Skrevet av Emne: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger  (Lest 127436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #390 på: Oktober 31, 2018, 12:26:47 »
Stat zone

After his assist at the weekend, @Cli5hy has now been involved in more @SkyBetChamp goals than any other #LUFC player this season. #EFL #MOT @Ebuyer



Klich har vel óg spelt alle kampane. Mtp antall kampar har Roofe og Hernandez "kvassare" statistikk!

Nok engang må jeg da kritisere Saiz litt. Han SKAL være inne på den listen. Det er jobben hans.

Alle våre offensive spillere som spiller like mye som Saiz er topp 4. Roberts på 5 med veldig begrenset spilletid og ingen spilletid i storseierne mot bl.a Derby og Norwich.

Greit at han er 3 og 4 sist på ballen. Men det gjelder også for flere. Hadde det blitt regnet som assist så tror faktisk både Alioski og Pablo hadde toppet listen.

Saiz har mange fantastiske kvaliteter. Men på siste tredjedel må vi forvente mye mer. Han kan ikke skyte, og det er helt essensielt å klare i 10'er rollen.

Fotball er jo et lagsspill, så det er nok en fordel om han kan skyte, men essensielt er det det?

Jeg gir deg en utfordring siden du slenger ut påstander om hvem som hadde hatt flest poeng dersom passning nummer 3 eller 4 teller også.

Se over alle målene vi har scoret dennes sesongen, lag en oversikt basert på fakta ikke bare på synsing så finner vi ut hva som gjelder.
 

Eriksen55

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #391 på: Oktober 31, 2018, 13:01:11 »
Stat zone

After his assist at the weekend, @Cli5hy has now been involved in more @SkyBetChamp goals than any other #LUFC player this season. #EFL #MOT @Ebuyer



Klich har vel óg spelt alle kampane. Mtp antall kampar har Roofe og Hernandez "kvassare" statistikk!

Nok engang må jeg da kritisere Saiz litt. Han SKAL være inne på den listen. Det er jobben hans.

Alle våre offensive spillere som spiller like mye som Saiz er topp 4. Roberts på 5 med veldig begrenset spilletid og ingen spilletid i storseierne mot bl.a Derby og Norwich.

Greit at han er 3 og 4 sist på ballen. Men det gjelder også for flere. Hadde det blitt regnet som assist så tror faktisk både Alioski og Pablo hadde toppet listen.

Saiz har mange fantastiske kvaliteter. Men på siste tredjedel må vi forvente mye mer. Han kan ikke skyte, og det er helt essensielt å klare i 10'er rollen.

Fotball er jo et lagsspill, så det er nok en fordel om han kan skyte, men essensielt er det det?

Jeg gir deg en utfordring siden du slenger ut påstander om hvem som hadde hatt flest poeng dersom passning nummer 3 eller 4 teller også.

Se over alle målene vi har scoret dennes sesongen, lag en oversikt basert på fakta ikke bare på synsing så finner vi ut hva som gjelder.

Jeg mener det er essensielt å ha et ok skudd når jobben din er å ligge utenfor 16 metern å styre spillet. Han er ofte i gode skuddposisjoner, men ballen blir trillet ut på siden eller det blir et forsøk på en ball i bakrommet. Med en ok skuddfot hadde han vært en mye større trussel.

Det gidder jeg ikke.

Dessuten så skrev jeg TROR. Det er jo det mange skriver om Saiz, at han ofte er tredje sist på målene..og det stemmer det. Men vi må kunne forvente flere avgjørende assist og flere mål av han i den rollen og de kvalitetene han har. Det er min menig :)

Han startet fjoråret helt overlegent. Da scoret han en del og hadde mange assist. Men etter 9 desember forrige sesong hadde 3 assist.. og på de siste 30 kampene han har spilt har han bidratt med 2 assist til... Totalt 0 mål og 5 assist!

Selv om statestikk ikke sier alt, så syntes jeg ikke det river skinnet av noen pølser!

Jeg forventer mer effektivitet og større bidrag i målprotokollen.



auren

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #392 på: Oktober 31, 2018, 13:53:31 »
Synes ikke vi skal henge oss så mye opp i assist, som jeg tidligere har skrevet. Se heller på avgjørende pasninger som fører til sjanser/mål. Synes pasningen han hadde til Berardi mot Blackburn var en avgjørende pasning og vel så viktig som Berardis pasning til Klich. Kanskje han står bak mange sjanser ("nesten-assist") hvor det er udyktighet/uflaks som gjør at vi ikke scorer?

Det vi absolutt kan kritisere ham for er manglende mål og en skuddfot som har vært elendig så langt denne sesongen. Han er jo ekstremt høyrefotet, og bruker stort sett kun venstrefoten til å holde balansen på. Men mener han hadde gode skudd og flotte mål sesongen før han kom til Leeds (se YouTube). Så potensialet er der. Kanskje burde han skyte mer fra 16-25 meter?

Uansett; en Saiz i form (selv om han ikke leverer "avgjørende" assists) er svært viktig for Leeds!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #393 på: Oktober 31, 2018, 15:35:54 »
Stat zone

After his assist at the weekend, @Cli5hy has now been involved in more @SkyBetChamp goals than any other #LUFC player this season. #EFL #MOT @Ebuyer



Klich har vel óg spelt alle kampane. Mtp antall kampar har Roofe og Hernandez "kvassare" statistikk!

Nok engang må jeg da kritisere Saiz litt. Han SKAL være inne på den listen. Det er jobben hans.

Alle våre offensive spillere som spiller like mye som Saiz er topp 4. Roberts på 5 med veldig begrenset spilletid og ingen spilletid i storseierne mot bl.a Derby og Norwich.

Greit at han er 3 og 4 sist på ballen. Men det gjelder også for flere. Hadde det blitt regnet som assist så tror faktisk både Alioski og Pablo hadde toppet listen.

Saiz har mange fantastiske kvaliteter. Men på siste tredjedel må vi forvente mye mer. Han kan ikke skyte, og det er helt essensielt å klare i 10'er rollen.

Fotball er jo et lagsspill, så det er nok en fordel om han kan skyte, men essensielt er det det?

Jeg gir deg en utfordring siden du slenger ut påstander om hvem som hadde hatt flest poeng dersom passning nummer 3 eller 4 teller også.

Se over alle målene vi har scoret dennes sesongen, lag en oversikt basert på fakta ikke bare på synsing så finner vi ut hva som gjelder.

Jeg mener det er essensielt å ha et ok skudd når jobben din er å ligge utenfor 16 metern å styre spillet. Han er ofte i gode skuddposisjoner, men ballen blir trillet ut på siden eller det blir et forsøk på en ball i bakrommet. Med en ok skuddfot hadde han vært en mye større trussel.

Det gidder jeg ikke.

Dessuten så skrev jeg TROR. Det er jo det mange skriver om Saiz, at han ofte er tredje sist på målene..og det stemmer det. Men vi må kunne forvente flere avgjørende assist og flere mål av han i den rollen og de kvalitetene han har. Det er min menig :)

Han startet fjoråret helt overlegent. Da scoret han en del og hadde mange assist. Men etter 9 desember forrige sesong hadde 3 assist.. og på de siste 30 kampene han har spilt har han bidratt med 2 assist til... Totalt 0 mål og 5 assist!

Selv om statestikk ikke sier alt, så syntes jeg ikke det river skinnet av noen pølser!

Jeg forventer mer effektivitet og større bidrag i målprotokollen.

Ok da skal jeg se om jeg kan sjekke det i kveld. Det er jo aboslutt en FORDEL om han hadde hatt en kjempeskuddfot, men så lenge laget scorer nok mål og han er involvert i det så kompenserer jo det for manglende langskudd som går i krysset.
 

Eriksen55

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #394 på: Oktober 31, 2018, 15:48:56 »
Synes ikke vi skal henge oss så mye opp i assist, som jeg tidligere har skrevet. Se heller på avgjørende pasninger som fører til sjanser/mål. Synes pasningen han hadde til Berardi mot Blackburn var en avgjørende pasning og vel så viktig som Berardis pasning til Klich. Kanskje han står bak mange sjanser ("nesten-assist") hvor det er udyktighet/uflaks som gjør at vi ikke scorer?

Det vi absolutt kan kritisere ham for er manglende mål og en skuddfot som har vært elendig så langt denne sesongen. Han er jo ekstremt høyrefotet, og bruker stort sett kun venstrefoten til å holde balansen på. Men mener han hadde gode skudd og flotte mål sesongen før han kom til Leeds (se YouTube). Så potensialet er der. Kanskje burde han skyte mer fra 16-25 meter?

Uansett; en Saiz i form (selv om han ikke leverer "avgjørende" assists) er svært viktig for Leeds!

auren

Absolutt. Saiz er god og svært viktig. Det er ikke det det handler om.

 Selv om han er god, så har han likevel et stort forbedringspotensiale. Kanskje prøve på litt mindre fancy ting på siste tredje del. Gjøre det litt enklere. Slippe ball og skyte mer. Han har kvalitetene til å både krydre og trylle. Men trenger det skje hvergang?

Det er flott å kunne drible 2-3 mann og slå noen kule triks. Men når trekket etterpå ofte ender i ingenting, noe det ofte desverre gjør.  Da vil jeg heller se en støttepassning, skudd eller et bra innlegg 8 av 10 ganger. Så kan tryllestaven prøves innimellom og når det trengs.  Akkurat den vurderingen der føler jeg Saiz har en vei å gå.









 






Eriksen55

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #395 på: Oktober 31, 2018, 15:56:01 »
Stat zone

After his assist at the weekend, @Cli5hy has now been involved in more @SkyBetChamp goals than any other #LUFC player this season. #EFL #MOT @Ebuyer



Klich har vel óg spelt alle kampane. Mtp antall kampar har Roofe og Hernandez "kvassare" statistikk!

Nok engang må jeg da kritisere Saiz litt. Han SKAL være inne på den listen. Det er jobben hans.

Alle våre offensive spillere som spiller like mye som Saiz er topp 4. Roberts på 5 med veldig begrenset spilletid og ingen spilletid i storseierne mot bl.a Derby og Norwich.

Greit at han er 3 og 4 sist på ballen. Men det gjelder også for flere. Hadde det blitt regnet som assist så tror faktisk både Alioski og Pablo hadde toppet listen.

Saiz har mange fantastiske kvaliteter. Men på siste tredjedel må vi forvente mye mer. Han kan ikke skyte, og det er helt essensielt å klare i 10'er rollen.

Fotball er jo et lagsspill, så det er nok en fordel om han kan skyte, men essensielt er det det?

Jeg gir deg en utfordring siden du slenger ut påstander om hvem som hadde hatt flest poeng dersom passning nummer 3 eller 4 teller også.

Se over alle målene vi har scoret dennes sesongen, lag en oversikt basert på fakta ikke bare på synsing så finner vi ut hva som gjelder.

Jeg mener det er essensielt å ha et ok skudd når jobben din er å ligge utenfor 16 metern å styre spillet. Han er ofte i gode skuddposisjoner, men ballen blir trillet ut på siden eller det blir et forsøk på en ball i bakrommet. Med en ok skuddfot hadde han vært en mye større trussel.

Det gidder jeg ikke.

Dessuten så skrev jeg TROR. Det er jo det mange skriver om Saiz, at han ofte er tredje sist på målene..og det stemmer det. Men vi må kunne forvente flere avgjørende assist og flere mål av han i den rollen og de kvalitetene han har. Det er min menig :)

Han startet fjoråret helt overlegent. Da scoret han en del og hadde mange assist. Men etter 9 desember forrige sesong hadde 3 assist.. og på de siste 30 kampene han har spilt har han bidratt med 2 assist til... Totalt 0 mål og 5 assist!

Selv om statestikk ikke sier alt, så syntes jeg ikke det river skinnet av noen pølser!

Jeg forventer mer effektivitet og større bidrag i målprotokollen.

Ok da skal jeg se om jeg kan sjekke det i kveld. Det er jo aboslutt en FORDEL om han hadde hatt en kjempeskuddfot, men så lenge laget scorer nok mål og han er involvert i det så kompenserer jo det for manglende langskudd som går i krysset.


Vi scoret mye i starten ja.. Det å skape sjanser og score mål er vel det vi sliter med om dagen. Og jobben til Saiz er nettopp det.. skape mål og sjanser -

Ber ikke om en kjempeskuddfot. Holder med en helt ok..ihvertfall prøve å skyte :)

Kult om du gidder det. Hadde vært interresant å se hvem som har flest andre assist :)


auren

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #396 på: Oktober 31, 2018, 16:14:34 »
https://youtu.be/aLuJWeE1gM4

Mange fine skudd og mål her ja, fra tiden i Huesca.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #397 på: Oktober 31, 2018, 17:55:02 »
https://twitter.com/JoeUrquhartYEP/status/1057590459915218944

 
Joe Urquhart
@JoeUrquhartYEP

Interesting graphic this. This time last season Leeds hit their bumpy patch under Christiansen - Wigan and West Brom to come before the break. The end of 2016/17 still a tad haunting on this reading too. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #398 på: Oktober 31, 2018, 20:33:31 »
https://youtu.be/aLuJWeE1gM4

Mange fine skudd og mål her ja, fra tiden i Huesca.

auren

Nettopp. Han har det i seg som bare pokker. Hvorfor skyter han aldri for oss?

Derfor jeg er litt skuffet. For jeg vet han kan!

Når Saiz er i humør og når han klarer avveingen på når han skal og kan drible og når han skal spille enkelt og direkte. Da er han god og da herjer Leeds.

Desverre så mener jeg at han i det siste ofte gjør feil valg og roter vekk ballen. Ofte etter en syk vending. Men rytmen offensivt stopper opp og enkelte ganger ser det ut som at lagkameratene blir avventende og ikke helt hva dem skal gjøre.

Hadde han vært en trussel fra 25 m, hadde det nok åpnet seg litt flere rom i boksen også. Da kunne ikke motstanderne holdt linja, da måtte noen ha gått frem for å støte.

Mot Blackburn hadde han et kjempeskudd. Håper vi får se mer av det.

Skal se han banker inn et par i helgen nå  :)

Buddy

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #399 på: Oktober 31, 2018, 22:11:36 »
Brendan Yates

Teams raise their game to play Leeds. Every single team to have played Leeds in the league this season have failed to win their next game. No matter what their result was against Leeds. The record for teams that have faced Leeds in their last game is now P13 W0 D4 L9. #lufc

Sjuk denne statistikken. Siden talla ovenfor har Ipswich og Forest tapt påfølgende kamp etter å ha møtt Leeds.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #400 på: November 01, 2018, 19:00:37 »
Yesterday I checked the tables after 15 games from previous seasons. Every team in the top 2 after 15 games have been promoted over the last 5 years.
 
In the last 10 years, only 2 of the 20 teams in the top 2 after 15 games failed to get promoted - Cardiff 10/11 and Middlesbrough 12/13.
 
Interestingly, the 14/15 table was almost identical after 15 games.
 
The team in second place on goal difference went on to win the league.


(waccoe)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #401 på: November 01, 2018, 20:30:27 »
Yesterday I checked the tables after 15 games from previous seasons. Every team in the top 2 after 15 games have been promoted over the last 5 years.
 
In the last 10 years, only 2 of the 20 teams in the top 2 after 15 games failed to get promoted - Cardiff 10/11 and Middlesbrough 12/13.
 
Interestingly, the 14/15 table was almost identical after 15 games.
 
The team in second place on goal difference went on to win the league.


(waccoe)

Kjekt og fint det, men samtidig får det meg jo til å tenke - er det eit lag som er i stand til å bryte / stride imot slike statistikkar, så er det vel Leeds.


Eller er det berre ein magefølelse?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Buddy

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #402 på: November 01, 2018, 23:02:52 »
Er det spesielt tett mellom laga i år? Sånn at dette kan være et høypotensielt unntaksår. Er så mye usikkerhet så.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #403 på: November 03, 2018, 20:59:00 »
Brendan Yates

Teams raise their game to play Leeds. Every single team to have played Leeds in the league this season have failed to win their next game. No matter what their result was against Leeds. The record for teams that have faced Leeds in their last game is now P13 W0 D4 L9. #lufc

Sjuk denne statistikken. Siden talla ovenfor har Ipswich og Forest tapt påfølgende kamp etter å ha møtt Leeds.

DA røk statistikken (er nok ligakamp som gjelder...)

LUFCDATA
@LUFCDATA

Nottingham Forest become the very first Championship side to win their following league fixture directly after playing Leeds this season. They beat Sheffield United 1-0 this afternoon. #LUFC

Sitat

LUFC South Stand
‏

 
@SouthStand_LUFC
 3h
3 hours ago
 
 
More
I believe derby won in the cup after losing to us.
- så da gjaldt ikke denne statistikken i cupen, Derby hadde allerede 'brutt rekken' i cupen tidligere..
« Siste redigering: November 03, 2018, 21:01:32 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Buddy

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #404 på: November 04, 2018, 01:11:43 »
Jaja, du har så rett, så rett. Jeg var litt overivrig.
Vi får se hvordan det fortsetter, statistikken er likevel spesiell. Kanskje også Leeds sin straffestatistikk brytes imorra

Kontakinte

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #405 på: November 04, 2018, 09:12:17 »
https://youtu.be/aLuJWeE1gM4

Mange fine skudd og mål her ja, fra tiden i Huesca.

auren

Nettopp. Han har det i seg som bare pokker. Hvorfor skyter han aldri for oss?

Derfor jeg er litt skuffet. For jeg vet han kan!

Når Saiz er i humør og når han klarer avveingen på når han skal og kan drible og når han skal spille enkelt og direkte. Da er han god og da herjer Leeds.

Desverre så mener jeg at han i det siste ofte gjør feil valg og roter vekk ballen. Ofte etter en syk vending. Men rytmen offensivt stopper opp og enkelte ganger ser det ut som at lagkameratene blir avventende og ikke helt hva dem skal gjøre.

Hadde han vært en trussel fra 25 m, hadde det nok åpnet seg litt flere rom i boksen også. Da kunne ikke motstanderne holdt linja, da måtte noen ha gått frem for å støte.

Mot Blackburn hadde han et kjempeskudd. Håper vi får se mer av det.

Skal se han banker inn et par i helgen nå  :)
Enig, det kommer tilbake hvis han har det i seg. Kan sikkert sammenliknes litt med skihoppere, treffe kanten på brøkdelen av et sekund. I perioder er det automatikk i det over lenger tid, inkl. noe flaks ;) Men det må trenes på!

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #406 på: November 04, 2018, 13:41:12 »
Lufcdata

Most passes for Leeds in the Championship in 2018/19:

Cooper (851)
Phillips (795)
Ayling (752)
Klich (746)
Jansson (563)
Douglas (555)
Saiz (497)
Alioski (439)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #407 på: November 04, 2018, 23:12:08 »
Lufcstats etter Wigan borte:

Today was our 1890th win in our history! Don’t think will manage 1919 this season. (That’s in all comps)

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #408 på: November 04, 2018, 23:18:19 »
Leeds United HQ

No midfielder in the Championship has been involved in more goals than Mateusz Klich (10). Phenomenal. #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #409 på: November 05, 2018, 13:00:39 »
Mot WBA spiller Kemar Roofe sin obligatoriske kamp nr 100 for Leeds. Så får vi håpe han benytter sjansen til å score sitt 25 mål også.
Med ham i over 100 klubben så har vi en ganske lang rekke faktisk, for første gang på lenge.

Cooper 137
Dallas 128
Berardi 123
Philips 113

Ellers vil antagelig Jansson (93), Ayling (89) og Pablo (90) havne i kdenne klubben i løpet av sesongen!

flynn


Killa

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #410 på: November 05, 2018, 13:17:34 »
Mot WBA spiller Kemar Roofe sin obligatoriske kamp nr 100 for Leeds. Så får vi håpe han benytter sjansen til å score sitt 25 mål også.
Med ham i over 100 klubben så har vi en ganske lang rekke faktisk, for første gang på lenge.

Cooper 137
Dallas 128
Berardi 123
Philips 113

Ellers vil antagelig Jansson (93), Ayling (89) og Pablo (90) havne i kdenne klubben i løpet av sesongen!

flynn

Vi begynner rett og slett å kunne begynne å bruke fjerne begreper som kontinuitet i Leeds!!  ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #411 på: November 05, 2018, 15:33:37 »
Her har vi Championship-statistikken vår etter 16 spilte kamper:

LUFCDATA
@LUFCDATA

Leeds' Points Return and League Position After 16 Championship Matches:

18/19: 30 (1st)
17/18: 23 (10th)
16/17: 26 (6th)
15/16: 19 (14th)
14/15: 17 (17th)
13/14: 26 (6th)
12/13: 20 (17th)
11/12: 25 (7th)
10/11: 24 (8th)
06/07: 13 (23rd)
05/06: 26 (5th)
04/05: 18 (18th)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #412 på: November 05, 2018, 15:36:46 »
Spørs om ikke Aston tar oss til slutt.
De har jo mye større kapasitet og kan håve inn i 'storoppgjørene':

1) #LUFC - 32,630
2) #AVFC - 32,596
3) #NFFC - 27,533
4) #DCFC - 25,737
5) #NCFC - 25,139
6) #SUFC - 24,521
7) #SCFC - 24,232
8) #WBA - 23,623
9) #SWFC - 23,468
10) #Boro - 22,785
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #413 på: November 05, 2018, 16:04:37 »
Nå er vi fire poeng foran både Monk og Blackwell

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #414 på: November 06, 2018, 19:50:47 »
SNAKK om at motstanderen ikke spiller ball når de møter oss!

Adam Pope
@apopey

Thanks to @JRCooper26 from @OptaJoe for providing this interesting info. It shows the av minutes of ball in play time for The Championship.
The average is 52 mins 59 secs & #lufc games so far are nearly 2 mins below the average. What does it say about the opposition?

https://twitter.com/apopey/status/1059873897296871424


« Siste redigering: November 06, 2018, 21:03:47 av Promotion 2010 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #415 på: November 06, 2018, 20:04:10 »
Mot WBA spiller Kemar Roofe sin obligatoriske kamp nr 100 for Leeds. Så får vi håpe han benytter sjansen til å score sitt 25 mål også.
Med ham i over 100 klubben så har vi en ganske lang rekke faktisk, for første gang på lenge.

Cooper 137
Dallas 128
Berardi 123
Philips 113

Ellers vil antagelig Jansson (93), Ayling (89) og Pablo (90) havne i kdenne klubben i løpet av sesongen!

flynn

Vi begynner rett og slett å kunne begynne å bruke fjerne begreper som kontinuitet i Leeds!!  ;D
Fyda! Det kan vi ikke ha no' av. Selg unna!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #416 på: November 06, 2018, 23:40:46 »
Lufcfanzone
Here’s a good one for you. In the last ten years, nine out of the ten clubs who have been on pole position on Bonfire Night (5th November) have gone on to gain promotion that same season.

#lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #417 på: November 07, 2018, 10:16:40 »
Jeg har laget et regneark for å se på målene vi scorer i sesongen 18/19. Jeg har låst fane 2 og 3 mens fane 1 er åpen for redigering. Kult hvis noen her inne vil hjelpe meg å komplettere den første fanen, kanskje legge til en kolonne for å se hvem som er fjerde sist på scoringene også?

Fane 1: Det er mye synsing ute å går med hvem som er tredje sist på målene våre denne sesongen. Her kan vi tracke hvem som bidrar med nøkkelpasninger i oppbyggingen til målene.

Fane 2 og 3: Her ser jeg mer på om vi scorer og slipper inn mer eller mindre enn vi "burde". Jeg oppdaterer fane 2 med ujevne mellomrom og fane 3 viser tallene fra fane to i ulike grafer.
Her er også en veldig god artikkel som kan hjelpe til å forklare hva tallene betyr og hvilke slutninger vi kan (og ikke kan) dra ut fra tallgrunnlaget: https://medium.com/@Soccermatics/should-you-write-about-real-goals-or-expected-goals-a-guide-for-journalists-2cf0c7ec6bb6

Her er regnearket:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1P2tvh3kWb1wJ6YzJfNMqHuXk6n-lIwq0WE_jROYKORU/edit?usp=sharing

Vet ikke hvor nyttig dette er men det er hvertfall gøy å knuse tall i medgang ;)

Én ting vi hvertfall kan konkludere er at vi er langt mer kliniske med Pablo og Roofe på banen!
« Siste redigering: November 07, 2018, 10:32:12 av ibster »

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #418 på: November 07, 2018, 18:25:37 »
Leeds United HQ

Leeds With/Without Pablo Hernández and Kemar Roofe in starting line-up 2018/19:

With

Played - 8
Won - 6
Drawn - 2
Lost - 0

Without

Played - 8
Won - 2
Drawn - 4
Lost - 2

Two pivotal players

#LUFC


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #419 på: November 10, 2018, 20:32:40 »
Vi skårer for lite og har gjort akkurat dette i mange år:



Duncan Alexander

Teams to score 5+ goals in a league game since Man Utd last did in May 2013

Manchester City 21 times
Liverpool 12
Tottenham 9
Arsenal 8
MK Dons 8
Peterborough 8
Bournemouth 7
Chelsea 7
Brentford 6
Derby 6
Hull 6
Bristol City 5
Cambridge 5
Norwich 5
Watford 5
Accrington 4

Coventry 4
Doncaster 4
Fulham 4
Huddersfield 4
Luton 4
Newcastle 4
Portsmouth 4
Preston  4
Rotherham 4
Scunthorpe 4
Sheffield Wednesday 4
Wigan 4
Carlisle 3
Crewe 3
Fleetwood 3
Leicester 3
Leyton Orient 3
Northampton 3
Nottingham Forest 3
Oxford 3
Plymouth 3
Reading 3

Stevenage 3
Swindon 3
Walsall 3
Wolves 3
Yeovil 3
Barnsley 2
Birmingham 2
Blackpool 2
Brighton 2
Bristol Rovers 2
Bury 2
Cheltenham 2
Chesterfield 2
Colchester 2
Crystal Palace 2
Everton 2
Gillingham 2
Ipswich 2
Leeds 2
Mansfield 2
Oldham 2
QPR 2
Southampton 2
Tranmere 2

AFC Wimbledon 1
Aston Villa 1
Blackburn 1
Bolton 1
Burnley 1
Burton 1
Cardiff 1
Charlton 1
Crawley 1
Exeter 1
Forest Green 1
Grimsby 1
Hartlepool 1
Lincoln 1
Middlesbrough 1
Morecambe 1
Notts County 1
Rochdale 1
Shrewsbury 1
Southend 1
Stoke 1
Swansea 1
WBA 1
Wycombe 1


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973