Skrevet av Emne: EX-Spiller: Mirco Antenucci  (Lest 86527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

EX-Spiller: Mirco Antenucci
« på: August 20, 2014, 21:25:23 »
Mirco Antenucci
@anteseven: Proud to be a part of this club @LUFC i hope to give you a lot of satisfaction ⚽️⚽️⚽️ http://t.co/FRrN5CjXZx

http://twitter.com/anteseven/status/502172344337825792/photo/1

Adam Pope
@APOPEY: #lufc Photos of Mirco Antenucci, his agent & Graham Bean confirm 2 yr deal for the Tenant striker.

http://twitter.com/silviopagliari/status/502168006206955520/photo/1


Leeds United official
@LUFC: DONE DEAL: The club can confirm the signing of Mirco Antenucci from Ternana for an undisclosed fee, subject to international clearance #lufc

@LUFC: DONE DEAL: The striker has signed a two year deal with the club #lufc


Mircos første 50 mål:

https://m.youtube.com/watch?v=EbZEJuctGg0

 :)
« Siste redigering: Juni 29, 2016, 22:27:32 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dragev

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #1 på: August 20, 2014, 21:26:55 »
Satse på at han og Sharp kan putte maaange mange golla for oss! Treng berre noken å servere dei no..
Er nok ei god signering

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #2 på: August 20, 2014, 21:33:37 »
ITALIENSK
Mirco Antenucci
@anteseven: Domani parto x affrontare una nuova avventura.e'difficile esprimere quello che ho provato quest'anno con un tweet... http://t.co/kNeCptcyfF

ENGELSK
@anteseven: Tomorrow I leave x face a new avventura.e'difficile express what I felt this year with a tweet ... http://t.co/kNeCptcyfF


Spennende tider med Antenucci på vei til Leeds!  

 ;D


Tomorrow A New Adventure! Mirco Antenucci Sets Sail For Leeds United

Tuesday, 19th August, 2014

Striker Mirco Antenucci has confirmed he is leaving Ternana, bidding farewell to the Italian Serie B club, and heading for a new adventure with Leeds United.

Leeds have been on Antenucci's tail all summer and tireless work from the club's president Massimo Cellino and director of football Nicola Salerno has now paid off.

Antenucci, who scored 19 goals in Serie B for Ternana last term, is due in England tomorrow to put the finishing touches to his move to Elland Road.

The 29-year-old said via his Twitter account: "Tomorrow I leave to face a new adventure. It's difficult to express what I felt this year with a tweet.

"I thank all the fans of the Beasts and all the people with whom I shared so much.

"Good luck!"

Antenucci will add to Leeds manager David Hockaday's attacking options as the Yorkshire giants bid to put together a tilt at promotion to the Championship. He will become the club's latest signing from the Italian market this summer.

Don't bet on football until you've visited Inside Bet! Interesting markets, top tips, betting facts – get all the info before you bet.

Read more at http://www.insidefutbol.com/2014/08/19/tomorrow-a-new-adventure-mirco-antenucci-sets-sail-for-leeds-united/155755/#Yv4rBD7WSdGskYUC.99
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #3 på: August 20, 2014, 21:41:41 »
Han bør være omskolert midtstopper eller noe. Mål i nokså nøyaktig hver 4. kamp på en 30 år gammel spiss? Ikke direkte imponert over den raten. To-tre OK sesonger i Serie B, ellers fint lite scoringer.
- Leif Olav

Sleivind

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #4 på: August 20, 2014, 21:47:01 »
Snodig signering. Trodde ei lita stund vi skulle satse på kvalitet. Nå har vi snart hentet et helt lag med spisser, mediokre sådan.

Antenucci skal gjøre det fantastisk bra for å overbevise meg om at dette var en god signering.

GeirO

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #5 på: August 20, 2014, 21:53:24 »
Ingen, inkludert meg, har troa på denne Micromannen.

Det er akkurat da Mirco Antenucci motbeviser alle og dunker inn 27 mål denne sesongen!
MOT

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #6 på: August 20, 2014, 22:37:21 »
Leeds United: Whites seal Antenucci capture

ANOTHER ONE IN: President Massimo Cellino has recruited Mirco Antenucci to Leeds.
Updated on the
20 August
2014
21:05

Leeds United have tonight sealed the signing of Mirco Antenucci, landing the striker on a two-year deal from Italian club Ternana.

Antenucci put pen to paper after a day of talks at Elland Road and is now awaiting international clearance ahead of United’s game at Watford this weekend.

Leeds paid an undisclosed fee to make the former Torino forward their 11th signing of the summer, strengthening an attacking line weakened by the loss of Souleymane Doukara to injury.

Doukara will be out for at least a month after rupturing ankle ligaments in Saturday’s 1-0 win over Middlesbrough but Antenucci is in line to make his debut away at Vicarage Road if Leeds secure the necessary paperwork in time.

Writing on Twitter, Antenucci said: “Proud to be part of this club. Hope to give you a lot of satisfaction.”

United have been monitoring Antenucci for the past fortnight and stepped up their interest in him after a £850,000 bid for Rotherham United forward Kieran Agard collapsed.

Agard failed to agree personal terms during negotiations with Leeds last Friday and is now set to join Bristol City in League One.

Antenucci is well travelled in the Italian divisions and has played for Catania, Venezia and a number of lower league sides during a lengthy career.

Leeds, meanwhile, are continuing to press for a deal to sign Adryan, the 20-year-old Brazilian midfielder on loan at Cagliari from Flamengo.

Negotiations over Adryan’s signature look likely to run into next week but United owner Massimo Cellino remains hopeful of securing a player who he described as a “natural number 10.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #7 på: August 20, 2014, 22:49:37 »
Jeg har troa på Mirco! Velkommen skal du være! Håper han går rett inn på laget mot Watford.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #8 på: August 20, 2014, 22:55:03 »
Uansett hva vi tror om ham er det bare å ønske velkommen til Leeds og håpe han blir en suksess over alle forventninger.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #9 på: August 20, 2014, 22:55:46 »
LUFCDATA
@LUFCDATA: Mirco Antenucci scored 19 goals in 41 Serie B games for Ternana last season as captain (via Football-Italia). #LUFC http://t.co/DCv6LJFhFs

Kan bli bra i tospann med Billy Sharp!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #10 på: August 20, 2014, 23:05:01 »
Denne karen har fart :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #11 på: August 20, 2014, 23:12:58 »
Har trua, uredd spiss.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #12 på: August 20, 2014, 23:15:34 »
Litt mer om han fra Wikipedia:

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Mirco_Antenucci

Bra spiller med lederegenskaper. God i tospann med Sharp, kanskje. Kan også erstatte Sharp med sin hurtighet og målfarlighet.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #13 på: August 20, 2014, 23:20:29 »
NEWS
UNITED MAKE STRIKER SIGNING
Mirco Antenucci signs up...

PUBLISHED 20 AUGUST 2014 AT 09:00


 2 0MIRCO ANTENUCCI
United can now confirm that Mirco Antenucci has signed for the club on a two year contract from Ternana, subject to international clearance.

The striker who has now arrived from the Serie B club is United’s eleventh signing of the summer.

The 30-year-old, who was the captain of Ternana last season, tweeted on Wednesday evening his pride at signing for the club and said: “Proud to be a part of this club, I hope to give you a lot of satisfaction.”

Last season the striker scored 19 goals for Ternana in Serie B and was fifth in the overall goalscorers charts for the league.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/e09pxzmka1r91to7r57m6vhaj/title/united-make-striker-signing?#sthash.S6t97KeV.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #14 på: August 20, 2014, 23:34:39 »
NEWS
UNITED MAKE STRIKER SIGNING
Mirco Antenucci signs up...

PUBLISHED 20 AUGUST 2014 AT 09:00


 2 0MIRCO ANTENUCCI
United can now confirm that Mirco Antenucci has signed for the club on a two year contract from Ternana, subject to international clearance.

The striker who has now arrived from the Serie B club is United’s eleventh signing of the summer.

The 30-year-old, who was the captain of Ternana last season, tweeted on Wednesday evening his pride at signing for the club and said: “Proud to be a part of this club, I hope to give you a lot of satisfaction.”

Last season the striker scored 19 goals for Ternana in Serie B and was fifth in the overall goalscorers charts for the league.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/e09pxzmka1r91to7r57m6vhaj/title/united-make-striker-signing?#sthash.S6t97KeV.dpuf

Kaptein i sin forrige klubb er positivt, selv om det ikke er en garanti for at han er et kapteinsemne/lederskikkelse i Leeds.

Hvis han er som rapportene sier, rask og målfarlig så er jeg meget positiv. Det gjør faktisk ikke noe at han er en rutinert spiller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #15 på: August 21, 2014, 00:19:11 »
welcone onboard
 

lojosang

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #16 på: August 21, 2014, 00:24:45 »
Hakket mindre målfarlig enn Leon Consantine regnet ut fra stats på wikipedia.
Vel å merke på hakket høyere nivå.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #17 på: August 21, 2014, 00:33:40 »
Hakket mindre målfarlig enn Leon Consantine regnet ut fra stats på wikipedia.
Vel å merke på hakket høyere nivå.

Tenk om vi hadde drevet med "moneyball-signeringer"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #18 på: August 21, 2014, 00:37:36 »
det  som talar för honom är väl hans färska målform från förra säsongen,  men återstår att se om det blir fågel eller fisk
 

lojosang

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #19 på: August 21, 2014, 00:41:01 »
det  som talar för honom är väl hans färska målform från förra säsongen,  men återstår att se om det blir fågel eller fisk

Var vel nettopp det som talte til Constantines fordel også, pluss at han var en del yngre da han kom. Men om han er rask er jo det en egenskap verken Smith eller Sharpe innehar. Det er positivt.
- Leif Olav

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #21 på: August 21, 2014, 16:19:30 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Nørgaard

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #22 på: August 21, 2014, 16:24:33 »
Er han god nok  ::)

Leedsfan

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #23 på: August 21, 2014, 16:38:43 »
Vår "Kevin Phillips"?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #24 på: August 21, 2014, 17:09:01 »
Velkommen skal de være Mirco !

På tide å shippe ut Hunt nå..
Pontus ❤

Cherry

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #25 på: August 21, 2014, 21:18:59 »
Spennende, og skal være rask....

No 10 Hunt må overflyttes til egnet sted nå....så får vi frigitt nummeret til Adryan kommer.. ;D
 

Jon R

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #26 på: August 22, 2014, 00:37:04 »
Vår "Kevin Phillips"?


Skremmende lik. Hvis han får samme målratio som Phillips har vi gjort et scoop. Jeg er ikke så sikker. Velkommen skal han uansett være. Nå gjelder det å lære seg alle navnene og rett uttale. Blir vanskelig hvis vi blir nødt til å drukne sorgene i øl og sinnabrus, noe jeg frykter.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #27 på: August 22, 2014, 16:22:48 »
Vår "Kevin Phillips"?


Skremmende lik. Hvis han får samme målratio som Phillips har vi gjort et scoop. Jeg er ikke så sikker. Velkommen skal han uansett være. Nå gjelder det å lære seg alle navnene og rett uttale. Blir vanskelig hvis vi blir nødt til å drukne sorgene i øl og sinnabrus, noe jeg frykter.

Var ikke du Italia i sommer. Dermed har du ikke noe problemer med uttalen. Vi andre derimot må drukne våre sorger i Chianti!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #28 på: August 22, 2014, 16:41:33 »
Vår "Kevin Phillips"?


Skremmende lik. Hvis han får samme målratio som Phillips har vi gjort et scoop. Jeg er ikke så sikker. Velkommen skal han uansett være. Nå gjelder det å lære seg alle navnene og rett uttale. Blir vanskelig hvis vi blir nødt til å drukne sorgene i øl og sinnabrus, noe jeg frykter.

Var ikke du Italia i sommer. Dermed har du ikke noe problemer med uttalen. Vi andre derimot må drukne våre sorger i Chianti!  ;)

Godt det og. Trodde du var en ølhund, promo!  :o
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller : Mirco Antenucci
« Svar #29 på: August 22, 2014, 17:11:00 »
Vår "Kevin Phillips"?


Skremmende lik. Hvis han får samme målratio som Phillips har vi gjort et scoop. Jeg er ikke så sikker. Velkommen skal han uansett være. Nå gjelder det å lære seg alle navnene og rett uttale. Blir vanskelig hvis vi blir nødt til å drukne sorgene i øl og sinnabrus, noe jeg frykter.

Var ikke du Italia i sommer. Dermed har du ikke noe problemer med uttalen. Vi andre derimot må drukne våre sorger i Chianti!  ;)

Godt det og. Trodde du var en ølhund, promo!  :o

Ã… nei du!  ;)

Men det er stort dilemma når rødvin ikke er hvit!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973