Treningskamp: vs FC Gherdeina, 10/7-2014, kl 18.30, San Cristina, Italia

Started by Promotion 2010, July 09, 2014, 21:13:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

@APOPEY: #lufc fans saying they can't score 17 to annoy Cellino!

Plager Cellino :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Full time 16-0.

Blir trekk i lønna på disse gutta, når de ikke klarte 17.

Og igjen etterlyser jeg motstand i pre-season!! >:( Kommer til å få temposjokk når ligaen starter..

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Quote from: Xern... on July 10, 2014, 19:13:20
Full time 16-0.

Og igjen etterlyser jeg motstand i pre-season!! >:( Kommer til å få temposjokk når ligaen starter..

Forsåvidt enig, men 16-0 er imponerende uansett motstand. 6 mål av Smith er bra!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Full time 16-0.

Pssss Første kamp kan alltid taes med en klype salt.  Det er vel dessuten relativt vanlig på CCC nivå, å spille mot dårligere motstand.  Vi skal vel spille mot Dundee. Det er da noe
:)
Marching On! 4276

Asbjørn

Adam Pope @APOPEY · 2m

#lufc Opposition so poor that Silvestri went in goal for FC Gheirdeina for last few minutes !

:D Cellino ville ikke ha 17! :)
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Er vel ikke å legge noe mer i dette enn at det var en artig treningsøkt og gutta smiler når de spiller poker i kveld..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Quote from: Bjorn on July 10, 2014, 19:16:46
Full time 16-0.

Pssss Første kamp kan alltid taes med en klype salt.  Det er vel dessuten relativt vanlig på CCC nivå, å spille mot dårligere motstand.  Vi skal vel spille mot Dundee. Det er da noe
:)
Dundee? Høres ut s0m en kraftig neddopet tegneseriefigur fra nickelodeon ;D ;D

Asbjørn

Quote from: Xern... on July 10, 2014, 19:37:27
Hallooo, Dundee har fostret fotballspillere som Peter Patrick Lorimer!
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Spissene trenger selvtillit. Ikke mange scoret i fjor bortsett fra  RMC. Derfor: gi spissene trua!!
La dem høre hvordan ballen i nettmaskene lyder!!  :)

Xern

Quote from: Asbjørn on July 10, 2014, 19:57:26
Quote from: Xern... on July 10, 2014, 19:37:27
Hallooo, Dundee har fostret fotballspillere som Peter Patrick Lorimer!

Med det tatt i betraktning, så høres det ut som en fremragende klubb!  :D

Xern

Quote from: Josch on July 10, 2014, 20:02:09
Spissene trenger selvtillit. Ikke mange scoret i fjor bortsett fra  RMC. Derfor: gi spissene trua!!
La dem høre hvordan ballen nettmaskene lyder!!  :)
Og så fort bakre 4-rer får et angrep mot seg i første seriekamp så får vi så det synger :/ Men det er vi jo vant til..

B_Ød

Ups & Ups!!

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Leeds 16-0
Adam Pope
#lufc Hockaday:"The thing I was really happy with was the attitude of the players. They kept on going & going as part of the fitness ."

Head coach David Hockaday after #lufc 16-0 Gheirdeina:"We gained match fitness with most players having 45 mins & no injuries I'm aware of."

#lufc DH:"It was good to see some of the things we've been working on put into practice. It wasn't smooth at times. Attitude was spot on."

#lufc DH :"I saw a lot of lights being switched on. I saw a lot of young men gaining confidence. The scoreline is irrelevant."

#lufc Hockaday:"We looked like a team, we played like a team. There was a camaraderie there. They (Gheirdeina) had maybe one ball in the box

#lufc DH on new signings:"I've identified with the president positions we need to strengthen in. Hopefully there will be more action."

Hockaday on Smith link to Millwall:"I know nothing about that. As far as I'm concerned everyone here is a #lufc player for at least 1 year."

;)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Greit med en stooor seier, men æ likte nu å se ny drakta.

MOT

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on July 11, 2014, 00:32:14
Leeds 16-0
Adam Pope
#lufc Hockaday:"The thing I was really happy with was the attitude of the players. They kept on going & going as part of the fitness ."

Head coach David Hockaday after #lufc 16-0 Gheirdeina:"We gained match fitness with most players having 45 mins & no injuries I'm aware of."

#lufc DH:"It was good to see some of the things we've been working on put into practice. It wasn't smooth at times. Attitude was spot on."

#lufc DH :"I saw a lot of lights being switched on. I saw a lot of young men gaining confidence. The scoreline is irrelevant."

#lufc Hockaday:"We looked like a team, we played like a team. There was a camaraderie there. They (Gheirdeina) had maybe one ball in the boxh

#lufc DH on new signings:"I've identified with the president positions we need to strengthen in. Hopefully there will be more action."

Hockaday on Smith link to Millwall:"I know nothing about that. As far as I'm concerned everyone here is a #lufc player for at least 1 year."

;)

President nå, ikke manager.  ;D

Jon R.

Xern

B_Ød

Quote from: Leedsfan on July 10, 2014, 23:35:55
Quote from: B_Ød on July 10, 2014, 23:21:45
For en vits....

Vil du utdype?

når et relativt nykomponert leeds-lag vinner med basketball-sifre, mener jeg dette er på linje med en vits..og ikke en god vits engang.
Ups & Ups!!

Gufrias

Quote from: B_Ød on July 11, 2014, 07:48:07
For en vits....

Vil du utdype?

når et relativt nykomponert leeds-lag vinner med basketball-sifre, mener jeg dette er på linje med en vits..og ikke en god vits engang.
Der må jeg si meg uenig. 16-0 er en meget god vits. Overraskende og morsom (selv om jeg ikke er helt sikker på at den hadde noe poeng).

Har forresten aldri hørt om et basketballag som holder nullen  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Quote from: B_Ød on July 11, 2014, 07:48:07
For en vits....

Vil du utdype?

Jeg synes vi skal lage et problem ut av dette jeg. Jeg skylder på Cellino og coachen, begge må ta støyten her. Møte et lag med fjellaper som aldri har vært på en bane før.

Eller jeg kan ta til meg Hockadays holdning:

Hilsen Promo som på 90-tallet så flere svenske lag i de lavere divisjoner på sommerferie spille jevnt med Leeds-lag uten noen form for mål og mening.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

For å plassere Laget fra Val Gardena. Her er en oversikt over italiensk ligasystem:

Leeds United Italia:
@KrzysztofWrzal serie A, B, C (all professional). Serie D, Eccellenza, Promozione, 1° categoria, 2° categoria and 3° categoria

...

Lover 3° categoria!   ;)
Min første Leeds-kamp:

Runar

Quote from: Promotion 2010 on July 11, 2014, 09:03:29
For å plassere Laget fra Val Gardena. Her er en oversikt over italiensk ligasystem:

Leeds United Italia:
@KrzysztofWrzal serie A, B, C (all professional). Serie D, Eccellenza, Promozione, 1° categoria, 2° categoria and 3° categoria

...

Lover 3° categoria!   ;)

Kan minne om Guisley, som er der den gamle helten Ben Parker spiller :-)

B_Ød

Quote from: Promotion 2010 on July 11, 2014, 08:58:04

har ikke hørt maken til vås...
Ups & Ups!!

Blank_File

Det var veldig så sur du var Ødegård!

B_Ød

Quote from: Blank_File on July 11, 2014, 11:50:38

neida  :D...men at dette kan bety noenting for noen, har jeg null tro på. Dette blir det jo ikke kamptrening av engang. 
Ups & Ups!!

fmtj

Quote from: B_Ød on July 11, 2014, 11:58:18

neida  :D...men at dette kan bety noenting for noen, har jeg null tro på. Dette blir det jo ikke kamptrening av engang. 

Visst pokker er du sur....husk at du er den som skal støtte managere i klubben vår, selv om det her handler om kun en coach ;)......og så er det jo det da at gutta scora 16 mål og holdt nullen, men det var pokker ikke mye mer heller..... ;D ;D ;D ;D ;D
Yeboahs vitne

B_Ød

Quote from: fmtj on July 11, 2014, 12:32:11

Quote from: B_Ød on July 11, 2014, 11:58:18

Visst pokker er du sur....husk at du er den som skal støtte managere i klubben vår, selv om det her handler om kun en coach ;)......og så er det jo det da at gutta scora 16 mål og holdt nullen, men det var pokker ikke mye mer heller..... ;D ;D ;D ;D ;D

føler meg ikke veldig sur, men kan godt være du har rett  ;)

Mulig jeg savner Grayson.... 8)
Ups & Ups!!