Kamp, Capital One Cup, 2.runde: vs Bradford C @ Valley Parade, onsdag 27/8-2014

Started by Promotion 2010, August 23, 2014, 19:06:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gulle

I år rykker vi opp!

Robert

Er vel strengt tatt bare 9! ;-)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Andersen

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sølvreven

Quote from: Promotion 2010 on August 27, 2014, 22:05:21
Utrolig å se 11 hvite spillere uten grønske på buksene nå et stykke ut i 2.omgang!  :D
Den eneste vi hadde måtte ut med grønn bukse og ræva full av moill...

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Andersen

RoarG

Synes ærlig talt Bradford ikke spiller særlig bra heller. På tross av et massivt spilleovertak produserer man ikke noe annet enn en bråte med innlegg og noen få halvsjanser. Men det ville vel være typisk for Leeds å tape for et sånt drittlag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

nicolainilsen

Keeperen spiller vel aldri med samme drakter som utespillerne...

Robert

Keeper er blå ;-)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Andersen

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

gulle

Quote from: RoarG on August 27, 2014, 22:10:42
Synes ærlig talt Bradford ikke spiller særlig bra heller. På tross av et massivt spilleovertak produserer man ikke noe annet enn en bråte med innlegg og noen få halvsjanser. Men det ville vel være typisk for Leeds å tape for et sånt drittlag.
ingen av lagene ser ut til å ha spillere som evner å passere sin oppasser alene........
I år rykker vi opp!

Frode

Sølvreven

Smith og Sharp er ikke med i spill lengre. Hvorfor setter vi ikke inn en rask spiss og en kreativ midt? Helt sprøtt å se på  :-\

RoarG

Quote from: Sølvreven on August 27, 2014, 22:19:31
Smith og Sharp er ikke med i spill lengre. Hvorfor setter vi ikke inn en rask spiss og en kreativ midt? Helt sprøtt å se på  :-\
+1

GeirO

Ville byttet inn litt friskt blod nå, ja. Slitsomt å være 10.
MOT

Sølvreven

Eriksen55

Elendig bevegelse i laget. Ingen samhandling. Hvorfor kan ikke vi få en trener som er offensiv i tankegangen. En som vil ta litt sjanser og sende folk fremover.. Går det at skogen så har da ihvertfall prøvd...nå er vi bare ræva. Null offensiv. Kunne like gjerne spilt med  Göran Sørloth som spiss!!

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

kjella

Tunga til Norris henger nedenfor knærne - ikke rart etter første kamp på over 1 år. Men vår mann ser det ikke. Utrolig !

Andersen

Hvor mange har vi ute pga kort til neste kamp!? Blir spennende da å se hvem som Hockaday da lar spille !

J.N

Mulig å sette innpå en av unggutta? Kan sloth eller benedicic være en teknisk og kreativ kraft vi trenger? (er de på benken forresten?)

RoarG

Andersen

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

Jostein.

Leeds Carajo!