Kamp, Capital One Cup, 2.runde: vs Bradford C @ Valley Parade, onsdag 27/8-2014

Started by Promotion 2010, August 23, 2014, 19:06:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Andersen

MC var kanskje for snar med å trekke oppsigelsen til Hockaday ? vi måtte ned i 10 mann for å score og spille noenlunde fotball !

B_Ød

Ups & Ups!!

Sølvreven

Poleon ble faktiskt tatt av keeperen..... Men hvem forventer vel at noe skal gå vår vei???

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Robert

Kunne nok vært straffe der ja. Men dommeren ville vel hjem, evt få sparket the hock! ;-)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

RoarG

Quote from: Sølvreven on August 27, 2014, 22:45:06
Poleon ble faktiskt tatt av keeperen..... Men hvem forventer vel at noe skal gå vår vei???
Nja, ballen var på vei ut over dødlinja. Ville ha vært billig, men jeg hadde takket ja, jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

Nå har de faen med sløst vekk tre minutter her. Blir vel tre ekstra tilleggsminutter da?

auren

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Andersen

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Ups & Ups!!

auren

Slutt. 2-1. Fortjent nok, men Murphy ødela med sitt røde kort.. DH fortjener og får ikke sparken etter dette!

auren

Joe Jordan

Faen, blås av denne elendigheten.

Enda 90+ minutter jeg aldri får igjen.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Piss meg i øret. Drittkamp.

Legger ALL skyld på Murphy i dag. Hjernedød opptreden. Håper det blir lenge til jeg ser han spille for Leeds igjen.

ziganda

ØBS

Ja, ja...

Vi får se det positive i at nå får serien helt og fullt fokus, slik at vi kan konsentrere oss om å holde oss i divisjonen.  Jeg har en stygg følelse av at vi blir forfulgt av nedrykksspøkelset denne sesongen...
LUSCOS-hilsen
ØBS

GeirO

Hock er vel fredet ut august.

Sjelden en kamp varer godt over to timer.
MOT

Andersen

Her er det bare å gi gass mot Bolton kampen ! Vi har vel hevet oss noe spillemessig siden siste kamp !? Synd at et rødt kort igjen skal ødelegge for oss ! FORCA LEEDS

Erik M

Quote from: Sleivind on August 27, 2014, 22:49:31
Piss meg i øret. Drittkamp.

Legger ALL skyld på Murphy i dag. Hjernedød opptreden. Håper det blir lenge til jeg ser han spille for Leeds igjen.

Fryktelig streng du er.  Foretrekker overtenning og denne typen uflaks framfor fravær av fighting guts. Vi kommer ikke til å spille sammenhengene fotball på lenge.  Hvordan kan man forvente det?

SupALeedS

Greit at vi skal være tøffe og spille imot. Men det blir vi aldri når vi hele tiden skal spille med 10 mot 11. Noe må være veldig galt med mentaliteten til spillerne. Svakt av hockaday å ikke gjøre flere bytter også med tanke på tidlig utvisning. Smith og sharp kan bli en spennende duo det er vel dagens positive høydepunkt. Tipper vi har ny trener innen 2 uker. Amen.
Alex

Andersen

Erik M

Joe Jordan

Blir spennende å se om det etterhvert blir litt sportslig fremgang. Vi har haugevis av midtbanespillere men har vi en eneste en som faktisk er god?

Litt positivt å se at det sporadisk fungerte mellom Smith og Sharp.

Men hvem skal score alle de målene McCormack puttet forrige sesong?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sølvreven

Quote from: auren on August 27, 2014, 22:49:11
Slutt. 2-1. Fortjent nok, men Murphy ødela med sitt røde kort.. DH fortjener og får ikke sparken etter dette!

auren
??? Taktikken etter det røde kortet er helt under pari. Smith scoret et mål, ja.... Men vi skulle sikret bak og satstet på kontringet, og da ville de fleste satt på EN rask spiss. Hockaday har ikke overbevist meg, røde kort eller ei  :(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Pheriox

Hvis Bianchi er representativ for Italia-importene, spørs det om det blir noe særlig poeng på denne siden av jul. Er ikke helt overbevist om Wootton som høyreback heller (eller midtstopper for den saks skyld), men det var forhåpentligvis en midlertidig greie.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Erik M

Quote from: Andersen on August 27, 2014, 22:55:00
Ute av køppene , kun ligaen å konsentrere seg om nå !

Vi trenger vel så mange kamper som mulig for å spille inn laget.  Derfor gleder vi oss til FA cupen.

Andersen

SupALeedS

Hvem bør ta over denne synkende skuta??! Pulis bør være et alternativ.
Alex