EX-Spiller: Stuart Taylor

Started by Kai, July 03, 2014, 09:45:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kai

Leeds United FC ‏@LUFC  4m
BREAKING: The club can confirm that United have signed goalkeeper Stuart Taylor on a 1-year deal #lufc

Forhåpentligvis den nye reservekeeperen.

Xern

Legger ut denne her også jeg.

http://sofifa.com/player/145412-stuart-taylor
Burde ikke være mer enn reservekeeper nei  ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

http://www.leedsunited.com/news/article/1208uyjkk2b5e1p4o7v6m9wx6p/title/taylor-signs-up-for-united

TAYLOR SIGNS UP FOR UNITED
Former Reading man joins United...

The club have completed the signing of former Reading goalkeeper Stuart Taylor and he becomes United’s first signing of the summer.
The experienced goalkeeper has signed a one-year contract with the club. He brings a wealth of experience to the club as has a league title, and FA Cup and two Charity Shield victories to his name from his time at Arsenal.
Taylor’s final appearances for Reading came during March of the Royal’s Premier League campaign in 2012/13 when he faced, amongst others, Manchester United and his former side Arsenal.
The 33-year-old travelled to Italy with the first team on Monday and has joined the rest of the squad for pre-season training.

United head coach David Hockaday said: “I’m absolutely delighted to get Stuart Taylor here. He comes highly recommended by everybody. He has lots of experience and is a great professional. “He will be perfect for our dressing room because we have a very young team. So I’d like to give Stuart a big welcome to Leeds United.”

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1208uyjkk2b5e1p4o7v6m9wx6p/title/taylor-signs-up-for-united#sthash.4zwriYvt.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Kun en 1-års kontrakt tyder på at dette er reservekeeperen vår ja. Satser på en ung, fremadstormende keeper som 1. keeper.

Velkommen Stuart. Lykke til med benketilværelsen  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

ja, ja....i hvertfall 1 stk "signet".....nå er vi i gang med "incomings".... ;D

Trulsaren

Jeg er neimen ikke så sikker at han blir reservekeeper i Leeds. Som flere sier så har vi jo allerede en "ok" reserve i Cairns. Dersom man mener at han ikke er god nok til å varme benken tror jeg ikke det er reservekeeper som står øverst på blokken.

Jeg har en kriblende følelse at at vi om halvannen måned får høre at Stuart Taylor starer mot Boro. Jeg tror ikke det blir handlet flere keepre i sommer, så sant ikke Kenny forsvinner.

Og ettårskontrakt er vel noe man gir når enten klubben er usikker i avgjørelsen om å signere, eller - slik jeg tror det er i dette tilfellet - at spilleren er usikker på prosjektet.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

DenHviteYeboah

Quote from: Trulsaren on July 03, 2014, 12:09:38
Jeg er neimen ikke så sikker at han blir reservekeeper i Leeds. Som flere sier så har vi jo allerede en "ok" reserve i Cairns. Dersom man mener at han ikke er god nok til å varme benken tror jeg ikke det er reservekeeper som står øverst på blokken.

Jeg har en kriblende følelse at at vi om halvannen måned får høre at Stuart Taylor starer mot Boro. Jeg tror ikke det blir handlet flere keepre i sommer, så sant ikke Kenny forsvinner.

Og ettårskontrakt er vel noe man gir når enten klubben er usikker i avgjørelsen om å signere, eller - slik jeg tror det er i dette tilfellet - at spilleren er usikker på prosjektet.
Er nok mye sant i dette. Jeg har alikevel en følelse av at Silvestri(23 år) også kommer slik at disse konkurrerer om å være 1. keeper.Da blir cairns 3. keeper. Time will show :)

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Jon R

Jeg tror Taylor vil føye seg inn i rekken av habile reservekeepere vi har hatt de senere åra. Og nei, da tenker jeg ikke på Paul Rachubka, han var unntaket. Higgs, Ashdown og Lucas har alle vært gode cover for våre førstekeepere...
Jon R.

Xern

Liker ivertfall at han er klar for å kjempe, kamp om plass på start-11'eren er alltid prestasjonsfremmende.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Adam Pope
#lufc New keeper Stuart Taylor tells @LUFC “A number one is possibly coming in but we will go from there...."

#lufc Taylor: "It is all about challenging for placesand having competition for places." Sounds like Silvestri won't be far behind.

:)

Min første Leeds-kamp: