avstemning

Tipp Leeds Uniteds tabellplassering ved sesongslutt

Opprykk (1-2)
4 (4.5%)
Kvalik (3-6)
12 (13.5%)
Nesten (7-10)
19 (21.3%)
Midten (11-17)
32 (36%)
I faresonen (18-21)
22 (24.7%)
Ned (22-24)
0 (0%)

Stemmer totalt: 87

Avstemning er avsluttet: September 06, 2014, 08:18:14

Skrevet av Emne: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?  (Lest 8937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« på: Juli 28, 2014, 08:18:14 »
Med nye sjefer på sidelinja og i direktørfløyen, mange nye spillere fra en helt annen liga, mye dødvekt og en toppscorer/kaptein borte, er det kanskje vanskeligere enn noen gang å ha noen klar formening om hvor Leeds United står på sluttabellen i Championsip til våren. Men det stopper oss vel ikke?

Stem på det du mener er det mest sannsynlige, og du må gjerne poste i tillegg. Avstemmingen er åpen i 40 dager, til transfervinduet er stengt, og det er mulig å endre stemmen hvis du vil.
Hekta på Leeds siden 1974

Tjalla

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #1 på: Juli 28, 2014, 08:27:09 »
Med nye sjefer på sidelinja og i direktørfløyen, mange nye spillere fra en helt annen liga, mye dødvekt og en toppscorer/kaptein borte, er det kanskje vanskeligere enn noen gang å ha noen klar formening om hvor Leeds United står på sluttabellen i Championsip til våren. Men det stopper oss vel ikke?

Stem på det du mener er det mest sannsynlige, og du må gjerne poste i tillegg. Avstemmingen er åpen i 40 dager, til transfervinduet er stengt, og det er mulig å endre stemmen hvis du vil.

Tror vi starter helt forferdelig, ligger under nedrykk rundt juletider. Hock får så sparken, en ny kommer inn + noen nye spiller i Januar slik at vi får en noe bedre vårsesong som tar oss opp til 16-19 plass. Håper jeg tar fryktelig feil...
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Gufrias

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #2 på: Juli 28, 2014, 08:41:53 »
Personlig er jeg litt skeptisk.
Hockaday's CV imponerer meg ikke.
Fart og breddeholdere er mangelvare.
Jeg er usikker på hvor gode de nye er. Treningskampene tyder så langt på at bare Silvestri går rett inn i førsteelleveren.
Plussiden inneholder først og fremst en forventning om mer stabilitet på nivået over Hockaday.
Men jeg har også en viss tro på Salerno.
Og vi har Gibbs og Carbone, som kan tenkes å redde stumpene hvis prosjekt Hock går ad undas.
Hekta på Leeds siden 1974

Annesj

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #3 på: Juli 28, 2014, 09:52:25 »
Pr time ser det unektelig stygt ut i mine øyne. Balansen i laget virker å være helt ute å kjøre ennå. Ingen breddespillere å nå også uten en klar målscorer, samt et forsvar som tydeligvis fortsatt viser enorme svakhetstegn. I tillegg syns jeg utifra det jeg har hørt på radio av de to siste treningskampene virker spillet også ganske så planløst. Ingen klare tegn på hvordan man ønsker å spille å det bekymrer meg mest. Det burde vært synlig nå to uker før start. Det MÃ… komme no kvalitet inn som hever nivået ellers blir dette en kamp for å unngå nedrykk fra start til mål er jeg redd. Uansett om det kommer kvalitet inn nå så skal det mye til for at dette slår til med en gang så kort tid før seriestart. Så det spørs om vi kanskje MÃ… en tur nedom L1 igjen før vi evt begynner stigningen  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

flynn

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #4 på: Juli 28, 2014, 09:56:33 »
Jeg er av dem som ser med stor uro på det som foregår i klubben. Cellino har muligens penger, men jeg frykter at han ikke har peiling på hva som kreves i engelsk fotball generelt, og denne divisjonen spesielt. Det samme tror jeg gjelder de nye spillerne som har, og som trolig vil fortsette å ankomme. Jeg er ikke overrasket over at laget har sett svakt ut i de siste treningskampene, og frykter en tung start på sesongen. Med Cellinos track record så tror jeg det vil føre til umiddelbare endringer, og stor turn-over både på spiller og trenersiden. Altså det stikk motsatte av det jeg tror er nøkkelen til suksess,- kontinuitet.

Samtidig så har jeg et ørlite håp om at jeg kan ta feil. Hver sesong er det ett lag som virkelig overrasker, og som ender opp med opprykk eller playoff etter å ha vært dømt nord og ned. Kan det være oss i år mon tro?

Mitt tips er alikevel godt under midten, men ikke nedrykk.

flynn

columbi

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #5 på: Juli 28, 2014, 12:54:11 »
Det var da svært så negativt det var her etter et par middelmådige resultater. Laget må innkjøres og Celino vil kjøpe noen flere bra spillere. Vi går rett opp!
 

Erik M

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #6 på: Juli 28, 2014, 12:54:21 »
Jeg tror vi får en vanskelig start på ligaen.  Halvannen uke før ligastart har vi ikke troppen på plass, ingen førsteelver eller spillestil drillet.  Håper ligger i at vi vet Cellini er en handlingens mann.  Han vil ikke sitte å se Hock mislykkes og kan ha en profilert manager på plass utpå høsten. Med et vellykket januarvindu kan vi få en sluttspurt som gir oss play-off, men jeg merker at jeg slipper optimisten i meg til igjen her...

Cellino er ikke bra langsiktig for klubben, men han vil sette alle kluter (les: store resurser) inn for å få til et opprykk.  Og det er det vel ingen som har gjort på en stund...
 

Annesj

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #7 på: Juli 28, 2014, 12:58:23 »
Det var da svært så negativt det var her etter et par middelmådige resultater. Laget må innkjøres og Celino vil kjøpe noen flere bra spillere. Vi går rett opp!

Det var optimismen sin det  ;) Måtte du få rett  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #8 på: Juli 28, 2014, 13:22:34 »
We all love Leeds
We all love Leeds
We all love Leeds
...and we're going UP!!!


Vi rykker selvsagt opp...kan ikke se noen utfordrer til 1.plassen  ;D
We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

DenHviteYeboah

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #9 på: Juli 28, 2014, 13:57:54 »
Meget bekymret :(
Takknemlig for at Cellino kjøpte klubben fra idiotene i GFH, og at han har en plan for å rykke opp innen 2 år, men er hellig overbevist om at selv om Cellino har gjort mye bra, så har han gjort 2 kardinalfeil:
1. Ansette Hockaday som sjefstrener
2. Ikke erstatte Ross med en spiss på samme nivå(ikke ennå i hvert fall..)

Dette sender ut dårlige signaler :(
Frykter å bli pissa på i mange kamper dessverre >:(
Har tippet nedre halvdel, og håper som vanlig at jeg tar feil ;)

eiru

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #10 på: Juli 28, 2014, 15:08:18 »
Her er noen grunner til at sesongen kan bli bra:

- Vi har en av de sterkeste stallene i championship, i forhold til hvor lave forventninger som er knyttet til klubben.
- Vi har vinger (Byram, White, Dawson(?), Poleon (?), pluss Dokuara), som har fått tidligere sesonger ødelagt av skader, for stort forventningspress, etc.
- Vi hadde svært mye ungt i laget i fjor. Noen av disse vil garantert ta mer ansvar denne sesongen, i større eller mindre grad.
- sentrallinjen er kvitt Michael Brown og Paddy Kenny.
- Steve Morison har ferdighetene, og mye og bevise etter to ubrukelige sesonger. Kun 31 år!
- Matt Smith kan bli den nye Peter Crouch. Like høy, nesten like bevegelig, og en bedre hodespiller.
- Vi har kjøpt U-21 og A-landslagsspillere fra store nasjoner i Europa.
- I tillegg har vi fortsatt mye penger å bruke på en virkelig stjernespiller, eller to, når en slik blir tilgjengelig.
- Treningskamper inkluderer utslitte spillere, eksperimentering, og rare resultater. De gir i liten grad en pekepinn på hvor lag ligger.
- Dave Hockaday har en noe uvanlig CV. Heldigvis handler fotball 90 % om de 11 spillerne ute på banen, så om han er en likendes fyr, sysselsetter folk på riktig måte, og i tillegg tar ut det riktige laget, vil det holde i massevis.
- Cellino har helt sikkert sine sosiopatiske sider, men det han fotballfaglig har gjort med Cagliari er en stor prestasjon i Italia.


Punktene er kanskje satt litt på spissen, men jeg tror ikke vi har noe å frykte:)

Borge

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #11 på: Juli 28, 2014, 15:52:56 »
Jeg har troen i år, selv om ikke alt er rosenrødt i klubben. For meg fremstår Cellino som en utålmodig fyr som kommer til å gjøre grep hvis ting ikke går den rette veien.
Borge

Hallgeir *

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #12 på: Juli 28, 2014, 16:06:30 »
Tror vi går en strevsom høst i møte. Det tar tid å spille mange nye spillere sammen.  Foreløpig er vi alt for tynt besatt i angrep til at jeg har tro på en ok start. Det kan bedre seg i andre halvdel av sesongen, men da er Hockaday borte.

Jeg håper selvfølgelig at jeg tar feil, og at vi ikke kladder det til så mye at vi må spille i Div. 1 neste sesong.

Tipper 17. plass.
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #13 på: Juli 28, 2014, 16:20:09 »
Tror vi går en strevsom høst i møte. Det tar tid å spille mange nye spillere sammen.  Foreløpig er vi alt for tynt besatt i angrep til at jeg har tro på en ok start. Det kan bedre seg i andre halvdel av sesongen, men da er Hockaday borte.

Jeg håper selvfølgelig at jeg tar feil, og at vi ikke kladder det til så mye at vi må spille i Div. 1 neste sesong.

Tipper 17. plass.
Kopierer denne. Katastrofal start, men noen nysigneringer i januar gjør at vi beholder plassen.
 

bwirum

Sv:
« Svar #14 på: Juli 28, 2014, 19:21:15 »
Kan nok hende høsten blir tøff, men tipper plassering til slutt mellom 10 og 14.

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Trond A

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #15 på: Juli 28, 2014, 19:39:35 »
Med dagens mannskap, og dersom en ikke får inn noen kvalitetssigneringer: 14-18 plass.
Luscos medl. 338

sportcarl1

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #16 på: Juli 28, 2014, 19:52:57 »
tippade 7-11, men vi kan hamna vartsom helst mellan 3 och 20
 

baste

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #17 på: Juli 28, 2014, 21:01:51 »
Helt umulig å tippe, men en god start kan gjøre mye. Tror vi får inn 2-3 spillere til.

 Tapet av McNoMack e tungt å svelge, men æ trur Smith m.fl står fram mer i år. 
Ønske mitt er playoff plassering til Jul, 2-3 nye før januar og sakte men sikkert klatre opp på 2. Plass


Marching on together  ;D

sportcarl1

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #18 på: Juli 28, 2014, 21:06:23 »
googlade på championship transfer 2014, och kom in på telegraphs sida, nägra dagar gammmal var den, men verkar som köpivern bland cccklubbarna minskat mot för några år sedan, var väl egentligen bara  Derby som verkar starkare än förra säsongen förutom ev uppflyttade league one klubbarna, en del klubbar var enormnt brandskattade
 

Kato

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #19 på: Juli 28, 2014, 21:42:19 »
Svært bekymret for den sportslige statusen. I min Leeds-verden betyr det mye mer enn om vi eier Elland Road og alt det der.

Begrunner det med følgende:

1. Frykter Hockaday er en fortidens leder, med blytunge pre-seasons som våpen. Rapportene sier det ikke er noe tegn til fremgang spillemessig. Tviler rett og slett på kompetansen. Bedre å løpe riktig, enn å løpe mye.

2. Cellinos manglende kunnskap om championship kan koste dyrt. Italienerne har noe å bevise.

3. Lite forsterkninger der vi mest trenger det. Lyser behov for en sjef bak i midten, kantspillere, og en klassespiss. Hunt og Morison, bare glem det.

4. Første rapporter på de nye er varierende. Silvestri en bra keeper, men han har vært limt på strek så langt, og sett noe puslete ut i feltet. Ikke overbevist. Berardi ser bra ut, kan løse den fordømte venstrebacken. Bianchi vet jeg lite om, Doukara sier ryktene er såder. I kveld sies det Viviani er klar, det blir et løft (selv om vi har viktigere plasser å forsterke enn sentralt).

5. Omdømmet vårt hos engelske spillere er brokete, etter lunsjpakker og alt annet tull.

Konklusjon: Ser skummelt ut i begge ender. Må ha midtstopper inn. På topp er det helt krise pr nå. Cellino må ta tak. Vi er ikke sterkere enn laget som avsluttet forrige sesong.

Tips pr nu: 18-22
« Siste redigering: Juli 28, 2014, 22:48:47 av Kato »
 

Gufrias

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #20 på: Juli 28, 2014, 22:59:31 »
Her er noen grunner til at sesongen kan bli bra:

- Vi har en av de sterkeste stallene i championship, i forhold til hvor lave forventninger som er knyttet til klubben.
- Vi har vinger (Byram, White, Dawson(?), Poleon (?), pluss Dokuara), som har fått tidligere sesonger ødelagt av skader, for stort forventningspress, etc.
- Vi hadde svært mye ungt i laget i fjor. Noen av disse vil garantert ta mer ansvar denne sesongen, i større eller mindre grad.
- sentrallinjen er kvitt Michael Brown og Paddy Kenny.
- Steve Morison har ferdighetene, og mye og bevise etter to ubrukelige sesonger. Kun 31 år!
- Matt Smith kan bli den nye Peter Crouch. Like høy, nesten like bevegelig, og en bedre hodespiller.
- Vi har kjøpt U-21 og A-landslagsspillere fra store nasjoner i Europa.
- I tillegg har vi fortsatt mye penger å bruke på en virkelig stjernespiller, eller to, når en slik blir tilgjengelig.
- Treningskamper inkluderer utslitte spillere, eksperimentering, og rare resultater. De gir i liten grad en pekepinn på hvor lag ligger.
- Dave Hockaday har en noe uvanlig CV. Heldigvis handler fotball 90 % om de 11 spillerne ute på banen, så om han er en likendes fyr, sysselsetter folk på riktig måte, og i tillegg tar ut det riktige laget, vil det holde i massevis.
- Cellino har helt sikkert sine sosiopatiske sider, men det han fotballfaglig har gjort med Cagliari er en stor prestasjon i Italia.


Punktene er kanskje satt litt på spissen, men jeg tror ikke vi har noe å frykte:)
Jeg må innrømme at det var deilig å lese innlegget ditt.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #21 på: Juli 28, 2014, 23:53:47 »
Her er noen grunner til at sesongen kan bli bra:

- Vi har en av de sterkeste stallene i championship, i forhold til hvor lave forventninger som er knyttet til klubben.
- Vi har vinger (Byram, White, Dawson(?), Poleon (?), pluss Dokuara), som har fått tidligere sesonger ødelagt av skader, for stort forventningspress, etc.
- Vi hadde svært mye ungt i laget i fjor. Noen av disse vil garantert ta mer ansvar denne sesongen, i større eller mindre grad.
- sentrallinjen er kvitt Michael Brown og Paddy Kenny.
- Steve Morison har ferdighetene, og mye og bevise etter to ubrukelige sesonger. Kun 31 år!
- Matt Smith kan bli den nye Peter Crouch. Like høy, nesten like bevegelig, og en bedre hodespiller.
- Vi har kjøpt U-21 og A-landslagsspillere fra store nasjoner i Europa.
- I tillegg har vi fortsatt mye penger å bruke på en virkelig stjernespiller, eller to, når en slik blir tilgjengelig.
- Treningskamper inkluderer utslitte spillere, eksperimentering, og rare resultater. De gir i liten grad en pekepinn på hvor lag ligger.
- Dave Hockaday har en noe uvanlig CV. Heldigvis handler fotball 90 % om de 11 spillerne ute på banen, så om han er en likendes fyr, sysselsetter folk på riktig måte, og i tillegg tar ut det riktige laget, vil det holde i massevis.
- Cellino har helt sikkert sine sosiopatiske sider, men det han fotballfaglig har gjort med Cagliari er en stor prestasjon i Italia.


Punktene er kanskje satt litt på spissen, men jeg tror ikke vi har noe å frykte:)
Jeg må innrømme at det var deilig å lese innlegget ditt.

Enig her , d positive med å tape/ spille Shitty kamper nå tett oppimot seriestart er at d MÃ… handles.... Og akkurat dette tror jeg kan bli vår styrke - ettersom vi har £££ og handlekraft. Så spørs d om vi handler spillere i de posisjoner som virkelig trengs...,, som i fjor har vi fortsatt ikke vinger...
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #22 på: Juli 29, 2014, 07:42:17 »
Jeg vet i likhet med mange andre her ikke hva jeg skal tru i år, men frykten ligger der for en sesong i ytterste mørke! Håper selvsagt at Hock og gjengen gjør den til skamme og at de få som tror på opprykk faktisk får rett. Ser likevel det som i grenseland til utopisk.
Yeboahs vitne

Masinga

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #23 på: Juli 29, 2014, 14:27:16 »
Det var da svært så negativt det var her etter et par middelmådige resultater. Laget må innkjøres og Celino vil kjøpe noen flere bra spillere. Vi går rett opp!
Spørsmålet var: Hvordan går sesongen 2014-2015? Ikke: Hvordan håper du det går i sesongen 2014-2015? Hadde spørsmålet vært det siste, ville alle her inne svart "rett opp!" Men når man nøkternt spør om hvordan sesongen vil forløpe, må svaret baseres på hva vi ser og hører. Foreløpig virker alt kaotisk. Det er ingenting som tyder på at dette blir en eneste lang fest. Jeg kjenner ikke Hockadays kvaliteter. Jeg kjenner ikke Cellino. Jeg kjenner ikke sportsdirektøren. Jeg kjenner ikke de nye spillerne. Heller ikke vet jeg hvem som kommer på tampen av overgangsvinduet (gjelder ikke lån). Det er klubben som skal bevise noe, ikke jeg.

Hockaday er head coach, ikke manager. Antagelig har han begrenset med innflytelse. Cellino og han sportsdirektøren jeg aldri husker navnet på, er sannsynligvis de som bestemmer hva kjøleskapet skal inneholde. Så må sjefskokken prøve å lage mat ut fra det han finner i skapet. Synes jeg ser van Gaal jobbe under slike betingelser!

Den mulige overgangen med Viviani viser også at eier og sportsdirektør ikke er samsnakket (eller er det bare spill for galleriet?). Klubben har minst tre personer som går i gryta til hverandre. For alt jeg vet, kan det være at disse jobber glimrende sammen. Men det må de bevise. Det sportslige hittil viser at Leeds mest sannsynlig får en tung sesong. Fordi det er en strukturfeil i klubben.

Det vil være gledelig om dette motbevises!
Masinga, medl.nr. 1250

sportcarl1

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #24 på: Juli 29, 2014, 20:51:02 »
inte en chans att vi åker ur
 

Runar

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #25 på: Juli 29, 2014, 21:04:32 »
Det var da svært så negativt det var her etter et par middelmådige resultater. Laget må innkjøres og Celino vil kjøpe noen flere bra spillere. Vi går rett opp!
Spørsmålet var: Hvordan går sesongen 2014-2015? Ikke: Hvordan håper du det går i sesongen 2014-2015? Hadde spørsmålet vært det siste, ville alle her inne svart "rett opp!" Men når man nøkternt spør om hvordan sesongen vil forløpe, må svaret baseres på hva vi ser og hører. Foreløpig virker alt kaotisk. Det er ingenting som tyder på at dette blir en eneste lang fest. Jeg kjenner ikke Hockadays kvaliteter. Jeg kjenner ikke Cellino. Jeg kjenner ikke sportsdirektøren. Jeg kjenner ikke de nye spillerne. Heller ikke vet jeg hvem som kommer på tampen av overgangsvinduet (gjelder ikke lån). Det er klubben som skal bevise noe, ikke jeg.

Hockaday er head coach, ikke manager. Antagelig har han begrenset med innflytelse. Cellino og han sportsdirektøren jeg aldri husker navnet på, er sannsynligvis de som bestemmer hva kjøleskapet skal inneholde. Så må sjefskokken prøve å lage mat ut fra det han finner i skapet. Synes jeg ser van Gaal jobbe under slike betingelser!

Den mulige overgangen med Viviani viser også at eier og sportsdirektør ikke er samsnakket (eller er det bare spill for galleriet?). Klubben har minst tre personer som går i gryta til hverandre. For alt jeg vet, kan det være at disse jobber glimrende sammen. Men det må de bevise. Det sportslige hittil viser at Leeds mest sannsynlig får en tung sesong. Fordi det er en strukturfeil i klubben.

Det vil være gledelig om dette motbevises!


Kanskje ikke Van Gaal, men Guardiola jobber delvis slik. Han har ikke 100% makt over overganger inn og ut, men innflytelse... Mange managere i toppklubber i europa som ikke eier overgangssaken som i england.
 

sportcarl1

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #26 på: Juli 30, 2014, 17:57:53 »
 
We all love Leeds
We all love Leeds
We all love Leeds
...and we're going UP!!!


Vi rykker selvsagt opp...kan ikke se noen utfordrer til 1.plassen  ;D
We are Leeds...MOT!!!

 :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
 

Josch

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #27 på: Juli 30, 2014, 20:15:15 »
Realistisk så tror jeg Leeds kan kjempe blant 6-8. plass. Man trenger ikke være ekstremt god for å oppnå dette. Nøkkelen blir forsvaret og at flere enn i fjor melder seg på scoringslisten. Det handler om jevnhet og unngå lange downs og skrekktap (blackout) Jeg ser for meg jevne kamper med lite mål der Leeds vinner med ett mål eller uavgjort. Erfaring viser at flere lag sprekker siste 1/4-del av sesongen, så en 6. plass er ikke utelukket. Jeg tror ikke Leeds har mye dårligere lag enn18-19 andre lag i serien. Top 3 tror jeg ikke på. ;). Troppen virker noe tynn, så det bør forsterkes i januar. :( De samme som ifjor vil kjempe i toppen  + Fulham/cardiff.

auren

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #28 på: Juli 30, 2014, 20:35:04 »
13. plass

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

Sv: Poll: hvordan går sesongen 2014-2015?
« Svar #29 på: Juli 30, 2014, 21:26:58 »
Det eneste jeg er sikker på er at vi ikke blir nr 17. Det godtar Massimo aldri i livet  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".