Skrevet av Emne: Kamp, Capital One Cup, 2.runde: vs Bradford C @ Valley Parade, onsdag 27/8-2014  (Lest 51754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fripp

  • Gjest
Jævla kløne. Hodeløs tackling når du har gult!!!!!

ØBS

Klønete og dustete av Murphy der synes jeg...  Hvorfor trekker han seg ikke i steden...?
LUSCOS-hilsen
ØBS

Sølvreven

Er det en konkurranse om å få flest mulig røde kort i år? To IDIOTISKE taklinger av Murphy  >:( >:( >:( >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Xern

Ã…herre min.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

GeirO

Hva med å innføre en IQ-test for alle spillere i Leeds? Så kan vi sjalte ut de med IQ under 80!
MOT

Sølvreven

Nå begynner Murphy og irritere meg..........

Når sant skal sies, Norris ser bedre ut en Austin...selv om Bradford skal være dårligere da!
Norris jobber ovveraskende godt og offensivt...
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sleivind

Får helt avsmak av sånn oppførsel. Hva er det han tenker med? Ville han ikke spille kampen?

Robert

Sv:
« Svar #97 på: August 27, 2014, 21:22:21 »
Altså, blir vel neppe noe fair play på Leeds i år. Forsåvidt ikke mye å klage på med det kortet, men ufattelig dumt.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

ØBS

Er det en konkurranse om å få flest mulig røde kort i år? To IDIOTISKE taklinger av Murphy  >:( >:( >:( >:(

Jeg er nesten fristet til å si at jeg vanner ting hjemme som er smartere enn ham...
LUSCOS-hilsen
ØBS

JanPSyse

Er det en konkurranse om å få flest mulig røde kort i år? To IDIOTISKE taklinger av Murphy  >:( >:( >:( >:(

Fire røde kort på seks kamper, er det ikke? 4 serie- og 2 cupkamper?

Dirty Leeds... :-\

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

raggen

hvorfor holder han beinet høyt i taklingen etterpå... er helt bevisst og tåpelig av murphy.. jeeeezes sier jeg bare
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sølvreven

Er det en konkurranse om å få flest mulig røde kort i år? To IDIOTISKE taklinger av Murphy  >:( >:( >:( >:(

Fire røde kort på seks kamper, er det ikke? 4 serie- og 2 cupkamper?

Dirty Leeds... :-\


det dirty leeds vi likte, vant sine kamper  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Andersen

Bare et spørsmål om tid da før.........

Ankerjon15

Heia leeds ;D

ØBS

Nå er vi heldige som ikke ligger under...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Sterland

Går ikke akkurat på skinner for Hock.. Udisiplinerte spillere, og utvisninger i hytt og pine. Kan ikke bli bra:(

Hallgeir *

Er det en konkurranse om å få flest mulig røde kort i år? To IDIOTISKE taklinger av Murphy  >:( >:( >:( >:(

Fire røde kort på seks kamper, er det ikke? 4 serie- og 2 cupkamper?

Dirty Leeds... :-\



Kortstokken hjelper ikke akkurat Hock i den situasjonen han befinner seg i.
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Taylor virker rolig og bra. Positivt. Men nå burde vi sette inn et hurtigtog på topp. Vi kommer til å bli presset bakover og da er kontringer svaret. Inn med Poleon!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Wooton har ikke sjans mot Meredith. Sjokk   ::)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

GeirO

Det er vel nå vi skal vise at vi er bedre enn smålag. F.eks. vinne 2-0 med 10 mann.
MOT

Eriksen55

Taylor virker rolig og bra. Positivt. Men nå burde vi sette inn et hurtigtog på topp. Vi kommer til å bli presset bakover og da er kontringer svaret. Inn med Poleon!

Heller Antenucci.. Skal være mye fart i han! Poleon kan få fri.....til evig tid!!  :)

Leedsfan

Kan ikke syte over tyrkiske flagg eller?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ØBS

Skal Cooper også prøve, nå da...?
LUSCOS-hilsen
ØBS

Joe Jordan

Wooton har ikke sjans mot Meredith. Sjokk   ::)

Ja, Meredith har det virkelig enkelt på kanten. Gjør som han vil. Må gjøres noe med ASAP!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kai

Dommeren får det travelt om han plutselig skulle finne på å ta for trøyeholding i andre omgang.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

IQ  test... Klar stryk >:(
 

gulle

fin keeperdrakt vi har.......................
Nå rykker vi opp! Jasederja

Papi

Forferdelig dårlig asså...

Ser ikke hvordan vi skal komme noen som helst vei med dette laget...
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Andersen


Kickthemdown

Kan ikke syte over tyrkiske flagg eller?


Hva er galt med flagget til Israel?  :o