Treningskamp: vs Dundee United @ Elland Road, lørdag 2/8 2014, kl 16.00

Started by Promotion 2010, August 01, 2014, 11:26:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xern

Quote from: auren on August 02, 2014, 16:07:27
Laget?

auren
@LUFC: Team News vs Dundee United: Silvestri, Byram, Wootton, Pearce, Warnock, Murphy, Austin, Tonge, Bianchi, Morison, Doukara #lufc

@LUFC: Team News vs Dundee United. Subs: S Taylor, Berardi, C Taylor, Cook, Hunt, Dawson, Smith, Poleon #lufc
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

oivindh

Berardi på benken igjen... Trodde vi hadde signert forsterkninger, spesielt på back'en, og så er det benkefyll..  :-\

Xern

Quote from: oivindh on August 02, 2014, 16:34:26
Berardi på benken igjen... Trodde vi hadde signert forsterkninger, spesielt på back'en, og så er det benkefyll..  :-
Må ha reserver og alternativer til alle områder på banen, både for å ha muligheter og for å kunne skape konkurranse om plassene. Høyreback manglet vi bl.a i hele fjor.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Aiaiai, vi spiller fantastisk fremover! God kreativitet, kjappe bevegelser, korte pasninger! Manglet bare avslutning der, så hadde det stått 2-0.

Promotion 2010

Mye positivt i dag.

Skulle og burde vært mer enn 1-0 så langt.

Bianchi er imponerende og Morison ser ut som en matchvinner. ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

mycket bra match, njutit av Leeds spel, det här laget spelar bollen på marken, och bianchi/doukara är minst en klass bättre än stewart/kebe, murphy/tonge/austin går en ny vår till mötes.

B_Ød

får litt jimmy floyd følelser av doukara...han blir morsom å følge fremover..
Ups & Ups!!

Glenn K

Imponert etter første omgang. Mye fint spill fremover, og bra kontroll i forsvar  :)

Rudi G.

Quote from: Promotion 2010 on August 02, 2014, 16:44:53
Mye positivt i dag.

...og Austin rydder og distribuerer på en flott måte...eller?

Asbjørn

Quote from: Rudi G. on August 02, 2014, 16:50:04

Selvfølgelig gjør han det! :)  8)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Dette er veldig lovende. Kombinasjonene på midten, særlig på høyresida, er veldig presise og kreative. Samtidig ser vi en jobbing som vi vel savnet i fjor. Morison har i tillegg til målet jobbet godt uten ball, og bl a løpt opp et par gjennombruddsforsøk fra Dundee. Doukara er x-faktoren, og virker også fysisk sterk. Og Rudy virker mye tryggere en i fjor, kanskje fordi han vet at han har ballsikre medspillere rundt seg.
Wooton virker litt rusten, og keeper ikke sikker med ball i beina. Det er ikke gode nyheter. Samtidig er det godt å se en keeper på under 100 kg også -  begynner å bli en stund siden.

sportcarl1

Mye positivt i dag.

Austin har varit felfri, men den som överaskat mig mest positivt är utan tvekan Tonge vilka passningar och spelförståelse han har, verkar vältränad och lätt i steget, förra säsongn verkade han mest långsam

oivindh

Quote from: sportcarl1 on August 02, 2014, 16:54:00
Mye positivt i dag.

Austin har varit felfri, men den som överaskat mig mest positivt är utan tvekan Tonge vilka passningar och spelförståelse han har, verkar vältränad och lätt i steget, förra säsongn verkade han mest långsam
I alle dager.. Begynner vi å ligne et LAG ??  ;D

HåvardK

Quote from: oivindh on August 02, 2014, 16:58:11
Quote from: sportcarl1 on August 02, 2014, 16:54:00
Mye positivt i dag.

I alle dager.. Begynner vi å ligne et LAG ??  ;D
Uten tvil. Ikke noe som ligner på "hoof ball" her - fire midtbanespillere som søker kreative løsninger hele tiden, og løpsvillige og smarte angripere også. Dette er lovende.

Xern

Lenge siden jeg har sett en hel omgang med Leeds på banen uten å bli helt håpløst oppgitt :D

Rudi G.

Xern

Syntes at Hunt inn for Austin var ett merkelig bytte. Annen formasjon?

dansale

Forza Leeds!

Rudi G.

Quote from: Xern... on August 02, 2014, 17:07:21
Syntes at Hunt inn for Austin var ett merkelig bytte. Annen formasjon?

Silvestri og Hunt bytter plass ser det ut som.

Xern

Tror ikke det eksisterer, men koster bare 140kr for 3 mnd abonnement på LUTV.

Bjorn

Marching On! 4276

Xern

Lewis Cook skal inn. Gleder meg til å se hva han kan utrette.

Xern

@LUFC: 63 mins. Subs for #lufc...Tonge, Morison and Murphy off for Cook, Dawson and Poleon.

Xern

Laget etter byttene er mye mindre samspilte enn laget som startet. Det ser man tydelig.

Promotion 2010

Matthew Tudor

Cellino not happy. Just walked into box saying why is Bianchi playing there it's not his f**king position! #

6:20pm - 2 Aug 14

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Budda

Godt gjort av Poleon
Endre