Deadline Day! Hvem må ut? Trenger vi flere inn?

Started by Eriksen55, August 31, 2014, 00:41:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eriksen55

Nå er Adryan klar. Del Fabro straks. Og visstnok en som heter Montenegro eller noe sånn. Nå må også noen ut, vi kan ikke ha en stall på mange og 30.. (Regner da med de 2 sistnevnte)

Hvem forsvinner?

Ingen keepere. Der har vi nok 2 gode samt lovende fra egen stall!

Med Del Fabro får vi en midtstopper til, da har vi 6 inkl Killock. Har Wooton fått MC til å hente en ny stopper? Han fikk skryt etter kampen i dag av NR. 5 stoppere pluss juniorer bør vel egentlig holde. Beholde Wotton og leie ut Killock er vel en løsning.

Bellusci, Cooper, Del Fabro, Pearce og Wotton.

Vi har vel egentlig ingen backer å miste, bortsett fra White. Han blir vel borte, lån eller permanent. Berardi, Byram, Warnock og Taylor gjør at backene er bra besatt.

Cook storspilte i dag på plassen til Austin. Mener vi kanskje bør hente en ny rutinert ankerman som kan avlaste cook. Austin er jeg usikker på. Men han blir nok værende.
Fortsetter vi med diamanten på midten så er det da 2 sentrale. Der har vi nå mange å velge i. Sloth og Bianchi er vel pr nå mest aktuelle, med Mowatt, Bendicic og Dawson som unge sterke utfordrere. Adryan kan også spille der. Murphy viser innimellom hva han er god for, kanskje han blomstrer med bedre folk rundt seg? Jeg tror det! Samtidig kan Austin og Cook også spille sentralt på midten.
Tonge har spilt mye i år, uten hell. Norris har dem funnet frem igjen, og selv om han var ok mot Bradford  så ser jeg på disse to som ferdige i klubben. Dawson kan vel være aktuell for utlån så han får spilt kamper.

Offensiv midtbane er nok der alle håper Adryan skal lykkes. Gjør han det er plassen hans! Sloth var god der i dag. Murphy kan spille der. Mowatt. Antenucci. God dekning i stallen.

Spissplassen har vel Sharp og Antenucci. Smith backup. Skal vi hente Montenegro, som også kan spille ving begynner det å bli mange. Doukara, Ajose som også er nye skal jo selvfølgelig ikke ut. Da henger vel plassen til Hunt, Morison og Poleon i en tynn tråd. Vi har også unge Walters, så om han skal få prøve seg litt må vi kvitte oss med noen.

Konklusjonen da blir at disse må ut:

Killock (lån)
Dawson (lån)
White
Tonge
Norris
Hunt
Morison
Poleon

Inn:
Silvestri
Taylor
Berardi
Bellusci
Cooper
Del Fabro
Bianchi
Sloth
Adryan
Benedicic
Antenucci
Sharp
Ajose
Montenegro
Doukara

I tillegg som jeg skrev, et rutinert anker tror jeg blir viktig å få inn. Skjer det, har vi hentet 16 nye spillere. Brutalt mange, men også nødvendig. Da mangler det bare en coach/manager/leder som klarer å få dem til å spille sammen. Klarer ikke helt å bli enig med meg selv angående spillertroppen. Hjertet sier at det er bra, potensielt fryktelig bra! Hjernen er mer usikker, og all uroen og det å ikke vite hva MC gjør og tenker er vel også med å gjør meg usikker.

Alt i alt så har vi nok kommet vesentlig styrket ut av overgangsvinduet. Vi har blitt rikere. Og vi eier snart våres eget stadion og treningsanlegg igjen. Det er da ihvertfall positivt, hvis vi kan stole på MC da...  ;)

lowfields

Doukara bør vel også på den inn-lista, selv om han bare er på lån....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Gufrias

White blir ikke solgt i dag. Han ble skadet i treningskampen mot Chesterfield.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

LEEDS UNITED
spelare in                   spelare ut
Adryan                        Green    
Sharp                           McCormack
Silvestri                       Kenny
Taylor                          Butland
Doukara                      Varney
Sloth                             Diof
Bianchi                         Brown
Berardi                         Drury
Ajose                             Kebe
Cooper                          Lees
Benedicic                      Stewart
Bellusci                          Zaliukas
Antenucci                      Pugh
(Cook)                            Green
(Morison)                      Peltier
                                        Ashdown

Andersen

Noen må leies ut selges ja ! tenker MC har kontroll !  ;D

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Er det noe klausul i salgene etter Bates og GFH som sier at vi ikke kan kjøpe kantspillere før 2020? ???

Blank_File

Quote from: sportcarl1 on August 31, 2014, 09:51:08
LEEDS UNITED
spelare in                   spelare ut
Adryan                        Green   
Sharp                           McCormack
Silvestri                       Kenny
Taylor                          Butland
Doukara                      Varney
Sloth                             Diof
Bianchi                         Brown
Berardi                         Drury
Ajose                             Kebe
Cooper                          Lees
Benedicic                      Stewart
Bellusci                          Zaliukas
Antenucci                      Pugh
(Cook)                            Green
(Morison)                      Peltier
                                         Ashdown
Hadde vi to Green'er?

sportcarl1

Vi har senaste åren tagit in yttrar som varit värdelösa(behöver inte säga namn alla vet),utnyttja mittfältspelarna vi har som har kvalité, på kanterna, finns flera som är bra som  bianci doukara ajose Byram, är som anfallarna där alla inte kan spela center utan några kan få köra  på kanterna där med, en gång introducerade Leeds  totallfotbollen därPaul Madley var den främsta så långt kan vi inte kräva nu, men dock mer än spela på en plats

Asbjørn

Quote from: sportcarl1 on August 31, 2014, 09:51:08
LEEDS UNITED
spelare in                   spelare ut
Adryan                        Green    
Sharp                           McCormack
Silvestri                       Kenny
Taylor                          Butland
Doukara                      Varney
Sloth                             Diof
Bianchi                         Brown
Berardi                         Drury
Ajose                             Kebe
Cooper                          Lees
Benedicic                      Stewart
Bellusci                          Zaliukas
Antenucci                      Pugh
(Cook)                            Green
(Morison)                      Peltier
                                        Ashdown

En eller to Green'er, det var godt å se denne listen din. :)

At vi tross alt er 'kvitt' flere enn som er kommet inn. (jeg hadde nok ikke inkludert Cook her siden han allerede var i akademiet, ei heller Morison da han allerede fantes i stallen (selv om han var utlånt).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

Quote from: Kato on August 31, 2014, 10:06:39
Er det noe klausul i salgene etter Bates og GFH som sier at vi ikke kan kjøpe kantspillere før 2020? ???

Brian Guillermo Montenegro Martínez (born 18 June 1993) is a Paraguayan footballer who plays for Club Nacional Asunción. He can play as a winger and a striker. He is a former Paraguay U20 international.

Promotion 2010

Brian Montenegro

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Brian_Montenegro

Ser ut til å ha fått en oppsving på karrieren de siste årene.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Quote from: Eleonora on August 31, 2014, 00:41:31
Nå er Adryan klar. Del Fabro straks. Og visstnok en som heter Montenegro eller noe sånn. Nå må også noen ut, vi kan ikke ha en stall på mange og 30.. (Regner da med de 2 sistnevnte)

Hvem forsvinner?

Ingen keepere. Der har vi nok 2 gode samt lovende fra egen stall!

Med Del Fabro får vi en midtstopper til, da har vi 6 inkl Killock. Har Wooton fått MC til å hente en ny stopper? Han fikk skryt etter kampen i dag av NR. 5 stoppere pluss juniorer bør vel egentlig holde. Beholde Wotton og leie ut Killock er vel en løsning.

Bellusci, Cooper, Del Fabro, Pearce og Wotton.

Vi har vel egentlig ingen backer å miste, bortsett fra White. Han blir vel borte, lån eller permanent. Berardi, Byram, Warnock og Taylor gjør at backene er bra besatt.

Cook storspilte i dag på plassen til Austin. Mener vi kanskje bør hente en ny rutinert ankerman som kan avlaste cook. Austin er jeg usikker på. Men han blir nok værende.
Fortsetter vi med diamanten på midten så er det da 2 sentrale. Der har vi nå mange å velge i. Sloth og Bianchi er vel pr nå mest aktuelle, med Mowatt, Bendicic og Dawson som unge sterke utfordrere. Adryan kan også spille der. Murphy viser innimellom hva han er god for, kanskje han blomstrer med bedre folk rundt seg? Jeg tror det! Samtidig kan Austin og Cook også spille sentralt på midten.
Tonge har spilt mye i år, uten hell. Norris har dem funnet frem igjen, og selv om han var ok mot Bradford  så ser jeg på disse to som ferdige i klubben. Dawson kan vel være aktuell for utlån så han får spilt kamper.

Offensiv midtbane er nok der alle håper Adryan skal lykkes. Gjør han det er plassen hans! Sloth var god der i dag. Murphy kan spille der. Mowatt. Antenucci. God dekning i stallen.

Spissplassen har vel Sharp og Antenucci. Smith backup. Skal vi hente Montenegro, som også kan spille ving begynner det å bli mange. Doukara, Ajose som også er nye skal jo selvfølgelig ikke ut. Da henger vel plassen til Hunt, Morison og Poleon i en tynn tråd. Vi har også unge Walters, så om han skal få prøve seg litt må vi kvitte oss med noen.

Konklusjonen da blir at disse må ut:

Killock (lån)
Dawson (lån)
White
Tonge
Norris
Hunt
Morison
Poleon

Inn:
Silvestri
Taylor
Berardi
Bellusci
Cooper
Del Fabro
Bianchi
Sloth
Adryan
Benedicic
Antenucci
Sharp
Ajose
Montenegro
Doukara

I tillegg som jeg skrev, et rutinert anker tror jeg blir viktig å få inn. Skjer det, har vi hentet 16 nye spillere. Brutalt mange, men også nødvendig. Da mangler det bare en coach/manager/leder som klarer å få dem til å spille sammen. Klarer ikke helt å bli enig med meg selv angående spillertroppen. Hjertet sier at det er bra, potensielt fryktelig bra! Hjernen er mer usikker, og all uroen og det å ikke vite hva MC gjør og tenker er vel også med å gjør meg usikker.

Alt i alt så har vi nok kommet vesentlig styrket ut av overgangsvinduet. Vi har blitt rikere. Og vi eier snart våres eget stadion og treningsanlegg igjen. Det er da ihvertfall positivt, hvis vi kan stole på MC da...  ;)

Meget bra oppsummert!

GeirO

Quote from: Promotion 2010 on August 31, 2014, 15:27:36
Brian Montenegro

Da signer vi vel han før midnatt, håper jeg. Detter vel ikke flere som er aktuelle da?
MOT

Eriksen55

Quote from: GeirO on August 31, 2014, 20:54:38
Brian Montenegro

Da signer vi vel han før midnatt, håper jeg. Detter vel ikke flere som er aktuelle da?

En gammel jævel av et anker :)

Promotion 2010

Brian Montenegro

Midnatt i morgen den 1.september.  ;)

Den 31. er ikke arbeidsdag.
Min første Leeds-kamp:

GeirO

Quote from: Promotion 2010 on August 31, 2014, 21:40:53
Brian Montenegro

Ok, trodde det var i kveld. Da kan det bli mange spillere inn....
Midnatt i morgen den 1.september.  ;)

Den 31. er ikke arbeidsdag.
MOT

Cherry

Inn?  : MOntenegro & en spiss er det snakk om....

Ut? : Rykte om Smith (Fulham), skjønner ikke helt det - skal Morrison satses på (?), og Smith har vel akkurat skrevet ny kontrakt ...jaja alt er til salgs for penger...

Norris, Tonge, White , Poleon & Austin/Wootton... (min mening - ikke rykter)

ArneS

Den 17. mann

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Eriksen55

En defensiv midtbane nå før vi kvitter oss med 7-8 mann!

ØBS

Quote from: Xern... on August 31, 2014, 10:01:57
Jeg vil ha vinger  :-[

Gjør som Mikael Rickfors:  Köp vingar for pengarna....

Så kan de "flyga ut over engarna" etterpå...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Promotion 2010

Phil Hay

@PhilHayYEP: Been a strange day. Leeds been working on plenty of things but no sign of anything coming off atm (other than Montenegro).

::)
Min første Leeds-kamp:

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sleivind

Quote from: Annesj on September 02, 2014, 09:15:24
Stusselig transfervindu denne sommern ass  ;)

Ja, en bråte med stort sett unge, internasjonale spillere som har sine beste dager som fotballspillere foran seg. Flere av de med u-landskamper. Det er rett og slett uhørt.

Også kan vi legge til at vi ikke har signert en eneste britisk pubspiller over 30 år.

Hvordan skal dette ende?

Annesj

Quote from: Sleivind on September 02, 2014, 09:28:52

Ja, en bråte med stort sett unge, internasjonale spillere som har sine beste dager som fotballspillere foran seg. Flere av de med u-landskamper. Det er rett og slett uhørt.

Også kan vi legge til at vi ikke har signert en eneste britisk pubspiller over 30 år.

Hvordan skal dette ende?

Cellino har rasert klubben  ;) 
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Xern

Quote from: Annesj on September 02, 2014, 09:37:51
Quote from: Sleivind on September 02, 2014, 09:28:52

Hvordan skal dette ende?

Cellino har rasert klubben  ;) 
Her er det bare å legge supporterkarrieren på hylla.  ;D

Per-Stian

For første gong på lange tider har vi opplevd ei lang kø med nye arbeidstakarar utanfor portane på Elland Road. Vi har praktisk talt skifta ut heile arbeidsstokken, men svaret på om dette vert vellukka veit vi først i 2015. Eg føler meg allereie trygg på at Silvestri, Bellusci, Del Fabro, Bianchi og Sharp vil styrke laget vårt. Røkla er eg avventande/skeptisk til.

Det som gjer meg mest uviss er kommunikasjonen mellom spelarane, spesielt språkleg. Er alle send på same språkkurs?