Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough @ Elland Road, lørdag 16/8 2014, kl 13.15 norsk tid  (Lest 46262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DOFFER

Grattis alle sammen!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Nørgaard

Its a good day, its a HockaDAY  ;)

Andersen

Fordi de er sjokka over at Leeds scoret !?  :P

Leedsfan

Deilig!! Ingen stor kamp, men som mange her påpeker er det mye potensiale i dette laget  :)

Det kan jo nesten bare bli bedre:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Fantastisk! Godt å ha kvalitet på topp!
Dette tror jeg kan bli bra ;) Mener Boro er blant de 5-6 beste i divisjonen, så dette er en sterk hjemmeseier :)

sportcarl1

måste vara härligt för cellino och hockeyday att få lite arbetsro, bra laginsats överlag och så mycket bättre än förra säsongen, tror inte leeds gjorde en enda bra tv-match men minns bottenappen som visades dör rochdale och sheffielw var de värsta debaclen
 

Budda

Sv:
« Svar #156 på: August 16, 2014, 15:13:56 »
Herlig seier.
Endre

bwirum

Kanon! Grattis alle ;D

Bra signeringer i uka.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

gulle

På hytta med sumo. Mista nettet. Fikk det ankurat på igjen til å få med scoringa
Så vidt PC en overlevde feiringa
Steike så hærlig ;D
« Siste redigering: August 16, 2014, 15:16:30 av gulle »
Nå rykker vi opp! Jasederja

Robert

Synes Leeds gjør en god kamp idag, når man ser på forutsetningene.
Boro kommer til å gjøre det bra i år.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Xern

For noen deilige 3 poeng!  :D

Ikke ufortjent, men vi styrte ikke kampen heller! Er veldig fornøyd med dette, Boro skal man ikke spøke med. :D :D

Gratulerer alle sammen!  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Furu

Dette er jo bare latterlig...  Feilaktig annulert, men likevel...  Det var vel ikke såååå farlig spill det der...

Helt riktig annullering. Altfor mange livsfarlige brassespark som skulle vært avblåst for farlig spill.

Han kunne jo knust ansiktet på han!

Hadde det vært motsatt avblåsing og Leeds ikke hadde fått målet godkjent. Ja da hadde du hoppa inn i tv`n og banka gørra ut av dommern



Var det høyt spark?  JA

Var det farlig spill?  JA

Nok av spillere som har fått tennene sparka ut og nesa knust.

Det blåses altfor sjelden på slike situasjoner!

Andersen

SÃ…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã… Deeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiggggggggg VI ER PÃ… GANG !  Sikkert mye å sette fingeren på spillemessig , men det er målene som teller ! The Hock, , puster vel lettet ut nå tenker jeg  :D MC sover godt i natt ! FORCA LEEDS !

Cannavaro

Dette er jo Kanon !  Vi vinner en kamp som ser ut som en 0-0 affære, men vi har fått en måljeger a`la McCormack.  Billy Sharp viser så klare tendenser på hvor farlig han kan være inne i boksen, og godt er det !!  Vi holder nullen ; det gir selvtillit, selv om vi er nervøse for Warnock baki der....
Fantastisk for Hockaday dette her, gøy med seier i første seriekamp på ER.  Jeg syns spiriten i laget, jaget og viljen er der og ligger det i bunnen for hver enkelt kamp så blir det vanskeligere å slå oss. Middlesboro blir heller ingen kastekjepp i denne divisjonen iår . Det er alltid noe å sette fingeren på, men denne seieren smakte virkelig, la oss bare nyte det, og gratulerer alle sammen ! Dette håper jeg virkelig det blir mer av !!
MFLU - Miracles For Leeds United

ØBS

Vi får vel tro de som sier at bra lag viser styrke ved å vinne på dårlige dager. Det kom seg litt etter hvert og satser vel på at potensialet ligger langt høyere.  Vi har en pekepinn hvor rutemessige vi er i løypa etter tirsdag tipper jeg...

Sykt viktige poeng uansett i dag... :)
LUSCOS-hilsen
ØBS

Bromancer

Gratulerer folkens, utrolig viktig med seier idag!

Gufrias

For en deilig, deilig dag  :D :D :D

Etter andreomgangen er det ikke en gang ufortjent at vi vinner.
Hekta på Leeds siden 1974

Xern

Dette er jo bare latterlig...  Feilaktig annulert, men likevel...  Det var vel ikke såååå farlig spill det der...

Helt riktig annullering. Altfor mange livsfarlige brassespark som skulle vært avblåst for farlig spill.

Han kunne jo knust ansiktet på han!

Hadde det vært motsatt avblåsing og Leeds ikke hadde fått målet godkjent. Ja da hadde du hoppa inn i tv`n og banka gørra ut av dommern



Var det høyt spark?  JA

Var det farlig spill?  JA

Nok av spillere som har fått tennene sparka ut og nesa knust.

Det blåses altfor sjelden på slike situasjoner!
Hadde det blitt frispark ute på banen? JA  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Forever Whites

Herlig med 3 poeng!  :)  Ikke det store spillet, men med alle nye trenger man litt tid på å bli samspilt.  Og at vi da i mellomtiden tar med oss noen poeng skader ikke  ;)

Et par spillere til inn så kan dette bli gøyere enn på aldri så lenge videre for oss.

MOT
Medlem 94237

GeirO

Viktig seier for selvtilliten. Tror laget vokser raskere med noen seiere innimellom.
Spillet var ikke noe å skryte av i dag, tror jeg de fleste kan være enig i.
MOT

sportcarl1

men vad warnock var grym idag och vilka livsviktiga brytningar, vi behöver inte frukta något lag, men vi får inte slå oss till ro, för det lär komma bakslag
 

sportcarl1

viktigt med clean sheet, frågan är om bellusci kommer in i nästa match jag är tveksam till det
 

Håvard

Vi er i gang. 3 poeu, 5 års bryllupsdag samme dag. Solen snknner på fiskebrygga. Gratulerer, Skål lg prett alle sammen. I dag var poenga ddtu viktigste.

MOT

Leedsgutt

Viktig seier for selvtilliten. Tror laget vokser raskere med noen seiere innimellom.
Spillet var ikke noe å skryte av i dag, tror jeg de fleste kan være enig i.

Helt enig.  ikke fornøyd med spillet.  Virket nervøs store deler av kampen.

ØBS

Dette er jo bare latterlig...  Feilaktig annulert, men likevel...  Det var vel ikke såååå farlig spill det der...

Helt riktig annullering. Altfor mange livsfarlige brassespark som skulle vært avblåst for farlig spill.

Han kunne jo knust ansiktet på han!

Hadde det vært motsatt avblåsing og Leeds ikke hadde fått målet godkjent. Ja da hadde du hoppa inn i tv`n og banka gørra ut av dommern



Var det høyt spark?  JA

Var det farlig spill?  JA

Nok av spillere som har fått tennene sparka ut og nesa knust.

Det blåses altfor sjelden på slike situasjoner!
Hadde det blitt frispark ute på banen? JA  ;)

Er det ikke på tide å legge denne død nå??

Har dommeren blåst for farlig spill og annulert målet, og vant vi til slutt 1-0...??  JA....
LUSCOS-hilsen
ØBS

Kato

Minnes første hjemmekamp i opprykkssesongen 1989. Vant 2-1 hjemme etter scoring i 89. minutt (etter en vanvittig keepertabbe). Same old story?

Utrolig viktig å vinne i starten. Utrolig viktig å vinne en kamp som lyste 0-0 hele veien.

For meg var Luke Murphy banens beste. Veldig bra at Fox in the Box debuterer som matchvinner.

Aldri i verden om brassesparket skulle vært annulert.
 

Håvard

Vi er i gang. 3 poeu, 5 års bryllupsdag samme dag. Solen snknner på fiskebrygga. Gratulerer, Skål lg prett alle sammen. I dag var poenga ddtu viktigste.

MOT

sportcarl1

For noen deilige 3 poeng!  :D

Ikke ufortjent, men vi styrte ikke kampen heller! Er veldig fornøyd med dette, Boro skal man ikke spøke med. :D :D

Gratulerer alle sammen!  :)
oavgjort hade varit rättvisst, typisk match som vi hade förlorat förra säsongen, men ett bra lag har marginalerna med sig
 

lojosang

Så bra at Sharp scorer i debuten til tross for at han ikke er helt, vel, sharp ennå.
At vi holder nullen med hjelp av en generøs dommer er også bra.

Håper på mer sport og mindre spradebassing i media framover nå.
Vil høre minst mulig om Sheriffen av Nottingham
- Leif Olav

Andersen

Vi spratt 13 plasser oppover på tabellen !  ;D vi detter vel ned noen plasser sånn rundt fem - ti over seks but who cares ! vi er på gang !