Skrevet av Emne: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger  (Lest 127443 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #540 på: Januar 29, 2019, 20:36:51 »
George Withey

Leeds have played a total of 8864 combined minutes, (league and cup games) with players aged 22 and under this season. Beating Leicester’s total by 491 minutes.


Sitat
James Sharpe

Minutes given to players aged 22 and under this season.

#LCFC: 8373, 1st
Arsenal: 4467, 2nd

That’s a big bloody gap. Despite all the understandable frustrations, this is still something that I’m proud to see.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JaJa

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #541 på: Januar 29, 2019, 23:22:44 »
For de som er en smule overtroisk og ser i kaffegruten.....
Sist gang Leeds rykket opp til toppdivisjonen vant Liverpool serien i toppdivisjonen.
Noe å lese i årets tabellsituasjoner............

Allanclarke

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #542 på: Januar 30, 2019, 00:36:06 »
For de som er en smule overtroisk og ser i kaffegruten.....
Sist gang Leeds rykket opp til toppdivisjonen vant Liverpool serien i toppdivisjonen.
Noe å lese i årets tabellsituasjoner............
Betyr det at vi vinner Premier League om 2 år også da  ;D ;D

JaJa

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #543 på: Januar 30, 2019, 01:24:58 »
For de som er en smule overtroisk og ser i kaffegruten.....
Sist gang Leeds rykket opp til toppdivisjonen vant Liverpool serien i toppdivisjonen.
Noe å lese i årets tabellsituasjoner............
Betyr det at vi vinner Premier League om 2 år også da  ;D ;D

Kommer an på hva kaffegruten sier.
Mulig at det ikke er helt bortkastede penger å satse en 100-lapp..........

veteranen

  • Gjest
Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #544 på: Januar 30, 2019, 16:47:17 »
For de som er en smule overtroisk og ser i kaffegruten.....
Sist gang Leeds rykket opp til toppdivisjonen vant Liverpool serien i toppdivisjonen.
Noe å lese i årets tabellsituasjoner............

Og da Don Revie vant andre divisjon og rykket opp med Leeds i 1964, vant også hans gode venn og kollega, Bill Shankly, sitt første ligamesterskap med Liverpool...

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #545 på: Januar 30, 2019, 19:36:45 »
Her blir det ryddet i stats’ene:


Lufcdata

Most minutes given to players aged 22 and under in the Championship in 2018/19:

Brentford(10420)
Swansea (10187)
Derby (9194)
Wigan (8636)
Norwich (8283)
Leeds (7369)
Bristol City (6718)
Rotherham (6230)
Reading (6228)
Hull City (6041)
Blackburn (5552)
Ipswich (5208)

(1/2)


Most minutes by players aged 22 or under in the Championship in 2018/19:

Aston Villa (4900)
Preston (4683)
Birmingham (4442)
West Brom (4291)
Sheff Wed (4140)
Middlesbrough (3632)
Nott'm Forest (3556)
QPR (2998)
Sheff Utd (2872)
Stoke (1788)
Bolton (1775)
Millwall (900)

(2/2)


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #546 på: Januar 30, 2019, 19:54:08 »
Lufcdata

Most amount of players used aged 22 and under to play in the Championship in 2018/19 by club:

LEEDS (12)
Swansea (11)
Brentford (10)
Reading (10)
Bristol City (9)
Preston (9)
Ipswich (9)
West Brom (8)

#LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #547 på: Januar 31, 2019, 11:49:15 »
Matthew Maeer

No questions, but just look at this beautiful chart. Nicely shows how ultra attacking football does not mean an increase in being picked off. Bielsa is a genius. (Credit theLeedsMango on @WaccoeOnline )






Måtte lete lenge etter Leeds!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #548 på: Februar 05, 2019, 17:42:05 »
Drøy statistikk:


Last 8 League games:

LUFC 143 shots = 14 goals
Opponents 78 shots =16 goals

Shots on Target, last 8 League games:

LUFC 50 = 14 goals
Opposition 28 = 16 goals


Jeg vil ikke konkludere med at vi er for dårlige offansivt. Konkluderer heller med at vi slipper motstanderen til svært få skudd, men når de først får sjansen så er skuddmulighetene svært gode (typisk på overganger).

Spiller vi for naiv "possession" fotball? Har vi for dårlige spillere til det?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #549 på: Februar 05, 2019, 19:05:59 »
Jeg har tenkt på tanken på hvor mange mål Chris Wood hadde scort for oss i år med det sløseriet. Han scoret jo på ting som ikke har sjanser.

Kickthemdown

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #550 på: Februar 05, 2019, 19:26:41 »
Jeg har tenkt på tanken på hvor mange mål Chris Wood hadde scort for oss i år med det sløseriet. Han scoret jo på ting som ikke har sjanser.
Han var jo helt forferdelig inneffektiv til tider. Måtte ha 4 store for å score en... Siste sesongen i Leeds ble bedre for å si det mildt.

raggen

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #551 på: Februar 05, 2019, 19:33:56 »
slik jeg ser det så er vi for inneffektive foran mål.. trenger for mange sjanser til og score!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #552 på: Februar 05, 2019, 19:37:51 »
Jeg har tenkt på tanken på hvor mange mål Chris Wood hadde scort for oss i år med det sløseriet. Han scoret jo på ting som ikke har sjanser.

Jeg er faktisk av den oppfatning at vi skaper få skikkelig store målsjanser. Husk at skudd på mål (og utenfor) sjelden regnes som en stor sjanse. Fordi motstanderne legger seg lavt, så blir det vanskelig å skape store sjanser fra åpent spill. Vi er ikke Man City! I den andre enden så slipper vi til en del overganger, og da blir det fort store sjanser (og mål) av det...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #553 på: Februar 05, 2019, 19:44:15 »
Jeg har tenkt på tanken på hvor mange mål Chris Wood hadde scort for oss i år med det sløseriet. Han scoret jo på ting som ikke har sjanser.

Jeg er faktisk av den oppfatning at vi skaper få skikkelig store målsjanser. Husk at skudd på mål (og utenfor) sjelden regnes som en stor sjanse. Fordi motstanderne legger seg lavt, så blir det vanskelig å skape store sjanser fra åpent spill. Vi er ikke Man City! I den andre enden så slipper vi til en del overganger, og da blir det fort store sjanser (og mål) av det...

auren

1+

veteranen

  • Gjest
Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #554 på: Februar 05, 2019, 20:58:28 »
Bielsa’s spillestil er ambisiøs og nokså risikofylt. Men når den blir utført slik den er tenkt, er gevinstmulighetene langt større enn faren for å bli straffet. Og en titt på tabellen forteller oss jo også at vi så langt har tjent mer enn vi har tapt på å spille som vi gjør, vår spillerstall tatt i betraktning.

Men som vi har vært inne på i andre tråder: Vi er et veldig possession-orientert lag. Vi skal styre kampene gjennom å eie ballen. Men det fordrer også en viss kvalitet på pasningsspillet – og ikke minst veldig mye bevegelser på spillere uten ball. Når så pasningskvaliteten faller, sprer det seg fort  en usikkerhet som fører til at også andre bevegelser (eller samhandlinger, som en viss trønder ville sagt det) svekkes - og gjør oss sårbare for brudd og overganger imot.

Men hvorfor sliter spillere som Ayling, Douglas og Hernandez med sine avleveringer for tiden?
Det kan sikkert være ulike årsaker. For Ayling og Douglas kan det kanskje være at de ble kjørt for tidlig innpå laget etter skade. Eller kanskje en liten formsvikt, som snart retter seg. For Pablo sin del kan forklaringen være at han sliter med en liten skade.

Men det finnes også en annen mulig forklaring, som hvis den er riktig vil være langt mer bekymringsfull: At mange av spillerne er slitne etter hardkjøret under Bielsa.
Det var vel også omtrent på denne tiden av sesongen at Atletic Bilbao (2011/12) og Marseille (2014/15) begynte å falle av lasset etter at det lenge så ut som at de skulle gjøre det helt store.

Forøvrig er det ingen tvil om at vi skaper for lite målsjanser i forhold til vår store ballbesittelse – og scorer for lite på dem vi skaper. I den forbindelse har jeg i mitt stille sinn tenkt at det faktum at mulige nøkkelspillere som Bamford og Brown har spilt lite denne sesongen, kan vise seg å bli en aldri så liten velsignelse for oss. Får vi dem begge snart i skikkelig kampform, har vi to «nye» klasseangripere fulle av overskudd og energi, noe som kan bli gull verdt i sesongavslutningen.

Noen endring av spillestilen kan vi bare glemme.
Marcelo Bielsa’s plan B er alltid å gjøre plan A bedre.



Blank_File

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #555 på: Februar 05, 2019, 22:53:44 »
Jeg har tenkt på tanken på hvor mange mål Chris Wood hadde scort for oss i år med det sløseriet. Han scoret jo på ting som ikke har sjanser.
Han var jo helt forferdelig inneffektiv til tider. Måtte ha 4 store for å score en... Siste sesongen i Leeds ble bedre for å si det mildt.
Jeg snakker selvsagt om den siste sesongen hans. :)

Blank_File

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #556 på: Februar 05, 2019, 22:57:43 »
Jeg har tenkt på tanken på hvor mange mål Chris Wood hadde scort for oss i år med det sløseriet. Han scoret jo på ting som ikke har sjanser.

Jeg er faktisk av den oppfatning at vi skaper få skikkelig store målsjanser. Husk at skudd på mål (og utenfor) sjelden regnes som en stor sjanse. Fordi motstanderne legger seg lavt, så blir det vanskelig å skape store sjanser fra åpent spill. Vi er ikke Man City! I den andre enden så slipper vi til en del overganger, og da blir det fort store sjanser (og mål) av det...

auren

Jeg er helt enig med deg at vi ikke skaper mange STORE målsjanser, men sisteårs Wooden vår scoret jo ofte på ting som i utgangspunktet ikke var store sjanser. Han dundret inn alt mulig drit. Det vel det jeg håper at Bamford også skal gjøre i større grad enn Roofe har klart i det siste.

Xern

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #557 på: Februar 06, 2019, 19:16:07 »
Jeg har tenkt på tanken på hvor mange mål Chris Wood hadde scort for oss i år med det sløseriet. Han scoret jo på ting som ikke har sjanser.

Jeg er faktisk av den oppfatning at vi skaper få skikkelig store målsjanser. Husk at skudd på mål (og utenfor) sjelden regnes som en stor sjanse. Fordi motstanderne legger seg lavt, så blir det vanskelig å skape store sjanser fra åpent spill. Vi er ikke Man City! I den andre enden så slipper vi til en del overganger, og da blir det fort store sjanser (og mål) av det...

auren

Jeg er helt enig med deg at vi ikke skaper mange STORE målsjanser, men sisteårs Wooden vår scoret jo ofte på ting som i utgangspunktet ikke var store sjanser. Han dundret inn alt mulig drit. Det vel det jeg håper at Bamford også skal gjøre i større grad enn Roofe har klart i det siste.
Samtidig er jeg faktisk litt usikker på om Wood hadde hatt kapasiteten til å spille med spillestilen vi spiller med nå - Han scorte jo på alt mulig siste sesongen for oss, men han var jo ikke akkurat en arbeidshest..  ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Blank_File

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #558 på: Februar 06, 2019, 20:07:15 »
Jeg har tenkt på tanken på hvor mange mål Chris Wood hadde scort for oss i år med det sløseriet. Han scoret jo på ting som ikke har sjanser.

Jeg er faktisk av den oppfatning at vi skaper få skikkelig store målsjanser. Husk at skudd på mål (og utenfor) sjelden regnes som en stor sjanse. Fordi motstanderne legger seg lavt, så blir det vanskelig å skape store sjanser fra åpent spill. Vi er ikke Man City! I den andre enden så slipper vi til en del overganger, og da blir det fort store sjanser (og mål) av det...

auren

Jeg er helt enig med deg at vi ikke skaper mange STORE målsjanser, men sisteårs Wooden vår scoret jo ofte på ting som i utgangspunktet ikke var store sjanser. Han dundret inn alt mulig drit. Det vel det jeg håper at Bamford også skal gjøre i større grad enn Roofe har klart i det siste.
Samtidig er jeg faktisk litt usikker på om Wood hadde hatt kapasiteten til å spille med spillestilen vi spiller med nå - Han scorte jo på alt mulig siste sesongen for oss, men han var jo ikke akkurat en arbeidshest..  ::)
I bet to differ der altså. Det var jo det som var den største forskjellen. Han ble jo tynn og sprang vanvittig mye mer.

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #559 på: Februar 09, 2019, 16:59:31 »
Stewart Kerr

And we've still managed to score in every away game this season. Only team in the league

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #560 på: Februar 09, 2019, 17:01:47 »
Utligningen i det 101’ste minutt er det seneste målet som Leeds United noensinne har skåret i en kamp!

100 minutter og 3 sekunder var det vel!  ;D



Den tidligere rekorden var målet var etter 96 minutter mot Blackburn i denne sesongen!  :o


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #561 på: Februar 10, 2019, 09:04:16 »
Lufcstats

Quick stat: thanks to the Yorkshire Pirlo’s 101st minute goal we have now scored in 15 consecutive away league games since the start of the season, the club record is 18 league games set in season 1927-28.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

asLeeds

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #562 på: Februar 10, 2019, 11:10:30 »
Ka tenke dåke folkens? Kor mange poeng må me ta på dei 15 siste for å klare direkte opprykk ? Må me ha snitt på 2p pr. kamp ? Meir ?
DALHEIM WHITES

Perik

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #563 på: Februar 10, 2019, 11:33:54 »
Historisk har tredje plass aldri fått mer enn 88 poeng? Så det bør holde med 2 i snitt. WB trenger 2.18 i snitt for å få 88 poeng, SU trenger 2.2, Boro trenger 2.3, mens både Derby og Bristol trenger nesten 2.4. Norwich trenger "bare" 1.9 i snitt for å klare det.

Jeg at vi med 2 i snitt går rett opp, om vi klarer 2 i snitt er jeg mer usikker på  ;)

En annen ting i tillegg er jo at ingen av klubbene under oss og Norwich er i nærheten av det poengsnittet de trenger for å komme til 88 poeng.

Blank_File

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #564 på: Februar 10, 2019, 13:12:18 »
Historisk har tredje plass aldri fått mer enn 88 poeng? Så det bør holde med 2 i snitt. WB trenger 2.18 i snitt for å få 88 poeng, SU trenger 2.2, Boro trenger 2.3, mens både Derby og Bristol trenger nesten 2.4. Norwich trenger "bare" 1.9 i snitt for å klare det.

Jeg at vi med 2 i snitt går rett opp, om vi klarer 2 i snitt er jeg mer usikker på  ;)

En annen ting i tillegg er jo at ingen av klubbene under oss og Norwich er i nærheten av det poengsnittet de trenger for å komme til 88 poeng.
Hvis det er rett så skal vi jo klare dette! Vi skal!

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #565 på: Februar 10, 2019, 17:41:23 »
All Day Lufc

Quite a stat.

Leeds United have now scored against EVERY Championship team this season.
Only failing to score in 2 games. (Boro and Hull at Home)

Shows the ability of this team to create and score goals.

#LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #566 på: Februar 10, 2019, 17:42:16 »
All Day Lufc

Quite a stat.

Leeds United have now scored against EVERY Championship team this season.
Only failing to score in 2 games. (Boro and Hull at Home)

Shows the ability of this team to create and score goals.

#LUFC

Sist gang Leeds klarte dette var i 2008-09!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #567 på: Februar 10, 2019, 18:19:18 »
All Day Lufc

Quite a stat.

Leeds United have now scored against EVERY Championship team this season.
Only failing to score in 2 games. (Boro and Hull at Home)

Shows the ability of this team to create and score goals.

#LUFC

Sist gang Leeds klarte dette var i 2008-09!!!


Lufcstats

As has been pointed, we have scored against every opposition we’ve faced this season, the last time we did  that including cup games was season 1991-92.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #568 på: Februar 11, 2019, 23:25:29 »
Championship assist and key pass table - where do Leeds United's players rank?

Billy Sharp is leading the running for the Championship’s golden boot after his second hat-trick of the season at Aston Villa on Friday and the striker has been worth 22 league goals to Sheffield United already.

Phil Hay
Updated: 15:48 Monday 11 February 2019
 Championship assist table
 Phil Hay
Norwich’s Teemu Pukki and Villa’s Tammy Abraham are on his tail with 20 to their names - but which players in the division are laying these chances on, and where is the creativity coming from? Here is a rundown of the leading assist-makers in the Championship, with a familiar name at the very top...

 Assists - 11 -- Key passes - 72
1. Pablo Hernandez (Leeds United)


Assists - 11 -- Key passes - 72

jpimedia

2. Lukas Jutkiewicz (Birmingham City)


Assists - 10 -- Key passes - 30

jpimedia

3. Jota (Birmingham City)


Assists - 9 -- Key passes - 56

jpimedia

4. Said Benrahma (Brentford)


Assists - 9 -- Key passes - 51

jpimedia


https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/championship-assist-and-key-pass-table-where-do-leeds-united-s-players-rank-1-9587639/amp?__twitter_impression=true

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Statistikksider: Enkeltkamper, enkeltspillere og sesonger
« Svar #569 på: Februar 11, 2019, 23:27:01 »
Lufcstats

24 years ago today, @LUFC last had a home game postponed due to weather! Opponents that day were @IpswichTown

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973