Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 204903 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kendo

Rykter: Ny head-coach
« på: August 26, 2014, 10:02:38 »
http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%93scar_Garc%C3%ADa_Junyent





........

Veldig tvilsom tråd dette, synes nå jeg.  ::)
« Siste redigering: August 26, 2014, 16:04:44 av Promotion 2010 »
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ny manager
« Svar #1 på: August 26, 2014, 10:10:54 »
Hva har dette med Leeds å gjøre egentlig



Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #4 på: August 28, 2014, 20:49:09 »
Oliver Kay

@OliverKayTimes: Told Massimo Cellino has already lined up an Italian coach as his next victim at #LUFC. Hockaday (bizarre appointment) lasted 6 games

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #5 på: August 28, 2014, 20:50:21 »
Den våte drømmen er vel TONY PULIS!



Men vil han inn i dette kaoset?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #6 på: August 28, 2014, 20:50:33 »
Spent på denne ansettelsen, blir nok et ukjent kort. Håper på en up and coming coach/manager med nymotens ideer og guts.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #7 på: August 28, 2014, 20:56:35 »
90% sjanse på at det blir en italiener (som ingen av oss kjenner navnet på, men har vært trener i en Serie A-klubb en periode). 6% sjanse for at det blir MacAllister (MC steilet jo på en presekonferanse da det ble gjort kjent for ham at han var ledig). Og 4% sjanse for at det blir en tysker.

0,4% for en blanding av Rekdal og Fagermo (synd da at de ikke har inngått en symbiose).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Woody

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #8 på: August 28, 2014, 20:59:20 »
Den våte drømmen er vel TONY PULIS!



Men vil han inn i dette kaoset?   ::)

Er vel ikkje handla inn spelarar etter Pulis hode? men akkuratt det er fort å fikse,10 ut å 15 inn ;D
LIFE IS LEEDS

Xern

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #9 på: August 28, 2014, 21:00:03 »
90% sjanse på at det blir en italiener (som ingen av oss kjenner navnet på, men har vært trener i en Serie A-klubb en periode). 6% sjanse for at det blir MacAllister (MC steilet jo på en presekonferanse da det ble gjort kjent for ham at han var ledig). Og 4% sjanse for at det blir en tysker.

0,4% for en blanding av Rekdal og Fagermo (synd da at de ikke har inngått en symbiose).
... og 1,0000000000000023 i odds på at den neste treneren blir championship's lavest betalte  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly


Xern

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #11 på: August 28, 2014, 21:01:11 »
Får vi inn en manager som vil ha vinger er jeg fornøyd  ;D ;D ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #12 på: August 28, 2014, 21:01:12 »
Han må jo skjønne at han ikke kan rote rundt laaaangt nedi divisjonene for å finne en manager/head coach denne gangen! Har støttet MC, og gjør det fortsatt. Men den ansettelsen her kan bli vendepunktet for min del....  Spillerne vil jo på et tidspunkt reagere på sånne ting, uansett hvor proffe de måtte være!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #13 på: August 28, 2014, 21:01:37 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #14 på: August 28, 2014, 21:02:28 »
Den våte drømmen er vel TONY PULIS!



Men vil han inn i dette kaoset?   ::)

Er vel ikkje handla inn spelarar etter Pulis hode? men akkuratt det er fort å fikse,10 ut å 15 inn ;D

Ikke for Pulis Stoke nei... Men Palace Pulis har vi spillere til :)

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #15 på: August 28, 2014, 21:03:44 »
Her er favorittene en halv time etter at Hock forsvant:

http://www.skybet.com/football/specials/manager-specials

 :P



Next Permanent Leeds Manager

Rolando Maran 5/4
Benito Carbone 7/1
Oscar Garcia 8/1
Gary McAllister 9/1
Eammon Dolan 12/1
Neil Redfearn 12/1
Gianluca Festa 12/1
Paolo Di Canio 14/1
Chris Hughton 14/1
Neil Lennon 16/1
Gianfranco Zola 16/1
Jimmy Floyd Hasselbaink 16/1
Tim Sherwood 20/1
Gareth Southgate 25/1
Mick McCarthy 25/1
Roberto Di Matteo 25/1
Steve Clarke 25/1
Tony Pulis 33/1
Alan Curbishley 33/1
Neil Aspin 33/1
Gary Megson 33/1
Malky MacKay 33/1
Paul Ince 40/1
David Moyes 40/1
Terry Connor 40/1
Simon Grayson 50/1
–
–
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

enur

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #16 på: August 28, 2014, 21:06:20 »
Hadde vært litt kult med den gamle helten Jimmy Floyd.

____________
enur

Marching on together

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #17 på: August 28, 2014, 21:09:58 »
Ser ut som om ALLE på listen er bedre enn Hockaday!   :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #18 på: August 28, 2014, 21:13:53 »
Nå skal vel treneren hentes inn med basis i spillermateriellet (italiensk, brasil, latinsk). jeg tror dette går mot italiensk trener. Han er nok klar nå, men ansettes etter lørdag og får tid før  Birmingham-kampen  13.09.14 (TV-kamp!!) :D

sportcarl1

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #19 på: August 28, 2014, 21:22:14 »
Nå skal vel treneren hentes inn med basis i spillermateriellet (italiensk, brasil, latinsk). jeg tror dette går mot italiensk trener. Han er nok klar nå, men ansettes etter lørdag og får tid før  Birmingham-kampen  13.09.14 (TV-kamp!!) :D
coh förhoppningsvis har vi ett riktigt bra lag klart till den matchen, doukara förhoppningsvis skadefri och endast byram avstängd
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #20 på: August 28, 2014, 21:30:46 »
Fra Norge hadde faktisk Fagermo vært spennende. Greit nok at mange ikke liker han som person, men resultatene taler for seg selv. Brian Deane, bra jobb med Sarpsborg...bedre ennalle både trodde og håpet.

Driter egentlig i hva og hvem den nye er...bare han er en som er samlende, som fansen kan stille seg bak fra dag 1, har noe å vise til, en vi har hørt om før. Og at lysten på å vinne kamper er større enn frykten for å tape  :)

sportcarl1

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #21 på: August 28, 2014, 21:32:13 »
Fra Norge hadde faktisk Fagermo vært spennende. Greit nok at mange ikke liker han som person, men resultatene taler for seg selv. Brian Deane, bra jobb med Sarpsborg...bedre ennalle både trodde og håpet.

Driter egentlig i hva og hvem den nye er...bare han er en som er samlende, som fansen kan stille seg bak fra dag 1, har noe å vise til, en vi har hørt om før. Og at lysten på å vinne kamper er større enn frykten for å tape  :)
norska managers har väl inte gått så bra i PL och CCC
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #22 på: August 28, 2014, 21:33:49 »
Fra Norge hadde faktisk Fagermo vært spennende. Greit nok at mange ikke liker han som person, men resultatene taler for seg selv. Brian Deane, bra jobb med Sarpsborg...bedre ennalle både trodde og håpet.

Driter egentlig i hva og hvem den nye er...bare han er en som er samlende, som fansen kan stille seg bak fra dag 1, har noe å vise til, en vi har hørt om før. Og at lysten på å vinne kamper er større enn frykten for å tape  :)
norska managers har väl inte gått så bra i PL och CCC


.....eller Skotland.....eller Tyskland.....eller.....  :o

Stort NEITAKK!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #23 på: August 28, 2014, 21:38:57 »
Jeg har lenge ønsket meg Gus Poyet tilbake til Leeds!! Leeds ble dårligere da han gikk til Tottenham. ;)
Brighton spilte bra under ham. Passer vel bra til de latinske/eng  spillerene + språk. Ideell mann!!
« Siste redigering: August 28, 2014, 21:40:48 av Josch »

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #24 på: August 28, 2014, 21:44:30 »
Cellino’s long-term friend Gianluca Festa is likely to be mentioned - Cellino had him overseeing Brian McDermott’s reign either side of the two times he sacked him - while Benito Carbone could also return to the club having been dismissed from an unpaid role earlier this month.

Rolando Maran and Ivo Pulga - Italian coaches Cellino knows well - may also be considered, although it is understood academy boss Redfearn has no interest in taking the job himself.



Kan jo skjønne det da!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ziganda

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #25 på: August 28, 2014, 21:58:45 »
Beste mann for denne jobben er uten tvil Pinocchio eller en av hans likemenn

auren

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #26 på: August 28, 2014, 21:59:16 »
Får vi en utelandsk trener så er det vel første gang i Leeds United sin historie at vi ikke har en britisk/irsk manager. Stemmer ikke det?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #27 på: August 28, 2014, 22:10:57 »
Fra Norge hadde faktisk Fagermo vært spennende. Greit nok at mange ikke liker han som person, men resultatene taler for seg selv. Brian Deane, bra jobb med Sarpsborg...bedre ennalle både trodde og håpet.

Driter egentlig i hva og hvem den nye er...bare han er en som er samlende, som fansen kan stille seg bak fra dag 1, har noe å vise til, en vi har hørt om før. Og at lysten på å vinne kamper er større enn frykten for å tape  :)
norska managers har väl inte gått så bra i PL och CCC


.....eller Skotland.....eller Tyskland.....eller.....  :o

Stort NEITAKK!

Hehe..sa bare han var spennende. Jeg vil ikke gamble med han.. Selv om vi kjenner til han, så hadde det blit ramaskrik i England!

Hva med Brian Deane?

Borge

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #28 på: August 28, 2014, 22:24:30 »
90% sjanse på at det blir en italiener (som ingen av oss kjenner navnet på, men har vært trener i en Serie A-klubb en periode). 6% sjanse for at det blir MacAllister (MC steilet jo på en presekonferanse da det ble gjort kjent for ham at han var ledig). Og 4% sjanse for at det blir en tysker.

0,4% for en blanding av Rekdal og Fagermo (synd da at de ikke har inngått en symbiose).
... og 1,0000000000000023 i odds på at den neste treneren blir championship's lavest betalte  ;)
Slapp av, ny manager kommer garantert inn på lån... ;D
Borge

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #29 på: August 28, 2014, 22:32:48 »
@PhilHayYEP: Understand that Steve Clarke is one of the names high up on Cellino's list. Very early days though. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."