Skrevet av Emne: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00  (Lest 51253 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mortenha

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #330 på: August 30, 2014, 20:06:47 »
Er så glad for seier idag mot Bolton. Min første Leeds kamp var i mars mot nettopp Bolton, ein kamp eg har heilt gløymt etter det grusome resultatet. Satsar på at laget spelar seg enda meir på plass utover dei neste kampane, så skal nok det forhåpentlegvis gå oppover med Leeds!

stefan

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #331 på: August 30, 2014, 20:14:18 »
Det virker som om vi er i ferd med å få et ungt lag på gang med spillere som trives med ballen. Det var mye bra i dag, men fortsatt mye å jobbe med. Jeg er ingen tilhenger av diamant formasjonen, speselt i championship hvor man satser på kontringer og sterke spillere som kan løpe mye og sparke hardt.  Vi trenger sårt mer bredde  og mer muskler i laget. Forhåpentligvis vil Doukara og Austin være tilbake til neste kamp og gi oss nettopp dette. Jeg ville heller spilt en451 formasjon med det mannskapet vi har.

                           Sylvester
Byram   Pearce          Bellusci   Warnock
           Austin                           Cook
    Sloth             Adryan?     Doukara
                       Sharp

Benk: S. Taylor, Murphy, Smith, Antenucci Cooper Mowatt
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Kato

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #332 på: August 30, 2014, 20:44:54 »
Fantastisk godt med tre poeng i banken.

1. Bekymringsfullt at vi virker til å slite såpass mot et bunnlag som Bolton.

2. Positivt at det likevel ender med tre poeng.

3. Positivt at vi signerer mye nytt. Trenger total opprensking.

Bombesikker på at vi hadde rykket ned om laget som åpnet ballet i høst hadde vært elleveren fremover.

Nå handler det først og fremst om å karre seg til 50 poeng raskest mulig. Dernest at vi plukker såpass at vi henger sånn passelig med etter juleprogrammet (Maks 5 bak play-off). Så får vi håpe og tro at vi er mer samspilt mot slutten av sesongen.

Et og annet tap gjør ikke så mye, bare vi styrer unna alle de uavgjortkampene som gir lite poeng.
« Siste redigering: August 30, 2014, 20:47:01 av Kato »
 

Rudi G.

  • Gjest

Håvard

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #334 på: August 30, 2014, 21:03:46 »
Forventer ingenting......
Håper på ett kinderegg dvs:
- synlige fremgang og innsats
- at vi fullfører med 11 mann
- 3 poeng

Dette ville være en perfekt bursdagsgave.

MOT

ps: noen som vet om kinderegg finnes lenger?

Da fikk jeg kinderegget mitt.
Gratulerer alle sammen
Helga er reddet. ?.

MOT

Jon R

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #335 på: August 30, 2014, 21:12:32 »
Fantastisk godt med tre poeng i banken.

1. Bekymringsfullt at vi virker til å slite såpass mot et bunnlag som Bolton.

2. Positivt at det likevel ender med tre poeng.

3. Positivt at vi signerer mye nytt. Trenger total opprensking.

Bombesikker på at vi hadde rykket ned om laget som åpnet ballet i høst hadde vært elleveren fremover.

Nå handler det først og fremst om å karre seg til 50 poeng raskest mulig. Dernest at vi plukker såpass at vi henger sånn passelig med etter juleprogrammet (Maks 5 bak play-off). Så får vi håpe og tro at vi er mer samspilt mot slutten av sesongen.

Et og annet tap gjør ikke så mye, bare vi styrer unna alle de uavgjortkampene som gir lite poeng.

Copy/ paste fra noe du har skrevet de 4 siste sesongene, kato?
Jon R.

Kato

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #336 på: August 30, 2014, 21:17:51 »
Ja det har vel vist seg å være riktig å starte i den enden. Lite som har tydet på at vi kunne runde 100 poeng.
 


AndyMathie

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #338 på: August 30, 2014, 21:49:26 »
Mål og Redfearn; http://www.dailymotion.com/video/x24wxgm_leeds-united-1-v-0-bolton-lufc_sport?start=2

Da vet vi på bakgrunn av dette intervjuet at han ikke er aktuell til å ta over stillingen på heltid. Like greit det når vi ser den gode jobben han gjør med academy guttene :)
We are Leeds and we are proud of it!

Josch

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #339 på: August 30, 2014, 22:01:43 »
Ufattelig viktig med 3 poeng i dag. Det reddet humøret de neste 14 dagene. Utrolig hvor lett det er å legge bak seg tidligere tapsrekker når den sist kampen er positiv .  :) 3 poeng bak  6.. plassen nå er som å få en ny start. Trolig er status  14 nye spillere på mandag og snart ny coach + 14 dager på treningsfeltet for samspill. Passer bra med et opphold nå pga skade på Warnock + Doukara, + trening m. ny coach.

Mange lag har slått  hverandre i  ch.ship hittil. Bournemouth, som ledet, har falt ned på midten. Det er tett foran Leeds. Egentlig er jeg bare skuffet over tapet mot Brighton i serien. Watford og Millwall er bra lag og vanskelig for alle. Hadde vært værre å tape to kamper mot bunnlag. 8)

Situasjonen er plutselig ikke så svart som den  var onsdag kl 2300. 8)

AndyMathie

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #340 på: August 30, 2014, 22:47:35 »
Ufattelig viktig med 3 poeng i dag. Det reddet humøret de neste 14 dagene. Utrolig hvor lett det er å legge bak seg tidligere tapsrekker når den sist kampen er positiv .  :) 3 poeng bak  6.. plassen nå er som å få en ny start. Trolig er status  14 nye spillere på mandag og snart ny coach + 14 dager på treningsfeltet for samspill. Passer bra med et opphold nå pga skade på Warnock + Doukara, + trening m. ny coach.

Mange lag har slått  hverandre i  ch.ship hittil. Bournemouth, som ledet, har falt ned på midten. Det er tett foran Leeds. Egentlig er jeg bare skuffet over tapet mot Brighton i serien. Watford og Millwall er bra lag og vanskelig for alle. Hadde vært værre å tape to kamper mot bunnlag. 8)

Situasjonen er plutselig ikke så svart som den  var onsdag kl 2300. 8)

Etter at Cellino har tatt over har ting vært lite svart og nå er det alt for tidlig å dømme noen selv om ikke Cellino er enig med meg i det ref sparken av Hock. Uansett når jeg ser laguttaket til Redders tenker jeg at det kanskje var like greit at han fikk fyken. Spilte jo aldri ungguttan bortsett fra den dårligste av dem Poleon.
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #341 på: August 30, 2014, 23:15:50 »
Hvorfor spiller Wooton kamp etter kamp uansett hvem som tar ut laget? Vi må da ha noen bedre?
[/

hänger du inte med? bägge våra högerbackar byram och berardi är indisponibladärför  wotton kommit in, mot watford när byram spelade och blev utvisad startade däremot inte wotton
« Siste redigering: August 30, 2014, 23:20:48 av sportcarl1 »
 

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #342 på: August 30, 2014, 23:25:34 »
Moral og vilje dette her- herliiii å høre at spillerne står igjen og jubler etterpå :D
Silvestri og Cook outstanding- men super innsats av hele laget!
Tøft å kjøre denne Lagoppstillingen.... Og d virket!

Spennende lag men inntrykket fra radiosendingen er at Bolton kommer for lett til det og at laget ikke henger sammen. Med "super innsats av hele laget" hadde vi neppe blitt overkjørt av mediokre Bolton slik vi ble i annen omgang!

Redders har en gigantisk utfordring foran seg!
första halvlek var riktigt bra, andra dåligt, men med landslagsuppehållet och ännu starkare lag  när skadade och avstängda spelare kommit tillbaka och några nyförvärv som adryan så kan vi nog spela bra i 2 halvlekar, viktigast idag var dock poängen och att alla nyförvärv och ungdommar visade att de är att räkna med
 

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #343 på: August 30, 2014, 23:29:50 »
Kun 3 poeng opp til 6. plassen!! :) Nå er vi med igjen.  :-X

...og da er det vel på tide å finne frem "play-off" praten igjen...?
Det blir vel som før: Man ser etter 6. plassen for at sesongen skal ha noen mening!! fleip til side: vinner man  2-3 kamper på rappen så er man med for fullt om PO. Det har vist seg hvert år. men laget har sviktet i det siste steget . :(  det kan være en psykisk lettelse for spillerene med ny coach også. ny start.
och till skillnad mot tidigare år har vi en betydligt bredare trupp, vi givck ju uruselt förra säsongen från december och vi hade för dålig bänk, i år har vi täckning på alla platser
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #344 på: August 31, 2014, 02:22:04 »
Fantastisk godt med tre poeng i banken.

1. Bekymringsfullt at vi virker til å slite såpass mot et bunnlag som Bolton.

2. Positivt at det likevel ender med tre poeng.

3. Positivt at vi signerer mye nytt. Trenger total opprensking.

Bombesikker på at vi hadde rykket ned om laget som åpnet ballet i høst hadde vært elleveren fremover.

Nå handler det først og fremst om å karre seg til 50 poeng raskest mulig. Dernest at vi plukker såpass at vi henger sånn passelig med etter juleprogrammet (Maks 5 bak play-off). Så får vi håpe og tro at vi er mer samspilt mot slutten av sesongen.

Et og annet tap gjør ikke så mye, bare vi styrer unna alle de uavgjortkampene som gir lite poeng.

Og så håper jeg du husker at hele 8 spillere var uaktuelle til denne kampen. Da har Redfearn klart å utnytte kvaliteten i hele troppen. Vågalt med midtbanen vår, men det ble seier.

Fortsatt få sjanser skapt. Ser du hva som kunne blitt gjort annerledes?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #345 på: August 31, 2014, 02:27:35 »
Skudd
8-22
På mål
2-8

 :D

Blir det Redfearn som skal overta så har han ikke like mye flaks fremover.

Siste managerjobb var på linje med Hockaday: 0 seire 1 uavgjort og 8 tap!    ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #346 på: August 31, 2014, 09:30:41 »
Skudd
8-22
På mål
2-8

 :D

Blir det Redfearn som skal overta så har han ikke like mye flaks fremover.

Siste managerjobb var på linje med Hockaday: 0 seire 1 uavgjort og 8 tap!    ;D
redfearns statistik i leeds 7 matcher 4 vinster  och 3 förluster, då har jag räknat med den konstiga matchen  tror det var i februari när cellino tog över och sparkade mcd direkt för att återanställa honom veckan efter
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #347 på: August 31, 2014, 09:44:28 »
Skudd
8-22
På mål
2-8

 :D

Blir det Redfearn som skal overta så har han ikke like mye flaks fremover.

Siste managerjobb var på linje med Hockaday: 0 seire 1 uavgjort og 8 tap!    ;D
redfearns statistik i leeds 7 matcher 4 vinster  och 3 förluster, då har jag räknat med den konstiga matchen  tror det var i februari när cellino tog över och sparkade mcd direkt för att återanställa honom veckan efter

Det var Nigel Gibbs som ledet laget i februar mot Hudds. Så 3-0-3. Seire mot storlag som Doncaster, 9 min på overtid og Burnley i går.

Håper ikke Cellino raserer ungdomssatsningen i klubben med å ansette en trener som garantert blir sparket til jul.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #348 på: August 31, 2014, 09:57:48 »
Skudd
8-22
På mål
2-8

 :D

Blir det Redfearn som skal overta så har han ikke like mye flaks fremover.

Siste managerjobb var på linje med Hockaday: 0 seire 1 uavgjort og 8 tap!    ;D
redfearns statistik i leeds 7 matcher 4 vinster  och 3 förluster, då har jag räknat med den konstiga matchen  tror det var i februari när cellino tog över och sparkade mcd direkt för att återanställa honom veckan efter

Det var Nigel Gibbs som ledet laget i februar mot Hudds. Så 3-0-3. Seire mot storlag som Doncaster, 9 min på overtid og Burnley i går.

Håper ikke Cellino raserer ungdomssatsningen i klubben med å ansette en trener som garantert blir sparket til jul.  ::)
så kan det nog vara att det var gibbs som ledde laget mot huddersfield i all turbulens som var då, så refearn statistik skall vara 3-0-3
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #349 på: August 31, 2014, 11:32:32 »
Et lag som over tid ikke har fått det til, hverken resultatmessig eller spillemessig, blir sjelden gode over natta. Det som ofte trengs, er en seier! Da får de litt ro, noe bygge på, og så kan også spillet bli bedre over tid.
Nå får man to uker på å samspille gjengen, integrere de nye... (jeg regner med de færreste av seniorene trenger å dra med landslaget sitt)...

Får bare håpe en ny førstelagstrener kjapt kommer inn så han (?) får satt sitt preg på hvordan han vil de skal spille...   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #350 på: August 31, 2014, 11:38:46 »
Mye mer eller mindre klokt er sagt om denne kampen. Et viktig poeng for meg er at vi får tre poeng når  lagoppstillingen består av en god kombinasjon av nyinnkjøp og unggutter. Rapportene kan tyde på gode tendenser, også offensivt, bl a fordi midtbanespillerne tåler tempoet og er trygge med ball. I tillegg fikk vi vel ingen kort heller i denne lagdelen?
Jeg er selvsagt klar over at rapportene er preget av at vi faktisk vant mot spillets gang, men tendensen til å la de nye og unge faktisk få sjansen håper jeg fortsetter, selv om jeg er forberedt på tilbakeslag. Og så får en klamre seg til håpet om at MC på et tidspunkt forstår at hans håpløse praksis med å sparke trenere (ikke managere) er, ja nettopp: håpløs. Er det forresten noen som vet om han har hatt samme praksis mht å renske spillerstallen, slik vi er vitner til nå?

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #351 på: August 31, 2014, 12:06:27 »
Mye mer eller mindre klokt er sagt om denne kampen. Et viktig poeng for meg er at vi får tre poeng når  lagoppstillingen består av en god kombinasjon av nyinnkjøp og unggutter. Rapportene kan tyde på gode tendenser, også offensivt, bl a fordi midtbanespillerne tåler tempoet og er trygge med ball. I tillegg fikk vi vel ingen kort heller i denne lagdelen?
Jeg er selvsagt klar over at rapportene er preget av at vi faktisk vant mot spillets gang, men tendensen til å la de nye og unge faktisk få sjansen håper jeg fortsetter, selv om jeg er forberedt på tilbakeslag. Og så får en klamre seg til håpet om at MC på et tidspunkt forstår at hans håpløse praksis med å sparke trenere (ikke managere) er, ja nettopp: håpløs. Er det forresten noen som vet om han har hatt samme praksis mht å renske spillerstallen, slik vi er vitner til nå?
sparka tränare kan han ju historiskt cellino, och denna klubben har ju varit bra på att sparka managers de sista 12 åren
 

Cannavaro

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #352 på: August 31, 2014, 12:19:06 »
Etter det jeg hørte på BBC under kampen igår, og alle rapporter etter kampen, sies det at vi var fantastisk bra i 1.omgang, mens Bolton eide hele 2.omgang. Vi kom ut av det med 3 poeng, hvilket betyr mest. Masse ungdommer i startelleveren, flere som er trygge med ball og klarer tempoet.  Good to know.
Med tanke på at Doukara og Byram ikke var med, og vi klarer os greit i midtbaneleddet (ser bort fra 2.omg. da) så ser jo dette positivt ut.  Cook og Mowatt med særdeles bra opptreden igår, men hvem fremstår som selve "sjefen" på midten ? Hvem er den som "leser" kampbildet riktig og kan styre midtbanen ? Trodde kanskje Bianchi skulle bekle den rollen, men jeg er usikker.  Vi trenger definitivt en sjef på midten.  Klarer vi oss uten Austin ???  Han må vel med i noen kamper hvor vi ikke styrer, og som gjør det vanskelig for motstanderen.  Grei bekreftelse for 1.omgangen igår ihvertfall, at vi kan klare oss uten Austin og Murphy.  Andre som har synspunkter om "midtbanesjefen" ??
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #353 på: August 31, 2014, 12:43:49 »
Etter det jeg hørte på BBC under kampen igår, og alle rapporter etter kampen, sies det at vi var fantastisk bra i 1.omgang, mens Bolton eide hele 2.omgang. Vi kom ut av det med 3 poeng, hvilket betyr mest. Masse ungdommer i startelleveren, flere som er trygge med ball og klarer tempoet.  Good to know.
Med tanke på at Doukara og Byram ikke var med, og vi klarer os greit i midtbaneleddet (ser bort fra 2.omg. da) så ser jo dette positivt ut.  Cook og Mowatt med særdeles bra opptreden igår, men hvem fremstår som selve "sjefen" på midten ? Hvem er den som "leser" kampbildet riktig og kan styre midtbanen ? Trodde kanskje Bianchi skulle bekle den rollen, men jeg er usikker.  Vi trenger definitivt en sjef på midten.  Klarer vi oss uten Austin ???  Han må vel med i noen kamper hvor vi ikke styrer, og som gjør det vanskelig for motstanderen.  Grei bekreftelse for 1.omgangen igår ihvertfall, at vi kan klare oss uten Austin og Murphy.  Andre som har synspunkter om "midtbanesjefen" ??


Folk som var til stede peker på at Leeds etter hvilen bevisst la seg mer bakpå. Kanskje for å beskytte ledelsen eller for å prøve Pasningsspill bakfra som er ineffektivt, men som innebærer mye ballbesittelse.
Dette gikk forholdsvis greit til det var 20 minutter igjen. Da begynte de personlige feilene.....over hele linjen. Manglet nok en bedre innbytterbenk. Der var vi svært tynne i går. Med 8 spillere er ikke det så rart.

Tror vi har savnet en Doukara som kan utfordre og holde på ball. Hen er vel klar for kamp om 14 dager. I tillegg fikk vel ikke Bianchi den støtten han trengte på midten i andre omgang.

Vi trenger et nytt anker med god erfaring på dette nivået. En eller to ganger Strachan, takk!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #355 på: August 31, 2014, 13:16:57 »
LUFC Redfearn - Happy with hard working display
 
Tweet
Leeds United caretaker coach Neil Redfearn was happy with a hard working display as Leeds recorded a 1-0 win over Bolton Wanderers in his first game following the dismissal of David Hockaday in midweek.

Speaking at his press conference after the 1-0 win, Redfearn said, "I thought we played some great stuff in the first half.

"In the last twenty minutes I thought we were hanging on, which was disappointing because in the context of the game and the type of football we were playing, we didn`t need to be.

"I don`t think we were panicking, I just think we lost our way. The fact that we worked hard, we worked for one another, chased and tackle back, that got us over the line."

Leeds won thanks to a Stephen Warnock goal in the first half but owed much to an outstanding display in goal from Marco Silvestre and Redfearn was quick to acknowledge his performance after the game. "He was outstanding. He made half a dozen saves that were out of the top draw," continued Redfearn.

Silvestre denied Joe Mason on a couple of occasions but he saved his best until the final ten minutes when he made a double save to deny Jermaine Beckford and Lee Chung-Yong.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #357 på: August 31, 2014, 14:45:15 »
Paul Grimley

@boyhunt Who was it sat next to you yesterday that Cellino was bollocking for being on his phone??



Cellino kjeftet huden full på en spiller som brukte telefonen på innbytterbenken på lørdag. Vet ikke når dette skjedde, men ble sett av mange.

Ganske respektløst av spilleren.  :-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #358 på: August 31, 2014, 15:05:59 »
Paul Grimley

@boyhunt Who was it sat next to you yesterday that Cellino was bollocking for being on his phone??



Cellino kjeftet huden full på en spiller som brukte telefonen på innbytterbenken på lørdag. Vet ikke når dette skjedde, men ble sett av mange.

Ganske respektløst av spilleren.  :-[
konstigt att fans som ser det inte vet vem spelaren är
 

Gufrias

Sv: KAMP: vs Bolton Wanderers @ Elland Road, lørdag 30/8 2014, kl 16.00
« Svar #359 på: August 31, 2014, 18:32:49 »
Hunt var ikke reserve for oss i går. Sikker på at det skjedde på benken?
Hekta på Leeds siden 1974