Sv: Ex-lånespiller: Žan Benedičič

Started by Sleivind, August 04, 2014, 18:23:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Det stod vel et eller annet sted i dag at Zan ikke kommer tilbake til høsten (surprise, surprise), men hèlt tomhendt drar han visst ikke  ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

AndyMathie

Quote from: Asbjørn on June 03, 2015, 22:25:57
Det stod vel et eller annet sted i dag at Zan ikke kommer tilbake til høsten (surprise, surprise), men hèlt tomhendt drar han visst ikke  ::)

Det er nettopp det han gjør derav tårene til datter Cellino. Han drar helt tomhendt uten engang dama med sæ... Uflaks når man e sammen med en sånn babe.
We are Leeds and we are proud of it!

p0ndus

Quote from: AndyMathie on June 04, 2015, 16:01:59
Quote from: Asbjørn on June 03, 2015, 22:25:57

Det er nettopp det han gjør derav tårene til datter Cellino. Han drar helt tomhendt uten engang dama med sæ... Uflaks når man e sammen med en sånn babe.
Med tanke på det evt svigerfaremnet , så er det vel heller snakk om flaks ;D ;)

Asbjørn

Barry O' Mahony
‏@barryomahony4
Leyton Orient have signed midfielder Zan Benedicic on a free transfer from Ascoli on a deal until January 2017.
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Bør det ikke stå "Ex-lånespiller" som tittel på denne tråden. Kanskje ikke det gjør så mye, all den tid den ikke er så veldig aktiv ;)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

Quote from: RoarG on September 19, 2016, 20:07:08
Bør det ikke stå "Ex-lånespiller" som tittel på denne tråden. Kanskje ikke det gjør så mye, all den tid den ikke er så veldig aktiv ;)?
...jeg rettet det til nettopp det i mitt svar, men må nok gjøre det i åpningsinnlegget for at alle svar skal ha 'ex' i seg... :o
Tell me  Tell me

Dylan