det alltid gjør . Ligger vi godt under midten av tabellen da, skal jeg hyle om sparken jeg også !  :-\

4ever arcticwhite

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #8 på: Juni 19, 2014, 21:53:23 »
Tja , hylkoret begynner vel for fullt igjen ved juletider, som det alltid gjør . Ligger vi godt under midten av tabellen da, skal jeg hyle om sparken jeg også !  :-\
Du tenker selvsagt på hylekoret som vil sparke han som overtar etter at hockaday får sparken midt i oktober?
Tror dette er en stygg bommert av Cellino.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Ove

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #9 på: Juni 19, 2014, 23:04:56 »
Jeg tror han varer lenger enn Henning Berg i Blackburn  :D
 

Jon R

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #10 på: Juni 19, 2014, 23:58:07 »
Før første seriekamp som en følge av strategiske uenigheter om prinsipielle veivalg videre...bla, bla

Kommer ikke til å skje. DH fremstår som en kuet hund som prøver å spille tøff i trynet allerede i første intervju.  Dette er lakeien som Cellino fra første stund har varslet vil komme.

Det lukter FM Footballmanager in disguise av dette, dessverre med vår klubb som lekegrind.  :-[
Jon R.

stian

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #11 på: Juni 20, 2014, 21:26:19 »
Hockaday er borte før jul. Gjetter på at han får sparken i november.

Hobben

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #12 på: Juni 20, 2014, 22:06:10 »
Jeg har fått nok. Spark ham!
Rogaland Whites

Budda

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #13 på: Juni 20, 2014, 22:10:57 »
Ny trener og ny eier
Endre

Torpe-do

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #14 på: Juni 20, 2014, 22:14:32 »
Tror ikke klubben er tjent med en coach med sterk CV, sterke meninger og en sterk personlighet. Da hadde han vært ute før kråkene fikk snudd seg.

Jeg er nok hakket mer positiv enn majoriteten her inne. Nå har vi prøvd ditten og datten. La oss prøve dritten ;)

Kato

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #15 på: Juni 20, 2014, 22:26:08 »
Rystet over hvor lenge dere tror denne Hockaday sitter.

Leder oss ikke når jeg er på Elland Road 20. September.
 

Manager

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #16 på: Juni 21, 2014, 00:12:38 »
Tror ikke klubben er tjent med en coach med sterk CV, sterke meninger og en sterk personlighet. Da hadde han vært ute før kråkene fikk snudd seg.

Jeg er nok hakket mer positiv enn majoriteten her inne. Nå har vi prøvd ditten og datten. La oss prøve dritten ;)

Spillerne trenger en trener/manager som de har respekt for og som er tydelig i sitt budskap, ikke en nikkedukke som ingen tror på.  Og ikke skjønner jeg at en god CV kan være negativt.

DenHviteYeboah

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #17 på: Juni 21, 2014, 09:06:10 »
Tror ikke klubben er tjent med en coach med sterk CV, sterke meninger og en sterk personlighet. Da hadde han vært ute før kråkene fikk snudd seg.

Jeg er nok hakket mer positiv enn majoriteten her inne. Nå har vi prøvd ditten og datten. La oss prøve dritten ;)

Spillerne trenger en trener/manager som de har respekt for og som er tydelig i sitt budskap, ikke en nikkedukke som ingen tror på.  Og ikke skjønner jeg at en god CV kan være negativt.
Spot on!

Xern

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #18 på: Juni 22, 2014, 01:16:20 »
28. november.  :P
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Borge

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #19 på: Juni 22, 2014, 11:55:29 »
15.9
Borge

Jon R

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #20 på: Juni 22, 2014, 15:56:43 »
Enig i at DH må få sjansen til å vise seg frem før vi konkluderer med at han er en fiasko. Allikevel må vi forholde oss til at sjansen  for at en mislykket conference manager skal bli en genial championshiptrener nok er veldig liten. I mine øyne blir dette omtrent som å hente en spiller som har prøvd seg flere sesonger i norsk adecco liga og lavere uten suksess,  for så å utnevne han til lagets nye kaptein fordi han gjorde det så bra på intervjuet og ikke krevde så mye i lønn.

Hockadays læringskurve må være eksepsjonelt bratt hvis han skal beholde jobben frem til julenissen kommer i desember.
 
Jon R.

Leedsfan

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #21 på: Juni 22, 2014, 16:38:49 »
Enig i at DH må få sjansen til å vise seg frem før vi konkluderer med at han er en fiasko. Allikevel må vi forholde oss til at sjansen  for at en mislykket conference manager skal bli en genial championshiptrener nok er veldig liten. I mine øyne blir dette omtrent som å hente en spiller som har prøvd seg flere sesonger i norsk adecco liga og lavere uten suksess,  for så å utnevne han til lagets nye kaptein fordi han gjorde det så bra på intervjuet og ikke krevde så mye i lønn.

Hockadays læringskurve må være eksepsjonelt bratt hvis han skal beholde jobben frem til julenissen kommer i desember.
 


Jeg tror sjansen for at DH lykkes er større enn den Adecco spilleren, men at Carbone styrer laget i oktober er ikke veldig usannsynlig...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #22 på: Juni 23, 2014, 12:34:08 »
Gir han 44 dager........
Yeboahs vitne

Kickthemdown

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #23 på: Juni 23, 2014, 12:47:26 »
Aldri, han forlater oss for å ta over Spurs i 2019.

Hallgeir *

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #24 på: Juni 23, 2014, 14:31:46 »
Mai 2018.  Han får ikke sparken, men takker ja til stillingen som ny manager for England - etter å ha ført Leeds til seier to år på rad i PL.
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #25 på: Juni 23, 2014, 15:05:24 »
Mai 2018.  Han får ikke sparken, men takker ja til stillingen som ny manager for England - etter å ha ført Leeds til seier to år på rad i PL.

Bra svart  ;)
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #26 på: Juni 23, 2014, 16:48:32 »
Borte når jeg er på E.R. 20 september.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #27 på: Juni 23, 2014, 17:11:42 »
Når er første treningskamp da  ;)

Gufrias

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #28 på: Juni 23, 2014, 17:16:06 »
Når er første treningskamp da  ;)
mesterlig  ;D
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: Når får Dave Hockaday sparken?
« Svar #29 på: Juni 23, 2014, 17:16:39 »
Når er første treningskamp da  ;)

Spør Ross ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.