Kamp Capital One Cup: vs Accrington St @ Elland Road, tirsd 12/8 2014, kl 20.45

Started by GeirO, August 11, 2014, 21:06:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Killa

Noen som vet noe mer om situasjonen med rødkortet til Berardi?

ArneS

Minner om at Wolves, Bolton og Wigan alle røk mot League 2 lag.    

Fornøyd med seier, jeg  :)
Den 17. mann

h.b

Quote from: ArneS on August 12, 2014, 22:56:35

Men det skal ikke Leeds, og heldigvis greide vi det med nød og neppe

Sølvreven

Quote from: GeirO on August 12, 2014, 22:49:48
Quote from: Sølvreven on August 12, 2014, 22:41:27
Quote from: baste on August 12, 2014, 22:37:41
Billy Sharp snart klar, 2-3 nye i stallen til neste kamp. Går sakte men sikkert rett vei dette

MOT
Håper at ikke Sharp kommer for det betyr garantert at Byram forsvinner.....

"Garantert" er vel et litt for sterkt ord....
vel... De øker budet og plutselig blir Sharp linket til oss. Synes dette begynner å lukte bensin, som Kaizers så fint sa det.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

AndyMathie

We are Leeds and we are proud of it!

GeirO

Quote from: ArneS on August 12, 2014, 22:56:35

Bolton er nok ikke ute ennå....extra time.
MOT

GeirO

MOT

Budda

Endre

GeirO

MOT

Promotion 2010

En smakebit av målene til Doukara:

@WALMOT3: Both Souleymane Doukara goals v #acfc #LUFC http://t.co/fps1RI46FF

:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

ColD:
@WACCOE Leeds 'inserted sell-on clause for Clayton' shock and we won. This is truly a crazy Tuesday night. #lufc

;D
Min første Leeds-kamp:

Barba

To fine mål ( ikke all verdens "defending") og et helt greit rødt kort ja. Det siste først, han går nok for å ta ball og er litt uvøren for å si det mildt, men ser ikke ut som han går for å ta spilleren. Kan ikke skjønne at det skal gi mange kamper.
Så scoringene. Den første er en typisk goalgetterscoring. Ser enkel ut, og nesten så keeper burde tatt den, men akkurat utenfor rekkevidde. Den andre er lekker, med nydelig dragning og tunnell ser det ut som først, før den bare bankes inn. Nå med andre foten. Lovende. Vi tar med oss seieren og første timen for et nykomponert lag, som nok trenger litt tid på å  sette seg. Optimist jeg, kan jo ikke annet på denne tiden.

Barba - Som er i Lom på lørdag, noen som viser kamp der?
Barba - MOT

Kai

Quote from: Barba on August 12, 2014, 23:42:38
To fine mål ( ikke all verdens "defending") og et helt greit rødt kort ja. Det siste først, han går nok for å ta ball og er litt uvøren for å si det mildt, men ser ikke ut som han går for å ta spilleren. Kan ikke skjønne at det skal gi mange kamper.

Direkte rødt som følge av voldelige taklinger gir vel automatisk tre kamper?

Promotion 2010

LUFC Leeds Fan View v Accrington Stanley

Vital Leeds contributor Tiny T gives us his first Leeds fan view from the game at Elland Road this season.

His views on the players performance comes after the 2-1 win over Accrington Stanley in the Capital One League Cup.

Taylor 5
He dealt comfortably with most of the shots and he stood no chance with the goal. His distribution is slow.

Berardi 4
Stupid red card and deserved it. Up to that, he had a tidy game with an assist for the first goal.

Wootton 2
Hurry up and get a decent centre back - he is poor.

Pearce 6
Decent game but he needs a better partner.

Taylor 5
Solid enough and he got forward well.

Tonge 4
A decent first half but he went missing in the second.

Cook 6
A good prospect, he looks comfortable on the ball, neat passes and the assist for the second.

Bianchi 5
Decent first start, good range of passing and wanted to be involved, faded in the second half.

Doukara 6 Star man
Two cool finishes and he worked hard.

Smith 5
He won almost everything in the air but no one on the same wavelength for the knockdowns.

Ajose 3
He runs a lot with pace but no end product.

Subs
Hunt 2
Why put him on?

Benedicic 4
He got himself involved.

Poleon 2
Should have also got a red card for the swinging arm in the Berardi sending off and he did little else.

Summary
First half, we were bright and Doukara took his chances well. We knocked the ball about at times quite well, at times to many passes and not quick enough, but encouraging for the fans

In the second half, we seemed to drop off, midfield played too deep, no support for Smith and nothing much created. Defending for the goal was abysmal and schoolboy, but no surprises there.

Berardi sending off justified and Poleon should have gone as well for the swinging arm, he is a lucky boy.

We are through to the next round but better teams will tear us apart. 4-3-3 does not work, we are overrun in midfield but with what is at our disposal, we are a team in transition for yet another season. I have harped on for god knows how many seasons how we need some width in the side and players with the ability to cross the ball.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=366544#ixzz3AFsKIYRN
Min første Leeds-kamp:

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Barba

fra denne vinkelen ser det annerledes ut. Temmelig stygt og jeg tar tilbake det jeg skrev tidligere der jeg nesten bagatelliserte. Men hva i all verden er det han tenker på? Om han virkelig prøver å ramme spilleren så treffer han særdeles dårlig. Til å være et overfall slik det kan se ut så ser det nesten ikke ut til at motstanderen merket noe. Han går jo bare unna. Nei, jeg tror det rett og slett er uvørent og klønete, men gir nok kanskje 3 kamper pga kraften og høyden i taklingen. Og særlig nære ballen er han heller ikke.

Barba - Dirty Leeds? Joda, bringer gode minner det, he he.
Barba - MOT

Promotion 2010

Quote from: Barba on August 13, 2014, 18:27:06
fra denne vinkelen ser det annerledes ut. Temmelig stygt og jeg tar tilbake det jeg skrev tidligere der jeg nesten bagatelliserte. Men hva i all verden er det han tenker på? Om han virkelig prøver å ramme spilleren så treffer han særdeles dårlig. Til å være et overfall slik det kan se ut så ser det nesten ikke ut til at motstanderen merket noe. Han går jo bare unna. Nei, jeg tror det rett og slett er uvørent og klønete, men gir nok kanskje 3 kamper pga kraften og høyden i taklingen. Og særlig nære ballen er han heller ikke.

Ser litt sånn brasseaktig, men fra den vinkelen mot eget mål og i den posisjonen..... Han følger jo ballbanen med øynene, det kan jo alle se....  ;D
Min første Leeds-kamp:

lojosang

Gir ikke direkte rødt alltid minimum tre kampers karantene, da?
- Leif Olav

kongsmo

Quote from: lojosang on August 13, 2014, 19:55:01

Gir ikke direkte rødt alltid minimum tre kampers karantene, da?

Stemmer det. Direkte rødt = 3 kamper....
"SNIFFER"

sportcarl1

Quote from: Promotion 2010 on August 12, 2014, 23:20:03
En smakebit av målene til Doukara:

@WALMOT3: Both Souleymane Doukara goals v #acfc #LUFC http://t.co/fps1RI46FF

:)
":a målet är ett riktigt klassmål!

sportcarl1

Quote from: Promotion 2010 on August 12, 2014, 23:22:42
Sparket til Berardi:

https://mobile.twitter.com/jaywright88/status/499298358419533826/photo/1

Litt ute av kontroll der.

:o
Ja den här avstängningen skall vi nog inte överklaga utan vara nöjd med 3 matchers avstängning

Promotion 2010

Matt Smith
@mattjpsmith: Big congrats to @lewiscook_ on his full debut & getting MOM last night. 17 yrs old!! Scary. I was doing my A-levels & applying for uni then
Min første Leeds-kamp:

Hallgeir *

Er det noen av dere som har mottatt kampprogrammet fra denne kampen?
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Quote from: Hallgeir * on August 19, 2014, 19:19:30

Nei, venter spent på dette og lørdagens program. Ikke noe å se fra klubben.  :)
Min første Leeds-kamp:

Hallgeir *

Quote from: Promotion 2010 on August 19, 2014, 19:20:56

Lørdagens program v. Brighton dukket opp i dag, mens cup-programmet fremdeles mangler.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on August 20, 2014, 20:45:42
Quote from: Promotion 2010 on August 19, 2014, 19:20:56

Lørdagens program v. Brighton dukket opp i dag, mens cup-programmet fremdeles mangler.

...kanskje du er cup-tied??? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan