Skrevet av Emne: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?  (Lest 9053 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #30 på: August 21, 2014, 11:30:52 »
Tror vi trenger 2-3 måneder på å finne ut om det er middelmådigheter eller virkelige gode spillere vi har fått tak i.

Svaret er sikkert: En god blanding.

Det har du sikkert rett i. Ting tar tid.

Men mitt poeng var: Skal vi fylle stallen med 15 nye spillere, de fleste fra Italia, for å finne ut at fire holder mål?

Hva tenker spillerne fra akademiet, de som er i ferd med å ta steget opp?

Jeg vet at Leeds United ikke er verdens fotballnavle for øyeblikket, men det burde være mulig å få tak i bedre kvalitet enn det som vi tilsynelatende står med hittil blant nyervervelsene.

Wilco overtalte Strachan. Vi var slett ikke noe storlag på den tiden heller.

Vi trenger kvalitet, ikke kvantitet og mere stallfyll.

Spillerne fra akademiet må jo ha blitt skuffet i alle år da gamle has beens har kommet inn.

Kjenner jo ikke til alle spillerne fra Italia, men de er yngre enn tidligere signeringer i hvert fall. De fleste av dem er heller ikke i italienske, men har spilt i Italia.

Det viktigste er at spillerne er gode ikke hvor de kommer fra.
 

Hallgeir *

Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #31 på: August 21, 2014, 17:41:45 »
Tror vi trenger 2-3 måneder på å finne ut om det er middelmådigheter eller virkelige gode spillere vi har fått tak i.

Svaret er sikkert: En god blanding.

Det har du sikkert rett i. Ting tar tid.

Men mitt poeng var: Skal vi fylle stallen med 15 nye spillere, de fleste fra Italia, for å finne ut at fire holder mål?

Hva tenker spillerne fra akademiet, de som er i ferd med å ta steget opp?

Jeg vet at Leeds United ikke er verdens fotballnavle for øyeblikket, men det burde være mulig å få tak i bedre kvalitet enn det som vi tilsynelatende står med hittil blant nyervervelsene.

Wilco overtalte Strachan. Vi var slett ikke noe storlag på den tiden heller.

Vi trenger kvalitet, ikke kvantitet og mere stallfyll.

Spillerne fra akademiet må jo ha blitt skuffet i alle år da gamle has beens har kommet inn.

Kjenner jo ikke til alle spillerne fra Italia, men de er yngre enn tidligere signeringer i hvert fall. De fleste av dem er heller ikke i italienske, men har spilt i Italia.

Det viktigste er at spillerne er gode ikke hvor de kommer fra.

Selvfølgelig har de unge, fremadstormende blitt skuffet opp gjennom årene. Så har noen blitt frigitt, andre har blitt lånt ut og til slutt i beste fall blitt solgt. Noen har også slått til i nye klubber. De burde ha fått sjansen hos oss.

Om hovedtyngden av de nye er italienske eller ei, er vel heller uviktig i denne sammenhengen. Jeg synes bare at vi bør ha "overvekt" av briter i klubben, spesielt dersom ikke nyervervelsene er vesentlig bedre enn våre egne. Hvis ikke, heller jeg mot større satsing på "home growns".

Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #32 på: August 21, 2014, 17:52:57 »
Jeg prøvde meg på en tilsvarende diskusjon i en annen tråd, og fikk stort sett motforestillinger. Men, jeg er altså enig med deg Hallgeir! Denne Antenucci som kom i går er muligens et scoop. Men, han kan også være en halvgammel lykkejeger, hvor det viser seg at den meget middelmådige CV'en faktisk representerer hans egentlige kvalitet. Tar opp plass i stallen, får lønn, og bidrar med fint lite annet enn å sutre over alt regnet i England før han går tilbake til serie B i mai.

Jo da, det kunne like gjerne skjedd med en britisk spiller også det, men hvorfor ikke satse på at en av unggutta kunne fått de mulighetene Mirco nå vil få?

Silvestre og Doukara virker å være forsterkninger. Benedicic virker spennende på sikt. Resten av de utenlandske nykommerne er jeg meget usikker på nytten av, og da regner jeg Bianchi inn i denne gjengen.

Jeg noterer meg at Hallgeir, lojosang og Jon R (tror jeg?) er på mitt parti her. Så vil tiden vise hvem som blir bønnhørt, og hvem som fikk "mest rett"!

Og jeg har lest innlegget ditt og er helt enig med deg, men fikk aldri rotet meg til å svare den den aktuelle dagen.  :)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #33 på: August 21, 2014, 17:59:19 »
Jeg prøvde meg på en tilsvarende diskusjon i en annen tråd, og fikk stort sett motforestillinger. Men, jeg er altså enig med deg Hallgeir! Denne Antenucci som kom i går er muligens et scoop. Men, han kan også være en halvgammel lykkejeger, hvor det viser seg at den meget middelmådige CV'en faktisk representerer hans egentlige kvalitet. Tar opp plass i stallen, får lønn, og bidrar med fint lite annet enn å sutre over alt regnet i England før han går tilbake til serie B i mai.

Jo da, det kunne like gjerne skjedd med en britisk spiller også det, men hvorfor ikke satse på at en av unggutta kunne fått de mulighetene Mirco nå vil få?

Silvestre og Doukara virker å være forsterkninger. Benedicic virker spennende på sikt. Resten av de utenlandske nykommerne er jeg meget usikker på nytten av, og da regner jeg Bianchi inn i denne gjengen.

Jeg noterer meg at Hallgeir, lojosang og Jon R (tror jeg?) er på mitt parti her. Så vil tiden vise hvem som blir bønnhørt, og hvem som fikk "mest rett"!

Og jeg har lest innlegget ditt og er helt enig med deg, men fikk aldri rotet meg til å svare den den aktuelle dagen.  :)


Det er bare å se på den nye backen vi er interessert i. EX Milan og Watford i fjor. Han underskrev 5 års kontrakt med Watford i 2013, men fikk den terminert i juli og spiller nå med sin Udinese.

Ikke big deal kanskje, men noen skifter klubber som lynet.

Men sjekk kontrakttråden. Få inn på lang tid, med unntak av Silvestri, Bianchi og Bellusci som faktisk alle kan gjøre en jobb i PL en dag. Vi er nødt til å ha en tropp av spillere som kan ta del på et høyere nivå. Samtidig må vi ha nok spillere til å stå igjennom en hel Championship sesong. Mange hensyn å ta. Jeg har sett værre rask som er kjøpt inn til klubben i de seneste årene.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #34 på: August 21, 2014, 18:57:59 »
Men når det gjelder våre unge spillere må de kjempe seg fram uansett om de må komme seg foran 15 engelskmenn eller 15 italienere. Det skulle bli det samme.
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #35 på: August 21, 2014, 19:12:46 »
14 eller 23, kanskje er det også greit med 13 i noen tilfeller.


Men absolutt ikke 17.
























Det er nå mitt syn :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #36 på: August 21, 2014, 19:52:15 »
14 eller 23, kanskje er det også greit med 13 i noen tilfeller.


Men absolutt ikke 17.
























Det er nå mitt syn :)


Du er alltid til så god hjelp du da!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #37 på: August 21, 2014, 20:24:21 »
Men når det gjelder våre unge spillere må de kjempe seg fram uansett om de må komme seg foran 15 engelskmenn eller 15 italienere. Det skulle bli det samme.

Faktisk ikke, så lenge det er 15 engelskmenn OG 15 italienere.
Jon R.

erik4england

Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #38 på: August 22, 2014, 14:38:26 »
Lett spørsmål i disse tider som har vart aaaaaaaaaltfor lenge. Svaret er: AS MANY AS IT TAKES.
 

Woody

Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #39 på: August 22, 2014, 15:06:57 »
Lett spørsmål i disse tider som har vart aaaaaaaaaltfor lenge. Svaret er: AS MANY AS IT TAKES.

Det var i hvertfall for mange britiske med på tirsdag
LIFE IS LEEDS

GeirO

Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #40 på: August 22, 2014, 19:11:40 »
Men når det gjelder våre unge spillere må de kjempe seg fram uansett om de må komme seg foran 15 engelskmenn eller 15 italienere. Det skulle bli det samme.

Faktisk ikke, så lenge det er 15 engelskmenn OG 15 italienere.

Egentlig ikke; det er bare for de unge å bli gode nok......les Martin Ødegård.
MOT

gudme

Sv: Hvor mange "ikke-britiske" spillere bør vi ha i Leeds United ?
« Svar #41 på: August 22, 2014, 21:33:16 »
Nok til at engelske blir seriøse med trening og kostholdet.  MOT
LEEDS 4 EVER